در اکثر مواقع زمانی که صحبت از سفر به شمال کشور مطرح می‌شود، همه ما به اقامت در ویلا یا پلاژ‌های مختلف فکر می‌کنیم. اما باید بدانید که در چند سال اخیر، هتل‌های مختلفی در بخش‌های متفاوت شمال کشورمان تاسیس شده‌اند و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. شاید شما به خاطر مسائل بهداشتی یا حتی مسائل امنیتی، ترجیح دهید تا به جای پلاژ یا ویلا‌های شخصی، در یک هتل اقامت داشته باشید. به همین خاطر در اینجا قصد داریم تا شما را با هتل های لاهیجان ، این شهر زیبا و تماشایی در استان گیلان آشنا کنیم. شما می‌توانید این هتل‌ها را به خوبی بشناسید و یکی از آنها را برای اقامت خود در این شهر سرسبز و دیدنی انتخاب کنید. پس با سفرزون همراه شوید تا هتل های لاهیجان را بهتر و بیشتر بشناسید.

saadatrent

هتل های لاهیجان ، تنوعی گسترده

شاید شما نیز جزو دسته افرادی باشید که ترجیح می‌دهید حتی در سفری کوتاه به شمال کشور نیز داخل هتل‌های پنج ستاره اقامت کنید و سفری لوکس را تجربه نمایید. یا شاید مایل هستید که هم امنیت خود را با اقامت در هتلی معتبر تامین کنید و هم سفری مقرون به صرفه داشته باشید. شاید هم به دنبال گزینه‌ای مطلوب با هزینه‌ای متوسط می‌گردید. خوشبختانه باید بدانید که هتل های لاهیجان تنوع بسیار زیادی دارند و بین گزینه‌های مختلف حق انتخاب خواهید داشت. در اینجا قصد داریم تا از هتل‌های پنج ستاره تا هتل آپارتمان‌های مقرون به صرفه را به شما معرفی کنیم.

هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا یکی از تازه تاسیس‌ترین هتل های لاهیجان محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل پنج ستاره بوده و می‌توانید خدماتی لاکچری را در آن دریافت کنید. هتل رسپینا دارای چهار طبقه و مجموعا ۲۰ اتاق است و در نزدیکی مرکز شهر لاهیجان قرار دارد. شما می‌توانید به راحتی خود را از هتل رسپینا به مراکز تفریحی و توریستی مشهور لاهیجان همانند تله کابین و استخر بزرگ آن برسانید. همچنین نکته قابل توجه در مورد هتل رسپینا، قرارگیری آن در نزدیکی کوه است. این یعنی شما می‌توانید همواره از آب و هوای کوهستانی لذت ببرید و مناظر بسیار خیره کننده‌ای را تماشا کنید. این هتل دارای انواع اتاق یک تخته، دو تخته و سوییت است. پس شما می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید. همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون پارکینگ و اینترنت رایگان است.

آدرس هتل رسپینا لاهیجان: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لنگرود

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۳۶۸۰۰۱

شروع قیمت از: ۵۰۰ هزار تومان

هتل رسپینا لاهیجان | هتل های لاهیجان
هتل رسپینا لاهیجان

هتل جهانگردی لاهیجان (دو ستاره)

اگر اهل ایران‌گردی باشید، حتما با برند هتل‌های زنجیره‌‌ای جهانگردی آشنایی دارید. این برند تقریبا در تمامی شهرهای ایران شعب مختلفی دارد و جزء هتل‌های مقرون به صرفه اما با کیفیت محسوب می‌شود. اگر به دنبال اقامتی آرام، خاطره‌انگیز، با امنیت اما اقتصادی هستید، حتما باید سری به هتل جهانگردی لاهیجان بزنید. این هتل جزء قدیمی‌ترین هتل های لاهیجان به شمار می‌آید و در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده است. اما باید بدانید هتل جهانگردی در سال ۱۳۹۴ به صورت کامل بازسازی شده و در حال حاضر جزء هتل‌های مدرن است. هتل جهانگردی در منطقه‌ای منتهی به دامنه‌های البرز قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی، جزء بهترین هتل های لاهیجان به شمار می‌آید. هتل جهان گردی با ۲۳ اتاق و پرسنلی کاملا حرفه‌ای آماده پذیرایی از شما عزیزان است. این هتل به صورت کلی دارای چهار نوع اتاق مختلف است که شما عزیزان با توجه به شرایط و بودجه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

آدرس هتل جهانگردی لاهیجان: لاهیجان، میدان سپاه، جنب استخر

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۲۳۳۰۵۱

شروع قیمت از: ۴۵۰ هزار تومان

هتل جهانگردی لاهیجان
هتل جهانگردی لاهیجان

مجتمع اقامتی البرز لاهیجان

هتل و مجتمع اقامتی البرز لاهیجان یکی از هتل‌های سه ستاره این شهر زیبا محسوب می‌شود. این هتل سه ستاره، در نزدیکی روستای بکر چی چی نی کوتی و همچنین ساحل چمخاله قرار دارد و برای کسانی که به دنبال بازدید از جاذبه‌های طبیعی بکر لاهیجان هستند، گزینه مناسبی برای اقامت خواهد بود. شاید این هتل از نظر ظاهری شباهتی به هتل‌های لوکس پنج ستاره نداشته باشد. اما محیط آن کاملا صمیمی و دوست داشتنی است و می‌توانید اقامتی مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت را در آن تجربه نمایید. مجتمع اقامتی البرز یکی از هتل های لاهیجان است که برای اقامت خانواده‌های پر جمعیت بسیار ایده‌آل خواهد بود.

آدرس مجتمع اقامتی البرز لاهیجان: لاهیجان، کیلومتر چهار جاده لنگرود

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۴۲۶۸۵۰

شروع قیمت از: ۴۰۰ هزار تومان

مجتمع اقامتی البرز لاهیجان

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

بسیاری از مسافران، مخصوصا کسانی که پر جمعیت سفر می‌کنند، به دنبال اقامت در هتل آپارتمان می‌گردند. اگر شما نیز به جای هتل های لاهیجان به دنبال یک هتل آپارتمان شیک و زیبا می‌گردید، باید سری به هتل آپارتمان تعطیلات بزنید. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و جزء هتل‌های با کیفیت و شیک محسوب می‌شود. هتل آپارتمان تعطیلات در چهار طبقه احداث شده است و مجموعا ۱۲ باب آپارتمان را در اختیار مسافران عزیز قرار می‌دهد. پرسنل این هتل بسیار مجرب و آموزش دیده هستند و می‌توانند اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم بزنند. همچنین باید بدانید که موقعیت قرارگیری این هتل آپارتمان به حدی عالی است که می‌توانید به سادگی خودتان را به جاذبه‌های گردشگری معروف این شهر، من جمله شیطان کوه، تله کابین احراز، بقعه شیخ زاهد گیلانی، آرامگاه کاشف السلطنه، استخر لاهیجان و باغ ملی برسانید.

آدرس هتل آپارتمان تعطیلات: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوه بیجار، نبش سعدی ۱۳

شماره تماس: ۰۱۳۴۱۲۱۱۴۴۶

شروع قیمت از: ۴۰۰ هزار تومان

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

هتل فجر لاهیجان

هتل فجر لاهیجان با وجود اینکه تنها دو ستاره دارد، اما با بهره گیری از فضا سازی بسیار زیبا و دلنشین، مسافران زیادی را همه ساله جذب خود می‌کند. هتل فجر جزء قدیمی‌ترین هتل های لاهیجان محسوب می‌شود و در سال ۱۳۴۶ تاسیس شده است. این هتل در فضایی به وسعت ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های لاهیجان نیز به شمار می‌آید. هتل فجر در بهترین موقعیت جغرافیایی لاهیجان قرار گرفته و از سوی شمال با جاده لاهیجان به لنگرود همسایه است. از سمت غرب می‌توانید شاهد مناظر مزرعه‌های چای و از سمت شرق می‌توانید جنگل‌های لاهیجان را نظاره گر باشید. همچنین بد نیست بدانید که فاصله هتل فجر لاهیجان تا ساحل دریای چمخاله لنگرود تنها ۱۵ کیلومتر است. در نتیجه این هتل می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقامت شما باشد. همچنین باید بدانید که می‌توانید اقامتی بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت را در این هتل تجربه کنید.

آدرس هتل فجر: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود، جنب کلوچه نادری

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۴۲۳۰۸۱

شروع قیمت از: ۲۱۰ هزار تومان

هتل فجر لاهیجان | هتل های لاهیجان
هتل فجر لاهیجان

هتل دهدار لاهیجان

هتل دهدار نیز جزء بهترین هتل های لاهیجان محسوب می‌شود که چهار ستاره دارد و در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. این هتل در فاصله بین کوه و دریا قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی، بسیار ایده‌آل است. بد نیست بدانید با وجود اینکه تنها پنج سال از تاسیس این هتل می‌گذرد، باز هم در سال ۱۳۹۷، مدیریت این هتل آن را به صورت کامل بازسازی کرد تا بتواند به بهترین نحو از مهمانان خود پذیرایی نماید. با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری لاهیجان من جمله تالاب سوستان، تله کابین، استخر لاهیجان، شیطان کوه و بقعه چهار پادشاه داشته باشید. البته باید بدانید که برای اقامت نوروزی در این هتل، حداقل باید دو شب را رزرو کنید.

آدرس هتل دهدار: لاهیجان، کیلومتر یک جاده لاهیجان، جنب ایران خودرو

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۱۴۲۶۶۰

شروع قیمت از: ۱۸۰ هزار تومان

هتل دهدار لاهیجان | هتل های لاهیجان
هتل دهدار لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان با هدف ایجاد محل اقامتی آرام برای مسافران، در تابستان سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و جزء زیباترین و مجلل‌ترین هتل های لاهیجان محسوب می‌شود. این هتل در نزدیکی دریاچه مصنوعی لاهیجان قرار دارد و از آنجا می‌توانید دسترسی ساده‌ای را به جاذبه‌های گردشگری لاهیجان من جمله حمام قدیمی گلن، تالاب سوستان، شیطان کوه، موزه تاریخی چای، تله کابین و آرامگاه کاشف السلطنه تجربه کنید. هتل ابریشمی لاهیجان در شش طبقه ساخته شده است و مجموعا با ۲۹ باب اتاق، آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز خواهد بود. البته بهتر است بدانید که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و این مساله ممکن است کمی دسترسی و تردد را برای شما دشوار کند.

آدرس هتل ابریشمی لاهیجان: لاهیجان، میدان بسیج

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۳۴۸۶۵۰

شروع قیمت از: ۲۵۰ هزار تومان

هتل ابریشمی لاهیجان | هتل های لاهیجان
هتل ابریشمی لاهیجان

هتل دریاکنار لاهیجان

هتل دریاکنار یکی از معروف‌ترین هتل های لاهیجان محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل در کیاشهر واقع شده و فاصله اندکی تا ساحل زیبای این شهر دارد و به همین خاطر است که آن را به نام هتل دریاکنار می‌شناسند. این هتل چهار طبقه در مجموع ۱۸ باب اتاق دارد و آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز خواهد بود. باید در نظر داشته باشید که هتل دریاکنار یک مجموعه خدماتی کامل است و می‌توانید از بخش‌های مختلف آن مثل کافی شاپ یا رستوران مجهز هتل نیز بهره‌مند شوید. با وجود اینکه هتل دریاکنار سه ستاره است، اما به خاطر مجاورت با ساحل کیاشهر، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید.

آدرس هتل دریاکنار: گیلان – لاهیجان – انبارسر – دستک – دهنه سر سپید رود

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۸۵۸۰۰۳

شروع قیمت از: ۲۵۰ هزار تومان

هتل دریاکنار لاهیجان | هتل های لاهیجان
هتل دریاکنار لاهیجان

 

خب سفرزونی عزیز، امیدوارم که خود را به خوبی برای سفری شیرین و خاطره انگیز به لاهیجان آماده کرده باشید. اگر قصد سفر به لاهیجان را دارید، هدف شما اقامت در کدام هتل است؟ یا اینکه آیا تا به حال در هیچ یک از این هتل‌ها اقامت داشته‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، نظرات خود را در مورد هر هتلی که در آن اقامت داشته‌اید، بیان کنید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های لاهیجان کلیک کنید.