یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایران، جزیره کیش است که با داشتن تفریحات جذاب و مکان‌های دیدنی بسیاری که دارد، تعداد زیادی از افراد را به سمت خود جذب می‌کند.

saadatrent

جزیره کیش به یکی از اهداف هر گردشگر ایرانی و خارجی تبدیل شده است و علاوه بر گردشگران، می‌تواند خاطره خوبی از سفری پر از تفریح را برای هر کسی بسازد. به همین دلیل است که هر ساله تعداد بالایی از افراد به این جزیره مراجعه می‌کنند.

یکی از بهرترین راه‌هایی که شما به وسیله آن بتوانید سفر راحتی به کیش را تجربه کنید و با پرداخت هزینه مناسبی این مسافرت را تجربه کنید، استفاده از تورهای مختلف کیش است. بیشتر افرادی که قصد سفر تفریحی به کیش را دارند از میان تعداد بالا و متنوع تورهای کیش، مناسب‌ترین را انتخاب کرده و از آن استفاده می‌نمایند.

تور کیش از مشهد

نکته جالبی که وجود دارد این است که ساکنین شهر مشهد بعد از تهرانی‌ها، بیشترین متقاضیان این تورها هستند. هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران کیش، مشهدی‌ها هستند و به همین دلیل است که تنوع در تور کیش از مشهد خیلی زیاد است و شما می‌توانید قیمت‌ها و خدمات متنوعی را در این تورها تجربه کنید.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تور کیش از مشهد که تاثیر بسیار زیادی در قیمت آن‌ها  دارد، هتلی است که شما انتخاب می‌کنید. جزیره کیش به دلیل تعداد بالای مسافران، دارای تعداد بالایی هتل است که خدمات متنوعی را با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند.

این به شما بستگی دارد که چه میزان بودجه‌ای را برای این کار در نظر گرفته و می‌خواهید کدام مورد را انتخاب نمایید. همسفر در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین انتخاب را در رابطه با هتل مورد نظر خود داشته باشید.

چگونگی انتخاب هتل در تور کیش از مشهد

شما در تورهای کیش از مشهد می‌توانید هتل‌های مختلفی را مشاهده نمایید. ولی این خیلی مهم است که کدام مورد را انتخاب نمایید. شما می‌توانید دو فاکتور را برای این انتخاب مد نظر قرار دهید:

  1. قصد شما از مسافرت: ممکن است شما فقط برای خرید به کیش بروید و تصمیم نداشته باشید از هیچ کدام از تفریحات کیش استفاده نمایید. در چنین شرایطی باید هتلی را انتخاب کنید که به مراکز خرید نزدیک‌تر باشد و شما برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشید. حتی برعکس این حالت نیز وجود دارد. شاید قصد شما فقط تفریح باشد و ترجیح بدهید در هتلی اقامت کنید که به این موارد نزدیک باشد.
  2. بودجه شما برای رزرو هتل: همانطور که گفتیم تعداد هتل‌های موجود در کیش زیاد بوده و به همین نسبت می‌توانید قیمت‌های متنوعی را در این زمینه مشاهده نمایید. این به شما بستگی دارد که بخواهید در یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها اتاق داشته باشید یا سوئیت‌ها را ترجیح می‌دهید.

از چه راهی می‌توانیم هتل ارزان در کیش پیدا کنیم؟

شاید شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که تصور می‌کنند نمی‌توان هیچ هتل ارزانی را در کیش پیدا کرد. باید به شما بگویم که اصلا چنین موضوعی وجود ندارد و شما می‌توانید طبق بودجه‌ای که در نظر دارید، هتل مورد نظرتان را پیدا کنید.

کیش هتل‌های ۳، ۴ و ۵ ستاره بسیار جذابی دارد ولی در کنار آن دارای سوئیت‌ها و هتل آپارتمان‌هایی نیز می‌باشد که می‌توانید امکانات خوبی را در آن‌ها پیدا کرده و هزینه مناسبی را نیز پرداخت کنید.

برای اینکار لازم نیست جستجوی زیادی انجام دهید و در قیمت‌ها و امکانات متنوع و زیادی از هتل‌های مختلف غرق شوید؛ فقط کافی است به سایت همسفرها مراجعه کنید و برای رزور تور کیش از مشهد خود اقدام کنید. در صفحه بعدی می‌توانید بازه قیمتی که در نظر دارید را انتخاب کرده و لیست هتل‌های مناسب برای آن قیمت را مشاهده کنید.

به هیچ وجه از مطالعه کردن امکانات هتلی که انتخاب می‌کنید، صرف نظر نفرمایید. این خیلی مهم است که بدانید دقیقا چه خدماتی را ارائه می‌دهند. شاید شما نیاز به خدمات خاصی داشته باشید که در آن هتل ارائه نشود.

تور کیش از مشهد

معرفی چند هتل ارزان در کیش

در این بخش به عنوان نمونه چند مورد از هتل‌های ارزان در کیش را برای شما معرفی خواهیم کرد:

هتل چهار ستاره مریم

هتل مریم کیش با اینکه که دارای ۴ ستاره است ولی قیمت مناسب آن باعث شده تا افراد زیادی به آن مراجعه نمایند. این هتل به مراکز خرید و ساحل نزدیک است و می‌تواند گزینه مناسبی برای افراد باشد.

البته ممکن است با دیدن قیمت این هتل، آن را گران بدانید ولی زمانی که امکانات آن را مطالعه نمایید متوجه خواهید شد که نسبت به امکانات فراوانی که ارائه می‌نماید، هزینه پایینی دریافت می‌کند.

هتل چهار ستاره ارم

این هتل نیز مانند ستاره مریم چهار ستاره است ولی قیمت بسیار مناسبی دارد. از امکانات هتل ارم می‌توان به اتاق‌های مشرف به خلیج فارس، کلوب ورزشی، سالن بیلیارد و دو مجموعه استخر و … اشاره نمود.

هتل سه ستاره فانوس

یکی دیگر از گزینه‌های بسیار مناسب برای افرادی که به دنبال هتل با هزینه مناسب هستند، هتل سه ستاره فانوس می‌باشد. این هتل یکی از زیباترین هتل‌های کیش بوده که نزدیک بازار ماهی‌فروشان قرار دارد.

هتل فانوس دارای یک جاده ساحلی بسیار زیبا است که در شهر پرطرفدار و قدیمی حریره قرار دارد.

هتل دو ستاره عالی قاپو

یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای افرادی که به قصد خرید به کیش سفر می‌کنند، هتل دو ستاره عالی قاپو است. این هتل قیمت مناسبی داشته و موقعیت مکانی بسیار عالی دارد. نزدیکی این هتل به مراکز خرید کیش، آن را بسیار محبوب می‌کند.

هتل تک ستاره قاصدک

هتل تک ستاره قاصدک ارزان‌ترین هتل در کیش است. قیمت پایین این هتل باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند ولی مشکلی که در آن وجود دارد این است که تنها مسافرین غیر ایرانی را پذیرش می‌کند.

هسفرها در این مطلب شما را با چگونگی رزرو هتل ارزان قیمت آشنا نموده و چند نمونه از ارزان‌ترین‌ها را به شما معرفی نمود. شما می‌توانید به سایت همسفرها مراجعه کرده و نسبت به رزرو تور کیش از مشهد با هر قیمت و امکاناتی که مدنظر دارید، اقدام نمایید.

منبع: /https://hamsafarha.com/kish-tour-from-mashhad