بسیاری از کسانی که حتی یک بار هم به شهر استانبول سفر نکرده‌اند، خیابان استقلال استانبول را می‌شناسند. جایی که به نوعی مرکز فرهنگی و اجتماعی شهر استانبول به حساب می‌آید و به میدان مشهورِ تقسیم می‌رسد. نام این خیابان بزرگ در آدرس بیشتر جاهای دیدنی استانبول دیده می‌شود. یعنی در گشت و گذارتان در استانبول بارها از این خیابان عبور می‌کنید و ممکن است ساعت‌ها سرگرم بازدید از دیدنی‌های این خیابان باشید. پس بهتر است بهترین رستوران های خیابان استقلال را بشناسید تا بعد از گشت و گذار، دلی از عزا در بیاورید. این خیابان رستوران‌های متعددی دارد و همین رستوران‌ها و کافه‌های پرشمار، یکی دیگر از جذابیت‌های این خیابان در استانبول است. در رستوران های خیابان استقلال استانبول طعم ناب غذاهای ترکی را می‌چشید و لذت سفرتان را تمام می‌کنید. با سفرزون همراه باشید تا بهترین رستوران های خیابان استقلال استانبول را به شما معرفی کنیم.

saadatrent

۱- رستوران اوتانتیک ، بهترین گزلمه استانبول را در این رستوران بخورید

رستوران اوتانتیک رستورانی زیبا با محیطی دنج و صمیمی است که دکوراسیون سنتی ترکی آن شما را به فضای فرهنگی مردم ترکیه نزدیک‌تر می‌کند و سفر شما را پربارتر. این رستوران غذاهای سنتی ترکی و منطقه آناتولی را با بهترین کیفیتی و در خوشمزه‌ترین حالت به شما عرضه می‌کند. گزلمه معروف ترکیه که چیزی مثل پیراشکی است را در هر رستورانی در ترکیه می‌توانید بخورید اما گزلمه‌های اینجا رو دست ندارد. از بره کباب رستوران اوتانتیک هم نباید گذشت. رستوران اتوتانتیک از آن رستوران‌ های خیابان استقلال استابول است که بهترین دسرهای سنتی ترکی را به شما ارائه می‌دهد. قیمت‌های این رستوران هم به صرفه و اقتصادی است.

آدرس رستوران اوتانتیک : استانبول، خیابان استقلال، شماره ۱۷۰

رستوران اوتانتیک | رستوران های خیابان استقلال استانبول
رستوران اوتانتیک
رستوران اوتانتیک | رستوران های خیابان استقلال استانبول
رستوران اوتانتیک

۲- رستوران ۳۶۰ استانبول ، منظره رویایی استانبول، غذاهای خوشمزه بین‌المللی

رستوران ۳۶۰ استانبول رستورانی تمام عیار با منظره‌ای خیره‌کننده و ۳۶۰ درجه از استانبول زیباست که می‌تواند نهایت رضایت شما را جلب کند. این رستوران فوق‌العاده که در پنت‌هوس ساختمانی ۱۹ طبقه قرار دارد، شما را به خوردن انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین‌المللی، نوشیدنی‌های سنتی ملل و دسرها و پیش‌غذاهای خوش‌طعم دعوت می‌کند. این رستوران روز شادتان را با برنامه‌های مهیج و سرگرم‌کننده‌اش شادتر می‌کند. همین‌طور آخر هفته‌ها بعد از ساعت ۲۲ رستوران ۳۶۰ به کلوبی شبانه تبدیل می‌شود. خوردن ناهار و شام در این رستوران جذاب یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات شما در استانبول را برایتان خواهد ساخت.

آدرس رستوران ۳۶۰ استانبول : استانبول، خیابان استقلال

رستوران ۳۶۰ استانبول | رستوران های خیابان استقلال استانبول
رستوران ۳۶۰ استانبول
رستوران ۳۶۰ استانبول
رستوران ۳۶۰ استانبول

۳- هاوس کافه ، خانه بهترین قهوه‌های استانبول

یکی از شعب رستوران معروف هاوس کافه ترکیه در خیابان استقلال است. این رستوران که در آپارتمانی قدیمی به سبک غربی قرار دارد، شما را به دنیایی از زیبایی‌های چوبی می‌برد. در دکوراسیون این رستوران‌ المان‌های قدیمی دیده می‌شود که زیبایی منحصربه‌فردی به رستوران می‌بخشد. هاوس کافه انواع غذاهای بین‌المللی درجه یک، غذاهای ترکی و نوشیدنی‌های کافی‌شاپی را به شما عرضه می‌کند. قهوه‌های این رستوران در بین رستوران های خیابان استقلال استانبول تک است. غذاهای دریایی هم در این رستوران با بهترین کیفیت از تازه‌ترین صید تنگه بسفر تهیه و سرو می‌شود. غذاهایی مثل سالمون گریل شده با سبزیجات که از خوشمزگی رو دست ندارد. وای فای رایگان و پارکینگ خیابانی از دیگر مزایای این رستوران است.

آدرس هاوس کافه : استانبول، خیابان استقلال، آپارتمان میسیر

رستوران های خیابان استقلال استانبول | رستوران هاوس کافه
رستوران هاوس کافه
رستوران هاوس کافه
رستوران هاوس کافه

۴- رستوران الئوس استانبول یکی از رستوران های خیابان استقلال استانبول

در انتهای خیابان استقلال، در میدان تقسیم، ساختمانی قدیمی و زیبا وجود دارد که در طبقه دوم آن یکی از بهترین رستوران‌ های خیابان استقلال استانبول قرار گرفته است. در آنجا می‌توانید یکی از بهترین غذاهای دریایی ترکیه را نوش جان کنید. انواع ماهی‌ها و صیدهای خوشمزه تنگه بسفر، در تازه‌ترین حالت به آشپزخانه این رستوران درجه یک می‌آید و سرآشپز حرفه‌ای این رستوران آن را تبدیل به غذایی می‌کند که می‌توانید انگشت‌هایتان را هم با آن بخورید. انواع غذاهای ترکیه‌ای، مدیترانه‌ای، غذاهای رژیمی و از همه مهم‌تر غذاهای دریایی درجه یک در این رستوان سرو می‌شود. فضای صمیمی و دکوراسیون دلنشین رستوران به همراه منظره آرامش‌بخش آن باعث می‌شود دلتان بخواهد ساعت‌هایتان را در این رستوران نمونه بگذرانید. نوشیدنی‌های این رستوران هم درجه یک است. رستوران الئوس وای فای رایگان دارد و می‌توانید برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و حتی شب هنگام دیروقت به این رستوران بروید و غذا نوش جان کنید. آرامش اینجا را هم نباید دست کم بگیرید.

آدرس رستوران الئوس : استانبول، خیابان استقلال، کاخ هیدیوال، طبقه دوم

رستوران دریایی الئوس |‌رستوران های خیابان استقلال استانبول
رستوران دریایی الئوس
رستوران دریایی الئوس
رستوران دریایی الئوس

۵- رستوران لب دریا ، طم لذیذ غذاهای بین‌المللی و تماشای تنگه بسفر

یکی از ملاک‌های درجه یک بودن یک رستوران این است که انتخاب مردم محلی باشد. در بین رستوران‌ های خیابان استقلال استانبول، رستوران لب دریا یکی از همین رستوران‌هاست که حسابی بین مردم محلی محبوب است. غذاهای بسیار خوشمزه این رستوران که تقریبا همه سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد یک طرف و منظره خیره‌کننده تنگه بسفر پیش روی شما طرف دیگر. این رستوران در تراسی مشرف به تنگه بسفر قرار دارد و شما می‌توانید هم در فضای باز و هم در فضای بسته بنشینید و مناظر رویایی را تماشا کنید. دکوراسیون مدرن و زیبای این رستوران در ترکیب با دیزاین جالب غذاها حتما برایتان جالب خواهد بود. منوی این رستوران شامل غذاهای ترکی و بین‌المللی است. از صبحانه‌های خوشمزه این رستوران هم نمی‌توان گذشت. حسابش را بکنید که صبحتان را با یک صبحانه سنتی ترکی با نان سیمیت و قهوه ترک شروع کنید. وای فای رایگان و امکان سفارش غذاهای رژیمی و گیاهی از دیگر خدمات این رستوران است.

آدرس رستوران لب دریا : استانبول ، خیابان استقلال، محله تم تم، شماره ۲۲۷

رستوران لب دریا
رستوران لب دریا
رستوران لب دریا
رستوران لب دریا

۶- رستوران لادس ، پر از حس‌های خوب

رستوران لادس محیطی دنج، شاد و صمیمی دارد که کارکنانی خوش‌ذوق و سر حال آن را اداره می‌کنند و همه این‌ها باعث می‌شود از همان بدو ورود به رستوران احساسی خوب داشته باشید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ترکیه با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌شود. نگران نباشید. اگر چیزی درباره غذاهای ترکی نمی‌دانید کارکنان حرفه‌ای رستوران شما را در انتخاب غذایی که ممکن است بیش از همه باب میلتان باشد راهنمایی می‌کنند. یکی دیگر از نقاط قوت این رستوران صبحانه‌های بسیار خوشمزه‌ای است که ارائه می‌ دهد. منمن‌های خوشمزه رستوران لادس را در هیچ کدام از رستوران های خیابان استقلالی استانبول پیدا نمی‌کنید.

آدرس رستوران لادس : استانبول، خیابان استقلال Lades Restaurant, Şht. Muhtar Mh., İstiklal Cd. No:14, Turkey

رستوران لادس
رستوران لادس

۷- رستوران رامیز کوفته چی ، تلفیق غذاهای ترکیه‌ای و فست‌فود

یک تنوع حسابی در ترکیه می‌خواهید؟ از بین رستوران های خیابان استقلال استانبول رامیز کوفته چی را انتخاب کنید. رستوران رامیز خلاقیت فوق‌العاده‌ای دارد. این رستوران که دارای شعبه‌های زیادی در استانبول است انواع کوفته‌ها را با چاشنی‌های مختلف و ادویه‌های تند سرو می‌کند. همین طور با تلفیق غذاهای ترکی و فست فود می‌توانید غذاهایی درجه یک و خوشمزه در این رستوران نوش جان کنید. دکوراسیون ساده و فست فودی این رستوران هم به صمیمی‌تر شدن محیط آن کمک می‌کند و قیمت‌های اقتصادی این رستوران نیز هوای جیبتان را دارد.

آدرس رستوران رامیز کوفته چی : استانبول، خیابان استقلال

رستوران های خیابان استقلال استانبول | رستوران رامیز کوفته چی استانبول
رستوران رامیز کوفته چی استانبول
رستوران رامیز کوفته چی استانبول
رستوران رامیز کوفته چی استانبول

۸- رستوران Salash Fasil ، یک دنیا شادی و نشاط در یکی از بهترین رستوران های خیابان استقلال استانبول

اگر دلتان می‌خواهد به غیر از نوش جان کردن وعده‌ای خوشمزه، لحظاتی سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز نیز داشته باشید، به این رستوران بروید. رستوران های خیابان استقلال استانبول هر کدام برای خود ویژگی خاصی دارند و رستوران salash fasil هم با محیط صمیمانه‌اش، با موسیقی زنده و فضای شاد و پر نشاطی که دارد، و با خدمه کارکشته‌اش قطعا یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این رستوران انواع غذاهای سنتی ترکیه را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد و قیمت‌های مناسبش با توجه به کیفیت درجه یک آن شما را به وجد می‌آورد. وای فای رایگان نیز از دیگر امکانات این رستوران است.

آدرس رستوران salash fasil: استانبول، خیابان استقلال

رستوران Salash Fasil
رستوران Salash Fasil
رستوران Salash Fasil
رستوران Salash Fasil

۹- سارای موالیبیسیسی ، طعم شیرین دسرهای ترکی

اصلا رسمش این است که در حین گشت و گذار در خیابان استقلال، سری به رستوران سارای بزنیی و کامت را با دسرها و شیرینی‌های خوشمزه ترکی و بین‌المللی آن شیرین کنی. پس اگر دلتان می‌خواهد بدانید کنافه واقعا چه مزه‌ای است یا پودینگ برنج چقدر خوشمزه است، حتما به سارای موالیبیسیسی سری بزنید. با اینکه اکثر افراد برای خوردن دسرهای خوشمزه ترکی و چای و قهوه ترکی به این رستوران می‌آیند اما این رستوران منوی خوبی از غذاهای ترکی و بین‌المللی نیز دارد. یک خوبی دیگر این است که می‌توانید به طبقه دوم این رستوران بروید و منظره زیبای خیابان استقلال را تماشا کنید و کامتان را شیرین کنید. دکوراسیون زیبای این کافه و اینکه تا  دیروقت باز است هم از دیگر ویژگی‌های عالی اینجا در میان رستوران های خیابان استقلال استانبول است.

آدرس رستوران سارای موالبیسیسی: استانبول، خیابان استقلال، شماره ۱۰۷

سارای موالیبیسیسی رستوران های خیابان استقلال استانبول
سارای موالیبیسیسی

۱۰- رستوران مکان یکی از بهترین رستوران های خیابان استقلال استانبول

رستوران محبوبِ دلِ گردشگرها را می‌خواهید؟ رستوران مکان همان جایی است که کسانی که یک بار در آن غذا خورده‌اند، دلشان می‌خواهد بارها و بارها به آن سر بزنند. رستورانی با محیط گرم و صمیمی و دکوراسیونی دل‌نشین که شما را پاگیر می‌کند. انواع پیش‌غذهای خوشمزه، ‌غذاهای اصلی درجه یک و دسرهای خوش آب و رنگ با تازه‌ترین مواد اولیه و بهترین طعم به شما عرضه می‌شود و مقدار غذا هم در مقایسه با قیمت بسیار عالی است. در بین رستوران های خیابان استقلال استانبول، رستوران مکان یکی از خوش‌قیمت‌ترین‌هاست. کباب بره‌های رستوران مکان را از دست ندهید و دسرهای خوشمزه‌اش را هم نوش جان کنید. در این رستوران هم می‌توانید در فضای باز بنشینید و هم در سالن خوش‌رنگ و لعابش غذا نوش جان کنید.

آدرس رستوران مکان: استانبول، خیابان استقلال، محله تم تم، کوچه اسکی چیچکچی، پلاک ۲

رستوران مکان | رستوران های خیابان استقلال استانبول
رستوران مکان

با هم گردشی داشتیم در خیابان استقلال استانبول و بهترین رستوران های خیابان استقلال استانبول را به شما معرفی کردیم. شما رستوران دیگری را در خیابان استقلال می‌شناسید که برایتان خاطره‌ساز شده باشد؟ خاطرات، تجربیات و نظرات خود را با سفرزون به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های استانبول کلیک کنید.