زمانی که سخن از هتل یا اقامتگاه به میان می آید هر شخصی به ابتدایی ترین مفهومی که از آن در ذهن دارد می اندیشد. اما زمانی که می خواهیم از عجیب ترین هتل های ایران صحبت کنیم باید قواعد ذهنیمان را کنار بگذاریم و پرنده ی تخیلاتمان را آزادانه به هر ممکن و نا ممکنی پرواز دهیم.

saadatrent

حال تصور کنید بخواهیم از عجیب ترین هتل های ایران سخن بگوییم. به زودی خواهیم فهمید که با این هتل هایی که به نوع خودشان بی نظیرند، فاصله ی چندانی نداریم و جای تجربه ی اقامت در آن ها، چقدر در میان خاطراتمان خالیست.

گویی که کشور عزیزمان، ایران به دلیل تنوع در آب و هوا و دارا بودن طبیعت های گوناگون،کل جهان را در خود جا داده است. با پیشرفت صنعت گردشگری و ساخت هتل هایی در آن ها، امکانات لازم برای سفر به این مکان های بی نظیر فراهم آمده است تا هر گردشگری بتواند در هر خطه ای، تجربه ای تمام عیار داشته باشد.

هتل دریایی ترنج کیش در نیلگون خلیج فارس، هتل صخره ای لاله ی کندوان تبریز در دل سنگ، هتل لاله بیستون کرمانشاه در کوهستان، هتل کپری قلعه گنج کرمان در دل کویر و هتل بام سبز رامسر بر فراز جنگل ها، صدر نشین لیست عجیب ترین هتل های ایران اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو آنلاین این هتل ها و تمامی هتل های ایران میتوانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش را در زمره ی هتل های دریایی نیز می توان قرار داد و بی شک در صدر لیست زیباترین هتل های ایران نیز قرار خواهد گرفت. اقامت در این هتل که نقش اصیل ایرانی را بر روی آب های نیلگون خلیج فارس حک کرده است یکی از خاص ترین سفر های هر گردشگری را رقم خواهد زد.

به دلیل واقع شدن در بکر ترین منطقه ی جزیره ی آزاد کیش، قرار گیری اتاق ها بر روی آب، تماشای ماهی ها در زیر پا (در رستوران ها و سوییت های کف شیشه ای)، تماشای منظره زیبای غروب خورشید از پنجره سوئیت ها، قدم زدن بر روی شن های ساحل و تجربه ی طعم غذا های دریایی بی نظیر و … تجربه ی سفر را منحصر به فرد تر و دل انگیز تری خواهید داشت علی الخصوص زمانی که بدانید که این هتل به نحوی ساخته شده است که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کند.

برای رزرو آنلاین هتل های کیش و برنامه ریزی هرچه آسوده خاطرتر برای سفرتان به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

هتل لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان در آذربایجان شرقی و در نزدیکی تبریز، از آن دسته از هتل هایی است که می توان با اقامت در آن حس و حال زندگی به سبک انسان های اولیه را البته از بابت زندگی کردن در غارهایی در دل کوه تجربه کرد.

اتاق های هتل لاله کندوان که سومین هتل سنگی معروف در جهان می باشد فضاهایی هستند که از تراشیده شدن در دل سنگ ها در کوه های روستای کندوان تبریز به وجود آمده اند. 

به دلیل جذابیت های معماری این هتل، سالانه گردشگران زیادی با هدف اقامت یک شب در این غارهای شخصی و جالب انگیز به این روستا سفر می کنند و علاوه بر عسل، از گیاهان دارویی این منطقه ی کوهستانی که بسیار پر خواص اند نیز خریداری می نمایند.

هتل لاله ی بیستون کرمانشاه

هتل لاله ی بیستون کرمانشاه

تجربه ی لحظاتی در دل فرهنگ اساطیری و تاریخی ایران لازمه ی یک ایرانگردی تمام عیار است. اقامت در هتل لاله ی بیستون واقع شده در استان کرمانشاه که با نام کاروانسرای عباسی شناخته می شد و به صورت ۴ ایوانی و در منطقه ی کوهستانی بنا و سپس مرمت شده است، می تواند تمامی این لحظات پربار را برایتان رقم بزند.

این کاروانسرا با ۶۰۰۰  متر مربع وسعت، کاروانسرایی متعلق به دوران صفوی بوده است، در دامنه ی کوه بیستون بنا شده و در کنار پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق ‌بستان و غار شکارچیان کاخ نیمه‌ تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروان‌سرای صفوی، کتیبه بیستون واقع شده است.

 هتل  کپری قلعه گنج کرمان

هتل کپری قلعه گنج کرمان

به شکرانه ی طبیعت متنوع ایران و هتل سازانی که قدردان این طبیعت و فرهنگ بومی ایرانی بوده اند، در تمامی این مناظر بی نظیر محلی برای اقامت گردشگرانی که می خواهند غرق زیبایی هایشان شوند تدارک دیده شده است. طبیعت کویر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در آن هتلی بنا شده است که اولین و تنها هتل کپری در جهان می باشد.

همانطور که از نام هتل کپری قلعه گنج پیداست، سقف اتاق های هتل کپری قلعه گنج، از مصالحی همچون توپ یا لَهَر درخت نخل و درختچه ‌ی داز ساخته شده است که این ویژگی باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی زیادی شده است.

هتل کپری قلعه گنج در میان دوستداران محیط زیست نیز به دلیل آسیب نزدن بنا کردن این هتل به محیط زیست پرطرفدار است. این هتل در سال ۱۳۹۵ در قلعه گنج استان کرمان افتتاح شد.

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر

بعد از گذر از دریا و کویر و کوهستان نوبتی هم باشد نوبت پرداخت به اعجازی در جنگل های رامسر است. هتل بام سبز رامسر که در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریای خزر بنا شده است، احساس پرواز بر فراز ابرها و جنگل را به میهمانان می دهد. هتل بام سبز رامسر از سال ۱۳۸۹ پذیرای گردشگران خطه سر سبز شمال است.

سوئیت های این هتل هر کدام دارای یک نام و هر کدام دارای دکوراسیونی بسیار زیبا و متفاوت می باشد که این طراحی بینظیر داخلی تکمیل کننده منظره ای است که از پنجره ها مشاهده می شود. هتل بام رامسر مکانی بسیار مناسب برای داشتن احساس آرامش و راحتی و دوری از هیاهو و شلوغی شهر و همچنین استنشاق هوای پاک می  باشد.