یکی از لذت بخش‌ترین انواع مسافرت! مسافرت جاده‌ای است. لذت تجربه تک تک لحظات مسیر یک اتفاق به یاد ماندنی و دوست داشتنی است. برای همین است که تعداد افرادی که معتقدند لذت سفر به مسیر آن است، کم نیستند. برخی تصور می‌کنند برای داشتن یک مسافرت جاده‌ای دلچسب حتماً لازم است ماشین شخصی خود را به جاده بیاندازند و تمام خطرات آن را به جان بخرند و گرنه در غیر این صورت باید مسافرت با اتوبوس را تجربه کنند که آن نیز در نوع خود امنیت و رفاه کافی را شامل حال مسافران نمی‌کند.

saadatrent

در میان این دو روش معمول برای تجربه یک مسافرت جاده‌ای، اجاره ون با راننده یک راه فوق العاده برای تجربه یک مسافرت به یادماندنی و لذتبخش است که معمولاً دست کم گرفته می‌شود و بسیاری از افراد از مزایای بسیار آن نا آگاه هستند؛ در ادامه سعی داریم به شما نشان دهیم که چگونه اجاره ون با راننده می‌تواند یکی از بهترین‌ انتخاب‌هایی باشد که تا به حال کرده‌اید.

سفری به یاد ماندنی با اجاره ون با راننده

آنچه باعث می‌شود یک شیوه مسافرتی نسبت به سایر آن، انتخاب بهتری باشد قطعاً از مزایای آن محسوب می‌شود. مزایای سفر از طریق اجاره ون با راننده به شرح زیر است.

  • امنیت بالا

همه ما از خطرات سفرهای جاده‌ای آگاه هستیم. مسافرت با یک وسیله نقلیه که برای چنین شرایطی ساخته و آماده نشده است نیز به شدت این خطرات می‌افزاید. بسیاری از خودروهای شخصی امروزه گزینه امنی برای مسافرت نیستند و ممکن است با کوچک‌ترین حادثه از بین رفته و از آن مهم‌تر جان سرنشینانشان را در معرض خطراتی جدی به اندازه خطرات مرگ و زندگی قرار دهند. ون‌ها معمولاً برای سفر طراحی شده‌اند؛ به همین دلیل سیستم امنیتی و استحکام بدنه بالایی دارند و برای مسافرت در جاده‌های پر خطر، بهترین گزینه هستند به خصوص که غالباً شرکت‌های اجاره دهنده ون، اتومبیل‌هایشان را به همراه تمامی صندلی‌های سرنشینان آن بیمه می کنند. همچنین اجاره ون با راننده‌ای که سال‌ها تجربه رانندگی و مسافرت در چنین مسیرهایی را داشته باشد ریسک خطرات این چنینی را به شدت می‌کاهد. در واقع باید گفت در میان گزینه‌های موجود برای سفر، هیچ کدام به اندازه‌ی یک ون بهینه سازی شده برای مسافرت به همراه یک راننده مجرب، امن نیستند.

  • رفاه و امکانات بیشتر

یکی از مسائل آزار دهنده در سفرهای شلوغ جاده‌ای همیشه مسئله جدایی افراد در مسیر است که باعث می‌شود برای هماهنگی نتوانند آنطور که باید مشورت کنند و از کنار هم بودن در حین سفر لذت ببرند. همچنین مسئله رفاه نیز در اینجا مطرح است که معمولاً خودروهای شخصی رفاه لازم را فراهم نمی‌کنند. ون‌های اجاره‌ای مخصوص مسافرت، دارای صندلی‌های نرم و راحتی هستند که قابلیت تنظیم در حالت‌های مختلف مناسب نشستن و استراحت را دارا هستند. همچنین سیستم تهویه هوای مناسب این ون‌ها نیز در راستای فراهم کردن شرایط هوایی و دمایی داخل ون طراحی شده‌اند و همچنین به دلیل تعداد صندلی‌ها بالای آنها، تمامی افراد را در حین مسافرت کنار هم جمع کرده و فرصت برخورداری از لذت همنشینی را در حین مسیر نیز به آنها هدیه می‌دهند؛ به همین دلیل است که اجاره ون با راننده را می‌توان یک شیوه کارآمد برای برخورداری لذت کافی در مسافرت دانست.

صرفه اقتصادی بیشتر

فرض کنید به صورت ۱۴ نفره قصد مسافرت دارید، در چنین حالتی حداقل ۴ خودرو شخصی را باید به جاده بزنند. از خطرات احتمالی و امنیتی که بگذریم و هزینه‌های سوخت هر یک را که حساب کرده و جمع بزنیم به این نتیجه خواهیم رسید که به هیچ وجه صرفه اقتصادی در این تصمیم وجود ندارد. این در حالی است که می‌توان در این شرایط گرانی سوخت، هزینه‌های احتمالی تعمیر در اثر طی کردن مسافت طولانی در مدت زمان کم و همچنین سرویس هر عدد خودرو، اجاره ون با راننده را به همراه صرفه اقتصادی بیشتر در کنار سایر مزایای آن انتخاب کرد. در این حالت شما با کرایه ون برای مسافرت، تنها ملزم به پرداخت هزینه کرایه بسیار کم نسبت به تمامی مخارج استفاده از خودرو‌های شخصی برای مسافرت خواهید بود. شما می‌توانید بر اساس تعداد مسافرین و سطح کلاس مسافربری مورد نظر، از میان سه ون شناخته شده هیوندا هایس H350 با ظرفیت ۱۳ نفری و کلاس مسافربری تشریفاتی، ون تویوتا هایس با ظرفیت ۱۴ نفری و کلاس مسافربری نیمه تشریفاتی و ون بنزویتو با ظرفیت ۷ نفری و کلاس مسافربری عادی یکی را برای تجربه سفری کم هزینه و پر رفاه انتخاب کنید.

  • برخورداری از راهنمای سفر

پیش‌تر به یکی از مزیت‌های داشتن یک راننده، یعنی امنیت بالای سفر به دلیل مهارت در رانندگی،  اشاره کردیم. اما این تنها مزیت اجاره ون با راننده نیست. چرا که یک راننده با تجربه‌های بسیاری که از طریق سفرهای گوناگون در اقصی نقاط کشور داشته است به خوبی از بهترین، امن‌ترین و سریع‌ترین مسیرها آگاه است. همچنین از موقعیت مکانی بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها، نقاط گردشگری جذاب و نقاط بکر طبیعی در مسیر و مقصد به خوبی آگاه است و می‌تواند به عنوان یک راهنما نیز در حین سفر شما را به سمت بهترین‌ها راهنمایی کند و در کل، تجربه سفری دلنشین و کم دردسر را به شما هدیه دهد.

البته این تفکر که شما با مراجعه به هر مرکز اجاره ون با راننده از مزایای گفته شده برخوردار خواهید شد اشتباه است. پیدا کردن بهترین مرکز اجاره ون با راننده برای مسافرت امری بسیار دشوار است که در صورت انتخاب غلط، می‌تواند به تجربه‌های بدی منجر شود. برای همین است که ما به شما تهران رنت ون را پیشنهاد می‌کنیم. خوب است بدانید که بدون شک مزیت‌های گفته شده مواردی هستند که با مراجعه به تهران رنت ون از آنها برخوردار خواهید شد.

تهران رنت ون

تهران رنت ون یک مرکز اجاره ون با راننده برای سفرهای کوتاه و بلند مدت است که با ارائه ون‌های ایمن، تمیز و نو به همراه راننده‌های مجرب و کاربلد که در زمینه‌های مهمی نظیر نحوه صحیح برخورد با گردشگران و سرویس‌های تشریفاتی آموزش دیده‌اند، با تعرفه‌ای مثال زدنی و مناسب الحال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه سفری به یادماندنی و لذت بخش از طریق اجاره ون با راننده است. برای مشاهده تعرفه‌ها، امکانات ون‌های موجود و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت تهران رنت ون به نشانی اینترنتی https://tehran-rentvan.com مراجعه نمایید.