شرکت خطوط هواپیمایی قطر اعلام کرد: این شرکت قصد دارد فعالیت‌های خود در ایران را با معرفی یک پرواز مستقیم به فرودگاه بین‌الملل اصفهان از ماه فوریه سال ۲۰۱۹ گسترش دهد.

saadatrent

به گزارش سفرزون به نقل از فارس، شرکت قطر ایرویز اعلام کرد: از ژانویه سال ۲۰۱۹ پروازهای خود به شیراز و اصفهان را افزایش خواهد داد و از ماه فوریه نیز یک پرواز مستقیم به فرودگاه بین‌المللی اصفهان ایجاد خواهد کرد.

با راه‌اندازی خط پروازی مستقیم به اصفهان این شهر پس از تهران، شیراز و مشهد چهارمین شهر ایران خواهد بود که قطر ایرویز از دوحه به آن پرواز مستقیم ایجاد خواهد کرد. این پروازها با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ انجام خواهد شد و هر دوشنبه و جمعه به اصفهان حرکت خواهند کرد. قرار است سه پرواز هفتگی جدید نیز به فرودگاه شیراز ایجاد شود.

خرید بلیط هواپیما تهران دوحه
رزرو هتل در دوحه قطر

اقزایش دو برابری شرکت خطوط هواپیمایی قطر به تهران


در سفرزون بیشتر بخوانید: غذاهای سنتی قطر ؛ ۱۰ غذایی که نباید از دست بدهید


شرکت هواپیمایی قطر همچنین قصد دارد تعداد پروازهای هفتگی به تهران را به دو پرواز افزایش دهد. اکبر البکر مدیرعامل قطر ایرویزگفت: با توجه به فوق‌العاده بودن اصفهان از نظر قدمت و داشتن بازارهای سنتی ما خوشحال هستیم که این شهر را چهارمین دروازه ورود به ایران از طریق هواپیمایی قطر معرفی کنیم. وی همچنین گفت: ما پروازهای خود به شیراز و تهران را به صورت هفتگی افزایش خواهیم داد.