در این مقاله‌ ۱۰تا از بهترین تفریحات مارماریس را برای‌تان جمع کرده‌ایم تا لذت ببرید و کارتان در سفر به این شهر آسان شود. مارماریس از آن جاهایی است که تمام تفریحات و زیبایی­‌های لازم از یک سفر را درون خود دارد؛ سواحل زیبا، امکان قایقرانی فوق‌­العاده، ورزش­‌های پرهیجان، رستوران­‌های بی‌نظیر، زندگی شبانه‌ی پرجنب‌و‌جوش همراه با باشگاه‌های شبانه‌ی فوق­‌العاده و آفتاب بی­‌نظیر مدیترانه که باعث جذب گردشگران بسیاری می­‌شود. فقط تعداد محدودی از شهرهای توریستی دنیا این زیبایی تاریخی را دارند. این شهر جاذبه­‌های دیدنی و تفریحات بسیاری برای انجام دادن در طول یک روز دارد. سفرزون در این مطلب به بهترین تفریحات مارماریس و ۱۰ کاری که باید در این شهر انجام داد اشاره می­‌کند.

saadatrent

از بهترین تفریحات مارماریس : تجربه‌ی یک روز بی­‌نظیر در سواحل 

گشت و گذار در ساحل مارماریس یکی از بهترین تفریحات مارماریس
گشت و گذار در ساحل مارماریس یکی از بهترین تفریحات مارماریس

مارماریس سواحل فوق‌­العاده زیبا و آب‌های تمیزی دارد که از مارماریس شروع می‌شوند و تا ایسملر ادامه دارند. ساحل تفریحی این شهر رستوران‌­ها، کافه‌­ها و کلاب­‌های بسیار خوبی دارد.

یک روز هیجان انگیز در پارک‌­آبی

پارک آبی مارماریس در این روزهای گرم سال از دست ندهید
پارک آبی مارماریس در این روزهای گرم سال از دست ندهید

تجربه‌ی حضور در پارک آبی مارماریس از جمله کارهای فوق­‌العاده‌­ای است که می­‌تواند هم برای بزرگسالان و هم کودکان هیجان‌انگیز باشد. در تعطیلات مردم می­‌توانند از نمایش فوق‌­العاده‌ی آبی و موج سواری در این پارک آبی لذت کافی ببرند.

شب­‌های زنده و فوق­‌العاده‌ی مارماریس در کلوب­ های شبانه

تفریحات شبانه و گشت و گذار در شهر از محبوب‌ترین تفریحات مارماریش است
تفریحات شبانه و گشت و گذار در شهر از محبوب‌ترین تفریحات مارماریش است

مارماریس زندگی شبانه‌‌ی پویا و پرجنب و جوشی دارد. مسافران این شهر می­‌توانند از جنب و جوش در زندگی شبانه و هیجانات آن در کلوب های شبانه‌ی بسیار جذاب این شهر لذت بسیاری تجربه کنند. شما می‌توانید خواندن را در این کلوب ها تجربه کنید و از فضای گرم شبانه آن لذت ببرید.


در سفرزون بخوانید: جاهای دیدنی مارماریس که نباید از دست بدهید


گردش با قایق در طبیعت زیبای دالیان

قایق سواری در دالیان
قایق سواری در دالیان

دالیان منطقه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی در شهر تاریخی مارماریس است. در این من که ساحل زیبای لاک پشت، مقبره های باستانی و حمام گل طبیعی نیز در این منطقه قرار دارند. دالیان یکی از زیباترین مناطق ترکیه و یکی از نادرترین مناطق زمین است و از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری آنتالیا است.

دالیان طبیعت فوق‌­العاده­‌ای دارد و جایی است که در آن دریا به دریاچه رسیده است. «دالیان» برای ساحل معروف آن «ایزتوزو»، آب ­تنی با گل و همچنین شهر باستانی «کانوس» معروف است. با قایق می‌­توانید سفرهای روزانه­‌ای به دالیان داشته باشید.

آفرود ، سفری گروهی و پرهیجان در مارماریس

مارماریس پر از جاهایی‌ست که می‌توانید آفرود را امتحان کنید
مارماریس پر از جاهایی‌ست که می‌توانید آفرود را امتحان کنید

سفر با جیپ از مسیرهای پرهیجان برای کسانی که دنبال آدرنالین بال هستند بسیار هیجان‌انگیز است. گردش و لذت در طبیعت و ورزش‌­های مهیج در مارماریس به شدت توصیه می­‌شود. در این سفر فوق‌­العاده می‌­توانید از چشم‌­انداز­های بکر در مارماریس، روستاهای اطراف و آبشارهای بی‌­نظیر این شهر دیدن کنید.

سفرهایی یک روزه با قایق دزدهای دریایی

سفر روی کشتی دزدان دریایی در مارماریس
سفر روی کشتی دزدان دریایی در مارماریس

برای آن‌که استراحت متفاوتی را تجربه کنید حتما در سفرهای قایقرانی یک روزه در مارماریس شرکت کنید. تجربه‌ی حضور در یک کشتی کوچک و قایق‌سواری دسته‌جمعی را در آب­‌های زیبا و خلیج کوچک مارماریس همراه با آرامش بی نظیر آن تجربه کنید.

ورزش‌­های آبی، از سرگرمی­‌های جالب در مارماریس 

ورزش های آبی در مارماریس
ورزش های آبی در مارماریس

نوع دیگری از تفریحات مارماریس برای توریست‌ها در تعطیلات‌شان انجام ورزش­‌های آبی است. ورزش‌هایی جت‎اسکی، قایق‎­سواری، پرواز روی آب، کایت‎­سواری و غواصی خاطره‌ی زیبایی از مارماریس در ذهن شما ثبت می‌کنند. انجام این ورزش‌ها در مارماریس، تجربه‌­ای منحصر به فرد خواهد بود.

دوچرخه سواری تفریحی دلچسب

دوچرخه سواری در مارماریس
دوچرخه سواری در مارماریس

اگر گردشگری اهل گشت و گذار باشید می­‌توانید با دوچرخه‌سواری، در دل طبیعت و فرهنگ و چشم‌­اندازهای مارماریس سفر کرده و از مسیرهای جذاب و جاده­‌ای این شهر لذت ببرید.

شرکت در تور روستای مارماریس

تور و گشت و گذار در مارماریس
تور و گشت و گذار در مارماریس

این تور یک سفر فوق‌­العاده برای گردشگران است. برنامه‎ی این تور از مارماریس به روستاهای اطراف آن است تا مسافران با روستاهای زیبا، زندگی روستایی و فرهنگ و طبیعت آن آشنا شوند و خاطره‌ای متفاوت از سفر به مارماریس با خود به خانه ببرند.

تجربه‌ی شکم‌گردی لذیذ در رستوران­‌های باکیفیت مارماریس

غذاخوردن در رستوران های مارماریس
غذاخوردن در رستوران های مارماریس

مارماریس رستوران­‌ها و کافه­‌های فراوانی دارد که مسافران می‌­توانند در کنار ساحل و یا در مرکز شهر از آن‌ها لذت ببرند. کافه‌هایی متفاوت و جذاب که آفتاب گرم مارماریس آن‌ها به حایی زیبا برای گپ‌زدن تبدیل می‌کند. غذاها و نوشیدنی‌­های خوشمزه‌ی این کافه‌ها را امتحان کنید و لدت ببرید. شکم گردی را هرگز نباید در سفر فراموش کرد!