تابه‌حال در کدام یک از رستوران های پونک خاطره ساخته­‌اید؟ همه ما می‌دانیم غذا خوردن یکی از تفریحات بشر امروز است. نوش­جان کردن غذا و صرف کردن وقت برای اجرای آداب غذا خوردن چه در کنار عزیزانمان و چه تنهایی می‌­تواند به ما کمک کند که لذت­‌های جدید بسازیم. سفرزون با شعار بگرد، بخند و زندگی کن این بار می­‌خواهد شما را در لذت رستورانگردی در محله‌ی پونک همراهی کند.

saadatrent

بهترین رستوران های پونک

رستوران گردی از آن دست تفریحات و لذت­‌هایی‌ است که در همه جای دنیا با وسوسه­‌های مختلفی خودش را در دل افراد پرررنگ می­‌کند و همیشه جایش را در وقت گذرانی­‌های ما باز می­‌کند. چه گرفتن یک ساندویچ ساده از یک اغذیه‌­فروشی کنار خیابان باشد و چه چشیدن طعم ناب غداهای مختلف ایرانی و سایر ملل. رستوران های پونک و تنوعی که در انواع غذاخوری در این محله هست دست ما را برای انتخاب باز گذاشته است.

انتخاب ما هرچه باشد چه انتخاب یک فضای دنج و آرام و چه انتخابی بزرگتر، همیشه جایی هست که منتظر باشد ما به سمتش برویم تا برای خاطره­‌سازی به نام آن اعتماد کنیم. طعم‌ها و مزه‌ها می‌توانند به جادوی این خاطرات کمک کنند و حتی آن­ها را برای ما ماندگارتر کنند. با سفرزون هم‌مسیر باشید تا تعدادی از بهترین رستوران های محله پونک را با معرفی مختصر از آنها همراه با آدرس و شماره تماس‌شان معرفی کنیم.

چلوکبابی سعادت

رستوران های پونک رستوران سعادت یکی از معروف‌ترین­ رستوران های پونک و حتی تهران است. این رستوران در یک فضای شیک، تمیز و کلاسیک از شما با انواع غذاها و کباب­‌های ایرانی خوشمزه و با کیفیت پذیرایی می­‌کند. غذاهای محبوب منوی رستوران سعادت هم کباب چنجه، برگ و جوجه بدون استخوان است. محدوده­‌ی قیمتی منو برای این رستوران متوسط است.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند رستوران هویزه و مرکز خرید بوستان و بوستان ترافیک و پارک نهج‌البلاغه قرار گرفته است. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس پونک است که دسترسی به رستوران را برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

آدرس و شماره تماس: اشرفی اصفهانی ۲۰۰ متر بالاتر از میدان پونک نبش کوچه‌­ی پانزدهم

۴۴۴۴۳۸۵۵

در سفرزون بخوانید :
رستوران های صادقیه: بررسی بهترین مکان‌ها برای چشیدن طعم‌های ویژه

رستوران سلف سرویس دیس

رستوران های پونک رستوران دیس در بین رستوران های پونک خیلی معروف و زبانزد است. این رستوران با تنوع غذایی بالا و کیفیت خوب همیشه سعی کرده رضایت مشتری­‌هایش را جلب کند. غذاهای محبوبش چلو زعفرانی، کباب لقمه و جوجه ترش است. همچنین شما می‌توانید از انواع پیش غذاها در منوی این رستوران لذت ببرید. برخورد پرسنل و مدیریت رستوران دیس همیشه نقطه قوت این مجموعه بوده و خاطره‌­ی خوبی را برای مشتریانش به جا گذاشته است. محدوده‌ی قیمت منو هم برای غذاهای این رستوران متوسط است.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی هم این مکان در نزدیکی مراکزی مانند رستوران هویزه و مرکز خرید بوستان قرار دارد و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس پونک است.

آدرس و شماره تماس: ابتدای پونک بلوار میرزا بابایی پلاک ۱۴

۴۴۶۲۳۰۳۶

در سفرزون بخوانید :
رستوران های بلوار فردوس: در جستجوی آرامش و طعم‌های فوق‌العاده

رستوران باغ لاله

رستوران های پونک این رستوران بزرگترین باغ رستوران منطقه غرب تهران است که با غذاهای اصیل و متنوع میزبان مردم است. تنوع غذایی این رستوران باب میل همه‌­ی سلیقه­‌هاست و محدوده‌­ی قیمتی منو متوسط است. به علاوه اینکه لذت استفاده از طبیعت و هوای آزاد تجربه‌­ی دلنشین و خوشایندی به شما خواهد داد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس باغ لاله است.

آدرس و شماره تماس: میدان پونک بلوار میرزابابایی تقاطع خیابان عدل

۴۴۶۰۳۲۵۳

در سفرزون بخوانید :
رستوران های مرزداران: جوان اما پرطرف‌دار

رستوران سنتی باغستان

رستوران های پونک رستوران سنتی باغستان از نمونه‌­های عالی باغ رستوران در تهران است که از میهمانان خود در سفره خانه­‌ای زیبا با فضایی کاملا خانوادگی و دوست داشتنی پذیرایی می­‌کند. باغستان تداعی کننده فرهنگ اصیل ایرانی با غذاهای با کیفیت است که می‌توان برای تفریح خانوادگی حسابی از آن لذت برد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این رستوران موسیقی زنده است که فضای فرح‌­بخشی رو برای مهمانانش ایجاد می­‌کند. اگر قصد داشته باشید از حمل و نقل عمومی برای دسترسی به این رستوران استفاده کنید نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس پژوهشگاه است.

آدرس و شماره تماس: پونک بزرگراه اشرفی اصفهانی خیابان واحدی خیابان چهارباغ

۱۱۴۸۸۱۹۵

فست فود کابانی

رستوران های پونک فست فود کابانی منویی متنوع از انواع پیتزا و سوخاری در محدوده­‌ی قیمتی متوسط دارد. مرغ سوخاری­‌هایش غذای محبوب این مجموعه هستند و کیفیت غذا و فضای دلپذیر و دوست­داشتنی‌اش حتما شما را راضی خواهد کرد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دانشگاه علم و فرهنگ و مرکز خرید بوستان و بوستان ترافیک و کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و مرکز خرید تیراژه قرار گرفته و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید مخبری است.

آدرس و شماره تماس: میدان پونک اشرفی اصفهانی نبش مخبری

۴۶۰۴۰۰۴۱

در سفرزون بخوانید :
رستوران های گیشا | معرفی بهترین رستوران های شمال غرب تهران

کترینگ سفره­ یزد

رستوران های پونک اگر دلتان بخواهد در محیط خانه یا محل کار و یا هرجای دیگر غذا سفارش بدهید و خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد، کترینگ سفره‌­ی یزد گزینه عالی است. به اعتقاد خودشان یک سفره است به وسعت و تنوع ذائقه‌­ی شما، لیستی از غذاهای متنوع که هرکدامشان به نحوی از شما دل می‌برند. محبوب ترین غذاهای کترینگ سفره یزد کته، ماکارونی با گوشت، چلو جوجه کباب با استخوان و چلو کباب کوبیده است.

دسترسی سریع و راحت و حتی اپلیکیشن سفارش آنلاین از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

آدرس و شماره تماس: اشرفی اصفهانی پایین تر از میدان پونک نبش خیابان شهید مخبری پلاک ۶

۴۴۴۱۶۰۹۹

 

رستوران اصلان

رستوران های پونک اگر در رستوران های پونک دنبال یک محیط دنج و ساده می‌گردید، رستوران اصلان را انتخاب کنید. یک رستوران کوچک، تمیز و شیک با غذاهای اصیل ایرانی‌ که در کنار غذای خوشمزه و با کیفیت، برخورد خوب و صمیمی پرسنلش کاملا شما را جذب می‌کند. غذای محبوبش چلو کباب لقمه و برنج ته چین است و محدوده­‌ی قیمتی منوی آن هم متوسط. در صورت استفاده از وسیله­‌ی حمل و نقل عمومی، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این رستوران ایستگاه اتوبوس شهید کمالی است.

آدرس و شماره تماس: پونک، عدل شمالی، بلوار کمالی شرقی، فتح شمالی، جنب سرای محله، پلاک ۵٩

۴۶۰۱۹۸۱۵

در سفرزون بخوانید :
کافه های پونک: کافه‌های خوب این منطقه برای ساختن یک خاطره به‌یادماندنی

فست فود سه سین

رستوران های پونک فست‌فود زنجیره‌ای سه سین از دیگر رستوران های پونک است که با غذاهای  سالم و ارگانیک شما را میزبانی می‌کند. این فست‌فود اولین فست فود بدون سوسیس و کالباس در ایران است که تمام تمرکزش بر ارائه غذاهای سالم و خوشمزه به مشتریان است. محدوده‌‌ی قیمتی منوی این رستوران اقتصادی است. علاوه بر سالم بودن و دلچسب بودن غذا، برخورد پرسنل مجرب و کارآزموده‌ی فست فود ۳ سین هم بسیار گرم و صمیمانه است.  پخش موسیقی فضایی آرام و زیبا را برای شما فراهم می‌­آورد.

غذاهای این رستوران زیر نظر سرآشپز بین‌المللی طبخ می‌شود. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران می‌توان به‌جای پارک مناسب هم اشاره کرد.

به علاوه اینکه اگر قصد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را داشته باشید، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس نژاد فلاح است.

آدرس و شماره تماس: پونک بلوار میرزا بابائی بعد از تقاطع سردار جنگل پلاک ۱۸۸

۴۴۴۶۶۵۵۵

رستوران مراکشی تانجیا

رستوران های پونک این رستوران به شما این امکان را می‌دهد که در تهران، به مراکش سفر کنید و لذت ماجراجویی در سرزمین طعم و مزه را بچشید. رستوران تانجیا به سبک مراکشی طراحی شده و فضای جالب و چشم نوازی را ایجاد کرده است. سرویس دهی و برخورد پرسنل به صورت کاملا حرفه‌ای‌ست و سرآشپز هم کاملا به غذاهای مراکشی مسلط.

آدرس و شماره‌ تلفن: میدان پونک خیابان میرزابابایی بلوار عدل شمالی تقاطع نیایش

۴۶۰۱۵۴۶۹

کافه رستوران ایتالیایی مگریز

رستوران های پونک این رستوران دارای دو منوی اختصاصی کافه و رستوران است که به شما تنوع انتخاب می‌دهد. با منوی غذاهای محبوب اینترنشنال دست شما برای انتخاب باز است. پیتزا و استیک این رستوران جزو محبوب­ترین غداهای منو است و خاطره­‌ی یک غذای با کیفیت را در محیطی شیک با دکوری کاملا چشمگیر برای شما به جا می­‌گذارد. برای دسترسی به وسایل نقلیه­‌ی عمومی نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مجتمع یاس است.

آدرس و شماره تماس: چهارراه پونک خیابان میرزا بابایی خیابان عدل شمالی تقاطع بهار

۴۶۱۱۴۷۶۸

انتخاب شما از میان رستوران های پونک کدام است؟

تعدادی از بهترین رستوران‌­های پونک، همراه با اطلاعات تماس و آدرس و توضیحات مختصری از آنها را به شمت معرفی کردیم، شما هم تجربه‌­­ای از این رستوران­­‌ها دارید؟ خوشحال می‌شویم اگر شما هم تجربه­‌ها و خاطره‌­های خودتان را از رستوران های پونک در بخش نظرات این مقاله و یا راه­‌های ارتباطی دیگر با ما و سایر همراهان سفرزون درمیان بذارید.

اگر فکر می‌­کنید جای رستورانی در این لیست خالی است حتماً برای ما بنویسید. سفرزون علاقه­‌مند است شما را با بهترین‌ها آشنا کند.  این گوشه‌­ای از تلاش­‌های ما برای معرفی تجربه­‌های ارزشمند و ایجاد لذت‌­های کوچک و بزرگ برای زندگی شادتر است.