حتماً شما هم غذاهای کره‌ای عجیب را در اینستاگرام دیده‌اید. نودل، کیمچی، موچی و قارچ اینوکی از جمله غذاهای کره‌ای پرطرف‌دار در اینستاگرام هستند. معمولاً مواد اولیه این غذا‌ها به‌سختی پیدا می‌شود و هر فروشگاهی آن‌ها را ندارد. از سوی دیگر، دستور پخت برخی از آن‌ها سخت و پیچیده است. به همین دلیل درست کردن غذا‌های کره‌ای در منزل کاری دشوار به نظر می‌آید. اما اگر عاشق شکل و شمایل غذا‌های کره‌ای هستید و می‌خواهید حتی برای یک بار هم که شده، طعم آن‌ها بچشید، اصلاً نگران نباشید؛ چرا‌که امروزه رستوران های کره ای در تهران دایر شده‌اند که به طبخ و سرو غذا‌های کره‌ای مشغولند. از‌این‌رو شما می‌توانید با مراجعه به این رستوران‌ها، لذت چشیدن طعم غذا‌های کره‌ای را تجربه کنید. در این مطلب از مجله گردشگری سفرزون بر آن شدیم تا به معرفی بهترین رستوران‌های کره‌ای در تهران بپردازیم. از‌این‌رو اگر عاشق غذا‌های کره‌ای هستید، همراه ما باشید.

saadatrent

رستوران های کره ای در تهران | چشیدن طعم غذاهای کره‌ای در پایتخت ایران

رستوران های کره ای در تهران

این روز‌ها به لطف سریال‌ها و آهنگ‌های کره‌ای، افراد زیادی به فرهنگ، غذا و آداب‌و‌رسوم کشور کره علاقه‌مند شده‌اند. چنانچه شما نیز جزو این دسته از افراد هستید و دیدن غذا‌های کره‌ای در فیلم‌ها شما را به هوس می‌اندازد و می‌خواهید برای یک‌بار هم که شده طعم آن‌ها را بچشید، این مطلب برای شماست! چرا‌که امروز با دایر شدن رستوران های کره ای در تهران و سراسر کشور، دیگر لازم نیست برای چشیدن طعم غذا‌های کره‌ای، به این کشور سفر کنید! 

حتی اگر تابه‌حال چیزی از غذاهای کره‌ای نشنیده‌اید یا این غذاها را امتحان نکرده‌اید، بهتر است دلتان را به دریا بزنید و خودتان را به یک وعده غذای کره‌ای مهمان کنید. کافه رستوران مهر و ماه، رستوران لیز، رستوران بن سای، رستوران کره‌ای سوان، رستوران شب‌های کره و رستوران سو از جمله رستوران های کره ای در تهران هستند غذا‌های کره‌ای را با بهترین کیفیت و رسپی، طبخ و سرو می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای امتحان غذاهای جدید و یک تجربه هیجان‌انگیز حتماً به این رستوران‌ها سر بزنید.

در سفرزون بخوانید :
رستوران های چینی در تهران | بیش از ۱۰ رستوران آسیایی در تهران

کافه رستوران کره‌ای مهر و ماه | از بهترین رستوران های کره ای در تهران

معرفی بهترین رستوران های کره ای در تهران را با رستوران مهر و ماه آغاز می‌کنیم. این رستوران در مرکز شهر تهران قرار دارد و برای دسترسی به آن، باید خود را به خیابان فلسطین شمالی و بن‌بست حاجیان برسانید. در رستوران کره‌ای مهر و ماه غذا‌های کره‌ای را بر‌اساس آداب‌و‌رسوم ویژه کره‌ای‌ها درست می‌شوند و میز مهمانان نیز به سبک کره‌ای‌ها چیده می‌شود. رستوران کره‌ای مهر و ماه با شروع کرونا، امکان سفارش غذا به‌صورت بیرون‌بر را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده و این امکان تا به امروز بر‌قرار است. شما می‌توانید برای سفارش بیرون‌بر غذا‌های این رستوران، به سایت یا آدرس اینستاگرام رستوران مهر و ماه مراجعه کرده یا از طریق تماس سفارش خود را ثبت کنید. 

در رستوران کره‌ای مهر و ماه انواع غذا‌های کره‌ای طبخ و سرو می‌شوند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به جاجانگ میون، چابچه و بیبیم باپ اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم اگر روزی به این رستوران رفتید، حتما یکی از این ۳ غذای جذاب را سفارش داده و طعمشان را بچشید. از دیگر غذا‌های کره‌ای که نام آن‌ها در منوی رستوران مهر و ماه مشاهده می‌شود می‌توان به بولگوکی، داک بولگی، جابچائه، چیکا و برنج سرخ‌شده هم سفارش دهید. جابچائه ترکیبی از گوشت، نودل، هویج، اسفناج و پیازچه اشاره کرد. اگر نودل دوست دارید، می‌توانید جابچائه سفارش دهید. داگ بولکیو بولگوگی غذاهایی برپایه گوشت و مرغ هستند که علاوه بر گوشت، سس مخصوص، ترشی ترب، جوانه ماش و اسفناج هم دارند.ساید کیمچی هم یکی دیگر از غذاهای محبوب کره‌ای است که در این رستوران سرو می‌شود. این غذا از کاهو چینی، سبزیجات و فلفل کره‌ای درست شده است. 

در‌نهایت لازم است اشاره کنیم که قیمت غذاهای رستوران نسبتاً بالا است. برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت‌ها نیز می‌توانید به پیج اینستاگرام یا سایت رستوران مهر و ماه مراجعه کنید. 

رستوران های کره ای در تهران

  • اطلاعات بازدید از رستوران کره‌ای مهر و ماه 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، خیابان انقلاب، تقاطع انقلاب و فلسطین، به سمت میدان فلسطین، بن‌بست حاجیان ۲، رستوران کره ای مهروماه

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۷۷۸۸۸۸

آدرس سایت: koreanmehromah.com

آیدی اینستاگرام:‌ caferestaurant.korean.mehromah

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران کره‌ای لیز | از محبوب‌ترین رستوران های کره ای در تهران 

در معرفی بهترین و محبوب‌ترین رستوران های کره ای در تهران نام رستوران کره‌ای لیز را نباید از قلم انداخت. این رستوران در برج‌های آ. اس. پ (asp)، واقع در بزرگراه کردستان قرار دارد. جالب است بدانید که مدیر و سر‌آشپز این رستوران فردی کره‌ای است؛ از‌این‌رو می‌توانید با خیال راحت برای تجربه چشیده طعم اصیل غذا‌های کره‌ای با ادویه‌ها و سبزیجات کره‌ای و رسپی‌های دقیق، به این رستوران مراجعه کنید. طبق نظرات مشتریان، بهترین غذا‌های این رستوران شامل سوخاری و نودل آن می‌شود. در رستوران لیز دو نوع نودل طبخ و سرو می‌شوند؛ نودل تخم‌مرغی و نودل گوشت. نودل تخم‌مرغی با تخم‌مرغ، مرغ، کلم، کرفس و سس صدف آماده می‌شود. در نودل بولگوگی هم فیله گوساله، هویج، فلفل و سس سویا می‌ریزند.

هنگام حضور در رستوران لیز، موقع سفارش‌دادن غذا حواستان باشد که غذاها با سه طعم مکوم، تانجان و باساک درست می‌شوند. تانجان طعم ترش و شیرینی به غذا می‌بخشد و مکوم هم غذا را تند می‌کند. این رستوران علاوه‌بر غذاهای کره‌ای، چیزبرگر و مرغ سوخاری هم دارد. غذاهای پرسی لیز تقریباً حجم زیادی دارند و گران‌قیمت هستند. گفتنی است که در میان این غذاها، برنج میکس کیمچی با پنیر و برنج با مرغ و میگو طرف‌دار بیشتری دارند.

رستوران کره‌ای لیز | از محبوب‌ترین رستوران های کره ای در تهران 
رستوران کره‌ای لیز | از محبوب‌ترین رستوران های کره ای در تهران
  • اطلاعات بازدید از رستوران کره‌ای لیز 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، بزرگراه کردستان، برج‌های asp، واحد تجاری ۳۱، رستوران کره ای لیز

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۴۴۶۹۳

آیدی پیج اینستاگرام: leeschicken_iran

ساعات کاری:‌ هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا

رستوران کره‌ای سوان | از جذاب‌ترین رستوران های کره ای در تهران

مگر می‌شود از بهترین رستوران های کره ای در تهران سخن گفت و حرفی از رستوران سوان به میان نیاورد؟ رستوران سوان یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های کره‌ای در پایتخت است که مشتریان خاص خود را دارد. این رستوران در خیابان پیروزی قرار دارد و در روز‌های یک‌شنبه تعطیل است. در این رستوران انواع غذا‌های کره‌ای، انواع کورن‌داگ و انواع سالاد‌های کره‌ای طبخ و سرو می‌شوند. رستوران سوان علاوه‌بر داشتن غذا‌های کره‌ای جذاب، به داشتن ترشی‌های لذیذ نیز شهرت دارد؛‌ از‌این‌رو پیشنهاد می‌کنیم لذت چشیدن طعم ترشی‌های آن را از دست ندهید. معروف‌ترین ترشی که در این رستوران سرو می‌شود، ترشی ترب است. دانموجی یا ترب بعد از کیمچی محبوب‌ترین ترشی در میان کره‌ای‌ها شمرده می‌شود. 

رستوران سوان منوی بسیار جذاب و متنوعی دارد. در منوی این رستوران نام انواع غذا‌های کره‌ای نظیر بولداگ بوگوم، کورن ‌داگ، سالادهای کره‌ای، نودل تند، کیمبابه، انواع نودل‌ها، مرغ سوخاری کره‌ای و رابوگی به چشم می‌خورد. چنانچه نودل تند دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم نودل تند بولداگ بوگوم را سفارش دهید. این نورد از ترکیب نودل تند و تخم‌مرغ درست می‌شود. از محبوب‌ترین غذا‌های رستوران سوان می‌توان به کیمبابه اشاره کرد. کیمبابه شبیه سوشی درست می‌شود طعم جدید و جالبی دارد. 

سفارش غذا از رستوران سوان فقط به‌صورت بیرون‌بر امکان‌پذیر است. جالب است بدانید که این سوان تنها یک رستوران نیسن؛ بلکه می‌توان از آن به‌عنوان یک فروشگاه با آیتم‌های مختلف کره‌ای یاد کرد. به‌عنوان مثال در این رستوران انواع کتاب‌های کره‌ای موجود بوده و به فروش می‌رسند؛ از‌این‌رو اگر زبان کره‌ای بلدید، می‌توانید از اینجا کتاب کره‌ای خریداری کرده و مطالعه کنید. این رستوران همچنین سفارش محصولات کره‌ای را هم می‌پذیرد.

رستوران های کره ای در تهران

  • اطلاعات بازدید از رستوران کره‌ای سوان 

آدرس:‌ ایران، استان تهران، تهران، میدان هروی، خیابان موسوی، مجتمع تجاری مایسا، طبقه همکف

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۴۰۰۲۰۹

آدرس سایت: qbar.ir/sowon_korean/menu

آیدی پیج اینستاگرام: so1_kf

ساعات کاری: دو‌شنبه تا شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و یک‌شنبه‌ها تعطیل

رستوران کره‌ای سو | از گران‌ترین و لوکس‌ترین رستوران های کره ای در تهران 

در میان رستوران های کره ای در تهران، رستوران کره‌ای سون، جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین رستوران‌ها شمرده می‌شود. این رستوران در هتل وزرا، واقع در خیابان گاندی قرار دارد. بر‌اساس نظر مشتریان، نزدیک‌ترین طعم به غذا‌های کره‌ای در ایران را می‌توان در این رستوران یافت. همچنین گفتنی است که سرویس‌دهی در این رستوران بسیار عالی و سریع بوده و برخورد پرسنل آن نیز بسیار صمیمانه و محترمانه است. از‌این‌رو شما می‌توانید با مراجعه به این رستوران، ضمن تجربه طعم‌های جدید و متفاوت، اوقات خوشی را نیز سپری کنید. 

علت قیمت بالای غذا‌های این رستوران این است که تمامی مواد اولیه برای طبخ غذا‌ها به‌صورت مستقیم از کشور کره وارد می‌شوند؛ از‌این‌رو مشتریان در رستوران کره‌ای سو این شانس را دارند که طعم اصیل و واقعی غذا‌های کره‌ای را بچشند. در‌نهایت چنانچه عاشق غذا‌های کره‌ای هستید و به‌دنبال مقصدی مناسب برای چشیدن طعم غذا‌های کره‌ای می‌گردید، پیشنهاد ما به شما رستوران سو خواهد بود. 

رستوران کره‌ای سو | از گران‌ترین و لوکس‌ترین رستوران های کره ای در تهران 
رستوران کره‌ای سو | از گران‌ترین و لوکس‌ترین رستوران های کره ای در تهران
  • اطلاعات بازدید از رستوران کره‌ای سو 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، خیابان گاندی، هتل وزرا، طبقه دو

شماره تماس: ۰۹۲۱۵۴۵۸۱۰۹

آیدی پیج اینستاگرام: koreanrestaurantsoo

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ و ۱۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ 

رستوران کره‌ای بونسای | لذت تجربه طعم‌های متنوع 

مگر می‌شود از رستوران های کره‌ای در تهران سخن گفت و حرفی از رستوران کره‌ای بونسای به میان نیاورد؟ برای رفتن به این رستوران باید ابتدا خود را به بزرگراه کردستان رسانده و سپس به خیابان ۲۷ بروید. در رستوران بونسای علاوه‌بر غذا‌های کره‌ای، انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی نیز طبخ و سرو می‌شوند؛ از‌این‌رو می‌توان گفت که این رستوران مقصدی مناسب برای جمع‌هایی است که افراد آن سلایق متفاوتی دارند. در منوی کره‌ای این رستوران نام انواع غذا‌های کره‌ای نظیر کیم چی چیگه، تنجان چیگه (سوپ خمیر دانه‌ای سویا)، بوکا گوک (سوپ ماهی هامور و تخم‌مرغ)، بولگوگی بکبان (گوشت سرخ‌شده همراه با برنج)، یوگ جانگ، کیم چی بوگومباب (برنج سرخ‌شده و کیم‌چی) و رامیون به چشم می‌خورد. تمامی این غذا‌های با مواد اولیه کره‌ای تهیه می‌شوند؛ از‌این‌رو شما می‌توانید با خیال راحت برای تجربه طعم واقعی غذا‌های کره‌ای به رستوران بونسای بروید. 

اگر طرفدار غذا‌های تند هستید، پیشنهاد می‌کنیم نودل و سوپ‌های تند این رستوران را از دست ندهید. سیوتی کیم و چیلی سیو جزو غذا‌هایی است که به افرادی که عاشق غذا‌های دریایی هستند، پیشنهاد می‌کنیم. این دو غذا از میگو و سس‌های مختلف درست شده‌اند. 

رستوران کره‌ای بونسای | لذت تجربه طعم‌های متنوع 
رستوران کره‌ای بونسای | لذت تجربه طعم‌های متنوع
  • اطلاعات بازدید از رستوران کره‌ای بونسای 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، بزرگراه کردستان، خیابان ۲۷، ۲۰ متری دوم، نبش خیابان ۲۸، رستوران کره ای بونسای

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۷۸۰۷

آیدی پیج اینستاگرام:‌ bonsay_food_restaurant

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ و ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۱۵

در سفرزون بخوانید :
رستوران ژاپنی در تهران | معرفی بیش از ۱۲ رستوران برتر ژاپنی پایتخت

رستوران شب‌های کره | از معروف‌ترین رستوران های کره ای در تهران

در بین رستوران های کره ای در تهران، رستوران شب‌های کره از معروف‌ترین رستوران‌های کره‌ای است که طرفداران زیادی دارد. این رستوران هم در طادقیه و هم در سعادت‌آباد شعبه دارد. جالب است بدانید که مدیریت آن بر عهده یک خانم مهندس کره‌ای است؛ از‌این‌رو هنگام حضور در این رستوران می‌توانید از اصالت دستور پخت‌ها و طعم غذا‌ها اطمینان داشته باشید. در رستوران شب‌های کره می‌توانید لذت چشیدن انواع غذا‌های دریایی، سوپ، سوشی و غذا‌های آسیایی را تجربه کنید. چنانچه عاشق رنگ و طعم غذا‌های کره‌ای هستید و در تهران به‌دنبال رستورانی خوب برای چشیدن طعم غذا‌های کره‌ای می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده خود را به وعده‌ای غذا در رستوران شب‌های کره مهمان کنید. 

در‌نهات لازم است اشاره کنیم که شعبه سعادت‌آباد این رستوران خیلی وقت است که فعالیتی ندارد و فقط غذای نیمه آماده و کیمچی ارسال می‌کند. 

رستوران های کره ای در تهران

  • اطلاعات بازدید از رستوران شب‌های کره 

آدرس شعبه سعادت آباد: ایران، استان تهران، تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، خیابان مجد، نبش نسترن، رستوران شب‌های کره

آدرس شعبه صادقیه: ایران، استان تهران، تهران، فلکه دوم صادقیه، بزرگراه جناح جنوبی، خیابان طاهریان، خیابان ولیعصر، نبش اعتمادیان، رستوران شب‌های کره  

شماره تماس:‌ ۰۲۱۴۴۰۰۱۹۲۳

آدرس پیج اینستاگرام: shabhayekore

ساعات کاری:‌ هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۲:۰۰

رستوران مانسون | رستورانی برای تجربه طعم‌های کره‌ای، چینی و ژاپنی 

آخرین رستورانی که در معرفی بهترین رستوران های کره ای در تهران قصد داریم از آن سخن بگوییم، رستوران کره‌ای مانسون است. وجه تمایز این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌هایی که معرفی کردیم این است که رستوران مانسون علاوه‌بر غذا‌های کره‌ای، غذا‌های چینی و ژاپنی هم دارد. البته گفتنی است که غذا‌های کره‌ای این رستوران تنوع زیادی ندارند. در رستوران مانسون می‌توانید برنج کره‌ای با گوشت یا مرغ اسپایسی سفارش دهید؛‌ولی اگر دوست دارید طعم غذا‌های آسیایی را بچشید، منوی مانسون گزینه‌های زیادی برای شما دارد. در منوی این رستوران نام غذا‌هایی نظیر سوشی، اسپرینگ رول، ماهی سالمون با سس تریاکی و… به چشم می‌خورند. 

دراگون رول و ماهی سالمون از جمله غذاهای محبوب مانسون هستند. همچنین این رستوران از جمله جاهایی است که پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا کاملاً رعایت می‌شود. خیلی از مشتری‌ها هم از دکوراسیون و محیط جذاب رستوران تعریف کرده‌اند. اگر دنبال یک رستوران برای قرارهای کاری هستید، مانسون می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در‌نهایت لازم است اشاره کنیم که قیمت غذا‌های این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌های کره‌ای کمی گران‌تر است؛ از‌این‌رو خوب است پیش از مراجعه به رستوران مانسون این موضوع را در نظر بگیرید. 

رستوران های کره ای در تهران
رستوران های کره ای در تهران
  • اطلاعات بازدید از رستوران مانسون

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک٢، رستوران مانسون 

شماره تماس:‌ ۰۲۱۲۲۰۴۴۸۱۳

آدرس پیج اینستاگرام: monsoonloungeofficial

ساعات کاری:‌ هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 

در سفرزون بخوانید :
رستوران هندی در تهران | گذری به غذاهای پر از ادویه هندی

رستوران های کره ای در تهران دریایی از تنوع طعم‌ها هستند. این مکان‌ها برای شما تجربه‌ای جدید می‌سازند. در این مطلب از سفرزون به معرفی بهترین رستوران های کره ای در تهران پرداختیم و از ویژگی‌های هر‌یک سخن گفتیم. آیا شما تا‌کنون تجربه حضور در این رستوران‌ها را داشته‌اید؟ به نظرتان بهترین آن‌ها کدام‌اند؟ توصیه می‌کنید کدام غذا را حتماً امتحان کنیم؟ در‌نایت چنانچه رستوران کره‌ای در تهران می‌شناسید که نامش در این مطلب نیامده است، از شما می‌خواهیم که ما را در تکمیل این مطلب یاری رسانده و آن را در بخش نظرات به ما و مخاطبان ما معرفی کنید.