با تمام شدن فصل تابستان و به پایان رسیدن گرما، فصل تازه‌ای برای سفر به مقاصد گردشگری مختلف شروع می‌شود. در برخی از این مقاصد مانند تایلند، دمای بالا تا حدی پایین می‌آید و تبدیل به گرمایی مطلوب می‌شود که مسافران پاییزی و علاقه‌مندان به تفریح‌های ساحلی را جذب خود می‌کند. در نقاطی دیگر با سرد شدن هوا و شروع فصل پاییز از حجم سفرها کاسته می‌شود و گردشگران می‌توانند از خدماتی عالی با قیمت پایینی استفاده کنند. برای مثال هزینه‌های سفر به روسیه از جمله هزینه پرواز و قیمت هتل‌ها کاهش می‌یابد و بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌شود. با توجه به کشورهای مناسب برای سفر خارجی در پاییز، ۹ مقصد را در ادامه این مطلب سفرزون به شما معرفی می‌کنیم.

saadatrent

مقاصد سفر خارجی در پاییز ، مقاصد آسیایی:

هند

هند | مقاصد سفر خارجی در پاییز
هند

یکی از پرطرفدارترین کشورهای آسیایی که از تمام جهان گردشگرهای متنوعی را جذب خود می‌کند کشور شگفت‌انگیز هند است. هند در فصل پاییز به فصل هزار رنگ معروف بوده و زیبایی کم نظیری را به نمایش می‌گذارد.

این کشور که یکی از ارزان‌ترین مقاصد سفر است زیبایی‌ها، رنگ‌ها و مناظر متنوعی را در خود جای داده است. فرهنگ بسیار کهن، پربار و ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن را نمی‌توان در چند خط توصیف کرد. بهترین زمان سفر به هند بین ماه‌های اکتبر و مارس است زیرا دمای هوا پایین‌تر بوده و آب و هوا برای گشت و گذار دلپذیر در هندوستان رنگارنگ بسیار مناسب است.

مالزی

مقاصد سفر خارجی در پاییز | مالزی
مالزی

یکی دیگر از مقاصد سفر خارجی در پاییز کشوری در جنوب شرق آسیا است.

کشور مالزی فرهنگ و تاریخ متنوع، مراکز خرید مدرن و لوکس، طبیعت بکر و تفریحات ساحلی را یکجا با هم دارد. بهترین زمان مناسب برای سفر به این کشور دیدنی از اواخر ماه سپتامبر شروع و تا دسامبر ادامه دارد که در این مدت مالزی خلوت‌تر و آرام‌تر است و به‌ راحتی می‌توانید به دیدن جاذبه‌های گردشگری آن بروید و از تفریحات آن لذت ببرید.

تایلند در لیست بهترین کشورها برای سفر پاییزی

تایلند | مقاصد سفر خارجی در پاییز
تایلند

اگر به دنبال مقصدی ارزان با جاذبه‌ها و تفریحاتی مناسب برای هر ذائقه‌ای هستید کشور تایلند انتخاب خوبی می‌تواند باشد.

این کشور زیبا با تفریحات بی‌شماری که دارد هر گردشگری را جذب خود می‌کند. تایلند ترکیبی از شهرها و مکان‌های مدرن با تپه‌های سرسبز و معابد زیبا و سواحلی منحصربفرد بوده که همه این موارد در کنار هم، این کشور را به یک قطب گردشگری قوی تبدیل کرده است. بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا بین ماه‌های خنک و خشک نوامبر تا آوریل است.

اندونزی

اندونزی
اندونزی

کشوری سرسبز  با بیش از ۱۷ هزار جزیره کوچک و بزرگ که در میان آب‌های اقیانوس هند جای گرفته است.

مجمع‌الجزایر اندونزی که دو سوم آن را جنگل‌های استوایی پوشانده با طبیعت بکر و بی‌نظرش، فرهنگ، سواحل زیبا و اقیانوس نیلگون هر ساله گردشگرهای زیادی را از سراسر جهان جذب خود می‌کند. بهترین زمان برای سفر به این کشور بین ماه‌های سپتامبر تا اکتبر است.

روسیه از مقاصد سفر خارجی در پاییز

روسیه | مقاصد سفر خارجی در پاییز
روسیه

در فصل پاییز آب‌ و هوای روسیه غیر قابل پیش‌بینی است. در فصل پاییز مثل فصل بهار توریست‌های بسیار کمی به روسیه سفر می‌کنند و به همین خاطر در این فصل هزینه‌های سفر به این کشور کم می‌شود.

درباره‌ی پاییزهای روسیه باید این را بدانید که معمولاً این فصل زودتر از دیگر فصل‌ها به پایان می رسد و سرمای زمستان سر می‌رسد. بهترین ماه برای سفر به روسیه در پاییز ماه سپتامبر است.

دبی

دبی | مقاصد سفر خارجی در پاییز
دبی

آخرین شهر آسیایی که یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر خارجی در پاییز برای ایرانی‌ها به شمار می‌رود شهر دبی در کشور امارات متحده عربی است. در طی سال‌های اخیر این شهر به یک قطب گردشگری پرطرفدار در دنیا تبدیل شده است.

اگر چه دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است و به تنهایی بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ، مثل دبی مال که بزرگترین مرکز خرید جهان است را در خود جای داده‌است و بسیاری از گردشگران به قصد خرید در دبی به آن سفر می‌کنند، ولی دیدنی‌های دبی و مراکز تفریحی آن نیز در نوع خود بی‌نظیر هستند. از جمله سالن‌های سرپوشیده‌ اسکی، پارک‌های آبی بزرگ با وسایل بازی بسیار متنوع، آسمان‌خراش‌های غول‌پیکر و شهربازی‌های مدرن، دبی لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را برای هر گردشگری فراهم می‌کند.

توصیه می‌کنیم فصل پاییز و زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید.

 مقاصد سفر خارجی در پاییز ، مقاصد اروپایی :

مجارستان

مجارستان
مجارستان

کشور مجارستان کشوری با معماری بی‌نظیر و چشمگیر که در فصل پاییز ترکیبی از رنگ‌های زرد، قرمز و نارنجی را به خود می‌گیرد. نماد معماری این کشور کنیسه خیابان دوهانی، بزرگترین کنیسه در سراسر اروپا است. بوداپست، پایتخت این کشور، نزدیک غروب با روشن شدن چراغ‌ها جلوه‌ای زیبا و جادویی پیدا می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم بی شک مجارستان را در لیست کشورهایی که در پاییز به آن‌ها باید سفر کنید قرار دهید.

لهستان جزء بهترین کشورها برای سفر پاییزی

لهستان
لهستان

لهستان طیف گسترده‌ای از گشت و گذار، معماری، کوه‌ها و طبیعت بکر و مراکز خرید را ارائه می دهد. زاکوپان، یکی از محبوب‌ترین نقاط تعطیلات زمستانی است که تجربه اقامت در کوهستان‌های لهستان و صرف غذا در رستوران‌های چوبی که به شکل کلبه هستند را به گردشگران ارائه می دهد.

کراکوف، یکی دیگر از شهرهای محبوب که به سالهای ۱۲۰۰ میلادی باز می‌گردد و به دلیل داشتن معماری عصر رنسانس شهرت زیادی دارد. چه اهل خرید باشید یا اسکی و یا به گشت و گذار علاقه داشته باشید، می‌توانید مطمئن باشید که از لهستان لذت خواهید برد.

ایتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد سفر خارجی در پاییز

ایتالیا
ایتالیا

یکی از محبوب ترین مقاصد سفر خارجی در پاییز بدون شک ایتالیا است.

برای علاقه‌مندان به هنر، شکم گردی و گشت و گذار ایتالیا مکان ایده آلی است. این کشور به دلیل ارائه برخی از خوش طعم‌ترین غذاهای جهان، در صنایع غذایی شهرت زیادی دارد. رم بهترین مکان برای لذت بردن و آشنایی با فرهنگ این کشور است و به شما این امکان را می‌دهد تا از شهر واتیکان، مجمع روم و… بازدید کنید. برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه‌ی ایتالیایی مانند ماکارونی و غذاهای دریایی فراموش نکنید که سری به رستوران La Porta del Principe بزنید.

به کدام یک از مقاصد سفر خارجی در پاییز سفر کرده‌اید؟ اگر مقصد دیگری را می‌شناسید با سفرزونی‌ها به اشتراک بگذارید.