سفر به پاریس با داشتن سواحل لذت بخش رودخانه‌ی سن، زیبایی خیره‌کننده و محیط جادویی‌اش، به سفری زیبا و عاشقانه تبدیل می‌شود. این شهر بی نظیر با بناهای یادبود باشکوهش از جمله برج ایفل، نوتردام، و بلوار شانزلیزه نفس هر گردشگر را در سینه حبس می‌کند. با این وجود جذابیت حقیقی سفر به پاریس در جزئیات کوچک آن پنهان است، مانند خیابان‌های سنگفرش رویایی، درختانی که به زیبایی هرس شده‌اند، شیرینی‌های لذیذ و پف کرده، سالن‌های چایخوری مطبوع و دلپذیر، نوشیدنی فروشی‌های بل اپوک، و گالری‌های هنری آونگارد. ساختمان‌های شهر پاریس و بهترین هتل های پاریس همچون موزه‌های برپا شده در فضای باز حکم آثار هنری را دارند، و نحوه‌ی پوشش روزانه ساکنان پاریس چیزی از عکس‌های مجلات مد کم ندارد.

saadatrent

در سفر به پاریس می‌توانید از بوتیک‌های شیک تا خوراکی‌های عالی آن لذت ببرید و تجربه‌های نابی به‌دست بیاورید. شهر پاریس پیشینه‌ی فرهنگی خود را با حفظ نشانه‌های تاریخی‌ای همچون باغ‌های هندسی فرانسوی و مجموعه‌های هنری بین‌المللی تداوم بخشیده است. از موزه‌های لوور و اورسی دیدن کنید تا تابلوی مونالیزا و شاهکارهای مونه را از نزدیک ببینید. در محله‌های خاص این شهر به گشت‌و‌گذار بپردازید تا نواحی مربوط به قرون وسطی را کشف کنید، جاهایی مانند «کافه سین» در «سن‌ژرمن»، «د پرز» یا فضای وهم‌آلود «مونتمارته». در هر گوشه‌ی پنهان از بناهای مشهور این شهر جای عجیب‌و‌غریبی را می‌توان یافت. یک بار سفر به پاریس می تواند شروعی برای یک عمر عشق و دلدادگی به آن باشد. با سفرزون همراه باشید تا از از جاهای دیدنی پاریس و منظره‌های افسانه‌ای آن برای‌تان بگوییم.

لذت کافه‌های افسانه‌ای در سفر به پاریس

Café des Deux Magots کافه‌ی مورد علاقه‌ی جمیز جویس و همینگوی، نویسنده‌ی شهیر ایرلندی
Café des Deux Magots کافه‌ی مورد علاقه‌ی جمیز جویس و همینگوی ، نویسنده‌ی شهیر ایرلندی

بهترین مکان برای شروع ماموریت شما در پاریس، کشف کافه‌های افسانه‌ای این شهر در بلوار سنت ژرمان در منطقه‌ی ششم پاریس است. این بلوار طولانی با ردیف درختانش پر از فروشگاه‌های لوکس، کافه‌های مشهور و رستوران‌های غذاخوری است. از جذاب‌ترین کافه‌ها می‌توان به «کافه د فلور» که محل ملاقات پل سارتر و سیمون دبووار بوده و کافه «دز دوکس ماگوتز» که پاتوق جیمز جویس، همینگوی و سایر هنرمندان دیگر بوده اشاره کرد.

در هر دو کافه گردشگران تجربه‌ای از کافه‌ای کلاسیک و سفر به پاریس را خواهند داشت و پیشخدمت‌هایی با کراوات خاص بخشی از آن است.

در سفر به پاریس La Coupole ، پیکاسو در پاریس به این‌جا می‌آمد
در سفر به پاریس La Coupole ، پیکاسو در پاریس به این‌جا می‌آمد

رستوران‌های بلوار مونت پارناز نیز بین هنرمندان و نویسندگان معروف بوده‌اند. «لدوم» که در «مونتپارناز» قرار دارد لذت سفر به پاریس را بسیار بیش‌تر می‌کند. لدوم در غذاخوری فوق‌العاده زیبای آرت دکویی که دارد غذاهای لذیذی که اکثرا غذای دریایی هستند را سرو می کند. «لاکوپل» یکی دیگر از غذاخوری های کلاسیک فرانسویست که گذشته‌ای افسانه‌ای در کارنامه‌اش دارد. لاکوپل از سال ۱۹۲۰ میلادی محل رفت و آمد هنرمندانی چون دراین، لژر، منری و پیکاسو بوده است. این رستوران میزبان افرادی دیگر همچون کاموس، ژلن پل سارتر و شاگال نیز بوده است.

رستوران روتونده نیز محلی برای اجتماعات نقاش‌ها و هنرمندان سورئالیست در دهه‌ی ۱۹۲۰ بوده و هنوز هم سینماگران و هنرمندان را مجذوب خود می‌کند.

اقامت در بهترین هتل های پاریس

بهترین هتل های پاریس که نباید دیدن‌شان را از دست دهید
بهترین هتل های پاریس که نباید دیدن‌شان را از دست دهید

در سفر به پاریس ، محبوب‌ترین محله‌های این شهر برای اقامت در ناحیه‌ی شیک و امروزی بلوار منطقه‌ی هشتم شهر در نزدیکی لوور و شانزلیزه، «ریو گوچ» پر جنب و جوش و «مونتمارته» با فضای بوهمی‌اش قرار دارند. در هرکدام از این نواحی که ساکن شوید مترو ساده‌ترین روش حمل‌و‌نقل خواهد بود که به سادگی قابل استفاده است و به تمامی جاذبه‌های توریستی در سطح شهر دسترسی دارد. انتخاب هتل به میزان بودجه‌ی مورد نظرتان و نوع سفری که به آن علاقه دارید، بستگی دارد. در ادامه به مرور برخی از بهترین هتل های پاریس می‌پردازیم و شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

هتل های لوکس و زندگی به سبک پاریسی‌ها

Le Bristol Paris هتلی لوکس ، مشرف بر تمام زیبایی‌های پاریس
Le Bristol Paris هتلی لوکس ، مشرف بر تمام زیبایی‌های پاریس

معماری منطقه‌ی هشتم از نداشتن شخصیتی بی‌نقص رنج می برد اما استایلش این ضعف را جبران می کند. هیچ‌جایی به‌خوبی هتل افسانه‌ای «لبریستول» و تجربه‌ی آن در سفر به پاریس ، نشانگر این موضوع نیست. این‌جا یکی از بهترین هتل های پاریس است. تفرجگاه اعیانی، استخر روباز و خدماتی بی‌عیب‌و‌نقص را می‌توانید در این‌جا تجربه کنید.

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس و مکان‌های اعیانی، هتل «لارزرو» پاریس است. این هتل محیط‌های اقامتی را با فضا و مبلمانی آنتیک به بهترین نحو ممکن و با امکانات مدرن و به روز ترکیب کرده و خدماتی فوق‌العاده را نیز ارائه می‌دهد. هتل «لاتامیز» نسبت به قبلی‌ها کوچک‌تر است اما از نظر موقعیت مکانی با قرارگیری در کنار باغ‌های «تویلریز» و «لوور» و نیز ارائه‌ی امکانات شخصی در محیطی بوتیکی می تواند انتخابی مناسب باشد.

هتل های میان رده برای یک تجربه‌ی متفاوت

هتل هنری چهارم ، هتلی کلاسیک در فلب پاریس
هتل هنری چهارم ، هتلی کلاسیک در فلب پاریس

«ریو گوچ» سنتی محله‌ای دانشجویی و پر از جاذبه است که از آن‌جا فقط با یک پیاده‌روی کوتاه به نوتردام، لوور و سایر جاذبه‌های معروف شهر دسترسی دارد و احتمالا بهترین ناحیه‌ی پاریس باشد. هتل‌های میان‌رده در اطراف بوال سنت ژرمان قرار دارند. هتل خانوادگی «سنت ژرمان دز پرس» در اتاق‌هایی که هر کدام به‌طور جداگانه تزیین شده‌اند میزبان شما است. در نزدیکی این هتل «هنری چهارم» فریبندگی پاریس را با داشتن بالکن‌هایی با نمایی از خیابان کناری و اتاق‌هایی که داخل خود آشپزخانه دارند، به نمایش می‌گذارد و خودش را در میان بهترین هتل های پاریس قرار می‌دهد.

ریو گوچ و ناحیه‌ی سنت ژرمن را با یک هتل زنجیره‌ای معمولی اشتباه نگیرید!

هتل های اقتصادی و انتخاب از نوع مقرون‌به‌صرفه

Legend Hotel by Elegancia با وجود فضای مدرن قیمت به‌صرفه‌ای دارد
Legend Hotel by Elegancia با وجود فضای مدرن قیمت به‌صرفه‌ای دارد

بین مرکز ریو گوچ و مونتپارناسه و در نزدیکی باغ های لوکزامبورگ هتل افسانه‌ای «الگانسیا» قرار دارد. این هتل اتاق‌هایی کوچک دارد با خدماتی عالی و موقعیت مکانی آن بسیار عالی است.

در نزدیکی‌اش هتل خانوادگی دیانا قرار گرفته که اتاق‌هایش به حیاط هتل و یا یک خیابان کلاسیک پاریسی باز می‌شوند. با این‌که مونتمارته ممکن است مرکز به‌حساب نیاید، اما خیابان‌های باریک و پرپیچ‌و‌خم آن احتمالا پر احساس‌ترین ناحیه را شکل می‌دهند و هتل «لرلایز» مونتمارته در آن‌جا قرار دارد. این هتل فقط چند قدم بیش‌تر با مترو فاصله ندارد. اقامت در بهترین هتل های پاریس ، سفر به پاریس را برای‌تان رویایی خواهد کرد.

چگونه در مدتی کوتاه بیش ترین جاهای پاریس را بگردیم

اتوبوس های توریستی پاریس که شما را در سراسر شهر می‌گردانند
اتوبوس های توریستی پاریس که شما را در سراسر شهر می‌گردانند

برای گشت‌وگذار در پاریس باید یک برنامه‌ی تنظیم‌شده داشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که یک برنامه‌ی سه‌ساعته بگذارید برای بازدید از برج ایفل، مزار ناپلئون، موزه‌های لوور و اورسی، لز اینولیدز و مزار برخی از نویسندگان بزرگ ایرانی در پرلاشز. اگر ترجیح می‌دهید خودتان شهر را بگردید، می‌توانید آزادانه به هر میزان که می‌خواهید در جاذبه‌های توریستی شهر وقت بگذرانید و با خیالی آسوده در یک یا دو روز با اتوبوس‌های دو طبقه شهر را بگردید. توضیحاتی که در اتوبوس درباره‌ی شهر پاریس به شما داده می‌شود، اطلاعاتی جذاب در اختیارتان قرار می‌دهد.
آن‌هایی که به تاریخ علاقه دارند، می‌توانند با رویدادهای جنگ جهانی دوم همراه شوند و با تورهای یک روزه از میدان‌های نبرد مشهور مانند نورماندی و دیگر سواحل دوران جنگ دیدن کنند. یادتان باشد که حتما از سواحل اوماها، جونو و گلد دیدن کنید. علاوه بر این سواحل، گورستان سربازان آمریکایی و بنای یادبود کان را هم ببینید. یکی دیگر از جاذبه‌های خارج شهری سفر به پاریس سفر یک روزه به ورسای و ژیورنی است. این ماجراجویی یک روزه شامل گشت‌و‌گذار در کاخ شگفت‌انگیز لویی چهاردهم و باغ‌های زیبایش است که با تابلوهایی که مونه از آن‌ها کشیده به شهرت رسیده‌اند.