شکم‌گردی یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که هیچگاه تکراری نمی‌شود. پیدا کردن رستوران‌های جذاب و تجربه طعم‌های جدید و به یادماندنی، آنقدر هیجان‌انگیز است که می‌توان آن را یک تفریح حسابی شمرد. در میان تمام غذاهای خوشمزه و عطر و طعم‌های فوق‌العاده، فست فودها جایگاه خاص و ویژه‌ای، خصوصا در میان جوان‌ترها دارد. فست فودهای خوب و جذاب تهران کم نیستند. هر کدام با شکل و شمایل خاص و طعم و مزه ویژه، میزبان هر روزه فست فود دوستان‌اند که نهایت هنر خودشان را در خلق مزه‌های تازه به نمایش بگذارند. فست فودها تنوعی جذاب از عطر، رنگ، مزه و ترکیبات عجیب هستند که می‌توانند روزمره و طعم‌های تکراری غذاها را از بین ببرند. اگر اهل غذاهای خوشمزه فست فودی هستید‌ و همین الان در بینی‌تان بوی پپرونی و کراکف پنیری پیچیده، واجب است بهترین فست فودهای تهران را بشناسید و هر روز یکی از آن‌ها را امتحان کنید. برای شناختن فست فودی‌های محبوب پایتخت و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد آن‌ها، با سفرزون همراه باشید:

saadatrent

سرفصل های مقاله

استریت برگر ؛ برگر با نان رنگی

استریت برگر یا همان خیابان برگر، جزو محبوب‌ترین و بهترین فست فودهای تهران است که خوشمزه‌ترین برگرها را می‌توانید در آنجا نوش جان کنید. فضای بزرگ استریت برگر باعث می‌شود که به راحتی و بدون نگرانی از کمبود جا ناهار و شامتان را میل کنید. در این فست فود محبوب، می‌توانید دو نفره و یا حتی گروهی به خوردن غذا مشغول شوید و محیط خانوادگی آن محبوبیتش را چندین برابر کرده است.

استریت برگر به برگرهای خاص و خوش عطرش همراه با نان‌های رنگی معروف است! رنگی بودن نان‌ها باعث می‌شود که جذابیت برگرهای خاص این رستوران، خصوصا برای کودکان بیشتر شود. منوی این رستوران، بسیار متنوع است و در آن انواع برگر، ساندویچ‌ها، پیتزا و پاستاها و همچنین پیش‌ غذاهایی مانند سیب‌زمینی با پنیر و سالادها سرو می‌شود.

نکته جالب درباره این فست‌ فود جذاب این است که می‌توانید در آنجا انواع جشن‌ها را نیز با بالاترین کیفیت برگزار کنید و خاطره آن تا ابد برایتان ماندگار شود.

اگر به طعم برگر علاقه دارید و یا به دنبال یک رستوران متفاوت با کیفیت بالا و خلاقیت عالی می‌گردید، حتما فست فود استریت برگر را امتحان کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲:۳۰ ظهر الی ۱۵:۳۰ بعدازظهر و ۱۹:۳۰ شب الی ۰۰:۳۰ بامداد.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس استریت برگر : تهران، بلوار جمهوری، خیابان هوشنگ مرادی کرمانی، دور میدان گاندی

استریت برگر

بلک برگر ؛ لذت برگر خوری در نان سیاه

اگر در میان بهترین فست فودهای تهران، به دنبال مکانی جذاب، خوشمزه و هیجان‌انگیز می‌گردید، ما بلک برگر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بلک برگر از محبوب‌ترین برگر فروشی‌های تهران است که در محله نیاوران قرار دارد. فضای کوچک اما صمیمی این فست فود آنقدر دوست داشتنی است که اگر فقط یک بار به آنجا بروید، مشتری پر و پا قرص آن خواهید شد.

دکوراسیون چوبی و چیدمان خاص بلک برگر توجه‌تان را به خودش جلب می‌کند و آنقدر زیبایی و جذابیت درون آن قرار گرفته که حالتان را خوب می‌کند. تعداد میز و صندلی‌های رستوران زیاد نیست و فضای کوچک آن گاهی اوقات اجازه نشستن در رستوران را نمی‌دهد و باید در بیرون از فست فودی غذایتان را نوش جان کنید. برگرهای این فست فود در نان‌هایی به رنگ سیاه و صورتی که خودشان می‌پزند، سرو می‌شود و هیجان گاز زدن نان‌ها شما را بی‌قرار می‌کند.

در این رستوران، همراه با برگرها، سیب‌زمینی خاص و فوق‌العاده‌ای نیز سرو می‌شود که با خوردن آن هوش از سرتان می‌رود. تمامی مواد اولیه بلک برگر تازه هستند و طعم بی‌نظیر غذاها نیز به دلیل همین کیفیت و تازگی است.

در این فست فود علاوه‌بر برگرهای معروف، انواع پیتزا و سالادها نیز سرو می‌شود که می‌توانید آن‌ها را نیز امتحان کنید. اما یادتان باشد برگرهای اینجا بسیار مشهور است و آن را در اولویت انتخاب‌هایتان قرار دهید. رفتار کارکنان و پرسنل نیز بسیار صمیمانه و محترمانه است و از طعم خوب غذاها برمی‌آید که سرآشپز حرفه‌ای و کارکشته‌ای دارد.

برای تجربه نوش جان کردن برگرهای آبدار همراه با نان صورتی و سیاه تازه و سس مخصوص، بلک برگر را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۳ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس بلک برگر : تهران، نیاوران، خیابان مژده، خیابان مریم، کوچه صادقی، کوچه افتخاری، پلاک ۱۸

بلک برگر| بهترین فست فودهای تهران
بلک برگر

برگر ذغالی ؛ محبوب و خوشمزه

اگر از فست فود خورها، سراغ بهترین فست فودهای تهران را بگیرید، بدون شک برگر ذغالی را به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب به شما پیشنهاد می‌کنند. برگر ذغالی، یکی از شناخته شده‌ترین برگر فروشی‌های پایتخت است که طعم فوق‌العاده برگرهای آن، باعث شده تا عده زیادی آنجا را انتخاب کنند.

این رستوران که اغلب نیز پر از مشتری و شلوغ است، سفارش‌ها را در کمتر از ۱۰ دقیقه آماده می‌کند و مشتری را بیش از حد منتظر نمی‌گذارد. انواع برگر‌ها از قارچ برگر تا اسموکی برگر و دیگر طعم‌های محبوب را می‌توانید در برگر ذغالی پیدا کنید. در این فست فود، علاوه‌بر برگر انواع ساندویچ‌ها نیز سرو می‌شود و ساندویچ سوخاری آن بسیار معروف است.

رفتار پرسنل بسیار محترمانه است و هر آنچه را که نیاز داشته باشید، به سرعت برای شما فراهم می‌کنند. اگر به دلیل شلوغی جا برای نشستن در برگر ذغالی پیدا نکردید، نگران نباشید. چرا که سرویس بیرون‌بر رستوران، غذایتان را با همان کیفیت برایتان می‌آورد.

طعم بی‌نظیر برگر، فضای زیبا و عالی و پرسنل خوش‌اخلاق همه چیز را برای یک وعده غذای فوق‌العاده در اینجا آماده کرده است. پس تا دیر نشده برای رفتن به برگر ذغالی آماده شوید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱:۳۰ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس برگر ذغالی : تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک ۹۰

برگر ذغالی

برگر فکتوری ؛ سیب‌زمینی‌های فرازمینی

یکی دیگر از بهترین فست فودهای تهران که طرفداران زیادی هم دارد،برگر فکتوری است. این فست فود محبوب و جذاب،دارای چند شعبه است که یکی از معروف‌ترین‌های آن پالادیوم است.

در این فست فود محبوب که جزو فود کورت‌های پالادیو است، می‌توانید خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین برگرها را نوش جان کنید و از طعم فوق‌العاده آن لذت ببرید.

در برگر فکتوری، سفارش شما به سرعت آماده می‌شود و چندان معطل نمی‌مانید. طعم برگرها، عطر سس مخصوص آن و نان تازه، تمام خوشمزگی برگرهای این فست فود را تشکیل می‌دهد. باید بدانید که فست فود برگر فکتوری، به سیب‌زمینی‌های فرازمینی و خاصش، (وایت فرایز، نیویورک فرایز و …) با سس قارچ و یا پنیر هم شهرت دارد. اگر به آنجا رفتید حتما از این سیب‌زمینی‌های جذاب و فوق‌العاده هم سفارش دهید و آن را نوش جان کنید.

سالادهای این رستوران هم با سس‌های جدید و عجیب و غریب بسیار خوش طعم است که اگر آن‌ها را امتحان کنید، از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. اگر از خوردن برگر تازه به همراه ترکیب جادویی سیب‌زمینس با سس قارچ لذت می‌برید، برگر فکتوری بهترین گزینه برای شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس برگر فکتوری : تهران، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف،جنب کوچه عروضی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم شمال

برگر فکتوری

فایو گایز ؛ انتخاب برتر

یکی از خاص‌ترین رستوران‌های پایتخت و جزو لیست بهترین فست فودهای تهران است. این فست فود معروف در غرب تهران و محله سعادت آباد قرار گرفته و آنقدر محبوب و پرطرفدار است که گاهی جای سوزن انداختن درون رستوران وجود ندارد!

فایو گایز اگر چه جزو فست فودهای لوکس نیست اما مشتری مداری، فضای تمیز و زیبا، محیط آرام و خانوادگی و کیفیت بالای غذاهای آن باعث شده تا عده زیادی آنجا را انتخاب کنند. در منوی فایو گایز ۳۰ نوع برگر متفاوت و منحصربه‌فرد وجود دارد. این تنوع آنچنان جذاب و دوست‌داشتنی است که کار شما را برای انتخاب سخت می‌کند. اما باید مطمئن باشید که از هر طعم و برگری که سفارش دهید، بهترینش را انتخاب کرده‌اید.

نکته جذابی که درباره این فست فود وجود دارد و باعث شهرت آن شده، این است که می‌توانید مخلفات داخل ساندویچ‌ها را خودتان و طبق ذائقه و سلیقه خود انتخاب کنید. از پیاز و زیتون گرفته تا کاهو و قارچ و خیارشور و بقیه مخلفات.

کارکنان و پرسنل فایو گایز بسیار خوش‌ برخورد و صمیمی هستند و باعث می‌شوند که برای بار چندم با علاقه به این فست فود بروید. تا زمانی که سفارش شما آماده شود، می‌توانید از بادام زمینی‌های خوشمزه و مجانی فست فود نوش جان کنید تا جلوی ضعفتان را بگیرد.

فایو گایز یک فست فود تمام عیار است که می‌توانید لحظات به یادماندنی و جذابی را همراه با خانواده، دوست و عزیزانتان در آنجا تجربه کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس فایو گایز : تهران، سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، نبش آسمان ۴ شرقی، پلاک ۵۸

فایو گایز | بهترین فست فودهای تهران
فایو گایز

پرپروک ؛ یک فست فود به یادماندنی

پرپروک از آن دسته فست فودهای معروفی است که چند شعبه در تهران دارد و طعم و کیفیت غذاهایش زبانزد است. پرپروک با پیتزاهای خوشمزه‌اش مشهور شده است که طعم فوق‌العاده‌ای دارند و با ضخامت کم و پخت خوب، باب میل همه مشتری‌ها قرار گرفته‌اند. اگر می‌خواهید از میان پیتزاهای پرپروک یکی را انتخاب کنید، حتما پیتزا پپرونی را امتحان کنید و مطمئن باشید از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.

علاوه‌بر پیتزاها، در پرپروک ساندویچ‌های خاص و خوشمزه‌ای طبخ و سرو می‌شود که با کیفیت بالا و طعم فوق‌العاده، مورد علاقه و انتخاب مشتری‌هاست. علاوه‌بر این‌ها سالادهای معروف پرپروک نیز زبانزد است و از میان‌ آن‌ها سالاد سزار محبوب‌ترین گزینه به شمار می‌رود.

محیط رستوران بسیار آرام است و فضا برای نوش جان کردن یک وعده غذای خوشمزه و لذت بردن از آن کاملا فراهم است و پرسنل خوش برخورد آن هوایتان را دارند. اگر در میان بهترین فست فودهای تهران به دنبال یک گزینه خوب می‌گردید، پرپروک را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۸ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس پرپروک : تهران، سعادت آباد، سرو غربی، خیابان بخشایش ریاضی، نبش خیابان ۱۳ غربی

پرپروک

رستوران شیلا ؛ هات داگ متفاوت

اگر یک فست فود دوست قهار باشید، باید بدانید که خوشمزه‌ترین هات داگ پایتخت را می‌توانید در رستوران شیلا پیدا کنید. این رستوران که از نظر مشتری‌هایش یکی از بهترین فست فودهای تهران به شمار می‌رود، با هات داگ‌های ناب و خوشمزه‌اش معروف است که نحوه طبخ آن خاص و ویژه شیلا است. رستوران پرطرفدار شیلا محیطی آرام و نسبتا بزرگ دارد و مکانی مناسب برای نوش جان کردن یک غذای عالی همراه با خانواده و یا دوستانتان است.

علاوه‌بر هات داگ، انواع پیتزاهای خوشمزه‌، برگر در طعم‌های مختلف و سوخاری‌ها هم در منوی شیلا قرار دارد که با انتخاب آن پشیمان نخواهید شد. چاشنی هر ساندویچ مانند سس قارچ و … را نیز می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید. کیفیت غذا در رستوران محبوب شیلا، بسیار بالاست و پرسنل و کارکنان رستوران با صبر و حوصله و صمیمیتی دوست داشتنی خواسته‌های شما را برآورده می‌کنند.

اگر هوس یک هات داگ داغ و بی‌نظیر کرده‌اید، در رستوران شیلا آن را پیدا خواهید کرد.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ ظهر الی ۲۳ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس رستوران شیلا : تهران، خیابان ولیعصر، روبه‌روی مطهری، برج بلوری

رستوران شیلا

ساندویچ اولدوز ؛ ساندویچ با طعم نوستالژی

یکی از بهترین فست فودهای تهران ساندویچ اولدوز است. یک ساندویچی کوچک و قدیمی، با کاشی‌های زرد و میز و صندلی‌های فرفورژه کهنه که طعم بی‌نظیری را به مشتریانش هدیه می‌کند.

اگر سراغ ساندویچ اولدوز را از دانشجویان خیابان انقلاب بگیرید، قطعا آن را می‌شناسند و به شما نشان می‌دهند. در ساندویچ اولدوز می‌توانید خوشمزه‌ترین طعم‌ها نوش جان کنید و از آن لذت ببرید. یادتان باشد اگر به اولدوز رفتید، حتما سیب‌زمینی‌های مخصوص و مشهورش را هم امتحان کنید. نکته جالب درباره این ساندویچی این است که وقتی ساندویچ‌تان آماده می‌شود، می‌توانید هر چقدر که دلتات خواست، آن را از ترشی، کاهو، خیارشور، گوجه و دیگر مخلفات گوشه مغازه پر کنید.

اولدوز آنقدر پرطرفدار و جذاب است که با وجود ده‌ها کافه و رستوران جدید در نزدیکی‌اش، همچنان انتخاب اول و مهم دانشجویان است. اگر مسیرتان به خیابان انقلاب افتاد و هوس یک طعم قدیمی خوشمزه کردید، اولدوز را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ ظهر الی ۲۲ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس ساندویچ اولدوز : تهران، خیابان فلسطین، بین کارگر و انقلاب، نبش کوچه گیو

ساندویچ اولدوز

ساندویچ کریم ؛ خاص و خوشمزه

از دیگر ساندویچی‌های مشهور در پایتخت که جزو بهترین فست فودهای تهران حساب می‌شود و در سمت غرب شهر قرار دارد، ساندویچ کریم است. این ساندویچی مشهور، آنقدر پرطرفدار است که بیشتر اوقات شلوغ و پر از مشتری می‌شود. باید بدانید که ساندویچ کریم، جای نشستن ندارد، اما در خلق طعم‌های فوق‌العاده و سس‌های خوشمزه استاد است.

اگر ساندویچ کریم را انتخاب کردید، حتما ساندویچ مغز و ساندویچ بندری‌اش را امتحان کنید که محشر است! حجم ساندویچ‌های کریم زیاد و داخل نان‌ها از مواد غذایی پر است و حسابی سیرتان می‌کند. حجم زیاد، طعم بی‌نظیر، سس‌های خوشمزه و قیمت ارزان تمام آن چیزی است که ساندویچ کریم را زبانزد خاص و عام کرده است.

اگر به دنبال یک ساندویچی ساده، قدیمی اما خوش طعم و مزه می‌گردید، ساندویچ کریم بهترین گزینه پیش روی شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: ارزان

آدرس ساندویچ کریم : تهران، آیت‌الله کاشانی، بلوار ابوذر، جنب نانوایی سنگکی

ساندویچ کریم

عطاویچ ؛ غول خوشمزه

اگر به دنبال یک فست فودی خاص در میان بهترین فست فودهای تهران می‌گردید، باید بدانید که عطاویچ یک گزینه محبوب است. این رستوران نیز چند شعبه در سطح شهر دارد و از جمله مشهورترین ساندویچی‌های پایتخت به شمار می‌رود. شعبه‌های عطاویچ در مرزداران، سعادت آباد، آیت‌الله کاشانی، تهرانپارس، نارمک، پونک، میرداماد، پیروزی و … قرار دارد که هر کدام مشتریان خاص خودشان را دارند.

در منوی این رستوران می‌توانید تنوع جذابی از انواع پیتزاها، برگر، سوخاری و دیگر خوشمزه‌جات ببینید که طعم و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. در میان غذاهای این فست فودی، غول عطاویچ زبانزد است و شامل یک ساندویچ گرد بزرگ و خوش طعم می‌شود. اگر دوست دارید اقتصادی عمل کنید و چند نفری یک غذا بگیرید و در عین حال کاملا سیر شوید، غول عطاویچ را امتحان کنید.

فست فود عطاویچ، می‌تواند طعم خوشمزه و جذابی را به شما هدیه کند که از امتحان آن لذت می‌برید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس عطاویچ : تهران، بلوار میرداماد، بعد از پل مدرس، نبش خیابان قدوسی

عطاویچ | بهترین فست فودهای تهران
عطاویچ

برگر لند ؛ طعم خاص برگر

اگر از فست فود خورهای حرفه‌ای، سراغ بهترین فست فودهای تهران را بگیرید، قطعا یکی از گزینه‌های معروف آن‌ها، برگر لند است. برگر لند رستورانی جذاب، خوشمزه و با طعم جدید و متفاوتی از برگر است که چندین شعبه در تهران دارد. البته باید بدانید که اولین و مهمترین شعبه برگر لند در اندرزگو قرار گرفته است.

برگر لند در خلق طعم‌های منحصربه‌فرد و خوشمزه زبانزد است و نوع خاص طبخ برگرها، این فست فود را از دیگر مکان‌ها متمایز کرده است. دکوراسیون و چیدمان برگر لند با تابلوهای متحرک و میز و صندلی‌های جالب، بسیار خلاقانه و خاص است و توجه شما را به خودش جلب می‌کند.

اگر از طعم‌های تند خوشتان می‌آید، حتما برگر بوفالو را امتحان کنید. یادتان باشد سیب‌زمینی‌های این رستوران با انواع سس‌های جذاب و خوشمزه، بسیار مشهور است و یک بار امتحان کردن آن، شما را حسابی شیفته خودش می‌کند. فضای این فست فود بسیار پرانرژی است و پرسنل و کارکنان آن، بسیار صمیمی و محترمانه با شما برخورد خواهند کرد که نکته مهمی در انتخاب رستوران به حساب می‌رود.

اگر عاشق برگر هستید و یا سیب‌زمینی با انواع سس‌های جدید و جذاب را دوست دارید، برگر لند بهترین انتخاب برای شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۸ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس برگر لند : تهران، بلوار شهید اندرزگو، بین کامرانیه و قیطریه، پلاک ۶۲

برگر لند

رستوران‌های زنجیره‌ای آواچی ؛ خالق طعم‌های لذیذ

رستوران‌های زنجیره‌ای آواچی با چندین شعبه در پایتخت، جزو لیست بهترین فست فودهای تهران به شمار می‌روند. در این رستوران‌های زنجیره‌ای، می‌توانید انواع برگر، پیتزاها و ساندویچ‌ها را سفارش دهید و نوش جان کنید. محیط رستوران‌های آواچی، آرام و خانوادگی و برای یک دورهمی دوستانه نیز مناسب است. پیتزای پپرونی آواچی بسیار خوشمزه است و از طعم لذیذ آن لذت خواهید برد.

اگر به دنبال یک فست فود خوب با غذاهای باکیفیت می‌گردید، آواچی را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ ظهر الب ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس رستوران‌های زنجیره‌ای آواچی : تهران، خیابان نیلوفر (عشقیار)، پایین‌تر از میدان نیلوفر

رستوران‌های زنجیره‌ای آواچی | بهترین فست فودهای تهران
رستوران‌های زنجیره‌ای آواچی

فریکادل ؛ یک فست فود فوق تکنولوژی

از جمله خاص‌ترین و بهترین فست فودهای تهران که خلاقیت خارق‌العاده‌ای در نحوه سفارش‌گیری دارد، می‌توان به فریکادل اشاره کرد. این فست فود خاص، انتخابی جذاب در میان رستوران‌های پایتخت است که تجربه‌ای متفاوت را به شما هدیه می‌کند. فرمان سفارش‌دهی در فریکادل، تماما به دست مشتری است و می‌توان با تبلت‌های ثبت سفارش، هر آنچه دوست دارید در ساندویچتان باشد را انتخاب کنید.

برگرهای فریکادل حرف ندارد و با طعم بی‌نظیرش محبوب مشتری‌ها واقع شده. اگر سیب‌زمینی دوست دارید، باید بدانید سیب‌زمینی‌های این رستوران بسیار ترد و خوشمزه‌اند و سبک خاص درست کردن سس‌ها، طعم فوق‌العاده‌ای را به آن‌ها بخشیده است. سیب‌زمینی‌های این فست فود حجم زیادی دارند و یک سیب‌زمینی برای ۳ نفر کاملا مناسب است. باید بدانید که تا زمان آماده شدن سفارشتان می‌توانید بال کبابی فریکادل را به عنوان پیش غذا امتحان کنید.

رفتار پرسنل و کارکنان این رستوران باعث می‌شود که برای بار چندم آنجا را انتخاب و در آنجا احساس راحتی کنید.

تجربه غذا خوردن در فریکادل بسیار جذاب و لذتبخش است، پس پیشنهاد می‌شود که حتما آن را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس فریکادل : تهران، خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ۶۴، برج‌های آ اس پ

فریکادل | بهترین فست فودهای تهران
فریکادل

ایرانویچ ؛ قدیمی و پرطرفدار

ایرانویچ از جمله رستوران‌های زنجیره‌ای است که اولین بار در سال ۱۳۸۴ در شیراز افتتاح شد و طی چند سال در شهرهای دیگر و از جمله تهران تکثیر شد‌. در این رستوران پرطرفدار می‌توانید انواع پیتزا، برگر، ساندویچ و سوخاری را نوش جان کنید و از طعم فوق‌العاده آن‌ها لذت ببرید. بدون اغراق می‌توان گفت یکی از تجربه‌های خوشمزه شکم‌گردی را در ایرانویچ خواهید داشت؛ چرا که رمز خوشمزگی و جذابیت آن، مواد غذایی باکیفیت و تازه است.

فضای ایرانویچ بسیار آرام و دلنشین است و موقعیتی مناسب برای یک دورهمی جذاب را برایتان فراهم می‌کند.

اگر تا به حال به این فست فود موفق و پرطرفدار نرفته‌اید، همین حالا اقدام کنید و یک قرار دسته جمعی ترتیب دهید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۱ بامداد.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس ایرانویچ : تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، طبقه چهارم، اریکه ایرانیان

ایرانویچ

ساندویچ خانواده (موسیو) ؛ یک پاتوق خوشمزه

اگر بخواهیم از جمع بهترین فست فودهای تهران گل سرسبدشان را انتخاب کنیم، قطعا ساندویچ خانواده (موسیو) است. این ساندویچی مشهور، قدیمی و پرطرفدار در محدوده خواجه عبدالله قرار گرفته و آنقدر کیفیت و جذابیت دارد که به یکی از بهترین فست فودهای پایتخت تبدیل شده است.

در ساندویچ محبوب خانواده می‌توانید تنوعی خوشمزه و منحصربه‌فرد از ساندویچ‌ها را نوش جان کنید که معروف‌ترین آن‌ها ساندویچ رست بیف است. رست بیف‌های رستوران خانواده جزو ساندویچ‌های جذاب این فست فود به شمار می‌رود که اگر دیر به رستوران برسید سریع تمام می‌شود. گوشت تازه، مواد باکیفیت و طعم فوق‌العاده چاشنی‌های غذا باعث شده تا غذاهای موسیو بسیار پرطرفدار واقع شوند.

علاوه‌بر رست بیف، بیکن تنوری، الویه، فرانکفورتر، کتلت، هات داگ و فیله گریل نیز ساندویچ‌های جذاب خانواده به شمار می‌روند. سفارش‌ها را رستوران خانواده به سرعت آماده می‌شوند و شما را معطل نمی‌کند. رفتار خوب کارکنان و محیط آرام و تمیز رستوران نیز معیار دیگریست برای اینکه چندباره به این رستوران بروید. محیط خانوادگی، کیفیت بالا، طعم بی‌نظیر و برخورد خوب پرسنل ژوزف شما را در اولین برخورد به خودش جذب خواهد کرد.

اگر به دنبال یک پاتوق خوشمزه و همیشگی می‌گردید، ساندویچ خانواده (موسیو)، بهترین مکان برای شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ صبح الی ۲۳:۳۰ شب

محدود قیمتی: متوسط

آدرس ساندویچ خانواده (موسیو) : خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری شمالی، میدان ابوذر، پلاک ۱۱۹

ساندویچ خانواده | بهترین فست فودهای تهران
ساندویچ خانواده (موسیو)

غذای ایتالیایی بوکا ؛ طعم واقعی غذای ایتالیایی

رستوران‌های ایتالیایی در پایتخت کم نیستند، اما جذاب‌ترین آن‌ها که در گروه بهترین فست فودهای تهران هم وجود دارد، غذای ایتالیایی بوکا است. این فست فود ایتالیایی با قدمت پر و پیمان خود در محدوده نیاوران قرار گرفته و خوش طعم‌ترین مزه‌ها و جذاب‌ترین عطرها را به شما ارائه می‌کند. محیط رستوران اندکی کوچک است و اغلب شلوغ می‌شود. بنابراین بهتر است پیش رفتن به آنجا حتما نیز رزرو کنید تا ناکام نمانید.

پیتزاهای غذای ایتالیایی بوکا بسیار مشهور و دلچسب‌اند و طعم و مزه فوق‌العاده آن‌ها هوش را از سرتان می‌پراند. علاوه‌‌بر پیتزا، برگر، ساندویج‌ها و سالاد سزار بوکا نیز حرف ندارد. اگر بوکا را انتخاب کردید، حتما لازانیا، میکس گریل، پاستا مالیبو استیک، پاستا هاوانا، پیتزا ناپل، پیتزا مازراتی، چیز برگر ایتالیایی و سیب‌زمینی سرخ کرده آن را نوش جان کنید. در این رستوران محل کوچکی برای نقاشی و سرگرم شدن بچه‌ها نیز وجود دارو که عامل مهمی در محبوبیت آن به شمار می‌رود. رفتار پرسنل و کارکنان در فست فود ایتالیایی بوکا بسیار دلنشین است و هر آنچه را نیاز دارید برایتان فراهم می‌کنند.

اگر طعم ایتالیایی را می‌پسندید و به دنبال رستوران حرفه ای هستید، غذای ایتالیایی بوکا را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس غذای ایتالیایی بوکا : تهران، نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان پورابتهاج، پلاک ۳۰۳‌

غذای ایتالیایی بوکا

ساندویچ آرمن ؛ طعم آشنای خانگی

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین فست فودهای تهران را نام ببریم، باید به ساندویچ آرمن اشاره کنیم. فست فود آرمن یک فست فود نه چندان بزرگ اما جذاب و پرمشتری است که در محدوده خیابان سهروردی تهران قرار دارد. اگر چه این فست فود، جایی برای نشستن ندارد، اما کیفیت غذاهای آن آنقدر بالا است که صف دراز و طویلی برای سفارش ایجاد می‌شود.

در میان ساندویچ‌های خوشمزه آرمن، ساندویچ کتلت، کباب چوبی گوشت، کباب چوبی مرغ و رست بیف فوق‌العاده‌اند و پیشنهاد می‌شود حتما یک بار آن‌ها را امتحان کنید. ساندویچ آرمن کیفیت بالا، قیمت مناسب و طعم فوق‌العاده‌ای دارد که همراه با پاکیزگی فضای رستوران نمره کامل را دریافت می‌کند.

اگر دلتان برای یک طعم آشنای خانگی تنگ شده، حتما به فست فود آرمن سر بزنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس ساندویچ آرمن : تهران، خیابان مطهری، نرسیده به خیابان سهروردی، نبش کوچه سنندج، پلاک ۱۱۲

ساندویچ آرمن | بهترین فست فودهای تهران
ساندویچ آرمن

ساندویچ شیک شک ؛ ساندویچ‌های پر و پیمان

ساندویچ شیک شک یکی دیگر از بهترین فست فودهای تهران است که با ساندویچ‌های پر ملات و جذابش شناخته شده است. شیک شک رستورانی زیبا با دکوراسیون ساده و سبز رنگ و میز و صندلی‌های چوبی است که با رفتن به آنجا ناخوآگاه آرامش فضا را به شما منتل می‌کند. این رستوران تخصص ویژه‌ای در سرو ساندویچ‌ها و همبرگرهای خوشمزه و فراورده‌های باکیفیت گوشتی دارد. مواد غذایی تازه و باکیفیت و استادکاری سرآشپز این فست فود باعث شده تا طعمی لذیذ و متفاوت خلق شود و مشتریان پر و پاقرصی به سمت آن جذب شوند.

در شیک شک می‌توانید خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها، انواع پیتزاها و جذاب‌ترین همبرگرها را نوش جان کنید و از طعم فوق‌العاده و تازه آن‌ها لذت ببرید. معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذای ساندویچ شیک شک، ساندویچ پاسترامی است که از تعداد زیادی ورقه کالباس ویژه همراه با پنیر زیاد تهیه می‌شود و آنقدر خوشمزه است که هوش از سرتان می‌پراند. در روزهای تعطیل، شیک شک شلوغ و پرمشتری می‌شود و ممکن است برای سفارش اندکی معطل بمانید، اما باید بدانید که این انتظار ارزشش را دارد.

اگر دلتان برای نوش جان کردن یک ساندویچ جذاب، پر و پیمان و هیجان‌انگیز تنگ شده، حتما شیک شک خوشمزه را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱:۳۰ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس ساندویچ شیک شک : تهران، بزرگراه مدرس به سمت شمال، ابتدای بلوار میرداماد، پلاس ۳۶۶

ساندویچ شیک شک

ساندویچ ژوزف ؛ ساندویچی خوشمزه ارامنه

ساندویچ جذاب و پرسابقه ژوزف، همانطور که از نامش برمی‌آید به ارامنه تعلق دارد. یک ساندویچی قدیمی و نوستالژی با سابقه ۳۱ ساله که در دل پایتخت جا خوش کرده است و جزو بهترین فست فودهای تهران به شمار می‌رود.

ساندویچ‌های ژوزف کوچک و جذاب‌اند و همراه با نون بولکی و پیاز و جعفری طعم فوق‌العاده‌ای دارند. بهترین ساندویچ در فست فود ژوزف، سوسیس فرانکفورتر است که طعم لذیذ و بی‌نظیرش هیچگاه فراموشتان نخواهد شد. صاحب ساندویچ ژوزف بسیار خوش‌برخورد و صمیمی است و باعث می‌شود که دلتان بخواهد برای بار چندم به آنجا بروید.

اگر هوس یک ساندویچ جذاب و خوشمزه کردید، حتما به این ساندویچی قدیمی و هیجان‌انگیز سر بزنید.

ساعات سروی‌دهی: ۳۰ صبح الی ۱۶:۳۰ بعدازظهر و ۱۸:۳۰ عصر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس ساندویچ ژوزف : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، پایین‌تر از مطهری، جنب بانک شهر، پلاک ۱۱۶

ساندویچ ژوزف | بهترین فست فودهای تهران
ساندویچ ژوزف

ساندویچ قلعه ؛ کوچک و دوست داشتنی

یکی از بهترین فست فودهای تهران در خیابان دولت پایتخت، ساندویچ قلعه است. یک ساندویچی کوچک در کوچه پس‌ کوچه‌های این محله، اما با طرفداران زیاد و دائمی! ساندویچ قلعه خوشمزه‌ترین طعم‌ها را به مشتریانش هدیه می‌کند و ساندویچ‌هایش آنقدر بزرگ و پر و پیمان هستند که یک عدد از آن‌ها برای سیر شدن دو نفر کافیست. در ساندویچ قلعه،جایی برای نشستن و سرو غذا وجود ندارد، اما می‌توانید آن را تهیه کنید و در خارج از فست فودی یا در خانه نوش جان کنید. رفتار پرسنل و کارکنان ترنج بسیار صمیمی و محترمانه است و در کوتاه‌ترین فرصت نیازهای شما را برآورده می‌کنند.

قلعه، می‌تواند پاتوقی دوست داشتنی برای نوش جان کردن یک غذای پر حجم و لذیذ و یک دورهمی جذاب باشد.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس ساندویچ قلعه : تهران، خیابان دولت، چهارراه قنات، خیابان حاج آقا میر، خیابان چیذر، کوچه زیارت طلب، پلاک ۵

ساندویچ قلعه

منهتن برگر ؛ برگر با طعم هیجان‌

اگر در محدوده دربند به دنبال یک ساندویچی محبوب می‌گردید که در لیست بهترین فست فودهای تهران جای دارد، منهتن برگر را انتخاب کنید. این رستوران، یک فست فود جمع و جور، جذاب و دلنشین است که هم می‌توانید از محیط داخل آن استفاده کنید و هم در خارج از فضای رستوران بنشینید.

در این فست فود، می‌توانید خوشمزه‌ترین و با کیفیت‌ترین برگرها نوش جان کنید. برگرهای آبدار، همراه با سس مخصوص و نان‌های تازه کنجدی که دل آدن را می‌برد و آب از دهان آدم راه می‌افتد. علاوه‌بر برگرهای معروف، در منوی منتهتن برگر، انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها، نان سیر، چیز استیک و تنوعی از نوشیدنی‌ها وجود دارد که طعم بی‌نظیر و خاص آن‌ها، شما را به سمت خودش جذب می‌کند. یکی از عوامل مهم در شهرت و محبوبیت منهتن برگر، سس‌های مخصوص و خوش طعم آن با فرمول جذاب و دوست داشتنی است که طرفداران زیادی هم دارد.

اگر مشتری این فست فود باشید، هر بار با یک شرایط ویژه و موقعیت هیجان‌انگیز رو به رو خواهید شد که جزو سورپرایزهای منتهن برگر است. رفتار پرسنل و کارکنان این رستوران بسیار دلنشین و صمیمی است و باعث می‌شود در آنجا احساس راحتی کنید. باید بدانید که شب‌های تعطیل، ممکن است با شلوغی رستوران مواجه شوید و برای سفارش دادن اندکی منتظر بمانید، اما مطمئن باشید که انتظار برای نشستن در منهتن برگر می‌ارزد!

برای داشتن یک تجربه لذتبخش و جدید، حتما این رستوران را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس منهتن برگر : تهران، تجریش، خیابان فناخسرو، خیابان جعفری، پلاک ۸۵

منهتن برگر | بهترین فست فودهای تهران
منهتن برگر

فست فود ترنج ؛ طعم واقعی چیز برگر

یکی دیگر از بهترین فست فودهای تهران را می‌توانید در محدوده ستارخان پیدا کنید که مشتریان پر و پا قرصی دارد. فست فود ترنج از محبوب‌ترین فست فودهای پایتخت است که به چیزبرگرهای خاص و پر و پیمانش شهرت دارد. آوازه چیزبرگرهای ترنج آنقدر در همه جا پیچیده است که مشتری‌هایش گاهی از راه‌های دور برای چشیدن طعم و مزه لذیذ آن‌ها به فست فود ترنج می‌آیند.

علاوه‌بر برگر، در منوی این فست فود، انواع پیتزا و ساندویچ هم وجود دارد که همگی با مواد عالی و تازه تهیه می‌شوند و راز خوشمزگی غذاهای ترنج‌اند.

طعم واقعی چیزبرگر را می‌توانید در فست فود ترنج بچشید و از آن لذت ببرید.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس فست فود ترنج : تهران، ستارخان، سه راه تهران ویلا، بالای پارک تهران ویلا، کوچه سهراب

فست فود ترنج

ساندویچ باماهاس ؛ گرم و صمیمی

ساندویچ باماهاس، یک فست فود کوچک و جمع و جور اما محبوب و دوست داشتی در میان مردم پایتخت است. می‌توان گفت که ساندویچ‌های باماهاس رغیب ندارند و از نظر طعم و کیفیت جزو بهترین فست فودهای تهران به شمار می‌روند. محیط این ساندویچی معروف بسیار جذاب و جالب است و دیوارهای آن با تعداد زیادی از عکس‌های هیجان‌انگیز پر شده. البته باید بدانید که فضای باماهاس کوچک است و چندان جایی برای نشستن ندارد.

ساندویچ خاص کاباس و فلافل هالوپینو در باماهاس بسیار خوشمزه است و اگر به آنجا رفتید، حتما امتحان کنید. محیط گرم و صمیمی، رفتار محترمانه پرسنل، مواد اولیه تازه و مرغوب و طعم لذید غذاها، تمام آن چیزی است که باماهاس را معروف کرده و مورد توجه قرار داده. پس در اولین فرصت یک بار به آنجا بروید و خاطره‌ای ماندگار را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس ساندویچ باماهاس : تهران، خیابان سی تیر، پلاک ۱۹۲

برگر هاکوپیان ؛ شاخص و پرطرفدار

اگر به دنبال یک طعم فوق‌العاده در میان بهترین فست فودهای تهران می‌گردید، ما برگر هاکوپیان را توصیه می‌کنیم. این فست فود محبوب در محله خواجه عبدالله که متعلق به ارامنه است، در خلق طعم‌های لذیذ و باکیفیت نمونه ندارد. فضای برگر هاکوپیان کوچک و محدود است و جایی برای نشستن ندارد؛ اما غذایی که طبخ و سرو آنقدر دلپذیر و پرطرفدار است که مشتریانش هر روز آنجا را شلوغ می‌کنند و در جدول رو به روی ساندویچی غذایشان را می‌خورند.

بهترین انتخاب از میان برگرهای تازه و آبدار هاکوپیان، دوبل برگر با پنیر قارچ است که نمونه آن را در هیچ‌ کجای دیگر ندیده‌اید. سیب‌زمینی‌های برگر هاکوپیان هم خوشمزه است و حجم و کیفیت آن نظیر ندارد.

اگر مسیرتان به سمت خواجه عبدالله و سیدخندان افتاد، حتما یک بار فست فود هاکوپیان را انتخاب کنید و به انتخابتان آفرین بگویید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ صبح الی ۲۴ شب‌

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس برگر هاکوپیان : تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری شمالی، پلاک ۴۹

برگر هاکوپیان | بهترین فست فودهای تهران
برگر هاکوپیان

رستوران ایتالیایی مازتی ؛ عطر ونیز

طرفداران رستوران‌های شیک و لوکس قطعا رستوران ایتالیایی مازتی را می‌شناسند. یک رستوران جذاب با دکوراسیون زیبا و شیک که جزوی از بهترین فست‌ فودهای تهران است. در رستوران مازتی می‌توانید انواع پیتزاها، پاستا، غذاهای دریایی و سانویچ‌های سبک ایتالیایی را نوش جان کنید و از طعم و مزه آن لذت ببرید

کارکنان رستوران ایتالیایی مازتی، بسیار خوش برخورد هستند و هر زمان نیازی داشته باشید، به سرعت برایتان فراهم می‌کنند. محیط آرام رستوران جان می‌دهد برای قرارهای مهم و عاشقانه که خاطره آن‌ها ماندگار می‌شود. دوست‌داران غذاهای ایتالیایی هر چه زودتر مازتی را انتخاب کنید و مطمئن باشید  که هرگز از انتخابتان پشیمان نخواهید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس رستوران ایتالیایی مازتی : تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین چهارراه شهرداری و سرو

رستوران ایتالیایی مازتی | بهترین فست فودهای تهران
رستوران ایتالیایی مازتی

مرغ سوخاری کوپال ؛ ترد و بی‌نظیر

از دیگر رستوران‌های پایتخت که به عنوان بهترین فست فودهای تهران شناخته می‌شود، باید به مرغ سوخاری کوپال اشاره کرد. این رستوران، اگرچه فضایی ساده و معمولی دارد، اما سوخاری‌های خوشمزه‌اش آنقدر پرطرفداراند که شما را به سمت خودشان می‌کشانند. در کوپال، می‌توانید یک برگر فیله استریپس ناب و جذاب را نوش جان کنید که در هیچ کجای دیگر مانند آن را پیدا نخواهید کرد. علاوه‌بر این، چیز برگر دوبل مرغ سوخاری کوپال هم حرف ندارد و سیب‌زمینی‌هایش ترد و خوشمزه‌اند.

کارکنان کوچال در نهایت احترام با شما برخورد خواهند کرد و همین ویژگی، زمینه را برای مراجعه بعدی به رستوران فراهم می‌کند. می‌تواند برای قرارهای دوستانه و یا خانوادگی به مرغ سوخاری کوپال بروید و لحظه‌های نابی را برای خودتان رقم بزنید. اگر بوی مرغ سوخاری، برگر استریپس و سیب‌زمینی سرخ کرده، شما را هم به وجد می‌آورد، حتما مرغ سوخاری کوپال را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس مرغ سوخاری کوپال : تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از چهارراه دریا، نبش بهاران دوم

مرغ سوخاری کوپال

فست فود بیگ بوی ؛ قدیمی و خاطره‌انگیز

یکی دیگر از بهترین فست فودهای تهران فست بود بیگ بوی است. این رستوران کوچ و جمع و جور که اغلب به سختی جای نشستن دارد، از قدیمی‌ترین رستوران‌های پایتخت است. با گذشت چنرین سال از فعالیت فست فود بیگ بوی، بابد گفت که هیچ چیز از طعم و مزه و کیفیت غذاهای آن کم نشده و همین رمز مشتری‌ مداری آن است.

در این رستوران انواع پیتزا، ساندویچ و برگر سرو می‌شود که همگی در بهترین کیفیت و خوشمزه‌ترین مزه‌ها آماده می‌شوند. اگر به این رستوران رفتید، حتما همبرگرهای معروفش را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. ساندویچ‌های بیگ بوی، بزرگ و پرملات و پر از سس مخصوص و پنیر هستند. یک ساندویچ کافیست که حسابی سیرتان کند و راه رفتن را برایتان دشوار سازد. کارکنان این فست فود بسیار با حوصله هستند و غذایتان را در بالا کیفیت و کمترین زمان به شما تحویل خواهند داد.

اگر به دنبال یک فست فودی قدیمی و مشهور با کیفیت خوب می‌گردید، بیگ بوی بهترین گزینه برای شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۱۵ بعدازظهر و ۱۹ عصر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس فست فود بیگ بوی : تهران، عباس آباد، خیابان سهروردی و تختی، پلاک ۲۱۷

فست فود بیگ بوی

میخوش ؛ تمام عیار و مشهور

میخوش از آن رستوران‌هایی است که اگر فقط یک بار به آنجا بروید، مشتری ثابتش خواهید شد. میخوش در گروه بهترین فست فودهای تهران جای دارد و این بهترین بودن را مدیون طعم لذیذ و تازه غذاها و خصوصا پیتزاهای خاصش است. محیط رستوران، بزرگ، شیک و مدرن است و نورپردازی آن باعث می‌شود تا آرامش خاصی بگیرید‌.

در میخوش می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ‌ها، سالاد و پیش غذاها را در بهترین طعم و کیفیت نوش جان کنید و از طعم فوق‌العاده آن‌ها به وجد بیایید. اگر در  میان تنوع منوی این رستوران، سرگردان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که پیتزا پررونی را حتما سفارش دهید و مطمئن باشید از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. باید بدانید که یک پیتزا در میخوش، دو نفر را کاملا سیر می‌کند و از این نظر مقرون به صرفه است.

محیط آرام و خانوادگی رستوران، برای دورهمی‌های دوستانه، قرارهای کاری و یا حتی قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. کارکنان و پرسنل این فست فود با رفتاری گرم و صمیمی به استقبالتان می‌آیند و هر آنچه را که نیاز دارید در کوتاه‌ترین زمان در اختیارتان می‌گذارند.

اگر برای انتخاب یک فست فود محبوب و باکیفیت سردرگم هستید، حتما فست فود متفاوت میخوش را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۰:۳۰ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس میخوش : تهران، صادقیه، بلوار فردوس شرق، نبش رامین شمالی، پلاک ۲۵۷

میخوش

مرغ سوخاری کابوکی ؛ مشتری مدار و خوش طعم

از دیگر رستوران‌های قدیمی و بهترین فست فودهای تهران می‌توان به مرغ سوخاری کابوکی اشاره کرد. فضای رستوران کمی قدیمی است اما این ظاهر قدیمی، با طعم فوق‌العاده مرغ‌های سوخاری از یاد می‌رود. در فست فود جذاب مرغ سوخاری کابوکی، سفارشتان به سرعت آماده می‌شود و غذایی باکیفیت و خوشمزه مقابلتان قرار می‌گیرد. مرغ‌ها همگی مغز پخت هستند و با روش قدیمی و با آرد، سوخاری می‌شوند که آرد و ادویه خاص آن، طعم لذیذی را به غذا می‌بخشد.

نکته مهم درباره مرغ سوخاری کابوکی، این است که در ابتدای سفارش نظر شما درباره اینکه سوخاریتان تکه های ران باشد یا سینه پرسیده می‌شود و همین ویژگی، غذا را باب میلتان قرار می‌دهد. قیمت‌های کابوکی مناسب و حجم غذاها در آنجا زیاد است و به راحتی سیر می‌شوید.

اگر شیفته عطر و طعم مرغ سوخاری هستید، کابوکی یک انتخاب منحصر به فرد برای شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۳:۳۰ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس مرغ سوخاری کابوکی : تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد (شهید ملکی)

مرغ سوخاری کابوکی

شما برای ما بنویسید

آیا شما هم از وصف اینهمه خوشمزه دهانتان آب افتاد؟ به نظر شما بهترین فست فودهای تهران کدام‌اند؟ آیا فست فود دیگری را در پایتخت می‌شناسید که محبوبیت، شهرت و خوشمزگی را یکجا داشته باشد؟ کدامیک از این فست فودها و ویژگی‌های منحصربه‌فردشان را بیشتر پسندیدید، سفرزون مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات، نکته‌ها و تجربه‌های ارزشمند شما درباره فست‌فودهای محبوب پایتخت است. آن را با ما و دیگر دوستان سفرزونی خود به اشتراک بگذارید.