در سفر به دومین شهر بزرگ گرجستان، این سوال برای‌تان پیش آمده که بهترین هتل های باتومی کدام‌ها هستند؟ بهترین هتل های باتومی را نمی‌شناسید؟ در این مطلب سفرزون به شما کمک می‌کنیم که ایده‌آل ترین مکان برای اقامت را پیدا کنید. باتومی، واقع در سواحل دریای سیاه، به‌تدریج در حال تبدیل‌شدن به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تابستانی است. میزبانی تعدادی فستیوال و رویداد فرهنگی، موجب‌شده که این شهر نه تنها توریست‌های منطقه قفقاز را به سوی خود جلب کند، بلکه مقصد تعداد رو‌به‌افزایشی از اروپاییان و پرواز های ارزان‌قیمت، در همسایگی کوتایسی باشد. با ما باشید تا بهترین هتل های باتومی را معرفی کنیم.

saadatrent
بهترین هتل های شهر باتومی را بشناسید و لذت ببرید ۱
سفر به ساحل دریای سیاه | یک اقامت رویایی

همچنین باتومی شهری است که به سرعت در حال پیشرفت و مدرن شدن است، حتی سریع‌تر از تفلیس و یکی از جاذبه‌های این شهر ترکیب یک‌پارچه‌ی سنت و مدرنیته است. در مرکز‌ شهر تعدادی ساختمان و عمارت، متعلق به سده‌های ۱۸ و ۱۹ دیده می‌شود در‌حالی‌که کناره های ساحل، آسمان‌خراش‌های مدرنی سر‌به‌فلک کشیده اند و مجسمه‌های پست‌مدرنی همچون، مجسمه‌ی علی و نینو، توجه مردم سراسر جهان را جلب می‌کند.

برای آن‌که برنامه‌ریزی سفرتان به این ساحل دریای سیاه آسان‌تر شود در این مطلب سفرزون به معرفی بهترین هتل های باتومی خواهیم پرداخت.

هتل ویندهام باتومی ، شیک و زیبا

بهترین هتل های شهر باتومی را بشناسید و لذت ببرید ۲
حمام ویندهام ، مجهز به حمام ترکی و جکوزی و اتاق ماساژ

هتل ویندهام باتومی در میان بهترین هتل‌های باتومی قرار دارد، ۸ دقیقه پیاده‌روی شما را به ساحل می‌رساند و با میدان بسیار زیبای اروپا تنها ۱۰۰ متر فاصله دارد. جدای از استخر و سالن زیبایی تمام‌مجهز ، دیگر نکته‌ی جالب در ارتباط با این هتل، کازینوی داخلی آن است. حمام ترکیه‌ای و جکوزی و همین‌طور اتاق‌های ماساژ، آرایش و زیبایی در هتل های باتومی وجود دارند.

دکوراسیون هتل های باتومی بیشتر کلاسیک است و ظاهر آن مورد علاقه‌ی روس‌ها و اهالی خاورمیانه است که جمع کثیری از میهمانان باتومی و دیگر نقاط گرجستان را تشکیل می‌دهند.

آدرس هتل ویندهام باتومی روی نقشه


در سفرزون بیش‌تر بخوانید: جاهای دیدنی گرجستان در باتومی که نباید از دست دهید


هتل هیلتون باتومی ، در میان بهترین هتل های باتومی

بهترین هتل های شهر باتومی را بشناسید و لذت ببرید ۳
هتل هیلتون باتومی | در همسایگی ساحل

هتل هیلتون باتومی در چند دقیقه ای ساحل واقع شده است و منظره قابل توجهی از دریا را ارئه می دهد. هتل دارای سه رستوران و بار است و از یک اتاق سلامت کاملا مجهز، سالن زیبایی، سالن فیتنس، سونا خشک و سونا بخار برخوردار است. استخر سرپوشیده این هتل یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه آن است.

آدرس هتل هیلتون باتومی روی نقشه

هتل آیسی باتومی ، مقرون‌به‌صرفه و زیبا

بهترین هتل های شهر باتومی را بشناسید و لذت ببرید ۲
آیسی | هتل مقرون‌به‌صرفه و زیبا

هتل آیسی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌های باتومی است. این هتل ۴ ستاره دقیقا در مرکزشهر در یکی از محبوب‌ترین محله های شهر واقع شده است و تنها دو دقیقه با دریاچه‌ی نوری ( که منظره اش یکی از کارت پست های معروف شهر است) فاصله دارد. سواحل دریای سیاه نیز تنها ۶۵۰ متر با این هتل فاصله  دارند.

آدرس هتل آیسی باتومی روی نقشه

هتل، رستورانی با منوی غذای گرجستانی دارد که کاملا ارزش قیمتش را دارد و مقرون‌به‌صرفه است. با اینکه این هتل در زمره هتل‌های اقتصادی به شمار می‌رود؛ اما زمانی که بحث تمیزی، محل قرارگیری و امکانات می‌رسد، میهمانان هتل امتیاز بالایی را به آن اختصاص می دهند. بعضی اتاق‌ها سه تخت جدا دارند که بسیار مناسب سفرهای دوستانه دسته‌جمعی است.

هتل آدمیرال باتومی ، تماشای یک منظره‌ی زیبا از دریا

بهترین هتل های شهر باتومی را بشناسید و لذت ببرید ۵
هتل آدمیرال | تماشای منظره‌ی پانورامای باتومی

این هتل نیز، یک هتل ۴ ستاره دیگر است که در مکانی فوق‌العاده قرار دارد. اتاق‌ها بسیار زیبا و با سلیقه دکور شده‌اند، تلفیقی از دکوراسیون کلاسیک و معاصر، برخی اتاق‌ها دارای اتاق نشیمن هستند و برخی سوئیت‌ها هم دارای منظره رو به دریا؛ تنها کافی است هنگام رزرو با دقت اتاق خود را انتخاب کنید.

آدرس هتل آدمیرال باتومی روی نقشه

هتل آدمیرال دارای یک بار و یک رستوران ایتالیایی و یک رستوران با منوی غذای گرجستانی است. چنانچه در گرجستان اتومبیل کرایه کردید خیالتان راحت باشد چرا که این هتل دارای پارکینگ رایگان است. همچنین هتل آدمیرال دارای یک تراس با منظره‌ی پانوراما از شهر و دریای سیاه است.

موضوع لذت‌بخش اقامت در گرجستان، مهمان‌نوازی مردمش است. برای داشتن یک سفر دلچسب به شهر «باتومی»، پیشنهاد می‌کنیم اطلاعاتی در مورد هتل‌های شهر باتومی بدانید. قیمت‌های هتل‌های باتومی شامل صبحانه و مالیات بر ارزش افزوده هستند، مگر این‌که خلاف این نکته در این راهنما گفته شود. با سفرزون همراه شوید تا تعدادی از هتل‌های باتومی را با هم بررسی کنیم.

هتل رادیسون بلوی باتومی، از بهترین هتل های باتومی

هتل‌های شهر باتومی
هتل رادیسون بلوی باتومی | بهترین هتل های باتومی

این هتل پنج ستاره، بر اساس بهترین استانداردهای «رادیسون بلو» (Radisson Blu) ساخته شده و اتاق‌هایش با طراحی مدرن، پنجره‌های سراسری رو به دریا دارند که با پرده‌هایی به رنگ‌های زرد، سبز روشن یا نارنجی‌ تزیین شده‌اند. بیش‌تر اتاق‌های هتل، حمام، وان و فرش دارند و سوئیت‌هایش مجهز به اتاق سونای بخار هستند. در کل این هتل، مهمان‌ها تنها در دو طبقه اجازه‌ی سیگار کشیدن دارند. باشگاه ورزشی، استخر در فضای باز و سرپوشیده، اتاق کلاس‌های ورزشی و سرویس ماساژ از ویژگی‌های این هتل هستند.

 

در طبقه‌ی نوزدهم رستوران «کلودز» (Clouds Bar & Restaurant) قرار دارد که غذاهای بین المللی سرو می‌کند و نمای فوق‌العاده‌ای از شهر را جلوی چشم‌تان می‌گذارد. در طبقه‌ی همکف، رستوران «مدیا» (Medea)، در طول روز نوشیدنی و صبحانه سرو می‌شود.

آدرس هتل رادیسون بلوی باتومی روی نقشه

نشانی: خیابان نینوشویلی اول (Ninoshvili 1)، تلفن: ۴۲۲۲۵۵۵۵۵ (۹۹۵+)

وبسایت: http://www.radissonblu.com/hotel-batumi

ایمیل: reservations.batumi@radissonblu.com


تعداد کل اتاق‌ها: ۱۶۸

قیمت (شامل مالیات بر ارزش افزوده نیستند.)

استاندارد: ۲۱۵ دلار

ممتاز: ۲۷۰ دلار

کلاس کاری: ۳۱۵ دلار

سوئیت معمولی: ۳۸۵ دلار

سوئیت با امکانات ویژه: ۵۰۵ دلار


هتل شراتون باتومی

هتل شاتون باتومی | بهترین هتل های باتومی
هتل شاتون باتومی | بهترین هتل های باتومی

یکی از زیباترین هتل‌های شهر باتومی، هتل ۵ ستاره‌ی «شراتون باتومی» (Sheraton Batumi) است. لابی هتل فضای ترکیبی جالبی از کتابخانه، تابلوهای هنری و چند کامپیوتر برای استفاده‌ی میهمان‌هاست. همچنین قسمتی از لابی کشیدن سیگار ممنوع است تا آرامش کافی برای لذت بردن از خلاقیت خاص این لابی برای همه‌ی افراد وجود داشته باشد. یک فضا برای ممنوعیت کشیدن سیگار هم در نظر گرفته شده است. رستوران «آفتاب‌گردان» (Sunflower)، نزدیک لابی، از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح، صبحانه سرویس می‌دهد.

ساختمان این هتل ۲۱ طبقه‌ است و پنت‌هاوسی ۳۰۰ متری دارد. بیش‌تر اتاق‌هایش بزرگ هستند و نمایی دیدنی به دریا، از پنجره‌های سراسری، دارند. در هر اتاق وان حمام و سایر ویژگی‌های یک هتل ۵ ستاره وجود دارد.

فضای داخلی هتل شراتون باتومی
فضای داخلی هتل شراتون باتومی

رستوران «ورونیکا» (Veronica) در طبقه‌ی بیستم، منظره‌ی بسیار زیبایی از باتومی دارد و در آن غذاهای محلی گرجستان و غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. مجموعه‌ی ورزشی طبقه‌ی دوم این هتل، در کل گرجستان کم‌نظیر است. این فضا شامل استخری به مساحت ۱۱×۲۱، استخر مخصوص کودکان، باشگاه و اتاق ایروبیک، سونا، جکوزی، حمام ترکی و اتاق استراحت است. هم‌چنین در فاصله‌ی ۲۵ متری خارج از هتل، یک استخر سر باز هم وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های هتل، محوطه‌هایی‌ست که برای حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل شراتون باتومی روی نقشه

نشانی: خیابان روستاولی ۲۸ (Rustaveli 28)، تلفن: ۴۲۲۲۲۹۰۰۰ (۹۹۵+)

وبسایت: http://www.sheraton.com/batumi

ایمیل: info.batumi@sheraton.com


تعداد کل اتاق‌ها: ۲۰۲

قیمت ( شامل مالیات بر ارزش افزوده نیستند.)

لوکس: ۲۲۵ دلار

کلوپ: ۲۴۳ دلار

اختصاصی: ۲۷۰ دلار

سوئیت معمولی: ۳۱۵ دلار

سوئیت اختصاصی: ۳۶۰ دلار

سوئیت با امکانات ویژه: ۵۵۰ دلار


هتل گلدن پلس باتومی

این هتل که از زیباترین هتل‌های شهر باتومی‌ست، در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۴ افتتاح شد. لابی این هتل فضای کلاسیک و آرامی دارد. با آسانسور تمام شیشه‌ای، به کلوپ‌های بازی طبقه‌ی دوم بروید و هیجان بازی‌های مختلف را تجربه کنید و اگر تمایل داشتید، از شام رایگانی که برای مهمان‌ها در ساعت ۱۹:۳۰ در این کلوپ سرو می‌شود، لذت ببرید.

همه‌ی ۵۱ اتاق هتل کفپوش‌های چوبی، دیوارهای کرم یا سفید و مبلمان شیک دارند. هر اتاق تهویه‌ی هوا، تلویزیون و وایفای رایگان دارد. همچنین می‌توانید در اتاق‌تان انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سرو کنید. نمای پنجره‌های اتاق‌های هتل، میدان اصلی شهر، «میدان اروپا» (Europa) و «تئاتر دراما» (Drama Theatre) است.

 

آدرس هتل گلدن پلس باتومی روی نقشه

نشانی: خیابان گمساخوردیا (K.Gamsakhurdia 8/10)، تلفن: ۴۲۲۲۱۲۵۳۰ (۹۹۵+)

وبسایت: http://www.goldenpalacebatumi.com

ایمیل: info@goldenpalacebatumi.com


تعداد کل اتاق‌ها: ۵۱

قیمت

۱۴ اتاق تک نفره: هریک ۱۰۵ دلار

۲۲ اتاق دو نفره: هریک ۱۴۵ دلار

۶ سوئیت: هریک۱۷۰ دلار

۱ آپارتمان: ۲۳۰ دلار

یک سوئیت با امکانات ویژه: ۵۵۰ دلار