اگر تصمیم دارید با خرید بلیط اتوبوس سفر کنید باید بگوییم که یکی از اقتصادی ترین راه های ممکن را برای مسافرت کردن انتخاب کرده اید. اما این دلیل نمی‌شود که به دنبال خرید بلیط ارزان تر و با تخفیف نباشید. همانطور که می‌دانید قیمت انواع بلیط سفر گاهی به دلیل عوامل مختلفی کاهش می‌یابد البته تغییرات قیمت در یک وسیله نقلیه خاص، به معنی کاهش کیفیت خدمات آن نیست و بیشتر، زمان باقی مانده به سفر در این امر دخیل است. به همین دلیل است که اصطلاحاتی مانند بلیط هواپیما لحظه آخری یا تور لحظه آخری برای مسافران به معنای فرصتی برای خرید ارزانتر است. بر این اساس نیز تصمیم گرفته‌ایم مطلبی را پیرامون راه های خرید بلیط ارزان اتوبوس آماده کنیم و شما را با نکات مهم آن آشنا کنیم.

saadatrent

آنلاین بخرید

انتخاب یک سایت معتبر برای خرید انواع بلیط سفر اعم از بلیط قطار و هواپیما به شما کمک می‌کند تا در زمان کمتری به بلیط مورد نظر خود دست یابید. شما با استفاده از این سامانه ها می‌توانید بدون نیاز به صرف هزینه برای مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مسافرتی، قیمت هر نوع بلیطی که بخواهید را در هر زمان و هر جا چک کنید. بررسی مداوم لیست قیمت ها و انتخاب های موجود به شما امکان می‌دهد تا بتوانید در هر زمان که بلیط مورد نظر خود را یافتید، آن را رزرو کنید. رزرو اینترنتی بلیط، بسیار ساده و سریع به انجام می‌رسد و نسخه پی دی اف بلیط خریداری شده پس از صدور، به آدرس ایمیل شما ارسال می‌گردد.

بررسی پیشنهادات

اگر خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را تجربه کرده باشید حتماً متوجه شده اید که پس از تعیین مبدا، مقصد و تاریخ سفر، فهرستی از تمامی بلیط های موجود برای شما لیست می‌شود. این فهرست به ویژه در سایت قاصدک ۲۴ تمامی پیشنهادات موجود را شامل می‌شود و به شرکت یا برند خاصی محدود نیست. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا با بررسی همه پیشنهادات، بلیط های تخفیف دار را بیابید و یا با مرتب کردن لیست بر اساس قیمت، نوع بلیط و یا سایر فیلترها، در زمان کوتاهتری به بلیط اتوبوس مورد نظر خود دست یابید.

خودتان تخفیف بسازید

 

نکات مهم در گرفتن تخفیف بلیط های اتوبوس 2

گاهی برای یک سفر خانوادگی برنامه ریزی می‌کنید اما هر چه به دنبال بلیط تخفیف دار می‌گردید کمتر آن را می‌یابید. در چنین شرایطی چرا خودتان تخفیف نمی‌سازید؟ برای این کار یک راه متفاوت به شما پیشنهاد می‌کنیم و آن هم این است که در مورد تسهیلات شرکت های مختلف تحقیق و از آنها استفاده کنید. مثلاً شرکت همسفر از جمله شرکت های اتوبوسرانی کشور است که در ازای خرید ۷ بلیط اینترنتی، بلیط هشتم را به صورت رایگان به مشتری خود ارائه می‌کند. بنابراین تهیه این بلیط برای یک جمع ۸ نفره که از قضا به دنبال بلیط اتوبوس تخفیف دار نیز می‌گردند به نوعی همان ساخت تخفیف است چرا که هزینه کلی خرید بلیط را کاهش می‌دهد.

برای استفاده از این تخفیف تنها کافی است با مراجعه به سایت قاصدک ۲۴ یا سایر سامانه های آنلاین فروش مانند سایت علی بابا، ۷ بلیط مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و از یک مبدا به یک مقصد خریداری کنید. سپس در روز سفر، نسخه های آنلاین را به دفتر اتوبوسرانی همسفر مستقر در پایانه مبدا نشان داده و بلیط هشتم خود را به صورت رایگان دریافت نمایید.

جشنواره ها

در مواقعی ممکن است با مراجعه به سایت و سامانه های مختلف نتوانید بلیط تخفیف داری را بیابید. در چنین شرایطی بدیهی است بررسی وب سایت های گوناگون بسیار زمانبر است. از این رو بهتر است در زمانی که برنامه ای برای سفر خود ندارید خبرنامه ها و اخبار سایت های مختلف را بررسی نمایید تا در مواقع نیاز زودتر از همیشه از جشنواره های تخفیف مطلع شوید. این کار به شما کمک می‌کند تا همواره بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و بلیط سفر مورد نیاز خود را با قیمت کمتری خریداری کنید.

در پایان یادآور می‌شویم اگر قاصدک ۲۴ را برای این کار انتخاب کنید می‌توانید از سایر امکانات این سایت نیز بهره بگیرید. مثلاً برای رزرو هتل به صورت آنلاین از سراسر کشور، تنها کافی است قاصدک ۲۴ را بررسی نمایید و از تخفیفات بی نظیر این مجموعه برای رزرو ارزانتر اقامتگاه خود استفاده نمایید. همچنین شما با مراجعه به سایت قاصدک ۲۴ علاوه بر خرید انواع بلیط سفر و رزرو هتل با بهترین قیمت ممکن، می‌توانید تورهای مسافرتی خود را مانند تور کیش، تور دبی، تور ترکیه و غیره خریداری کنید. البته ناگفته نماند که با دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک ۲۴ از کافه بازار و نصب آن بر روی تلفن همراه هوشمند خود نیز قادر خواهید بود زمان مورد نیاز برای خرید بلیط و سایر خدمات گردشگری مورد نیاز خود را کاهش داده و این ملزومات را به شکل ساده تری تهیه کنید.