مرکز خرید گالریا کجاست؟ یکی از جذاب‌ترین کارها و تفریحاتی که می‌توان به آن مشغول شد رفتن به مراکز خرید و گشت‌وگذار در آن است. خرید کردن، طرفداران خاص و پروپاقرص خودش را دارد و رقابت برای پیدا کردن بهترین مرکز خرید در میان دوستداران آن، همیشه وجود دارد.اما در میان بهترین مراکز خرید پایتخت، می‌توان مرکز خرید گالریا را به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی کرد. مرکز خریدی لوکس، شیک و تمام عیار که انتخاب سخت‌پسندان است.اگر از آن دسته آدم‌هایی به شمار می‌روید که عاشق خرید کردن و یافتن مکان‌های جدید برای یک خرید لذت‌بخش هستید، در ادامه با سفرزون همراه باشید:

saadatrent

مرکز خرید گالریا کجاست

مرکز خرید گالریا کجاست
مرکز خرید گالریا کجاست

گالریا از جمله مراکز خرید پرطرفدار و لوکس در شمال پایتخت است. این مرکز خرید ۳ هزار و ۱۹۵ مترمربع مساحت دارد که فضایی وسیع و بسیار بزرگ را برای وجود یک پاساژ فراهم کرده است.

وسعت گالریا، باعث شده تا مجموعه‌ای متنوع از مغازه‌ها در آن به وجود بیایند و پاسخگوی سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مشتریان باشد.

این مجموعه تجاری داری ۸ طبقه زیر همکف و هفت طبقه بالای همکف است. طبقات مرکز تجاری گالریا را می‌توان به دو بخش، از جمله ۱۷ طبقه شمالی و ۱۵ طبقه جنوبی تقسیم کرد.

 

طبقات تجاری مرکز خرید گالریا

طبقات تجاری مرکز خرید گالریا
طبقات تجاری گالریا

۵ طبقه از مرکز تجاری گالریا به مجموعه تجاری آن اختصاص دارد. در واقع باید گفت که در این ۵ طبقه، مجموعا ۵۵ واحد مغازه وجود دارد که هر کدام عرضه‌کننده محصولات مختلف و متنوع هستند.

از جمله این محصولات می‌توان به کالاهایی همچون پوشاک، لوازم خواب، طلا و جواهر و … اشاره کرد.

اگر این مرکز خرید را انتخاب می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که نیازهای مختلفتان را به خوبی پاسخ می‌دهد و خریدی دلپذیر خواهید داشت.

در مجموعه تجاری گالریا، برندهای معروف و شناخته‌شده‌ای وجود دارند که انتخاب سخت‌پسندان هستند و یک خرید به یادماندنی را برایتان رقم می‌زند.

 

فودکورت گالریا

فودکورت مرکز خرید گالریا
فودکورت گالریا
فودکورت گالریا
فودکورت گالریا

یک گزینه مهم، پرمخاطب و البته جذاب در مجموعه مراکز خرید، وجود رستوران و فودکورت‌ است. فودکورت و رستوران درون مرکز خرید، این امکان را به شما می‌دهد که بعد از گذراندن یک روز طولانی و خرید جذاب، مدتی را به استراحت بگذرانید.

در فودکورت گالریا می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را در بالاترین کیفیت نوش جان کنید.

از جمله غذاهایی که در این مجموعه طبخ و سرو می‌شوند باید به انواع غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای ایتالیایی، ایرانی، مکزیکی، لبنانی، برگر، آسیایی و دسر بار اشاره کرد.

در حقیقت شما می‌توانید با هر سلیقه و ذائقه به این مجموعه بروید و همگی راضی از انتخابتان برگردید.

 

اولین پارک روبوکیدز در مرکز خرید گالریا

اولین پارک روبوکیدز
اولین پارک روبوکیدز

مرکز خرید گالریا، تنها یک مرکز خرید با مجموعه فودکورت و رستوران‌ها نیست. اولین پارک روبوکیدز در این مرکز خرید احداث شده و محلی جذاب برای کودکان و نوجوانان شماست. این پارک، اولین و بزرگ‌ترین پارک روباتیکی ایران محسوب می‌شود که محیط سرپوشیده و امنی دارد.

می‌توانید در کنار یک خرید دلنشین، کودکان و نوجوانانتان را هم به این تفریح جذاب، میهمان کنید.

 

جاذبه دیدنی گالریا

جاذبه دیدنی گالریا

جاذبه دیدنی گالریابرای ساخت این مرکز خرید ، وسواس و دقت زیادی به کار برده شده و مصالح آن از میان مواد درجه یک و مرغوب انتخاب شده است. سنگ‌های گرانیتی زیبای ایتالیایی، سنگ‌های تراورتن و ابزار کلاسیک جذاب، در ساخت مجموعه تجاری گالریا به کار رفته است و چشم هر بیننده‌ای را به خودش خیره می‌کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بزرگترین لوستر دست‌ساز خاورمیانه با شکوه و جلوه‌گری بی‌نظیرش در این مرکز خرید قرار گرفته است. این لوستر زیبا، در وسط مجموعه نصب شده و شکوه آن خیره‌کننده است.

 

اگر به دنبال یک مرکز خرید تمام عیار، برای خرید، تفریح، شکم‌گردی و بازی فکری کودکان و نوجوانان می‌گردید، گالریا، بهترین انتخاب برای شماست.

 

شما برای ما بنویسید

آیا تا به حال به مجموعه تجاری گالریا رفته‌اید؟

به نظر شما این مجموعه تا اندازه جذاب و گیراست؟

چند مرکز خرید دیگر را در پایتخت می‌شناسید که می‌توانند مکانی دلچسب و همه‌جانبه باشند؟

ما در سفرزون، مشتاقانه منتظر شنیدن نظرها، نکته‌ها و تجربه‌های ارزشمند شما درباره مرکز خرید گالریا هستیم. آن را با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اطلاعات بازدید از مرکز خرید گالریا

آدرس مرکز خرید گالریا روی نقشه گوگل

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب.

قیمت بلیت: ندارد.

آدرس مرکز خرید گالریا: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی.