شکم‌گردی و امتحان رستوران‌های جدید با طعم‌های تازه، یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که تقریبا همه آدم‌ها را به خودش جذب کرده است. قدم‌زدن در خیابان و کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر و کشف عطر و بوی تازه آن‌قدر هیجان دارد که خودش به‌عنوان یک تفریح بی‌نظیر معرفی می‌شود. اگر اهل گردش و تفریح و پیداکردن ترکیب غذاهای دلپذیر باشید، نباید رستوران های اکباتان را از قلم بیندازید!

saadatrent

در این مطلب از وبلاگ سفرزون سری به رستوران‌های جذاب و خوش طعم اکباتان می‌زنیم. اگر دوست دارید از این گردش کوتاه و خوشمزه لذت ببرید، با ما در سفرزون همراه باشید:

 

ارکیده طلایی

 

 

ارکیده طلایی اکباتان

 

یکی از بهترین رستوران های اکباتان ارکیده طلایی است که با فضایی بزرگ و جذاب طعم لذیذ و واقعی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به شما هدیه می‌کند. در ارکیده طلایی اکباتان می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و خصوصاً کباب‌های لذیذ و اصیل آن را امتحان کنید.

اگر هوس یک غذای فرنگی با عطروطعم حقیقی کرده‌اید، بهتر است استیک‌های این رستوران را نوش جان کنید. ارکیده طلایی اکباتان فضای بزرگ و دلنشینی دارد و فاصله میزها از هم به‌خوبی رعایت شده است.

برخورد کارکنان و خدمات‌رسانی هم در این رستوران جذاب بی‌نظیر است و سالاد بار آن در همان لحظه ورود شما را به خودش خیره می‌کند. با انتخاب ارکیده طلایی می‌توانید یک شب به‌یادماندنی را در آنجا رقم بزنید و از طعم تازه و خوب غذاها لذت ببرید.

 

اطلاعات رستوران ارکیده طلایی

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، فاز ۲، مجتمع تجاری گلها، طبقه دوم، رستوران ارکیده طلایی.

ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۵ بعدازظهر و ۱۹ عصر الی ۲۳ شب.

رنج قیمت: متوسط روبه‌بالا

 

کافه رستوران نارنج

 

رستوران های اکباتان

 

کافه رستوران سنتی نارنج یکی دیگر از رستوران های اکباتان است که از رفتن به آنجا پشیمان نمی‌شوید. این کافه جذاب با طراحی و دکوراسیون بسیار زیبا شما را به دل همه جذابیت‌های قدیمی می‌برد. در کافه رستوران نارنج می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، دسرها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید و از فضای بی‌نظیر رستوران لذت ببرید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به قلیان علاقه دارید، می‌توانید در این رستوران قلیان هم سفارش دهید. رستوران نارنج محیط خانوادگی دارد و جان می‌دهد برای قرارهای خانوادگی و دوستانه و گذراندن یک شب خاطره‌انگیز.

اگر دوست دارید یک کافه رستوران جذاب و متفاوت را امتحان کنید، کافه رستوران نارنج بهترین انتخاب برای شماست.

اطلاعات کافه رستوران نارنج:

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، جنب بانک آینده، پلاک ۸۵، کافه رستوران نارنج.

ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

رنج قیمت: متوسط روبه‌بالا

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۳۴۷۸۰

 

رستوران ایتالیایی هِرنان

 

رستوران ایتالیایی هِرنان

 

کسانی که طرف‌دار رستوران ایتالیایی و طعم غذاهای ایتالیایی هستند، قطعاً رستوران هرنان را انتخاب می‌کنند. رستوران ایتالیایی هرنان از آن دسته رستوران‌های دوست‌داشتنی است که با یک‌بار رفتن به آنجا، مشتری پروپاقرصش می‌شوید.

در هرنان می‌توانید انواع پیتزاهای خوشمزه، پاستا، ساندویچ‌ها و سالادهای جذاب را امتحان کنید. اگر این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب می‌کنید، حتماً سالاد سزار و پنیرکبابی‌هایش را بچشید و از طعم فوق‌العاده آن‌ها لذت ببرید‌.

هرنان فضای بزرگی دارد و می‌توانید به‌راحتی مدت‌ها در آنجا بنشینید. رسیدگی کارکنان و کیفیت غذا در این رستوران عالی است و همه چیز برای یک شکم‌گردی حسابی در آنجا فراهم است.

اگر از طرف‌داران فست‌فود هستید و به دنبال یک رستوران همه‌چیزتمام می‌گردید، هرنان را از یاد نبرید.

اطلاعات رستوران ایتالیایی هرنان

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، بلوار نفیسی، روبه‌روی دبیرستان عموییان، رستوران ایتالیایی هرنان.

ساعات کاری: ۱۲ ظهر الهی ۱۶ عصر و ۱۷ عصر الی ۲۳:۳۰ شب.

رنج قیمت: بالا

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۹۰۴۰۳

در سفرزون بخوانید :
کافه های سئول | گشت‌و‌گذار و جستجوی کافه در خیابان کره جنوبی تهران

 

بریانکده یه دوی

 

رستوران های اکباتان

 

طرف‌داران مرغ بریان و کنتاکی از میان رستوران های اکباتان قطعاً بریانکده یه دوی را انتخاب می‌کنند. این رستوران خوشمزه‌ترین مرغ‌های کنتاکی را با مواد تازه و عالی و طعم به‌یادماندنی به شما ارائه می‌کند.

کارکنان و پرسنل یه دوی با صبر و حوصله همه درخواست‌های شما را پاسخ می‌دهند. با انتخاب این بریانکده می‌توانید یک انتخاب بی‌نظیر و خوشمزه داشته باشید!

اگر دلتان هوس یک مرغ بریان حرفه‌ای یا کنتاکی تازه و خوشمزه کرده است، یه دوی را انتخاب کنید.

اطلاعات بریانکده یه دوی

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، بلوار اصلی فاز یک، سه‌راه مخابرات، بریانکده یه دوی.

ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۲۲ شب.

رنج قیمت: متوسط روبه‌بالا

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۷۴۰۰۸

 

رستوران پلو سفید

 

رستوران های اکباتان

 

یکی دیگر از جذاب‌ترین رستوران های اکباتان رستوران پلو سفید است که با یک منوی بی‌نظیر سنتی هر سلیقه‌ای را به خودش جذب می‌کند.

در پلو سفید طعم خوشمزه‌ترین کباب‌های سنتی ایرانی را می‌چشید و عطر پلو زعفرانی هوش از سرتان می‌برد.

این رستوران در بخش فودکورت مجتمع تجاری مگامال قرار دارد و با فضایی بزرگ همراه با تهویه مناسب می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

اگر در میان رستوران های اکباتان به دنبال یک رستوران باکیفیت می‌گردید، پلو سفید انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

اطلاعات رستوران پلو سفید

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، مجتمع مگامال، فودکورت مجموعه مگامال، طبقه f۲، رستوران پلو سفید.

ساعات کاری: ۱۱:۳۰ صبح الی ۲۱:۳۰ شب

رنج قیمت: متوسط

 

رستوران ته چینی

 

رستوران های اکباتان

 

خیلی از افرادی که دلشان یک دست‌پخت مادرانه خوش‌عطر و طعم و حرفه‌ای می‌خواهند، در میان رستوران های اکباتان، به سراغ رستوران ته چینی می‌روند‌.

در این رستوران بهترین طعم غذاها را می‌چشید و هیچ‌وقت از انتخابتان پشیمان نمی‌شوید. طعم ته‌چین‌های ته چینی مثال ندارد و آن‌قدر جذاب است که بارها آن را هوس می‌کنید.

اگر به این رستوران رفتید، ماکارونی و لوبیاپلو را هم امتحان کنید و از انتخاب خودتان مطمئن باشید. ته چینی یک رستوران همیشگی برای کسانی است که غذای خوش‌عطر و طعم و باکیفیت می‌خواهند.

اطلاعات رستوران ته چینی:

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، فاز ۱، بازارچه شماره ۶. پلاک ۳/۱، رستوران ته چینی.

رنج قیمت: مناسب

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۳۲۷۷۸

 

رستوران گل یخ

 

رستوران های اکباتان

 

رستوران پرطرف‌دار گل یخ یکی از قدیمی‌ترین رستوران های اکباتان است که انتخاب هر فرد خوش‌ذوق و سلیقه‌ای است.

این رستوران با قدمت خودش توانسته در دل بسیاری از اهالی این شهرک جا باز کند و حتی برای کسانی که از نقاط دور به غرب تهران می‌آیند، انتخاب اول باشد. در گل یخ همه چیز طعم تازگی می‌دهد و غذاها باکیفیت بالایی سرو می‌شوند.

محیط رستوران دلنشین و آرامش‌بخش است و با رفتن به آنجا احساس می‌کنید که در خانه خودتان نشسته‌اید!

در گل یخ می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را نوش جان کنید یادتان باشد که جوجه‌کباب‌های معروف گل یخ را حتماً امتحان کنید و از نوش جان کردن آن لذت ببرید.

هیچ‌چیز نمی‌تواند طعم غذاهای رستوران گل یخ را از خاطر شما ببرید. اگر هوس یک غذای خوشمزه و باکیفیت را کرده‌اید، حتماً از میان رستوران های اکباتان گل یخ را انتخاب کنید.

اطلاعات رستوران گل یخ

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، فاز یک، سوپر دو، رستوران گل یخ.

ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۶ عصر و ۱۶:۳۰ عصر الی ۲۲ شب.

رنج قیمت: مناسب

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۴۸۷۲۶

کباب نمونه اکباتان

 

رستوران های اکباتان

 

کمتر کسی وجود دارد که از عطر و بوی کباب‌کوبیده مست نشود و دهانش آب نیفتد. برای چشیدن طعم واقعی کباب اصیل ایرانی بهتر است به سراغ کباب نمونه اکباتان بروید.

کباب نمونه در میان رستوران های اکباتان سری میان سرها دارد و طعم کباب‌های آن بی‌نظیر و دلپذیر است.

اگر هوس یک کباب ایرانی واقعی با طعم فوق‌العاده کرده‌اید، حتماً کتاب نمونه را امتحان کنید.

اطلاعات رستوران کباب نمونه اکباتان

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، بلوار اصلی فاز یک، نبش فرهاد غربی، رستوران کباب نمونه اکباتان.

رنج قیمت: روبه‌بالا

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۹۳۴۱۶

 

رستوران کدبانو

 

رستوران های اکباتان

 

 

طعم واقعی غذاهای سنتی ایرانی را می‌توانید در رستوران پرطرف‌دار کدبانو بچشید. بهترین غذاهای ایرانی در بالاترین کیفیت در این رستوران سرو می‌شود و می‌توانید از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

اگر این رستوران را انتخاب کردید، حتماً اکبر جوجه‌های معروف آن را هم امتحان کنید. همه چیز در کدبانو مرتب، زیبا و شیک است. محیط خانوادگی این رستوران خر کسی را به خودش جذب می‌کند و برای قرارهای خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است.

برخورد پرسنل کدبانو بسیار حرفه‌ای و محترمانه است و می‌توانید هر سؤالی داشتید از آنجا بپرسید. برای خوردن یک وعده غذای خوش طعم در محیطی دلچسب، رستوران کدبانو را به یاد داشته باشید.

اطلاعات رستوران کدبانو

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، فاز یک، بلوار بوذری، جنب استخر پاس، رستوران کدبانو.

ساعات کاری: ۱۱:۳۰ صبح الی ۱۶ عصر و ۱۹ عصر الی ۲۳ شب.

رنج قیمتی: مناسب

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۹۱۹۵۰

 

رستوران خوچمچه

 

رستوران های اکباتان

 

کی دیگر از رستوران های اکباتان که بسیار پرطرف‌دار و با نامی بامزه است، رستوران خوچمچه است. در این رستوران انواع غذاهای خانگی ایرانی سرو می‌شود و طعم لذیذ آن تا مدت‌ها زیر زبانتان می‌ماند‌.

اگر به خوچمچه رفتید، حتماً قرمه‌سبزی‌های این رستوران را امتحان کنید و از طعم فوق‌العاده آن لذت ببرید. برای انتخاب یک رستوران باکیفیت با غذاهای بی‌نظیر خوچمچه را از یاد نبرید.

 

اطلاعات رستوران خوچمچه

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، فاز یک، خیابان نفیسی، خیابان حنانی، خیابان ورزش، مجموعه ورزشی پاس، رستوران خوچمچه.

ساعت کاری: ۱۱ صبح الی ۲۳ شب

رنج قیمت: مناسب

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۵۵۵۰۰۵

 

سخن آخر

یکی از جذاب‌ترین تفریحات و بهترین لذت‌هایی که در کنار آن خاطرات زیبا رقم می‌خورد، شکم‌گردی است. گردش در میان رستوران های اکباتان می‌تواند این جذابیت و هیجان را به شما هدیه کند. شما چه رستوران‌های دیگری را در اکباتان می‌شناسید که طعم غذاهای آن حرف ندارد؟

نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را با سفرزون و دوستان سفرزونی‌تان به اشتراک بگذارید. تا فراموشمان نشده باید بپرسیم از این شکم‌گردی چند دقیقه‌ای با سفرزون لذت بردید؟