هتل های ارمنستان را تا چه اندازه می‌شناسید؟ آیا قصد سفر به ارمنستان را داید و همچنان در انتخاب هتل خود مردد هستید؟ در این مطلب سفرزون قصد داریم به بررسی این مسئله بپردازیم. ارمنستان امروزه مقصد تعداد کثیری از گردشگران ایرانی است و جاذبه‌های گردشگری این کشور برای ما ایرانیان بسیار است.

saadatrent

«ایروان» پایتخت ارمنستان است و این موضوع بدیهی است که تعداد زیادی از هتل‌های ۵ ستاره و محبوب این کشور در ایروان واقع شده باشند. نکته بسیار مهمی که در انتخاب هتل به شما کمک می‌کند بررسی محلی است که هتل مورد نظرتان در آن واقع شده است. در راستای بهینه سازی زمان حضورتان در یک سفر تفریحی این نکته الزامی است که مکان اقامت گاه خود را در نزدیکی اماکانی انتخاب کنید که قصد بازدید از آن‌ها را دارید. به همین دلیل ما در معرفی تمامی هتل‌ها مکان آن‌ها را برای شما مشخص کرده ایم، پس از این نکته غافل نشوید.

هتل سیلاچی

هتل سیلاچی یک هتل سه ستاره واقع در ایروان است که اکثر امکانات لازم برای یک اقامت بی‌دردسر را دارد. امکاناتی نظیر رستوران، فروشگاه،  خشکشویی، مینی بار و همینطور داخل اتاق نیز امکاناتی همچون تلویزیون و گاوصندوق نیز وجود دارد. این هتل دارای پارکینگ است و شما در صورت اجاره کردن اتومبیل در ارمنستان می‌توانید مطمئن باشید که خودرو را جای امنی پارک می‌کنید. اگر در هتل نیاز به اینترنت داشته باشید، می‌توانید آسوده خاطر به اینترنت وای فای رایگان هتل، چه در اتاق و چه در لابی متصل شوید.

یکی از مزیت‌های مهم هتل سیلاچی آن است که دسترسی خوبی به وسایل نقلیه عمومی دارد. تقلیل هزینه‌های رفت و آمد موجب شده این هتل از اقتصادی‌ترین هتل های ارمنستان به شمار رود.  این هتل در فاصله کمی از ایستگاه مترو «آندرانیک» قرار دارد و تا ایستگاه قطار ایروان تنها ۲ کیلومتر فاصله دارد و با یک پیاده‌روی ده دقیقه‌ای می‌توانید به میدان «ریپابلیک» برسید. خوشبختانه در اطراف این هتل غذاخوری‌های فراوانی وجود دارد. این هتل تنها ۷ کیلومتر با فرودگاه بین المللی این شهر فاصله دارد.

امکانات داخل اتاق‌‎های هتل سیلاچی نیاز‌های شما را به شکل خوبی برطرف می‌نماید. حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی امکاناتی هستن که در اختیار شما قرار خواهند گرفت. کارکنان هتل نیز به شکل ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهند بود و شما برای راهنمایی گرفتن در راستای تورهای گردشگری و خرید بلیت، می‌توانید رو کمک آن ها حساب باز کنید.

در کنار تمامی این امکانات کارکنان خوش برخورد و مسلط به زبان انگلیسی امکان ارتباط شما با ایشان را آسان نموده و همین مسئله موجب تسهیل رسیدگی به امور وقت‌گیر شما خواهد شد. در هتل سیلاچی صبحانه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح سرو می‌شود. روی‌هم‌رفته امکانات خوب و کارکنان خوش‌برخورد این هتل موجب شده در زمره هتل‌های خوب ارمنستان قرار گیرد.

هتل ارمنیا ماریوت

هتل ارمنیا ماریوت در کنار امکانات عالی‌ای که دارد از معماری چشم‌نوازی برخوردار است که در هنگام شب با نورپردازی بسیار خوب بیشتر جلب‌نظر می‌کند. این هتل ۴ ستاره در قلب شهر ایروان یعنی میدان ریپابلیک (جمهوری) واقع شده است و یکی از زیباترین اماکن و هتل های ارمنستان است. مسجد آبی که یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر است تنها ۵۰۰ متر با این هتل فاصله دارد. به دلیل فاصله بسیارکم این هتل با مهم‌ترین میدان شهر، منظره اتاق‌ها رو به همین میدان است و از بعضی اتاق‌ها کوه‌های آرارات قابل روئیت هستند.

اتاق‌های این هتل آکوستیک هستند و همین ویژگی موجب می‌شود که جایی دنج و ایده‌آل برای استراحت شما باشند. به‌علاوه اینکه در هتل ماریوت امکاناتی نظیر اتاق ماساژ و اسپا نیز برای مسافرین وجود دارد. شما با اقامت در این هتل از باشگاه ورزشی و سولاریوم و سالن زیبایی و استخر نیز بهره‌مند خواهید شد. هتل ماریوت که یکی از محبوب‌ترین هتل های ارمنستان است، از ۵ رستوران و کافی‌‍‌شاپ برخوردار است که موجب تنوع غذایی فراوانی شده است. افزون بر این شما می‌توانید صبحانه رایگان را هرروز در رستوران هتل میل فرمایید.

خدمات کارکنان هتل ۲۴ ساعته بوده وکافی هر زمانی که خواستید با آن‌ها تماس بگیرید. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد هستند و شما می‌توانید روی کمک آن‌ها حساب بازکنید. اینترنت بیسیم تنها در لابی هتل فعال بوده که خود شارژ جداگانه خواهد داشت. پارکینگ هتل درصورت درخواست شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت که استفاده از آن نیز کاملا رایگان است.

هتل رادیسون بلو

هتل ۵ ستاره رادیسون بلو در مرکز شهر ایروان قرار دارد و از امکانات بسیاری برخوردار به نحوی که این هتل را به یکی از مجهزترین هتل های ارمنستان تبدیل کرده‌است. همان‌طور که از تعداد ستاره های این هتل برمی‌آید این هتل موجبات اقامت دلنشینی را برای شما فراهم می‌‍‌سازد. در این هتل تمامی خدمات سر وقت انجام می‌شود و از این بابت کاملا راضی خواهید بود. محل این هتل در مرکز شهر است و تنها یک پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای شما را به پارک ویکتوری خواهد رساند. فاصله این هتل تا مرکز شهر نیز تنها ۵ دقیقه است. این هتل ۲۲ کیلومتر تا فرودگاه ایروان فاصله دارد.

دکوراسیون این هتل به شکلی امروزی طراحی شده است و با ذائقه ما مردم ایران جور در می‌آید و همگی وسایل داخل اتاق‌های این هتل ۱۴۲ اتاق، از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند. داخل اتاق از امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی (با قابلیت اتصال به شبکه‌های ماهواره)، سشوار، لوازم بهداشتی و حمام اختصاصی بهره‌مند خواهید شد.

هتل دارای خشکشویی بوده و می‌توانید لباس‌های خود را به آن‌جا بسپارید و درصورت نیاز می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده نمایید. بخشی مخصوص نگهداری از کودکان تعبیه شده که می‌توانید در صورت نیاز کودکان خود را به افراد مستقر در این بخش‌ها بسپارید و با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. با اقامت در این هتل می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی برخوردار شوید.

رستوران این هتل لاردر نام دارد که شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی ارمنستان را درآن‌جا میل نمایید. پشتیبانی هتل نیز ۲۴ ساعته بوده و شما در هرساعتی از شبانه‌روز از خدمات برخوردار خواهید بود و برای تهیه بلیت تور می‌توانید از خدمه هتل کمک بگیرید.  اینترنت بیسیم رایگان هم در لابی هم در اتاق‌ها در دسترس شماست.

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

این هتل ۵ ستاره که دسترسی بسیار خوبی به امکان تفریحی شهر ایروان دارد می‌تواند مقصد بسیار خوبی برای اقامت شما باشد. این هتل تنها ۱۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد و به گالری و موزه و اپرا بسیار نزدیک است.

امکانات معمول یک هتل ۵ ستاره نظیر تلویزیون ، حمام اختصاصی، اتاق ماساژ، اسپا و سالن زیبایی در این هتل ۵ ستاره نیز وجود دارد. در صورت درخواست برای شما ترانسفر فرودگاهی فعال خواهد بود. پارکینگ هتل رایگان در اختیار شماست. با استفاده از رستوران هتل نیز می‌توانید از غذاهای مدیترانه‌ای لذت ببرید. اینترنت بیسیم نیز در این هتل در اختیار شما خواهد بود.


در سفرزون بخوانید: بهترین سوغات ارمنستان ، خرید از بازار دیدنی ورنیساژ


این رستوران با ارائه انواع خدمات زیبایی و ورزشی یکی از مجهزترین هتل های ارمنستان است که می‌توانید به عنوان محل اقامت خود آن را انتخاب کنید.

هتل نشنال ایروان یک پنج ستاره عالی در هتل های ارمنستان

این هتل ۵ ستاره که در مرکز شهر ایروان واقع شده است یکی از بهترین گزینه‌ها در میان هتل های ارمنستان برای کسانی است که برنامه شلوغی دارند و قصد دارند اماکن تفریحی زیادی را بازدید نمایند. محل قرارگیری این هتل به نحوی است که به بسیاری از اماکن توریستی شهر ایروان دسترسی آسانی دارد و در نتیجه زمان شما به شکلی بهینه صرف خواهد شد. این هتل دارای پشتیبانی و خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته بوده و داخل هر اتاق می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، قهوه‌ساز و حمام اختصاصی استفاده نمایید و از دکوراسیون داخلی اتاق‌ها لذت خواهید برد.

از دیگر جذابیت‌های این هتل، که برای ساعاتی که در هتل هستید برای شما بسیار مفرح خواهند بود، سالن‌های ورزشی نظیر بدنسازی و استخر سرپوشیده است. در صورت علاقه‌مندی می توانید از سالن‌های ماساژ که در آن انواع خدمات ماساژ ارائه می‌شود می‌توانید استفاده کنید. سالن‌های زیبایی و اسپا نیز در این هتل حضور دارند و پذیرای شما هستند. حمام ترکی که مورد علاقه خیلی از ایرانیان است در این هتل وجود دارد.

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران واقع در هتل مراجعه نمایید. این رستوان LA CARTE نام دارد و منویی از غذاهای بین‌المللی دارد. اما چنانچه بخواهید از کافه استفاده کنید می‌توانید به کافه ROSE واقع در هتل سر بزنید.

هتل هیلتون

مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون در سرتاسر جهان شعبه دارند و برای بسیاری نامی آشنا به‌‍شمار می‌رود. این هتل در شهر ایروان کشور ارمنستان نیز شعبه‌ای  دارد و از دیگر هتل های ارمنستان اندکی مشهورتر است. این هتل در مرکز شهر واقع شده‌است و تا فرودگاه ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. فاصله ایستگاه قطار شهر ایروان تا این هتل ۳٫۵ کیلومتر است.

این هتل ۴ ستاره دارای یک باشگاه بدن‌سازی و سونا است و می توانید از امکانات ورزشی این هتل به‌خوبی بهره‌مند شوید. علاوه براین شما می‌توانید از خدمات سالن ماساژ و اسپا که در درون هتل نیز قرار دارد برخوردار شود.

در لابی واتاق‌های هتل اینترنت بیسیم موجود است که کاملا رایگان است. شما می‌توانید داخل رستوران هتل غذای خود را میل نمایید و در صورت نیاز می‌توانید صبحانه و نهار خود را نیز به‌صورت بسته بندی داخل اتاق میل نمایید. رستوران این هتل یکی از بهترین محل‌ها برای سرو غذای ایتالیایی در ارمنستان است.


در سفرزون بخوانید: بهترین رستوران های ارمنستان ؛ تجربه‌ لذیذ غذا خوردن در یک کشور متفاوت


هتل ریپابلیک

همان‌طور که از نام این هتل ۴ ستاره برمی‌آید، این هتل در نزدیکی میدان جمهوری یا ریپابلیک قرار دارد و از نظر دسترسی به اماکن توریستی در زمره هتل‌های مناسب به‌شمار می‌آید. با اقامت در این هتل شما می‌توانید مناظر میدان ریپابلیک را از اتاق خود ببینید. این هتل دارای یک رستوران ارمنی است که «انوش» نام دارد و یک کافه نیز به سرو غذاهای ایتالیایی می‌پردازد.

این هتل که از محبوب‌ترین هتل های ارمنستان به شمار می‌رود، دارای اتاق‌هایی نسبتا بزرگ و مجهز است. برای استفاده از خدمات نظافت یا هرگونه خدمات دیگری کافی است در هر ساعتی از شبانه‌روز که خواستید با تلفن کارکنان را از درخواست خود مطلع سازید. این هتل ۳٫۲ کیلومتر تا ایستگاه قطار شهر ایروان فاصله دارد ۱۱٫۴ کیلومتر نیز تا فرودگاه بین‌المللی این شهر فاصله دارد. دکوراسیون اتاق‌های هتل کاملا مدرن است. برای استفاده از تورهای ارزان‌قیمت شهری نیز می‌توانید از طریق مدیریت هتل اقدام به خرید نمایید.

هتل پاریس

این هتل ۴ ستاره که «پاریس» نام  دارد از معماری اروپایی برای دکوراسیون داخلی خود بهره‌مند شده است. فضای اتاق‌خواب‌های اتاق‌های اتین هتل از پذیرایی جدا هستند و در پذیرایی از مبلمان لوکس برای مبله کردن اتاق استفاده شده‌است. این هتل در نزدیکی میدان جمهوری قرار گرفته‌است و بدیهی است که این مسئله موجب تبدیل شدن این هتل به یکی از محبوب‌ترین هتل های ارمنستان شده‌است.

در اتاق‌ها و لابی و دیگر اماکن هتل، اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. یکی از عمده جذابیت‌های این هتل کافه رستوران Montmare است که منظره ‌ای ۳۶۰ درجه رو به رشته کوه آرارت برای میهمانانش دارد و شما را به میل غذایی فرانسوی یا ایتالیایی دعوت می‌نمایید. برای صرف انواع نوشیدنی نیز می‌توانید به کافه باری که در تراس و لابی هتل قرار دارد مراجعه کنید.

مکان قرارگیری این هتل در قلب شهر است و این ویژگی موجب می‌شود که زمان گردش شما بسیار بهینه صرف شود. هرچند که داخل هتل نیز می‌توانید به خوبی وقت خود را صرف باشگاه‌های ورزشی و سالن زیبایی یا ماساژ نمایید. کارکنان این هتل بسیار خوش برخورد هستند و به حداقل دو زبان مسلط هستند و حتی اگر کمی خوش شانس باشید در میان آنان افرادی به زبان فارسی نیز مسلط هستند و ۲۴ ساعته آماده سرویس دهی به شما هستند.

هتل دیاموند

این هتل ۴ ستاره در محله‌ای دنج به دور از هیاهوی مرکز شهر اما درعین‌حال در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. طراحی این هتل شکلی کلاسیک دارد و بسیار مناسب کسانی است که دوست دارند اقامتی بسیار آرام داشته باشند. این هتل در نزدیکی مسجد آبی،  کلیسای گریگور لورساویچ، موزه ماتندران و همین‌طور گالری ملی ارمنستان است. سرویس دهی این هتل ۲۴ ساعته بوده و کارکنان خوش برخوردی دارد.

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین ویژگی‌های این هتل که آن را به یکی از محبوب‌ترین هتل های ارمنستان تبدیل کرده است، این است که شما از طریق خود مجموعه هتل می‌توانید اقدام به کرایه ماشین یا دوچرخه نموده و مسافرت‌های درون شهری خود را تسهیل نمایید. دیگر امکانات این هتل نظیر خشکشویی، سالن ماساژ، اسپا، سالن زیبایی و صندوق امانت نیز قابل توجه هستند.

این هتل تنها ده دقیقه با ایستگاه قرار شهر ایروان فاصله دارد و تا ایستگاه مترو ایروان نیز فاصله کمی دارد. برای رسیدن به فرودگاه نیز کافی است یک فاصله ۱۲ کیلومتری را طی کنید. در رستوارن این هتل می‌توانید غذاهای روسی، ارمنی و اروپایی را بچشید و برای سرو انواع نوشیدنی می‌توانید به کافه موجود در هتل مراجعه نمایید. یکی از امکانات جالب توجه این هتل، سالن برگزاری جلسات است که در صورت درخواست شما در اختیاز شما و اهمراهانتان قرار خواهد گرفت.


در سفرزون بخوانید: جاهای دیدنی ارمنستان ، سفری لذت‌بخش به سرزمین باستانی هایک


هتل فروم

این هتل ۴ ستاره در کنار بسیاری دیگر از هتل های ارمنستان از ویژگی مهم دسترسی خوب به اماکن گردشگری برخوردار است. ویژگی مهم این هتل را شاید بتوان این دانست که بسیار دنج و صمیمی است. این هتل تنها از ۲۳ اتاق تشکیل شده‌است. مضاف بر این، تمامی اتاق‌ها آکوستیک هستند و آلودگی صوتی شما را آزار نخواهد داد و از آرامش آن جا لذت خواهید برد.

در کنار این آرامش، دکوراسیون مجلل و لوکس اتاق‌ها در کنار امکاناتی که در عمده هتل‌های ۴ ستاره وجود دارد، اقامتی دلپذیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در رستوران این هتل غذاهای سنتی ارمنستان و دیگر غذاهای اروپایی سرو می‌شوند. شاید برای شما جالب باشد که منوی صبحانه این هتل، شامل صبحانه سوئدی، فرانسوی و ترکی است.

ترانسفر فرودگاه و سرویس شاتل در این فرودگاه موجود است و البته هزینه جداگانه‌ای از خدمات هتل دارند. خدمات نظافت اتاق هر روزانه صورت می‌گیرد. اتاق جلسه و اتاق نگاه‌داری از کودک نیز درون مجموعه هتل وجود دارد. اینترنت بیسیم رایگان در تمامی بخش‌های هتل قابل دسترس است. سرویس دهی هتل ۲۴ ساعته است و کارکنان این هتل به دو زبان انگلیسی و روسی مسلط هستند.

هتل شیرک

هتل سه ستاره شیرک، بسیار به زیبایی شناسی پرداخته است. شما از پنجره اتاق خود می‌توانید منظره‌ای پارانومیک از رشته‌کوه‌های آرارات را مشاهده کنید. این هتل به میدان جمهوری ایروان بسیار نزدیک است و شما تنها ۱۵۰ متر تا قلب تپنده ایروان فاصله دارید. کلیسای سنت نیکولا و پارک کودکان نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند و شما دسترسی خوبی به دیگر اماکن گردگشری این شهر دارید.

هتل شیرک که از قدیمی‌ترین هتل های ارمنستان به‌شمار می‌رود در نزدیکی اماکن تاریخی این شهر نیز قرار دارد. اماکنی نظیر مسجد آبی و موزه تاریخ ایروان که تنها یک پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای با این هتل فاصله دارند. ایستگاه مترو آندرانیک نیز در یک کیلومتری این هتل است. این هتل دارای دو رستوران است، غذاهای سنتی و محلی ارمنستان را می‌توانید در این رستوران‌ها سرو نمایید.

درکنار امکانات الزامی یک هتل ۴ ستاره نظیر تلویزیون، حمام اختصاصی، سالن‌های ورزشی و ماساژ، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل قرارگیری آن در کنار مراکز خرید متعدد و همین‌طور دسترسی خوب به بانک هاست.