این شهر زیبای شمال غربی کشور،به عنوان یکی از زیباترین مناطق ایران پهناور از مناسب­‌ترین مقاصد گردشگری بخصوص در فصل‌­های بهار و تابستان است. این شهر را شهر اکسیژن ایران می­‌نامند. دریاچه­ هایی مانند دریاچه شورابیل، دریاچه سبلان و دریاچه­ نئور، چشمه­ های آب گرم سرعین، جنگل فندقلو از دیدنی­‌ترین مناطق طبیعت­‌گردی این شهر است. در کنار این مناظر طبیعی اردبیل بخش بزرگ و مهمی از تاریخ ایران، بخصوص دوران صفوی را به دوش می­‌کشد. همه این‌ها اردبیل را به یک شهر توریستی ایده آل برای علاقمندان به سیر و سفر تبدیل کرده است. حال اگر اردبیل را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده­ اید و قصد دیدار از مناطق زیبای این استان را دارید با سفرزون باشید تا هتل های اردبیل را به شما معرفی کنیم.

saadatrent

هتل سبلان

هتل سبلان
هتل سبلان

یکی از مهم‌ترین هتل های اردبیل،هتل سه ستاره سبلان اردبیل است.این هتل در ۴ طبقه و دارای ۲۸ اتاق و ۶۰ تخت خواب در مرکز شهر واقع شده است. از امتیازات هتل سه ستاره مجاورت با بقعه شیخ صفی­الدین اردبیلی، مجتمع تجاری اولدوز، رستوران تاریخی شاه عباس و بازار صفویه است . پارکینگ این هتل ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد. اینترنت رایگان نیز در لابی هتل در اختیار مسافران است. اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است . هزینه اقامت کودکان بین ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها است.

آدرس: اردبیل، چهارراه امام، خیابان شیخ صفی، هتل سبلان

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۳۲۵ ۳۳۳۹

آدرس هتل سبلان اردبیل روی نقشه گوگل

هتل مهمانسرای ایده ­آل

هتل ایده ‌آل | هتل های اردبیل
هتل ایده ‌آل | هتل های اردبیل

هتل مهمانسرای سه ستاره ایده آل، یکی دیگر از پرطرفدارترین هتل های اردبیل است که در نبش چهارراه پیر عبدالملک در مرکز شهر قرار دارد. این مهمانسرا در دو طبقه دارای ۱۲ اتاق مجهز به امکانات مناسب است. از امکانات مهمانسرای ایده آل می‌­توان به سالن صبحانه خوری در طبقه اول با ظرفیت ۱۰۰ نفر، فاصله نزدیک به مراکز تاریخی و دیدنی نظیر بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ، موزه مردم شناسی، رستوران تاریخی شاه عباسی، دریاچه شورابیل، جنگل فندقلو و پل هفت چشمه، دسترسی آسان به بازار سرپوشیده شهر و اینترنت رایگان داخل لابی اشاره کرد. پارکینگ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب قابل استفاده است و در ایام تعطیل امکان استفاده از پارکینگ وجود ندارد. اقامت کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.

آدرس:  اردبیل، نبش چهار راه پیر عبد الملک، مهمانسرای ایده­ آل

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۳۳۶ ۸۵۰۸

آدرس هتل مهمانسرای سه ستاره ایده آل روی نقشه گوگل

هتل دریا

هتل دریا
هتل دریا

هتل دریا از دیگر هتل های اردبیل است که دارای ۳ طبقه و ۳۱ اتاق است. از امکانات این هتل می­‌توان به آسانسور، پارکینگ فضای باز با ظرفیت ۵۰ خودرو و اینترنت رایگان در لابی اشاره کرد. فاصله این هتل تا دریاچه شورابیل ۶ کیلومتر و فرودگاه ۲۰ دقیقه با ماشین است. اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.

آدرس: اردبیل، میدان بسیج، خیابان شهید عطایی، روبروی فرمانداری، هتل دریا

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۳۷۱ ۶۰۳۵

آدرس هتل دریا روی نقشه گوگل

هتل مهدی

هتل مهدی
هتل مهدی

هتل دو ستاره مهدی اردبیل دارای ۵ طبقه و ۲۴ اتاق است . این هتل در میان هتل های اردبیل کمی ارزان‌تر است اما موقعیت مکانی این هتل باعث دسترسی آسان به بقعه شیخ صفی­ الدین اردبیلی، رستوران تاریخی شاه عباس و دریاچه شورابیل شده است. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۲ خودرو و اینترنت رایگان در لابی اشاره کرد. اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است .

آدرس: اردبیل، خیابان بعثت، نرسیده به پمپ بنزین، پلاک ۹۳

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۳۶۱ ۲۹۸۵

آدرس هتل مهدی روی نقشه گوگل

هتل شورابیل از بهترین هتل های اردبیل

هتل شورابیل
هتل شورابیل

هتل دو ستاره شورابیل اردبیل در ۲ طبقه و ۲۹ اتاق با امکانات مناسب است . این هتل به جهت مجاورت با دریاچه زیبای شورابیل می­‌تواند انتخاب مناسبی برای مسافران و گردشگران علاقه­‌مند به طبیعت باشد. از امکانات هتل شورابیل می­‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۱۰ خودرو و اینترنت رایگان در لابی اشاره کرد. اتاق‌­های VIP این هتل مشرف به دریاچه شورابیل است . اقامت کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.

آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه، مجتمع توریستی و تفریحی شورابیل

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۳۵۱ ۳۰۹۶

آدرس سایت: hotelshorabil.ir

آدرس هتل شورابیل روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به اردبیل کلیک کنید.


هتل مجتمع توریستی کوثر

مجتمع توریستی کوثر
مجتمع توریستی کوثر

هتل سه ستاره مجتمع توریستی کوثر از دیگر هتل های اردبیل است. این هتل دارای ۴۶ اتاق و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق­‌ها، کافی‌شاپ، نمازخانه و تاکسی سرویس اشاره کرد. همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و دستشویی خصوصی هستند. فاصله این مجموعه تا دریاچه شورابیل ۱۱ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه اردبیل  ۳۳ دقیقه با ماشین است.

آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه، ساحل جنوبی دریاچه شورابیل

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۳۵۹ ۳۰۰۰

آدرس سایت: kowsarmt.blogfa.com

آدرس هتل مجتمع کوثر روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان نادری

هتل نادری
هتل نادری

هتل آپارتمان نادری در ۳ طبقه و ۲۵ اتاق ساخته شده است. از امکانات این هتل آپارتمان می‌­توان به پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو و اینترنت نامحدود رایگان در لابی اشاره کرد. اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است . برای کودکان بین ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه نیم بها محاسبه می‌­شود.

آدرس: اردبیل، میدان قیام به سمت مبارزان، هتل آپارتمان نادری

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۳۳۳ ۰۴۸۰

آدرس هتل آپارتمان نادری روی نقشه گوگل

هتل نگین

هتل نگین
هتل نگین

یکی دیگر از هتل های اردبیل که می‌تواند برای اقامت شما جای راحتی باشد،هتل نگین است. هتل نگین اردبیل دارای ۲ طبقه و ۳۲ اتاق است. این هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر دسترسی مناسبی به اماکن تاریخی و تفریحی شهر اردبیل دارد. از امکانات این هتل می­‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، کافی­شاپ، صبحانه رایگان و … اشاره کرد. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو می‌­شود. از امکانات اتاق­‌ها می­‌توان اسپیلت، LCD، سرویس فرنگی، آشپزخانه در سوییت و … را بر­شمرد.

آدرس: اردبیل، خیابان سی­‌متری، مقابل شورای شهر، حد فاصل عالی­قاپو و بازار، هتل نگین

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۳۲۳ ۵۶۷۱

آدرس هتل نگین روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان ارشاد

هتل ارشاد
هتل ارشاد

هتل چهار ستاره ارشاد در مرکز شهر توریستی سرعین استان اردبیل قرار گرفته است. این هتل،یکی از بهترین هتل های اردبیل است و متشکل از دو ساختمان بزرگ و دارای واحدهای اقامتی با ظرفیت‌های گوناگون است. ویژگی بارز این هتل بخش مربوط به آبدرمانی آن است که دارنده نشان برتر بین­‌المللی کیفیت سیستم مدیریت خدمات است. از امکانات این هتل می‌­توان به آسانسور، پارکینگ، اینترنت، استخر، سونا و جکوزی و … اشاره کرد. هتل آپارتمان ارشاد در فاصله نزدیک مجتمع­‌های آبدرمانی سرعین قرار دارد. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است .

آدرس: سرعین، پایین تر از آبگرم گاومیش گولی، خیایان ولیعصر، میدان سهند، خیابان پهنلو، مجتمع، هتل و آبدرمانی آپارتمان ارشاد

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۲۲۲ ۲۸۹۳

آدرس سایت: hotelershad.com

آدرس هتل آپارتمان ارشاد روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان خیام سرعین

هتل سرعین خیام
هتل سرعین خیام

هتل آپارتمان دو ستاره خیام سرعین از دیگر هتل های اردبیل واقع در شهر توریستی سرعین است که می‌تواند به عنوان اقامتگاهی مناسب برای مسافران و گردشگران مورد استفاده قرار بگیرد. این هتل آپارتمان دارای ۲۵ اتاق است. از ویژگی­‌های آن قرار گرفتن در مرکز شهر سرعین و در عین حال محیطی آرام و دور از هیاهو است. از امکانات این هتل آپارتمان می‌­توان به اینترنت در لابی و اتاق اشاره کرد. این هتل آپارتمان فاقد رستوران و پارکینگ است .

آدرس: سرعین، میدان ولیعصر، خیابان ژنرال

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۲۲۲ ۲۱۰۲

آدرس هتل آپارتمان خیام سرعین روی نقشه گوگل

هتل اترک

هتل اترک
هتل اترک

هتل آپارتمان سه ستاره اترک در شمالی­ ترین نقطه شهر سرعین واقع شده است. این هتل مشرف به جنگل زیبای گنزق و چشم­ انداز رویایی سبلان است. این مجموعه از دو ساختمان ۴ و ۷ و در مجموع ۳۸ اتاق تشکیل شده است. از ویژگی‌های این هتل آپارتمان برخورداری از تجهیزات آبدرمانی مدرن است. از سایر امکانات می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۶۰ خودرو و اینترنت نامحدود رایگان در لابی اشاره کرد. اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است .

آدرس: سرعین، خیابان چالدران، مجتمع هتل آپارتمان و آب درمانی اترک

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵۳۲۲۲۴۸۴۰-۱

آدرس هتل اترک روی نقشه گوگل

هتل رویال پارک سرعین

رویال پارک سرعین | هتل های اردبیل
رویال پارک سرعین | هتل های اردبیل

هتل چهار ستاره رویال پارک سرعین از باشکوه ­ترین هتل‌های شمال غرب کشور به شمار می­ آید. این هتل در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده و دارای ۴ طبقه و ۲۲ اتاق مجهز با امکانات مطلوب است . رویال پارک دارای مجهزترین کلینیک­‌های تخصصی آبدرمانی، استخرهای خصوصی و عمومی، غار نمک، حمام ترکی، سونا و ماساژدرمانی است. پارکینگ این هتل ظرفیت ۳۲ خودرو را داراست. اینترنت رایگان بصورت نامحدود در لابی هتل از دیگر امکانات این هتل است. اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است .

آدرس: سرعین، خیابان دارایی، روبروی هتل لاله، هتل رویال پارک سرعین

تلفن رزرواسیون:     ۰۴۵ ۳۲۲۲ ۲۲۲۲

آدرس هتل رویال پارک سرعین روی نقشه گوگل


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های اردبیل کلیک کنید.