آنکارا، پایتخت ترکیه جایی بی‌نظیر و مقصد بسیاری از گردشگران در سال است. آنکارا شهری پر تنوع است و از جاهای دیدنی گرفته تا غذاهای ترکی خاص و متنوع همه‌و‌همه می‌توانند برای شما سفری خاطره‌انگیز و درجه‌یک را فراهم آورند. علاوه بر همه‌ی جذابیت‌های دیدنی و غیره، وجود هتلی که برای شما احساس راحتی همیشگی را تضمین کند، ضروری است. به همین دلیل در این مطلب، سفرزون بهترین هتل های آنکارا را برای‌تان جمع کرده است.

saadatrent

بهترین فصل سال برای سفر به آنکارا

برای سفر به آنکارا فصلی مناسب با عادات رفتاری خودتان پیدا کنید
برای سفر به آنکارا فصلی مناسب با عادات رفتاری خودتان پیدا کنید

با توجه به بررسی‌هایی که انجام شده است، بهترین فصل سال برای سفر به آنکارا از نظر خلوتی و هزینه‌ی کمتر، ماه خرداد است، اما فصل پر رفت‌و‌آمدتر و گران‌تر برای آنکارا ماه شهریور است. این اختلاف قیمت چیزی در حدود ۱۱ درصد افزایش نسبت به حالت معمول است. در صورتی که در ماه خرداد حدود ۶ درصد کاهش قیمت خواهیم داشت. در نهایت بین ماه شهریور تا آخر ماه مهر، از نظر آب‌و‌هوا و قیمت‌ها زمان مناسبی برای سفر به آنکارا است.

نکته: به‌طور میانگین در بین این دوفصل، هزینه‌ی ماندن در آنکار به ازای هرشب ۸۴ دلار است.

 

بهترین هتل های آنکارا و هزینه های سفر به این شهر

جاهای دیدنی آنکارا برای تجربه‌ی یک سفر متفاوت و جذاب
جاهای دیدنی آنکارا برای تجربه‌ی یک سفر متفاوت و جذاب

بنا به ترجیح شما در انتخاب هتل با امکانات متفاوت، اطلاعات اقامت در هتل دو ستاره و کم‌تر، سه ستاره و چهار ستاره را در زیر آورده‌ایم. این موارد بهترین هتل‌های آنکارا بر اساس ستاره‌ها (امکانات و تجهیزات استاندارد) هستند؛ پس بهتر است آن‌ها را خوب مطالعه کنید تا شناخت خوبی از آنکارا به‌دست بیاورید.

هتل ۲ ستاره و کم‌تر

آنکارا | Sahinbey Hotel
آنکارا | Sahinbey Hotel

هزینه‌ی اقامت به‌ازای هر شب به‌طور میانگین ۱۹٫۳ دلار است. معروف‌ترین هتل دو ستاره هتل شاهین‌بیک (Sahinbey Hotel) با هزینه اقامت شبی ۲۶ دلار است. دومین هتل معروف دو ستاره در آنکارا هتل دنیز (Deniz) است که هزینه‌ی اقامت ۲۴ دلاری به ازای هر شب دارد، اما کم هزینه ترین هتل های آنکارا هتل Deeps است و ۸ دلار در شب برای اقامت‌کنندگان خرج بر‌می‌دارد.

هتل ۳ ستاره

آنکارا | Almer Hotel
آنکارا | Almer Hotel

در میان بهترین هتل های آنکارا ، هتل ۳ ستاره هتل Almer معروف ترین است که برای اقامت هزینه‌ی ۱۹ دلاری دارد. یکی دیگر از بهترین هتل های آنکارا ، هتل (Asal) سه ستاره است که هر شب ۲۷ دلار برای ماندن خرج دارد، اما در میان هتل‌های سه ستاره، ارزان‌ترین هتل کپیتال (Capital) است که ۱۷ دلار هزینه هر شب اقامت آن است.

هتل ۴ ستاره و بهتر

آنکارا | Royal Carine Hotel
آنکارا | Royal Carine Hotel

یکی از بهترین هتل‌های آنکارا ، هتل Bilkent پنج ستاره است که شبی ۵۹ دلار برای ماندن پول لازم دارد. یکی دیگر از بهترین هتل‌های آنکارا ، هتل Best است. این هتل ۴ ستاره شبی ۴۴ دلار برای اقامت پول می‌گیرد، اما ارزان‌ترین در میان هتل های آنکارا که ۴ ستاره و بیش‌تر هستند، هتل Royal Carine است. هزینه‌ی ماندن در این هتل شبی ۲۱ دلار است.

چه زمانی برای رزرو هتل بهترین است؟

آنکارا | Divan Cukurhan Boutique Class
آنکارا | Divan Cukurhan Boutique Class

آماری که در زیر آورده‌ایم بر اساس میانگین به ازای هرشب در یک هتل سه ستاره در ماه است، اما یکی از بهترین هتل‌های آنکارا که یک محل اقامت لوکس برای شما خواهد بود و راحتی شما را به‌طور قطع تضمین می‌کند، هتل JW Marriott  آنکارا است که با هزینه اقامت شبی ۴۲۵ دلار، یک هتل با امکانات، درجه‌یک و البته گران است. این هتل یک سرویس بی‌نظیر دارد و بی‌نهایت تمیز است. علاوه بر این یکی از بهترین استخرهای آنکارا در همین هتل است و برای استفاده از آن هروقت مجاز هستید.

یکی دیگر از بهترین هتل‌های آنکارا هتل Divan Cukurhan Boutique Class است. این هتل با تمام امکانات درجه‌یکی که ارائه می‌دهد، هزینه‌ای بالغ بر ۶۷ دلار در هر شب را برای اقامت از مسافران می‌خواهد.

پیشنهادی دیگر از طرف ما، هتل آنکارا هیلتون (Ankara Hilton Sa) است. هتل شیک و بسیار راحت هیلتون در خیابانی شلوغ در شهر آنکارا (Tunai Hilmi) قرار دارد و نزدیکی آن به مرکز خرید Carum Jkijh بر مزیت‌های آن افزوده است. درون هتل استخر، رستوران، آرایشگاه، جایی برای نگه‌داری بچه‌ها که می‌تواند خیال‌تان را از بابت کودکتان راحت کند و بسیاری از امکانات و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد وجود دارد.

بهترین هتل های آنکارا سفرزون هنوز تمام نشده‌اند. هتل پنج ستاره Movenpick  آنکارا جایی مدرن و مجهز به امکانات درجه‌یک تفریحی و ورزشی و رفاهی است و جای جذابی برای اقامت است.

محله‌ی مشهور آنکارا برای اقامت کجاست؟

اقامت در محله‌های مشهور آنکارا، همراه با آرامش و زیبایی
اقامت در محله‌های مشهور آنکارا، همراه با آرامش و زیبایی

هتل‌های کانکایا (Cankaya)، دوگان‌بی (Doganbey) و ینی‌محله (Yenimahalle)(Kuzey) بیش‌ترین جستجو را در میان گردشگران برای اقامت داشته‌اند. آنکارا البته پر از محله‌های جورواجور است که هر کدام می‌توانند جذابیت‌های ویژه‌ای داشته باشند.

هزینه‌ی خورد و خوراک در آنکارا

می‌توانید پول غذای خود را پیش از سفر تخمین بزنید
می‌توانید پول غذای خود را پیش از سفر تخمین بزنید

در رستوران ارزان قیمت باید ۲۰ لیر برای خوراکتان پول بدهید. یک غذای دو نفره در یک رستوران متوسط ۷۰ لیر از جیبتان خرج برمی‌دارد، اما اگر به مک دونالد بروید باید حدود ۱۵ لیر خرج کنید. البته نباید از نظر دور داشت که هزینه‌ی غذا یک حداقل و حداکثری دارد و می‌توانید برای کم‌تر شدن هزینه‌ها از غذاهای خیابانی آنکارا استفاده کنید و یا به رستوران‌های شیک و زیبا بروید.

پیشنهاد سفرزون برای صرف غذا در آنکارا : رستوران حاجی عارف بیک

 

کباب‌های آنکارا کم‌نظیر هستند
کباب‌های آنکارا کم‌نظیر هستند

آنکارا را باید شهر کباب‌های کم‌نظیر دانست. پیشنهاد ما سفرزونی‌ها به شما رفتن به رستوران «حاجی عارف بیک» است. در این رستوران می‌توانید همه نوع کبابی پیدا کنید. از کباب کلاسیک آدانا و اسکندر کباب بگیر تا کباب‌های علی نازک و بِیتی.

موقعیت رستوران حاجی عارف بیک روی نقشه