اگر اهل تجربه‌ی خوشمزگی‌های مهیج هستید و شکم‌گردی شبانه از تفریح‌های جذاب زندگی‌تان است، این مطلب مخصوص شماست. تنوع غذاهای خیابانی تهران برای شب‌گردی در این کلان‌شهر دوست داشتنی راضی کننده است. پس اگر اهل شب‌گردی در تهران هستید، با سفرزون تا پایان این مطلب همراه باشید.

saadatrent

 

چشیدن غذاهای خیابانی تهران با همشهری‌ها

چشیدن غذاهای خیابانی تهران با همشهری‌ها
غذاهای خیابانی تهران در شب‌های این کلان شهر

جذاب‌ترین قسمت شب‌های یک شهر، خیابان‌های شلوغ پر از غذاخوری و میز و صندلی‌های کوچک کنار مغازه‌های رنگی است. در این نوع خیابان‌ها شب و خاموشی بی معنی است و تا دیر وقت هم می‌توانید حضور پر رنگ مردم را تماشا کنید. لذت غذاهای خیابانی تهران در شب‌های این کلان شهر، یکی از تفریح‌های مهیج بسیاری از همشهری‌هاست. بنابراین اگر بی خوابی به سرتان زده یا هوس خوردن خوراکی‌های شبانه را کرده‌اید، می‌توانید چرخی در تهرانی بزنید؛ از جنوب تا شمال این شهر پاتوق‌های جذابی منتظرتان هستند.

سی تیر و چاشنی‌های خیابان نوستالژیک پایتخت

غذاهای خیابانی تهران - سی تیر
جذابیت خوشمزه‌ی سی تیر در بین شهروندان تهرانی

به خیابان سی تیر که بروید، دکه‌های خوش‌عطر و بو، فولکس‌های خوشمزه و دکه‌هایی با غذاهای رنگ‌ووارنگ را یکی یکی می‌بینید. این‌جا مقر خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی تهران است که در شب جذابیت آن چند برابر می‌شود.

شور و حال جمعیت تهرانی‌ها در شب‌های این منطقه فوق‌العاده است و حسابی سرحال‌تان می‌آورد. تنوع غذایی دکه‌ها و گاری‌های سی تیر منوی راضی کننده‌ای در بین غذاهای خیابانی تهران دارد و امکان ندارد گزینه‌ای برای سلیقه‌ی شما نداشته باشد.

از نوشیدن چای و قهوه تا لقمه‌های چرب کباب در سی تیر

از نوشیدن چای و قهوه تا لقمه‌های چرب کباب در سی تیر
لذت شب‌گردی و چشیدن طعم‌های محبوب

در سی تیر هر طعمی که بخواهید پیدا می‌شود؛ کافه‌های سنتی و مدرن این خیابان، طعم‌های سرد و گرم جذابی برایتان در نظر گرفته‌اند. اگر طرفدار طعم‌های مختلف قهوه، چای و دمنوش‌های سنتی هستید یا دل‌تان یک بستنی رنگ‌ووارنگ می‌خواهد، این خیابان شما را دست خالی برنمی‌گرداند. غذاهای خیابانی تهران در سی تیر یکی از کامل‌ترین منوها را دارد. در این خیابان خوشمزه طعم‌های فست فود مثل پیتزا و برگرهای چرب و… طرفدارهای پروپاقرصی دارند و همچنین دکه‌هایی با طعم‌های ایرانی مثل کباب، جگر و… صف طولانی‌ای دارند.

دربند و شب‌نشینی تهرانی‌ها

دربند و شب نشینی‌های تهرانی‌ها
شب‌گردی در مناطق خوش آب‌وهوای تهران

در کنار تجربه‌ی غذاهای خیابانی تهران ، شب‌‍گردی در فضاهای سرسبز و خوش‌آب‌وهوای این پایتخت تاریخی را از دست ندهید. از جمله این مناطق خوش‌آب‌وهوا که طرفدارهای بسیاری هم دارد، دربند تهران است. این دهکده‌ی قدیمی شمیران پاتوق مناسبی برای لذت بردن از هوای تمیز و خنک شبانه است. دربند رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های صمیمی با فضاهای خنک و سرسبز دارد که برای یک شب‌گردی خوشمزه‌ی تهرانی حسابی می‌چسبند.

چای خانه آذری ، طعم‌‎های صمیمی ایرانی در شب‌های تهران

چای خانه آذری
شب‌نشینی‌های خوشمزه در جنوب تهران

در جنوب تهران حوالی میدان راه آهن، یکی بهترین سفره‌ خانه‌های تهران را می‌توانید پیدا کنید. چای خانه آذری ، صمیمیت یک سفره خانه‌ی سنتی ایرانی را حفظ کرده و طعم خوردنی‌های سنتی و محبوب آن در تهران و شب‌گردی‌های پایتخت زبانزد است. اگر در دل شب هوس دیزی، چای و خوشمزه‌های سنتی را داشتید، چای خانه آذری در یک فضای ناب ایرانی و موسیقی زنده‌ی محلی از شما پذیرایی خوبی می‌کند.

اگر به غذاهای خیابانی تهران و شب‌گردی در رستوران‌ها و کافه‌‎های آن علاقه دارید، چند جای مختلف را به ما معرفی کنید و ‌‌‌ما را از کیفیت خوراکی‌ها و

حال‌وهوای پاتوق‌های شبانه‌ی مورد علاقه‌تان آگاه کنید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.