همیشه پیش از هر سفری که بخواهیم انجام دهیم، به محل اقامت خود می‌اندیشیم. انتخاب محل اقامت آرام، راحت و مناسب، نیمی از سفر ما را می‌سازد. شاید این موضوع را باور نداشته باشید، اما زمانی که یک بار از محل اقامت خود ناراضی شوید، خواهید دید که می‌تواند تمام سفر شما را خراب کند. استان لرستان همانند سایر کلان شهر‌ها آنقدر وسیع و بزرگ نیست و هتل پنج ستاره در آن وجود ندارد. اما با این حال مکان‌های اقامتی بسیار آرام و راحتی دارد که می‌توانید چند شب آسوده را در دل شهر‌های مختلف استان لرستان سپری کنید. اما به هر حال پیش از سفر بهتر است هتل های لرستان را بشناسید و در مورد آنها اطلاعات داشته باشید. رزور کردن هتل پیش از سفر به شما آسایش خاطر می‌دهد. پس با سفرزون همراه باشید تا هتل های لرستان را بهتر بشناسید.

saadatrent

هتل های لرستان

استان لرستان با وجود جاذبه‌های دیدنی طبیعی، تاریخی و فرهنگی بسیار زیاد، متاسفانه نسبت به کلان شهر‌های دیگر، گردشگر زیادی ندارد. به همین دلیل شاید در بین هتل های لرستان نتوانید هتل‌های خیلی لوکس و تجملی پیدا کنید. اما مطمئن باشید هتل های لرستان بسیار آرام، راحت و تمیز هستند.

اکثر هتل های لرستان در شهر خرم آباد واقع شده‌اند. سایر هتل‌ها نیز بیشتر در الیگودرز، دورود و یا بروجرد قرار دارند. هتل‌های مختلف را به همراه امکانات آنها بشناسید تا بتوانید پیش از سفر خود یکی از آنها را رزرو کنید. رزرو هتل پیش از شروع سفر به شما آسایش خاطر می‌دهد و دیگر لازم نیست که نگران مکان اقامت خود و خانوادتان باشید. مخصوصا در ایام پیک مسافرت، همانند تابستان‌ها، انجام این کار بسیار ضروری است. حال بهتر است تک تک هتل های لرستان را با هم مرور کنیم و آنها را بهتر بشناسیم.

هتل رنگین کمان خرم آباد

هتل رنگین کمان

قطعا اگر از هر کس در مورد بهترین هتل های لرستان بپرسید، یکی از گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار می‌دهند، هتل رنگین کمان خرم آباد است. در سال ۱۳۹۲ و در فروردین ماه، مجتمع بزرگ تجاری، تفریحی، اقامتی رنگین کمان در خرم آباد تاسیس شد. این مجتمع بزرگ در نه طبقه ساخته شده است. بالاترین طبقه مجتمع به رستوران گردان اختصاص یافته.

رستوران گردان رنگین کمان خرم آباد قطعا جزء برترین رستوران های لرستان به شمار می‌آید. شما از آنجا نمای بسیار زیبایی به شهر خواهید داشت. از آن ارتفاع حتی می‌توانید به راحتی قلعه فلک الافلاک را نیز ببینید. علاوه بر آن می‌توانید در مواقع بی حوصلگی کمی در بین مغازه‌های تجاری پاساژ بگردید. حتی این پاساژ برای خرید سوغات نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود. یکی دیگر از طبقات این پاساژ به شهربازی مسقف کودکان اختصاص یافته. به این ترتیب با اقامت در این مجتمع دیگر لازم نیست نگران سرگرم کردن فرزند خود باشید.

طبقات چهارم تا ششم این مجتمع زیبا به هتل رنگین کمان اختصاص پیدا کرده. این هتل چهار ستاره بوده و اکثر امکانات رفاهی را در اختیار مسافران خودش قرار می‌دهد. اگر نگران جای پارک خودروی خود در یک شهر غریب هستید، باید بدانید که این هتل مجهز به پارکینگ اختصاصی است. همچنین می‌توانید از امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون، اینترنت، تلفن و سرو غذا در اتاق استفاده کنید.

اطلاعات هتل رنگین کمان خرم آباد

آدرس هتل رنگین کمان روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، خرم آباد،خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم،چهارراه رنگین کمان، هتل رنگین کمان خرم آباد

شماره تماس:۰۶۶۳۳۳۳۴۷۴۷

محدوده قیمتی: نسبتا گران


برای دریافت راهنمای سفر به لرستان کلیک کنید.


هتل آزادی خرم آباد

هتل آزادی

هتل آزادی خرم آباد را در بین هتل های لرستان قطعا می‌توان بهترین دانست. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۶ ساخته شده و کاملا نوساز به شمار می‌آید. با وجود اینکه هتل آزادی یک هتل چهار ستاره است، اما هر امکاناتی که از یک هتل لوکس بخواهید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مهم‌ترین مزیت هتل آزادی نسبت به سایر هتل های لرستان این است که با علاوه بر زیبایی فضای داخلی اتاق‌ها، در مرکز شهر نیز قرار دارد. به این ترتیب شما با پای پیاده هم می‌توانید به سرعت از جاذبه‌های مختلف دیدن فرمایید. به عنوان مثال تنها با ۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به قلعه معروف فلک الفلاک برسید.

علاوه بر آن شاید تعجب کنید اگر بدانید که به ازای کودکان زیر چهار سال، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. کودکان از چهار تا هفت سال هم به صورت نیم بها محاسبه می‌شوند. اینترنت داخل اتاق‌ها نیز دارای حجم نا‌محدود بوده و شما می‌توانید فعالیت‌های مختلف خود را در اینترنت ادامه دهید.

فاصله نزدیک هتل آزادی خرم آباد تا اماکن تفریحی و جاذبه‌های مختلف شهر مثل بام لرستان، منار آجری، گرداب سنگی، پارک زیبا کنار، سنگ نوشته و دریاچه کیو باعث شده تا گردشگران زیادی این هتل را نسبت به سایر هتل های لرستان ترجیح دهند. اما با این حال متاسفانه ظرفیت پارکنیگ هتل محدود بوده و ممکن است در برخی موارد جای پارک در پارکنیگ نصیب شما نشود.

اطلاعات هتل آزادی خرم آباد

آدرس هتل آزادی روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، خرم آباد ،میدان آزادی، خیابان مجاهدین، هتل آزادی خرم آباد

شماره تماس:۰۶۶۳۳۳۲۷۷۹۵

محدوده قیمتی: نسبتا گران

هتل رصدخانه کاسین خرم آباد

هتل رصدخانه کاسین

چند سالی از افتتاح رصدخانه کاسین در منطقه بام لرستان می‌گذرد. این رصدخانه را می‌توان مدرن‌ترین رصدخانه در تمام خاورمیانه دانست. به همین دلیل ستاره‌شناسان و منجمان مختلفی هر ساله برای بازدید از این رصدخانه به اینجا سفر می‌کنند. به همین دلیل در سال ۱۳۹۴ هتلی با نام هتل رصدخانه کاسین خرم آباد در همین منطقه بنا شد.

این هتل در بین هتل های لرستان در مرتفع‌ترین قسمت شهر واقع شده. در حقیقت هتل رصدخانه کاسین خرم آباد در ارتفاعات کوهستانی زاگرس و در ارتفاع حدود ۱۷۰۰ متری از سطح دریا واقع شده. ساختمان هتل به صورت کلی ۵ طبقه است که تنها دو طبقه از آن به اقامت مسافران اختصاص یافته. این هتل همچنین مجهز به یک رستوران گردان است. رستوران گردان این هتل را می‌توان مرتفع‌ترین رستوران گردان در تمام خرم آباد دانست. نمایی که از درون این رستوران خواهید دید، واقعا تجربه منحصر به فردی خواهد بود.

در میان امکانات رفاهی هتل رصدخانه کاسین می‌توان به آمفی تئاتر، رستوران تابستانه، رستوران گردان شیشه‌ای و کافی شاپ اشاره کرد. همه این امکانات برای کسانی در نظر گرفته شده که قصد دارند از رصدخانه مجهز کاسین دیدن فرمایند. این رصدخانه همچنین دارای یک آسمان نمای زیبا است که آسمان و ستارگان را برای شما شبیه سازی می‌کند. در نتیجه با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات این رصدخانه نیز لذت ببرید و سفر خود را بیش از هر بار دیگر خاطره انگیز کنید. اما باید بدانید که این هتل نه تنها در مرکز شهر قرار ندارد، بلکه در حدود ۵ کیلومتری خرم آباد واقع شده. در نتیجه اگر قصد اقامت در اینجا را دارید، بهتر است وسیله نقلیه شخصی داشته باشید.

اطلاعات هتل رصدخانه کاسین خرم آباد

آدرس هتل رصدخانه کاسین روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، خرم آباد، خ شریعتی، مجتمع بام لرستان مجتمع علمی تحقیقاتی ، هتل رصدخانه کاسین خرم آباد

شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۰۶۰۶۸

محدوده قیمتی: نسبتا گران

هتل سالیز خرم آباد

هتل سالیز

هتل سه ستاره سالیز را می‌توان جزء هتل های نو ساز لرستان دانست. این هتل نوساز با وجود اینکه تنها سه ستاره دارد، اما اتاق‌های بسیار دلباز و تمیزی را در اختیار مسافران عزیز قرار می‌دهد. جالب است بدانید که هتل سالیز خرم آباد تنها ۳۰ اتاق برای اقامت مسافران دارد و به همین دلیل قطعا برای اقامت شما بسیار آرام و ساکت خواهد بود.

اگر به دنبال یک اقامت مقرون به صرفه، آرام و راحت و بی دردسر می‌گردید، قطعا هتل سالیز برای شما گزینه مناسبی محسوب خواهد شد. علاوه بر این جالب است بدانید که رستوران هتل سالیز یکی از بهترین رستوران های لرستان به شمار می‌آید. به همین دلیل در حین اقامت خود، لازم نیست به فکر پیدا کردن یک رستوران خوب در خرم آباد باشید.

همچنین هتل سالیز برای کسانی که با هواپیما سفر کرده‌اند بسیار ایده‌آل است. این هتل در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و سریعا می‌توانید خودتان را به هتل برسانید. در ضمن این هتل دارای پارکینگ با ظرفیت کافی بوده و در تمامی اتاق‌ها و لابی اینترنت پرسرعت رایگان وجود دارد.

تاکسی سرویس، خشکشویی و صندوق امانات را می‌توان جزء سایر امکانات هتل سالیز دانست. مدیریت مجموعه بر اساس مشتری محوری بنا شده و قطعا با لبخند از این هتل خارج خواهید شد.

اطلاعات هتل سالیز خرم آباد

آدرس هتل سالیز روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، خرم آباد، میدان امام خمینی، خیابان کاکاوندی،  هتل سالیز خرم آباد

شماره تماس:۰۰۶۶۳۳۴۳۴۶۱۱

محدوده قیمتی: متوسط

هتل عطر خرم آباد

هتل عطر خرم آباد

هتل عطر خرم آباد در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده. به همین دلیل نمی‌توان آن را در مقایسه با سایر هتل های لرستان ، نوساز دانست. اما با این حال هتل سه ستاره عطر خرم آباد، هتلی آرام، کوچک و مناسب سفر‌های اقتصادی شماست. این هتل تنها ۱۸ اتاق برای اقامت مسافران در نظر گرفته. هتل عطر خرم آباد با وجود ساختمانی چهار طبقه توانسته تا فاصله بین اتاق‌ها را بیشتر کند و فضای بیشتری را در اختیار مسافران قرار دهد. به همین دلیل اقامت شما در هتل عطر خرم آباد با وجود سه ستاره بودن، آرام‌تر از آنچه تصور می‌کنید خواهد بود.

با این وجود اگر ظاهر اتاق‌های معمولی شما را تحت تاثیر قرار نداد، می‌توانید در اتاق دو تخته VIP اقامت کنید که از امکانات بیشتری برخوردار است. با وجود اینکه هتل عطر خرم آباد اصلا یک هتل لوکس و تجملی به شمار نمی‌آید، اما امکانات اولیه را به صورت کامل در اختیار مسافران قرار می‌دهد. داخل هر اتاق تلویزیون، یخچال، میز تحریر، مبلمان، کمد لباس، تلفن، حمام، لواز بهداشتی، پریز برق، سیستم اعلام حریق، صندوق امانت، سیستم اطفای حریق، اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش وجود دارند.

همچنین صبحانه و اینترنت در این هتل به صور کامل رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هتل عطر دارای پارکینگ به اندازه کافی است و اصلا لازم نیست نگران جای پارک وسیله نقلیه خود باشید. البته به دلیل نزدیکی این هتل به مرکز شهر، می‌توانید بدون وسیله نقلیه یا با تاکسی هم شهر خرم آباد را ببینید.

اطلاعات هتل عطر خرم آباد

 

آدرس هتل عطر روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، خرم آباد، خیابان انقلاب، جنب مصلی الغدیر، هتل عطر خرم آباد

شماره تماس:۰۶۶۳۳۲۱۳۱۸۰

محدوده قیمتی: متوسط رو به پایین

هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد

هتل جهانگردی سراب کیو

سالیان سال است که مجموعه هتل‌های جهانگردی در ایران مشغول فعالیت هستند. این هتل‌ها در اکثر شهر‌های ایران شعبه دارند و به صورت زنجیره‌ای فعالیت می‌کنند. در نتیجه اگر اهل سفر و ایران‌گردی باشید، قطعا باید حداقل یک بار نام این هتل‌های معروف به گوش شما خورده باشد.

اکثر مسافران، این هتل‌ها را به مشتری مداری و کیفیت بالای خدمات می‌شناسند. همچنین در اکثر شعب زنجیره‌ای این هتل، فضای سبز بسیار بزرگ و وسیعی ساخته شده و فاصله اتاق‌ها از یکدیگر بسیار زیاد هستند. به عبارتی انگار که در یک باغ بزرگ، اتاقی ویلایی را اجاره می‌کنید. به همین دلیل صدای سایر مسافران شما را آزار نمی‌دهد.

با وجود اینکه هتل جهانگردی در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده، اما معماری بسیار زیبا و جالبی دارد. همچنین اتاق‌هایی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد به همراه امکانات کامل بوده و بسیار بزرگ هستند. شما می‌توانید با وسیله نقلیه شخصی خود به راحتی تا درب اتاق خود رفته و وسایلتان را تخلیه کنید. به همین دلیل اصلا نیازی به جای پارک اختصاصی نیز وجود ندارد و همه می‌توانند وسیله نقلیه خود را داخل مجموعه بیاورند.

تعداد اتاق‌های هتل جهانگردی بسیار زیاد است و معمولا به این سادگی همه اتاق‌ها اشغال نمی‌شوند. همچنین یکی از برتری‌های هتل جهانگردی نسبت به سایر هتل های لرستان در نزدیکی آن به دریاچه زیبای سراب کیو است. در ضمن رستوران داخل این مجموعه جزء بهترین رستوران های لرستان بوده. برای هر وعده غذایی می‌توانید مراجعینی را ببینید که در هتل اقامت ندارند.

اطلاعات هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد

آدرس هتل جهان گردی سراب کیو روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، خرم آباد، میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما، هتل جهانگردی

شماره تماس:۰۶۶۳۳۲۲۵۶۷۲

محدوده قیمتی: متوسط

هتل زاگرس بروجرد

هتل زاگرس

هتل زاگرس بروجرد را می‌توان به جرات جزء بهترین هتل های لرستان و بهترین هتل بروجرد دانست. جالب است بدانید با وجود اینکه هتل زاگرس در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده، هنوز هم در زمره بهترین هتل های لرستان قرار دارد. فضای داخلی و خارجی هتل بسیار شیک است و به دلیل مشتری مداری و ارائه خدمات باکیفیت و عالی، توانسته چهار ستاره کسب کند. در نتیجه اگر قصد اقامت در هتل زاگرس بروجرد را دارید، می‌توانید انتظار یک اقامت آرام و راحت را داشته باشید.

از طرفی نسبت به خدماتی که این هتل ارائه می‌دهد، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. اگر این هتل را با سایر هتل های لرستان مقایسه کنیم، خواهیم دید که قیمت آن متوسط و بسیار منصفانه در نظر گرفته شده. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و شما بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی، می‌توانید از اینترنت پر سرعت استفاده کنید.

در فضای بیرونی هتل، فضایی برای پارک خودرو در نظر گرفته شده که می‌توانید با خیال راحت وسیله نقلیه خود را پارک کرده و استراحت کنید. یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، نمازخانه، لابی من، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، تلفن و اینترنت داخل اتاق جزء امکاناتی است که می‌توان از آنها یاد کرد. همچنین از نظر دوری و نزدیکی به مراکز تفریحی باید بدانید که تنها دو کیلومتر تا آنها فاصله دارید. در نتیجه بهتر است برای اقامت در اینجا، وسیله نقلیه شخصی داشته باشید.

اطلاعات هتل زاگرس بروجرد

آدرس هتل زاگرس روی نقشه گوگل

آدرس: انتهای خیابان تختی، تپه چغا، هتل زاگرس بروجرد

شماره تماس:۰۶۶۴۲۵۰۴۹۰۱

محدوده قیمتی: متوسط

مهمانسرای جهانگردی الیگودرز

هتل جهانگردی الیگودرز

همانطور که اشاره کردیم، مهمانسرای جهانگردی در اکثر شهر‌های ایران شعبه دارد. به همین دلیل اگر از خدمات این برند زنجیره‌ای راضی هستید، می‌توانید در هر یک از شهر‌های ایران از آن استفاده کنید. خوشبختانه در ضلع شرقی شهرستان الیگودرز، مهمانسرای جهانگردی شعبه دارد و اماده ارائه خدمات به مسافران عزیز است.

پیش‌تر هم اشاره کردیم که اگر انتظار لوکس بودن و تجمل را از یک هتل دارید، بهتر است از اقامت در مهمانسرای جهانگردی منصرف شوید. اما این هتل‌ها به دلیل زنجیره‌ای بودن بسیار مقرون به صرفه هستند. در مقابل خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار فرای هزینه‌ای است که پرداخت می‌کنید.

فضا سازی داخل محوطه هتل بسیار زیبا است و شما می‌توانید با وسیله نقلیه خود وارد محوطه شوید. به این طریق دیگر لازم نیست نگران جای پارک وسیله نقلیه خودتان باشید. از طرفی بسیاری از گردشگران و مسافران به نیت دیدن دریاچه گهر به الیگودرز می‌آیند. این هتل فاصله کمی تا این دریاچه دارد و با وسیله نقلیه خودتان به راحتی می‌توانید از آن دریاچه دیدن فرمایید. همچنین هتل جهانگردی الیگودرز تا مرکز شهر تنها یک کیلومتر فاصله دارد.

قیمت مناسب این هتل نباید باعث شود شما تصور کنید که خدمات و سرویس دهی این هتل ضعیف است. هتل جهانگردی خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. اتاق‌ها بسیار تمیز هستند و خدمات به موقع انجام می‌شوند. همچنین داخل هتل خدماتی همچون خشکشویی و رستوران وجود دارد که شما را از رستوران‌های بیرون مجموعه بی‌نیاز می‌کنند.

اطلاعات مهمانسرای جهانگردی الیگودرز

 

آدرس هتل جهانگردی الیگودرز روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، الیگودرز، بلوار شرقی، خیابان شاهد جنوبی، هتل جهانگردی الیگودرز

محدوده قیمتی: متوسط رو به پایین

هتل امیرکبیر بروجرد

هتل امیرکبیر

بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در سفر خود به لرستان از شهر‌های مختلف آن دیدن کنند. پس اگر شما نیز مثل این افراد فکر می‌کنید و گذرتان به بروجرد افتاد، می‌توانید برای اقامت به هتل امیر کبیر بروجرد مراجعه فرمایید. این هتل شاید در بین هتل های لرستان از شهرت زیادی برخوردار نباشد، اما بی انصافی است اگر آن را در لیست هتل های مناسب لرستان قرار ندهیم.

هتل امیر کبیر بروجرد با وجود اینکه تنها سه ستاره دارد، اما در مقایسه با هتل های لرستان از کیفیت خدمات بالایی برخوردار است. هر آنچه که برای یک اقامت آرام، راحت و دلپذیر نیاز دارید را می‌توانید در این هتل بیابید. هتل امیر کبیر بروجرد امکاناتی همچون اینترنت پرسرعت، تلفن، یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، وسایل بهداشتی و از این قبال وسایل را برای شما فراهم خواهد کرد.

همچنین با وجود پارکینگ اختصاصی هتل، نیازی نیست نگران جای پارک وسیله نقلیه خودتان باشید. با وجود اینکه داخل هتل رستوران وجود ندارد، اما شما می‌توانید یک فنجان قهوه در کافی شاپ مجموعه میل کنید و با یک تکه کیک کمی از گرسنگی خود بکاهید تا به نزدیک‌ترین رستوران برسید. در نهایت می‌توان گفت که با توجه به هزینه‌ای که به ازای هر شب می‌پردازید، خدمات بسیار مناسبی را از هتل دریافت خواهید کرد. اگر به دنبال سفر اقتصادی هستید، اینجا گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود.

اطلاعات هتل امیرکبیر بروجرد

 

آدرس هتل امیر کبیر روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، بروجرد.خیابان شهیدباهنر(بهار)، هتل امیرکبیر

شماره تماس:۰۶۶۴۲۶۰۸۸۴۸

محدوده قیمتی: متوسط رو به پایین

هتل ارشیا خرم آباد

هتل ارشیا خرم آباد

هر کس به نیت خاصی عازم لرستان می‌شود. برخی تنها قصد دیدن جاذبه‌های طبیعی لرستان را دارند. این در حالی است که برخی دیگر جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی آن را ترجیح می‌دهند. به هر حال اگر اهل دیدن جاذبه‌های طبیعی هستید، هتل ارشیا موقعیت بسیار مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. این هتل در نزدیکی دریاچه سراب کیو بنا شده و از برخی اتاق‌ها می‌توانید منظره دریاچه را پشت پنجره داشته باشید.

با وجود اینکه هتل ارشیا تنها دو ستاره دارد، اما این بدین معنا نیست که کیفیت خدمات آن پایین باشد. فاصله این هتل تا قلعه فلک الافلاک و به صورت کلی مرکز شهر، با خودرو حدود ۱۱ دقیقه است. اما برای رسیدن به دریاچه کیو تنها کافیست ۱ دقیقه پیاده‌روی کنید! در نتیجه شما باید تصمیم بگیرید که قصد دارید کدام قسمت لرستان اقامت داشته باشید.

هتل ارشیا چیزی به نام پارکینگ اختصاصی ندارد. اما خوشبختانه یک پارکینگ عمومی در دویست متری آن قرار دارد. اکثر مسافران نیز از همین پارکینگ برای پارک وسایل نقلیه خود استفاده می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید وسایل خود را با کمک خدمه تخلیه کنید و سپس خودرو را داخل پارکینگ عمومی قرار دهید.

حداقل امکانات رفاهی در این مجموعه برای شما فراهم خواهد شد. در لابی و داخل اتاق‌ها اینترنت وجود دارد و همچنین می‌توانید خودتان را با تلویزیون سرگرم کنید. سرویس ایرانی و فرنگی هر دو داخل هتل وجود دارند و وسایل بهداشتی برای شما فراهم خواهند شد. در نتیجه ارشیا را می‌توان یک هتل مقرون به صرفه مناسب دانست.

اطلاعات هتل ارشیا خرم آباد

آدرس هتل ارشیا روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، خرم آباد، خیابان ساحلی دریاچه کیو، روبروی پارک زیباکنار، هتل ارشیا خرم آباد

شماره تماس:۰۶۶۳۳۲۴۰۷۵۵

محدوده قیمتی: نسبتا ارزان

هتل ایران زمین

هتل ایران زمین دورود | هتل های لرستان
هتل ایران زمین دورود | هتل های لرستان

بسیاری از کسانی که به لرستان سفر می‌کنند و به دنبال طبیعت گردی هستند، حتما سری به شهرستان دورود می‌زنند. شهرستان دورود را می‌توان پایتخت طبیعت لرستان دانست. طبیعت اینجا واقعا بی نظیر است و با دیدن دریاچه گهر هوش از سر هر انسانی می‌پرد.

هتل ایران زمین یکی از هتل های لرستان است که در شهر دورود قرار گرفته. این هتل زیبا در ابتدا تنها یک تالار مخصوص مراسم بوده. تاسیس این تالار به سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد. پس از پنج سال مدیریت مجموعه تصمیم گرفت که دو طبقه دیگر را روی تلار بسازد و آن را تبدیل به هتل کند. در نتیجه ساختمانی که هتل در آن قرار دارد، متعلق به سال ۱۳۹۵ است.

پس به همین دلیل هتل ایران زمین را می‌توان یک هتل نو ساز در شهر دورود دانست. از طرفی یکی از مزایای اصلی هتل ایران زمین، دسترسی ساده به دانشگاه آزاد دورود است. بسیاری از کسانی که قصد ثبت نام دارند یا خانواده‌هایی که برای بدرقه فرزند خود به این دانشگاه می‌آیند، می‌توانند در هتل ایران زمین اقامت داشته باشند.

شما نیز می‌توانید با هزینه منصفانه، در این هتل اقامت داشته باشید و از زیبایی‌های شهر دورود لذت ببرید.

اطلاعات هتل ایران زمین

آدرس هتل ایران زمین روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، دورود، جنب میدان ابوالفضل، هتل ایران زمین

شماره تماس: ۰۶۶۴۳۲۳۷۴۷۲

محدوده قیمتی: متوسط رو به پایین

هتل فردیس

هتل فردیس دلفان

هتل فردیس خرم آباد برای کسانی که به بوم گردی علاقه دارند مناسب است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند در سفر خود شهر به شهر بگردند و تنها خودشان را محدود به یک شهر خاص نکنند. این هتل در شهر دلفان قرار دارد. دلفان شهری نسبتا نزدیک به خرم آباد به شمار می‌آید. در حقیقت اگر بخواهید از آنجا با وسیله نقلیه به مرکز شهر خرم آباد بیایید، حدود دو ساعت در راه خواهید بود.

این هتل هم برای کسانی که از گشتن شهر‌های مختلف لذت می‌برند مناسب است و هم برای کسانی که در نزدیکی خرم آباد خسته می‌شوند و می‌خواهند یک شب را استراحت کنند و راه را ادامه دهند. اما با اینکه دلفان شهر اصلی لرستان محسوب نمی‌شود، اما هتلی که در آن ساخته شده واقعا با کیفیت است.

شما می‌توانید به حداقل امکانات رفاهی در این هتل دسترسی داشته باشید. تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی مستقل، یخچال و وسایل بهداشتی از جمله امکاناتی است که هتل فردیس در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک سفر اقتصادی هستید، هتل فردیس برای شما بهترین گزینه خواهد بود. قیمت یک شب اقامت در آنجا آنقدری نیست که از نظر اقتصادی به شما فشاری وارد کند. اما در عین حال کیفیت آنجا هم بد نیست که شما را آزار دهد. به طور کلی نسبت به پولی پرداخت می‌کنید، خدمات مناسبی را دریافت خواهید کرد.

اطلاعات هتل فردیس

آدرس: لرستان، خرم آباد، شهرستان دلفان، کیلومتر ۵ جاده الشتر، روبروی پادگان حمزه، هتل فردیس

محدوده قیمتی: متوسط

هتل هالیس بروجرد

هتل هالیس | هتل های لرستان
هتل هالیس | هتل های لرستان

اگر در طول سفر خود به شهر بروجرد رسیدید، لازم نیست تا خودتان را محدود به هتل زاگرس کنید. هتل زاگرس یک هتل چهار ستاره است. اگر شما بخواهید هزینه کمتری کنید، می‌توانید به هتل سه ستاره هالیس بروجرد بیایید. هتل هالیس بروجرد یکی از هتل های لرستان است که با وجود سه ستاره بودن، کیفیت خدمات بسیار خوبی دارد.

هتل هالیس در نزدیکی دریاچه مصنوعی قرار گرفته. در نتیجه شما می‌توانید با کمی وقت گذاشتن به این دریاچه زیبا برسی و حتی در آن قایق سواری کنید. کارکنان این هتل رفتاری بسیار مودبانه و دوستانه با شما خواهند داشت. به نوعی می‌توان گفت که هتل هالیس بروجرد به جای تمرکز بر تجمل، به راحتی و آرامش شما اهمیت می‌دهد. در نتیجه اگر قصد اقامت در هتل هالیس بروجرد را دارید، نباید انتظار داشته باشید که در اتاقی لوکس اقامت کنید. در عوض می‌توانید انتظار یک اقامت آرام، بی دردسر و راحت را داشته باشید.

در هتل هالیس تنها ۱۸ اتاق برای اقامت مسافران تعبیه شده و در هر طبقه تنها حدود ۷ اتاق قرار دارد. در نتیجه قطعا صدای شلوغی و همهمه شما را آزار نخواهد داد. در حدود یک سال است که پارکینگ اختصاصی هتل ساخته شده و لازم نیست نگران محل پارک خودروی خود باشید. داخل اتاق هم امکانات رفاهی همانند تلویزیون، اینترنت، وسایل بهداشتی وکیوم شده، کولر آبی، رادیتور و سرویس حوله وجود دارد. پس در نتیجه می‌توان گفت که کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی در این هتل به دست خواهید آورد.

اطلاعات هتل هالیس بروجرد

آدرس هتل هالیس روی نقشه گوگل

آدرس: لرستان، بروجرد، میدان یادبود، نرسیده به سه راه نیروگاه، خیابان بوستان، هتل هالیس بروجرد

محدوده قیمتی:متوسط رو به پایین

خب تقریبا با تمام هتل های لرستان آشنا شدید. نظر شما در مورد این هتل‌ها چیه؟ اگه تا حالا حتی یک شب در یکی از این هتل‌ها اقامت داشتید، تجربیات خودتون را با ما در میون بگذارید. از طرفی به نظر شما آیا هتلی است که از این لیست جا مانده باشه؟ اگه هست حتما به ما بگید تا اونو به لیست اضافه کنیم. یادتون نره که ما عاشق شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های لرستان کلیک کنید.


بگرد، بخند، زندگی کن
تور های سفرزون تور های سفرزون
تور های سفرزون تور های سفرزون