در تجربه‌ی ایران‌گردی، سفر به شیراز یکی از دل‌نواز ترین سفرها است. این شهر شعر و شاعری پر از جاذبه‌های دلچسب و با صفا است که حسی ناب از اصالت و مهربانی شیرازی را به مسافرانش منتقل می‌کند. باید برای اقامت در این سرای پر تمدن ایرانی، انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید تا لذت سفرتان چند برابر شود. در پناه یک انتخاب خوب، غرق در آرامش شهر، به ملاقات حافظ بروید و در خیابان‌های خوش‌آب‌وهوا، از طعم فالوده‌ی اصیل شیرازی لذت ببرید. برای آشنایی با هتل های شیراز با سفرزون همراه شوید.

saadatrent

هتل بزرگ شیراز ، یک اتخاب لوکس در بین هتل های شیراز

هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز
نمایی زیبا از هتل بزرگ شیراز
نمایی زیبا از هتل بزرگ شیراز
نمای داخلی از هتل بزرگ شیراز
نمای داخلی از هتل بزرگ شیراز
رستوران هتل بزرگ شیراز
رستوران هتل بزرگ شیراز
استخر هتل بزرگ شیراز
استخر هتل بزرگ شیراز
اتاق هتل بزرگ شیراز
اتاق هتل بزرگ شیراز
اتاق های هتل بزرگ شیراز
اتاق های هتل بزرگ شیراز

برای کسانی که به دنبال یک اقامت لوکس و راحت هستند، هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز انتخاب فوق‌العاده‌ای است. این هتل با طراحی مدرن و بسیار شیک، در کنار دروازه قرآن ساخته شده است. در بین هتل های شیراز این هتل مخصوص سخت پسندها است و با فضایی مدرن، امکانات رفاهی مناسب و پرسنل خوش برخورد، از مهمانان شهر پذیرایی می‌کند. کیفیت بالای غذاها و تنوع دلچسب صبحانه و همچنین وجود یک رستوران‌ گردان با نمایی جذاب از شهر، از ویژگی‌های خوشمزه‌ی هتل است. وجود یک استخر بسیار مجهز با نمایی دلنشین، امکانات هتل را کامل می‌کند. از دیگر امتیازهای هتل نزدیک بودن آن به جاذبه‌های گردشگری شهر همچون آرامگاه خواجوی کرمانی، مقبره بابا کوهی شیرازی، شهر بازی شیراز و… است.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب اقامت: ۴۲۱۰۰۰ تومان

آدرس: شیراز، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز

تلفن: ۰۷۱۳۲۲۷۴۸۲۰

هتل زندیه شیراز ، یک اقامت شیرین در شهر

ورودی هتل زندیه
ورودی هتل زندیه
نمایی زیبا از هتل زندیه
نمایی زیبا از هتل زندیه
نمایی از هتل زندیه
نمایی از هتل زندیه
رستوران هتل
رستوران هتل
استخر هتل
استخر هتل
اتاق هتل زندیه
اتاق هتل زندیه
اتاق های هتل
اتاق های هتل

نزدیک ارگ کریم خان یکی از دلنشین‌ترین هتل های شیراز واقع شده که ردپای معماری سنتی در آن مشهود است. هتل زندیه شیراز با طراحی ایرانی و در عین حال لوکس، سرویس دهی خوبی برای مهمانان شیراز دارد. رستوران‌های شیک این هتل ۵ ستاره کیفیت و تنوع غذایی دلچسبی دارد و لحظات خوشمزه‌ای برای مسافران خلق می‌کند. طراحی جالب استخر و سونای این هتل، الهام گرفته از حمام وکیل است و لذت آرامش شیراز را به شما منتقل می‌کند. این هتل با پرسنل خوش برخورد، ۲۴ ساعته به مهمانان خود سرویس می‌دهد و با نزدیکی به جاذبه‌های مهم شهر همچون ارگ کریم خان و بازار سنتی وکیل، موقعیت خوبی از لحاظ دسترسی شهری دارد.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب اقامت: ۴۵۰ هزار تومان

آدرس: شیراز، خیابان هجرت

تلفن: ۰۷۱۳۲۲۳۴۲۳۴

هتل چمران شیراز ، چشم اندازی مرتفع در دل شیراز

هتل بزرگ چمران
هتل بزرگ چمران
نمای داخلی هتل
نمای داخلی هتل
کافه‌ی هتل چمران
کافه‌ی هتل چمران
رستوران هتل چمران
رستوران هتل چمران
باشگاه ورزشی هتل
باشگاه ورزشی هتل
استخر هتل
استخر هتل
اتاق های هتل
اتاق های هتل

یک انتخاب راضی کننده برای اقامت لوکس پسندها در بلوار چمران شیراز جا خوش کرده است. هتل ۵ ستاره چمران شیراز با ارتفاعی قابل توجه و طراحی شیک و مدرن خود، سرویس فوق‌العاده‌ای به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پرسنل حرفه‌ای این مجموعه با وظیفه‌شناسی بالای خود، آرامش مهمانان را تأمین می‌کنند. کیفیت غذایی این هتل در بین هتل های شیراز مثال زدنی است و تنوع منوی آن از رستوران‌های سنتی تا رستوران‌های غربی و همچنین طبخ غذاهای مختلف ملل، طعم خوشمزه‌ی سفر را به شما تقدیم می‌کند. از دیگر امکانات رفاهی این هتل، استخر، سونا، ماساژهای حرفه‌ای و باشگاه ورزشی است که خستگی را از تن مسافران دور می‌کند. برای کافه‌نشینی در این هتل، نوشیدنی‌‌های خوشمزه از جمله طعم‌های سنتی، در منو دیده می‌شود تا تجربه‌های خوش‌طعمی برایتان بسازد. اگر دنبال یک چشم‌انداز معرکه هستید، اتاق‌های بالای برج را رزرو کنید تا شیراز زیر پایتان باشد.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب اقامت: ۳۹۰ هزار تومان

آدرس: شیراز، بلوار چمران

تلفن: ۰۷۱۳۶۲۶۲۰۰۰

 

هتل پرسپولیس شیراز ، اقامت در همسایگی حافظیه

هتل پرسپولیس شیراز
هتل پرسپولیس شیراز
فضای داخلی هتل
فضای داخلی هتل
رستوران هتل پرسپولیس
رستوران هتل پرسپولیس
استخر هتل
استخر هتل
اتاق هتل
اتاق هتل

در مرکز شهر و نزدیک به حافظیه که از جاذبه‌‎های محبوب شیراز است، هتل هفت طبقه پرسپولیس واقع شده است. این هتل ۵ ستاره با پرسنلی خوش‌برخورد و امکانات مدرن و راضی کننده به مسافران شهر سرویس می‌دهد. این هتل علاوه بر رستوران‌های متنوع و خوشمزه، امکاناتی همچون کافه، استخر، سونا، جکوزی، فروشگاه صنایع دستی و باشگاه ورزشی را برای مهمانان خود مهیا کرده است.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب اقامت: ۲۸۵ هزار تومان

آدرس: شیراز بلوار آزادی

تلفن: ۰۷۱۳۲۲۷۱۲۸۰

هتل آریوبرزن ، یک چهار ستاره در دل شهر

هتل آریوبرزن
هتل آریوبرزن
هتل آریوبرزن شیراز
هتل آریوبرزن شیراز
فضای داخلی هتل
فضای داخلی هتل
رستوران هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
اتاق های هتل

هتل آریوبرزن در بین هتل های شیراز یک انتخاب راضی کننده برای کسانی است که به‌دنبال یک هتل با امکانات رفاهی خوب و درعین حال قیمت معقول هستند. این هتل چهار ستاره بعد از بازسازی، با امکانات رفاهی راضی کننده‌ای از مهمانان شهر شعر و شاعری پذیرایی می‌کند. رستوران‌های این هتل طعم‌های محبوب ایرانی و غربی را در منوی خود دارند و با اجرای موسیقی زنده، لحظه‌های خوشمزه‌ی مهمانان در این مکان دلچسب‌تر می‌شود. از ویژگی‌های خوب این هتل نزدیکی به جاذبه‌های دل‌نوازی همچون باغ ارم شیراز و شاه چراغ است که می‌توانید بعد از نوش جان کردن صبحانه‌های خوش رنگ‌ولعاب هتل، راهی این جاذبه‌های محبوب شوید.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب اقامت: ۲۰۰ هزار تومان

آدرس: شیراز، خیابان رودکی

تلفن: ۰۷۱۳۲۲۴۷۱۸۲

اقامتگاه سنتی گلشن شیراز ، یک صمیمیت شیرازی در حوالی نارنجستان قوام

عکس از همگردی
عکس از همگردی
اتاق های سنتی
اتاق های سنتی

وارد این اقامتگاه که شوید حس نوستالژیک خانه‌های سنتی پدربزرگ‌ها به سراغ‌تان می‌آید و دنیایی از آرامش و صمیمیت شما را به سمت خود می‌کشاند. قدمت این خانه‌ی قدیمی به ۲۰۰ سال پیش برمی‌گردد، اما بعد از یک بازسازی مقبول، تبدیل به یکی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی شیراز شده است. گلشن در خیابان لطفعلی خان زند، در حوالی نارنجستان قوام و مسجد نصیرالملک قرار دارد تا حال‌وهوای ناب و کاریزماتیک این دو جاذبه‌ی جادویی را به مسافران خود منتقل کند. هشت اتاق این اقامتگاه دورتادورش جا خوش کرده‌اند و تخت‌های چوبی داخل حیاط برای آن‌که آرامش عصرگاهی را به شما برگردانند کافی است. روی این تخت‌های چوبی خستگی‌تان را در کنید و منتظر پرسنل خوش برخورد این سرای دلنشین باشید تا از شما با نوشیدنی‌های سنتی شیرازی پذیرایی کنند.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب اقامت: ۱۰۸ هزار تومان

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه ۳۸

تلفن: ۰۷۱۳۲۲۲۰۷۱۵

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز ، ماندن در عطر خوش بهار نارنج

اتاق های پنج دری
اتاق های پنج دری
پنج دری
پنج دری
حیاط اقامتگاه سنتی پنج دری
حیاط اقامتگاه سنتی پنج دری
رستوران سنتی پنج دری
رستوران سنتی پنج دری
نمایی زیبا از حیاط پنج دری
نمایی زیبا از حیاط پنج دری

حس لذت‌بخش آرامش در پشت دیوارهای خانه‌ی سنتی، تجربه‌ای است که در اقامتگاه پنج دری شیراز منتظرتان است. این خانه عمری ۱۲۰ ساله دارد و به دوره قاجار برمی‌گردد، اما به تازگی، در سال ۹۶، به‌عنوان یک اقامتگاه بوم‌گردی زیبا، آماده‌ی سرویس دهی به مسافران شد. این خانه با ۱۱ اتاق به سبک و سیاق معماری‌های سنتی زمان قاجار بنا شده و با حوضی با صفا وسط حیاط، فضایی فرح‌بخش ایجاد کرده که میز و نیمکت‌های کنار حوض، زیبایی و صمیمیت حیاط را دوچندان کرده است. عطر درختان بهار نارنج اتاق‌های این اقامتگاه سنتی را پر کرده و دل‌نوازی فضای آن با نزدیکی به شاه‌چراغ، مسجدنصیرالملک و مسجد عقیق چند برابر شده است.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب اقامت: ۱۵۰ هزار تومان

آدرس: شیراز، خیابان ۹ دی، شاه‌چراغ

تلفن: ۰۷۱۳۷۳۹۵۲۱۴


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های شیراز کلیک کنید.