8.0
امتیاز

نکات مثبت

  • دارای واحد‌های اداری بسیار شیک
  • ظاهری بسیار زیبا و مدرن
  • وجود فودکورتی با کیفیت
  • ویوی عالی پاساژ
  • پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۴۵۶ خودرو
  • سیستم ایمنی بالای پارکینگ
  • امکانات رفاهی و خدماتی کامل
  • حضور برندهای معتبر و اجناس اورجینال در پاساژ
  • دارای سیستم مدیریت هوشمند دارای سیستم برق اضطراری

نکات منفی

  • تنها دارای دو طبقه تجاری است
  • نسبتا گران قیمت
  • عدم وجود پردیس سینمایی
  • عدم وجود شهربازی کودکان

در گذشته تنها چند مرکز تجاری مطرح داخل تهران وجود داشت و خبری از این همه پاساژ لوکس و مجلل نبود. جمعیت پایتخت طی چند سال اخیر چندین برابر شده است و بسیاری از مردم از شهر‌های اطراف برای خرید به تهران مراجعه می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا تعداد پاساژهای بزرگ در بخش‌های مختلف تهران به شدت افزایش پیدا کند. خوشبختانه ساخت این پاساژها با دانش روز همگام است و شاهد ساخت مجتمع‌های تجاری بسیار لوکس، بزرگ و زیبایی در سطح شهر هستیم. یکی از این پاساژ‌های مهم در تهران، مجتمع تجاری رویال سعادت آباد نام دارد که دارای ۱۸ طبقه است. این پاساژ سریعا به یکی از مراکز تجاری مهم غرب تهران تبدیل شده. با سفرزون همراه باشید تا مجتمع تجاری رویال سعادت آباد را بهتر بشناسید.

saadatrent

با مجتمع تجاری رویال سعادت آباد بیشتر آشنا شوید

مجتمع تجاری رویال سعادت آباد
مجتمع تجاری رویال سعادت آباد

مجتمع تجاری رویال سعادت آباد در زمینی به وسعت بیش از سه هزار و ۷۰۰ متر مربع ساخته شده. این پاساژ بزرگ دارای ۱۸ طبقه است. اگر قصد خرید و پاساژگردی دارید، باید بدانید که این پاساژ تنها دو طبقه تجاری دارد. هشت طبقه از مجتمع تجاری به دفاتر اداری اختصاص داده شده و مجموعا شامل ۵۶ واحد اداری کاملا لوکس و بزرگ است. همچنین یکی از طبقات آن منحصرا به فودکورت مجموعه تجاری رویال اختصاص پیدا کرده و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. اگر همیشه برای یافتن جای پارک وسیله نقلیه خود دچار مشکل می‌شوید، پس بهتر است بدانید که مجتمع رویال سعادت آباد دارای هفت طبقه پارکینگ هوشمند است. پس به هیچ وجه مشکل پیدا کردن جای پارک گریبان‌گیر شما نخواهد شد. در داخل پاساژ شش آسانسور و چهار پله برقی وجود دارد تا بازدیدکنندگان و مراجعین محترم بدون مشکل و انتظار زیاد بتوانند بین طبقات مختلف جا به‌جا شوند.


آدرس مجتمع تجاری رویال سعادت آباد در نقشه گوگل

در مجتمع تجاری رویال سعادت آباد چه می‌گذرد؟

مجتمع تجاری رویال سعادت آباد

کاملا واضح است که بخش عمده این برج به قسمت اداری اختصاص داده شده است. در دو طبقه تجاری این پاساژ، حدود ۵۰ فروشگاه مختلف مشغول به فعالیت هستند. در میان این فروشگاه‌ها، برند‌های معتبری مثل نوین چرم و اسپرینگ فیلد نیز به چشم می‌خورند. این پاساژ به صنف خاصی تعلق ندارد. به همین دلیل شما می‌توانید یک خرید کامل از مجتمع تجاری رویال سعادت آباد داشته باشید. اگر کمی در بخش تجاری پاساژ قدم بزنید، خواهید دید که انواع فروشگاه ها از لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم دکوراسیون داخلی، پوشاک، وسایل کودک، تا کیف و کفش و غیره در این دو طبقه مشغول به کار هستند. اما به صورت کلی این پاساژ از جمله پاساژهای لوکس و نسبتا گران تهران محسوب می‌شود و در آن می‌توانید خرید لوکس و با کیفیتی داشته باشید.

همچنین بسیاری از مراجعین، این پاساژ را تنها به خاطر فودکورت باکیفیت و زیبایی که دارد انتخاب می‌کنند. این فودکورت دارای یک تراس بسیار بزرگ است و برخی مشتریان آن را به نام فودکورت تراس رویال می‌شناسند. البته در ماه‌های سرد سال، سقف جمع شونده این تراس بسته می‌شود تا هم از ویوی زیبای تهران لذت ببرید و هم سرما شما را آزار ندهد. چندین و چند رستوران مختلف داخل این فودکورت مشغول به کار هستند و شما می‌توانید در هر بار بازدید در بین آنها انتخاب مناسبی داشته باشید تا غذایی با طعمی متفاوت را بچشید.

در بخش تجاری مجتمع رویال سعادت آباد چه خبر است؟

مجتمع تجاری رویال سعادت آباد
پاساژ رویال سعادت آباد

شاید با شنیدن اینکه برجی به این بزرگی تنها دو طبقه تجاری دارد، کاملا نا امید شده باشید و تصور کنید که نمی‌توانید خرید خوبی در آن داشته باشید. اما باید بدانید که به دلیل وجود زیربنای بزرگ، این برج توانسته حدود ۵۰ فروشگاه تجاری را در دل خود جای دهد. طراحی داخلی بخش تجاری بسیار زیبا و بر اساس قواعد روز دنیا است. به حدی که شما با قدم گذاشتن در مجتمع تجاری رویال سعادت آباد ، حس می‌کنید که در پاساژهای اروپایی حضور دارید. همانطور که انتظار می‌رود، برند‌های معتبری در این پاساژ نمایندگی دارند. شما با کمی جستجو می‌توانید نمایندگی برند‌هایی مثل پوما، ویکتوریا سکرت، برندز ریپاپلیکا، کاروانلو، برنداستور، میس اسمارت، نوین چرم، زارا و غیره را در میان فروشگاه‌های این پاساژ مشاهده کنید.

همچنین در همین دو طبقه صرافی ابیدار، عطر سفیر، عینک امروز، گالری طلای مانیا و همچنین انواع فروشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی منازل نیز به چشم می‌خورند. پس پیش از آنکه تصور کنید این پاساژ بسیار کوچک است و نمی‌توانید تنوع زیادی در خرید خود داشته باشید، حتما به آن مراجعه کنید تا متوجه شوید فروشگاه های این پاساژ تا چه میزان بزرگ و متنوع هستند.

واحد‌های اداری تماما هوشمند

مجتمع تجاری رویال سعادت آباد
پاساژ رویال سعادت آباد

اگر برای کسب و کار خود به دنبال یک دفتر مناسب هستید، باید بدانید که واحد‌های اداری مجتمع تجاری رویال سعادت آباد می‌توانند برای شما بهترین گزینه باشند. حدود ۵۶ واحد اداری در ابعاد ۱۲۰، ۱۴۰ و ۱۶۰ متر داخل این پاساژ وجود دارند که همگی مجهز به سیستم BMS هستند. سیستم BMS نوعی سیستم مدیریتی تمام هوشمند است که در طراحی بخش اداری پاساژ رویال به کار رفته. به واسطه BMS، تمام بخش‌های سیستم تهویه، سیستم روشنایی، سیستم تشخیص حریق و سیستم اطفای حریق به صورت کاملا هوشمند و یکپارچه عمل می‌کنند. همچنین تمامی واحد‌ها می‌توانند از سیستم برق اضطراری یا همان UPS بهره مند شوند تا هنگام قطع برق بتوانند به کارهای اداری خود ادامه دهند. در ضمن برای ساخت این واحدها از بهترین متریال همانند سرامیک پرسلن، سیستم پنجره کرتین وال و شیشه‌های سان انرژی استفاده شده. پس می‌توانید با استفاده از این واحد‌های اداری، شخصیت بهتری به کسب و کار خود دهید.

فودکورت رویال تراس با چشم اندازی ۳۶۰ درجه به سوی پایتخت

مجتمع تجاری رویال سعادت آباد
فودکورت مجتمع تجاری رویال سعادت آباد

فودکورت رویال تراس یکی از بهترین فودکورت‌های تهران و تنها فودکورت در تمام سعادت آباد است که ویوی ۳۶۰ درجه ای به سمت شهر دارد. همچنین شما می‌توانید در تراس بزرگ این فودکورت غذای خود را میل کرده و از فضای باز نیز لذت ببرید. البته باید بدانید که در ایام سرد سال، سقف جمع شونده این بخش بسته می‌شود تا مهمانان از سرما آزار نبینند. در این مجموعه انواع رستوران ایرانی، آسیایی، ایتالیایی و حتی فست فود مشغول به کار هستند. پس اگر نگران سلیقه مهمان خود هستید، بهتر است به فودکورت رویال تراس سعادت آباد بیایید و از تنوع بالای منوی آن لذت ببرید. همچنین در این طبقه دو کافی شاپ نیز حضور دارند و می‌توانند خستگی شما را پس از یک خرید دلچسب از تن‌تان بیرون کنند.

پارکینگ هوشمند مجتمع تجاری رویال سعادت آباد

پارکینگ هوشمند مجتمع تجاری رویال

همانطور که اشاره کردیم، این پاساژ دارای هفت طبقه پارکینگ زیر زمینی است. این هفت طبقه که از طبقه منفی یک تا منفی هفت را شامل می‌شوند، قادر هستند تا حدود ۴۵۶ خودرو را در خود جای دهند. جالب است بدانید که سیستم مدیریت این پارکینگ کاملا هوشمند است. همچنین تمام پارکینگ به صورت دائم با ۲۱۶ دوربین مدار بسته تحت نظارت کامل و مدیریت هوشمند خواهد بود تا شما نگران امنیت وسیله نقلیه خود نباشید.

برگزاری انواع جشنواره‌های مختلف تخفیف

مدیریت مجتمع رویال سعادت آباد در جهت رفاه مشتریان و افزایش فروش، جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌کند که بهتر است شما سفرزونی‌های عزیز را با آنها آشنا کنیم:

  • مسابقه اینستاگرامی

برای شرکت در این مسابقه که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، تنها کافیست داخل محیط مجتمع یک عکس بگیرید و آن را با هشتگ رویال_سعادت_آباد منتشر کنید. سپس این عکس را به صورت دایرکت برای صفحه رسمی اینستاگرام مجتمع تجاری رویال سعادت آباد ارسال نمایید تا در قرعه کشی شرکت داده شوید.

  • جشن بزرگ میلاد رسول اکرم (ص)

معمولا در اعیاد بزرگ مسلمین مانند جشن میلاد حضرت رسول(ص)، جشنواره‌ های ویژه‌ای در پاساژ رویال سعادت آباد برگزار می‌شوند که مشتریان می‌توانند از تخفیف‌های خارق‌العاده‌ آن استفاده نمایند.

  • جشنواره شب یلدا

بهتر است حتما شب یلدا به این پاساژ سری بزنید. در سال ۹۷ بین ۲۸ آذر تا ۳۰ آذر تخفیف‌های بسیار منحصر به فردی وجود داشت. پس امسال نیز بهتر است آماده آن باشید!

  • کریسمس رویالی

مدیریت مجتمع تجاری رویال سعادت آباد و تمام کسبه محترم آن، به مناسبت فرا رسیدن عید سال نوی میلادی یا همان کریسمس، تخفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. پس آن را فراموش نکنید!

اطلاعات بازدید از مجتمع تجاری رویال سعادت آباد :

آدرس : سعادت آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین، مجتمع تجاری اداری رویال

شماره تماس روابط عمومی : ۰۲۱۸۸۳۷۱۱۶۰

آدرس ایمیل : info[at]ARC.co.ir

ساعت کار :

واحدهای اداری : همه روزه از ۷ تا ۱۹

واحدهای تجاری : همه روزه از ۱۰ تا ۲۲

فودکورت : همه روزه از ۱۱ تا ۲۴

پارکینگ : همه روزه از ۷ تا ۲۴

خب سفرزونی عزیز، نظر شما در مورد مجتمع تجاری رویال سعادت آباد چیست؟ آیا تا به حال از این پاساژ دیدن کرده‌اید؟ به نظر شما چه نقاط ضعف و قوتی وجود دارد که ما آن را از قلم انداخته ایم؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر سفرزونی‌ها به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه انتظار دیدن نظرات شیرین شما عزیزان همراه را می‌کشیم. پس بیش از این ما را منتظر نگذارید!