مدتی است که برجی زیبا به نام مجتمع تجاری رویال سعادت آباد در منطقه دوم تهران و محدوده سعادت آباد احداث شده است. طی مدتی کوتاه، این مجتمع تجاری ۱۸ طبقه، طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. برخی از مراجعین، تنها به قصد خرید در دو طبقه تجاری آن و برخی دیگر به خاطر انجام امور کاری در هشت طبقه اداری پاساژ، به آن مراجعه می‌کنند. اما در این میان برخی از مراجعین تنها به یک قصد وارد پاساژ رویال سعادت آباد می‌شوند و آن هم فود کورت رویال تراس است. بالاترین طبقه پاساژ رویال سعادت آباد به فودکورتی بزرگ و معروف اختصاص یافته که مشتریان ثابت و همیشگی خود را دارد. با سفرزون همراه شوید تا فودکورت رویال تراس سعادت‌آباد را بهتر بشناسید.

saadatrent

فودکورت رویال تراس سعادت آباد ، ویوی ۳۶۰ درجه به سمت تهران

فودکورت رویال تراس سعادت آباد
فودکورت رویال تراس سعادت آباد

از لحظه‌ای که در این فودکورت زیبا قدم می‌گذارید، محو طراحی منحصربه‌فرد آن خواهید شد. نورپردازی فودکورت رویال تراس بسیار خاص و دیدنی است. طراحی سقف آن باعث شده تا در طول روز اصلا نیازی به نورپردازی مصنوعی نداشته باشد و به همین دلیل بسیاری از مراجعین، حتی ترجیح می دهند برای صرف نهار هم رویال تراس را انتخاب کنند. علاوه بر آن، دلیل نام‌گذاری این فودکورت، تراسی بزرگ است که در این طبقه برج قرار دارد. شما می‌توانید میز‌های داخل تراس را برای صرف غذای خود انتخاب کنید تا حین میل کردن غذا، چشم‌اندازی زیبا به سمت پایتخت داشته باشید. البته در ایام سرد سال، سقفی جمع شونده روی تراس رستوران را می پوشاند تا سرما، مشتریان را آزار ندهد.

امکانات و ویژگی‌های فودکورت رویال تراس سعادت آباد

فودکورت رویال تراس سعادت‌آباد تنها فودکورت تمام منطقه است که ویوی ۳۶۰ درجه ای به سمت شهر دارد. اما این تنها ویژگی منحصر‌به‌فرد این فودکورت نیست. علاوه بر آن، مدیریت برای رفاه حال خانواده‌ها، فضایی به نام یویو کیدز کلاب را تعبیه کرده تا کودکان بتوانند در آن سرگرم شوند و برای خانواده‌های دیگر مزاحمت ایجاد نکنند. این فودکورت بسیار بزرگ است و به صورت همزمان توانایی پذیرایی از حدود ۷۸۰ مهمان را دارد. همچنین با امکاناتی همچون پارکینگ، کارت خوان، امکان رزرو تلفنی و تحویل رایگان، توانسته اکثر مشتریان خود را همیشه راضی نگه دارد و لبخند را بر لبان آنها جاری کند.

فودکورت رویال تراس سعادت آباد
فودکورت رویال تراس سعادت آباد

در بخش فودکورت رویال تراس سعادت‌آباد، حدود ۱۰ برند مختلف رستوران و دو کافه به چشم می‌خورند. کافه‌های فودکورت در بخش تراس مشغول به کار هستند و می‌توانید طعم قهوه ترک را در ویویی ابدی به سمت تهران بچشید. شاید از نظر برخی افراد حضور تنها ۱۰ برند غذایی، کافی نباشد. اما باید بدانید که انتخاب مدیریت برای حضور این برندها بسیار هوشمندانه بوده. شما می‌توانید از بین این ۱۰ برند، غذاهایی مربوط به شرق آسیا، غذاهای ایرانی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای یا فست فود را انتخاب کنید. تنوع بالای منوی غذایی، تنها یکی از چند امکاناتی است که فودکورت رویال تراس سعادت‌آباد در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد.

فضا و دکوراسیون داخلی فودکورت رویال تراس سعادت آباد

فودکورت رویال تراس سعادت آباد
فضای داخلی فودکورت رویال تراس سعادت آباد

مهم‌ترین بخش فودکورت رویال تراس سعادت آباد ، بی شک تراس بزرگ آن است. کف این تراس چوبی است و حسی نوستالژیک را در شما برانگیخته می‌کند. در قسمت لبه تراس گلدان‌هایی زیبا قرار داده شده‌اند تا حس صمیمیت را به مشتری منتقل کند. سالن اصلی فودکورت بسیار وسیع است و رستوران‌های مختلف دور تا دور آن قرار گرفته‌اند. به همین دلیل فضای تردد برای مشتریان وجود دارد و شلوغی اصلا کلافه کننده نخواهد بود. هر رستوران با میز و صندلی زیبا و منحصر‌به‌فرد خود، بخشی از این فضا را پر کرده و به این طریق جلب مشتری می‌کند. کمی که به انتهای سالن نزدیک می شوید، با کافه کرم رو به رو خواهید شد. بسیاری از افراد در ابتدا به خاطر طراحی بی‌نظیرش، جذب این کافه می‌شوند.

فودکورت رویال تراس
فضای داخلی فودکورت رویال تراس

طراحی این فودکورت ترکیبی از مدرنیته و دکوراسیون کلاسیک است. در بخش‌هایی از آن چوب و در بخش‌هایی دیگر فلز به چشم می‌خورد. نوع طراحی کاملا مینامال و ساده است و حس آرامش را به مراجعین منتقل می‌کند. در فصل‌های سرد از سیستم گرمایشی چیلر و در فصل‌های گرم برای خنکی بیشتر، از سیستم مه‌پاش در داخل سالن استفاده می‌کنند.

آشنایی با رستوران‌های داخل فودکورت رویال تراس سعادت آباد

فودکورت رویال تراس سعادت آباد
فودکورت رویال تراس سعادت آباد

همانطور که اشاره کردیم، حدود ۱۰ برند مختلف غذاخوری در این فودکورت مشغول به کار هستند. اگر قصد مراجعه به این فودکورت را دارید، حتما می‌خواهید در مورد تمام رستوران‌های آن اطلاعات به دست آورید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا تمام رستوران‌های داخل فودکورت رویال تراس سعادت آباد را بهتر بشناسید.

دونر گاردن

دونر گاردن
دونر گاردن

دونر گاردن یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای تهران است که به تازگی شعبه خود را در فودکورت رویال تراس سعادت آباد نیز افتتاح کرده. همانطور که از نام آن مشخص است، این رستوران غذاهای ترکی ارائه می‌دهد. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران زبان زد خاص و عام است. اگر اهل میل کردن غذاهای چرب، مغذی و پر ادویه استانبولی و ترکی هستید، باید حتما سری به این رستوران بزنید. شاید دونر گاردن یک رستوران مناسب برای قرارهای کاری نباشد، اما قطعا طعمی را خواهید چشید که مثل آن را هیچ جایی تجربه نکرده‌اید. در ضمن حین مراجعه به آن، باید حداقل یک کیلو اضافه وزن را به جان بخرید!

دونر گاردن
دونر گاردن

دونر گاردن کباب ترکی ویژه خود را در نان‌های مخصوصی سرو می‌کند که تنها خودش قادر به پخت آن است. فلفل‌ها و ادویه‌های این رستوران کاملا منحصر به فرد هستند و اگر اهل غذاهای تند هستید، عاشق آن خواهید شد. مدیریت دونر گاردن از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات رستورانی استفاده می‌کند تا دخالت دست را به حداقل میزان خود برساند. پس اگر به بهداشت غذایی که بیرون از منزل میل می‌کنید خیلی اهمیت می‌دهید، دونر گاردن برای شما بهترین گزینه خواهد بود. کیفیت کباب‌های ترکی این رستوران بسیار عالی است و در تهیه آن از بهترین و تازه‌ترین گوشت استفاده می‌شود.

بونو

بونو
بونو

همانطور که از نام آن مشخص است، بونو نام یک رستوران زنجیره‌ای ایتالیایی است که یکی از شعب آن در فودکورت رویال تراس سعادت آباد قرار دارد. بسیاری از کسانی که اهل خوردن پیتزا هستند، این برند را به خوبی می‌شناسند. پیتزاهای بونو بسیار مورد توجه ساکنین پایتخت قرار دارد اما این دلیل نمی‌شود که سایر بخش‌های منوی بونو خوشمزه نباشند! طعم پاستای بونو واقعا عالی است و از خوردن آن سیر نمی‌شوید. همچنین در این شعبه از رستوران ایتالیایی بونو، شما می‌توانید سالاد‌های مخصوصی را سفارش دهید. میز سالاد این رستوران سلف سرویس است، اما اگر در ترکیب طعم های سالاد خود دچار مشکل ‌شوید، می‌توانید از مسئولین رستوران بخواهید که به شما کمک کنند. تنها کافیست بگویید که به دنبال چه طعمی هستید.

بونو
بونو

چیکسو

چیکسو
چیکسو

چیکسو یک رستوران بسیار خاص در فودکورت رویال تراس سعادت آباد محسوب می‌شود. چیکسو بیشتر از یک رستوران بزرگ، محلی برای میل کردن یک میان وعده کوچک است. شما می‌توانید در این رستوران وعده‌های کوچک سیب زمینی سوخاری، کتف، بال یا قارچ و مرغ سوخاری سفارش دهید.

جاست برگر

جاست برگر
جاست برگر

جاست برگر همانطور که از نامش مشخص است، تنها برگر‌های خوشمزه و متنوع را در منوی غذایی خود قرار داده. بسیاری از افراد برگر را سالم‌ترین فست فود می‌دانند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، حتما باید طعم برگرهای متنوع جاست برگر را بچشید. جاست برگر می‌تواند غذای شما را در کمترین زمان ممکن آماده کند. پس اگر به برگر علاقه‌مند هستید و زمان کافی برای انتظار ندارید، جاست برگر برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

ته چین بار

ته چین بار
ته چین بار

ته چین بار یک رستوران سنتی بسیار خاص است که در فودکورت رویال تراس سعادت آباد توانسته طرفداران پر و پا قرص زیادی پیدا کند. در این رستوران، تعریف جدیدی از ته‌چین به دست خواهید آورد. در اینجا غذاهای مختلفی مثل ته چین عدس پلو با ماهیچه سرو می‌شود که شما را مست عطر و طعمش می‌کند. در پخت این ته‌چین‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود و زمان کمی برای آماده کردن آن نیاز است. به همین دلیل این رستوران توانسته در مدت کوتاهی، مشتریان زیادی را جذب خود کند. بهتر است در این رستوران سراغ کباب کوبیده و جوجه کباب نروید، زیرا کباب را همه جا می‌توانید میل کنید اما ته چین عدس پلو با ماهیچه چیزی نیست که هر جایی آن را سرو کنند!

بامبو

بامبو
بامبو

نام گذاری این رستوران بسیار مبتکرانه است و ناخودآگاه شما را به یاد آسیای جنوب شرقی می‌اندازد. در این رستوران غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی سرو می‌شود. بامبو دقیقا جزو همان رستوران‌هایی است که در آتش‌های زبانه کشیده، غذاهای مختلف را تهیه می‌کنند! غذاهای آسیای جنوب شرقی بسیار متنوع هستند و ادویه زیادی دارند. اما بیشتر مشتریان جذب آتش بازی سرآشپز می‌شوند. پس بهتر است حداقل یک بار در فودکورت رویال تراس سعادت آباد به این رستوران مراجعه کنید و در حین آتش بازی سرآشپز، چند عکس سلفی یادگاری با او بگیرید!

کافه کرم

کافه کرم
کافه کرم

همانطور که اشاره کردیم، کافه کرم در مجموعه فودکورت رویال تراس سعادت آباد دارای دکوراسیون بسیار منحصر به فردی است و از این رو مشتریان زیادی را جذب خود می‌کند. اما کیفیت این کافه نیز همانند دکوراسیون آن بسیار عالی است. علاوه بر دم‌نوش و قهوه‌های خوش عطر، کروسان‌های دارچینی این کافه شهره خاص و عام هستند. پس در مراجعه به این کافه بهتر است انواع شیرینی و کروسان را حداقل یک بار تست کنید تا مشتری دائم آن شوید!

کافه ویونا

کافه ویونا
کافه ویونا

نام کافه ویونا تقریبا در تمام پاساژهای مهم تهران، به چشم می‌خورد. این کافه دارای شعب زنجیره‌ای بسیار زیادی است و کیفیت یکسانی در تمامی شعب خود دارد. اگر مشتری کافه ویونا هستید، پس خوشحال باشید که این برند زنجیره‌ای، در فودکورت رویال تراس سعادت آباد نیز شعبه دارد.

اطلاعات بازدید از فودکورت رویال تراس سعادت آباد

آدرس : تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین، مجتمع تجاری اداری رویال

شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۶۴۹۴۵

ساعت بازدید : ۱۱-۲۴

هزینه بازدید : رایگان – بستگی به منوی سفارشی دارد

موقعیت فودکورت رویال تراس سعادت آباد روی نقشه گوگل

 

خب سفرزونی عزیز، نظر شما در مورد فودکورت رویال تراس سعادت آباد چیست؟ آیا تا به حال تجربه میل کردن غذا در یکی از رستوران‌های آن را داشته‌اید؟ به نظر شما بهترین رستوران این فودکورت کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید! فراموش نکنید که ما عاشق دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم! پس زود دست به کار شوید و ما را از نظرات خود مطلع کنید!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.