فکر می‌کنم همه وقتی برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنیم، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های برنامه‌ریزی، انتخاب هتل مناسب است. هتل مناسب برای آدم‌های مختلف معنای متفاوتی دارد و معیارهایی مثل قیمت هتل، بودجه سفر، سبک سفر، دوری و نزدیکی به مرکز شهر برای کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد از جمله معیارهای کلی انتخاب هتل هستند. این روزها با وجود اینترنت و اطلاعات گوناگونی و کاملی که درباره هتل‌های شهرهای مختلف وجود دارد، انتخاب هتل مناسب از سال‌های گذشته ساده‌تر شده است.اما با این همه، وجود اطلاعات دسته‌بندی‌شده انتخاب را برایمان ساده‌تر می‌کند. این‌بار در مجله سفرزون می‌خواهیم هتل های گرجستان را به شما معرفی کنیم.

saadatrent

گرجستان یکی از مقصدهای اصلی گردشگری ایرانیان در سال‌های گذشته و با توجه به این موضوع انتخاب هتل مناسب هم از دغدغه‌های اصلی گردشگرانی است که قصد سفر به این کشور را دارند. اگر در ماه‌های آینده می‌خواهید به گرجستان سفر کنید با ما در مجله سفرزون همراه شوید.

هتل های گرجستان ، تنوع انتخاب را آسان می‌کند

هتل خوب در گرجستان کم نیست و براساس بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اید می‌توانید هتل مناسب پیدا کنید و از سفر لذت ببرید. معرفی هتل‌ها قرار است که انتخاب را برای شما ساده کند، به همین دلیل هتل‌ها را در سه دسته مختلف معرفی می‌کنیم: هتل‌های چهار ستاره، هتل‌های پنج ستاره و هتل‌های باتومی که در درجه اول با در نظر گرفتن بودجه‌تان به سراغ دسته دلخواه بروید.

هتل‌های چهار ستاره تفلیس

در این دسته چهار هتل را معرفی می‌کنیم که همه‌شان در ردیف بهترین هتل های گرجستان از دید مسافران در سایت تریپ ادوایزر قرار دارند.

هتل رومز تفلیس

هتل رومز
هتل رومز
هتل رومز
هتل رومز

این هتل ۱۳۹ اتاقه، در مرکز شهر تفلیس و در محله ورا قرار دارد. اسکلت اصلی ساختمان هتل یک انتشاراتی قدیمی بوده است که به یکی از زیباترین و مدرن‌ترین هتل های تفلیس تبدیل شده است. سبک معماری و چیدمان این هتل انقدر منحصربه‌فرد و زیباست که می‌توان آن را جزو جاذبه‌های گردشگری شهر تفلیس به حساب آورد.
در هتل رومز تفلیس می‌توانید از وای‌فای پرسرعت، صبحانه و پارکینگ، رایگان استفاده کنید. این هتل سالن بدنسازی مجهزی هم دارد. رستوران هتل هم از بهترین رستوران‌های شهر محسوب می‌شود. به چند نکته مهم توجه کنید، اول اینکه قبل از رزرو اتاق، درباره شرایط کنسلی و پیش‌پرداخت اطلاع کافی کسب کنید چون این شرایط برای هر اتاق متفاوت است.

اقامت کودکان زیر دو سال که از تخت کودک استفاده کنند رایگان است. اقامت افراد دیگر، مازاد بر ظرفیت اتاق، شبی ۶۰ لاری گرجستان هزینه دارد. هتل رومز یکی از گران‌ترین هتل های گرجستان است و برای اقامت در آن، بسته به نوع و ظرفیت اتاق، باید شبی ۱۲۰ تا ۲۸۰ دلار هزینه کنید.
از هتل رومز تا جاهای دیدنی تفلیس مثل باغ سامایا و سالن کنسرت و…را می‌توانید پیاده بروید و تا ایستگاه متروی روستاولی هم چند قدم فاصله است.

آدرس هتل رومز تفلیس روی نقشه گوگل

هتل بریتیش هاوس

بریتیش هاوس
بریتیش هاوس

هتل بریتیش هاوس در خیابان بلینسکی، یکی از زیباترین خیابان‌های تفلیس، قرار دارد و از رمانتیک‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها در تفلیس است. مدیریت هتل را یک انگلیسی بر عهده دارد و به همین دلیل همان‌طور که از نام هتل به معنای خانه انگلیسی، هم معلوم است، چیدمان و امکانات و استانداردهای مهمان‌داری انگلیسی را با سنت‌های مهمان‌نوازی گرجی ترکیب کرده است.
در این هتل هم مانند رومز هتل می‌توانید از وای‌فای، صبحانه و پارکینگ رایگان استفاده کنید. هتل بریتیش هاوس به تمام جاذبه‌ها و دیدنی‌ها و همینطور ایستگاه متروی‌ تفلیس نزدیک است و می‌توانید در مرکز شهر پیاده به سراغ دیدنی‌ها بروید.
بریتیش هاوس هم در گروه گران‌ترین هتل های گرجستان قرار دارد ولی هزینه متوسط اقامت در آن از رومز هتل کمتر است و بسته به نوع اتاق ۸۰ تا ۱۲۳ دلار هزینه دارد. هزینه اقامت افراد، مازاد بر ظرفیت اتاق، شبی ۳۵ لاری است.

آدرس هتل بریتیش هاوس  روی نقشه گوگل

هتل هالیدی این

هالیدی این
هالیدی این
هالیدی این
هالیدی این
هالیدی این
هالیدی این

این هتل جذاب، مثل دو هتلی که پیش‌تر معرفی کردیم، در مرکز شهر تفلیس یعنی میدان ۲۶ می قرار دارد. در صورت اقامت در هالیدی این، به راحتی و بدون صرف هزینه برای تاکسی می‌توانید پیاده از دیدنی‌های مرکز شهر مثل سیرک، پل کوئین، سالن کنسرت، خیابان شاردن و…دیدن کنید و برای استراحت به هتل برگردید. ویژگی هتل هالیدی این داشتن پنجره‌های سراسری در اتاق‌هاست که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر زیبای تفلیس را در برابرتان قرار می‌دهد. این هتل مدرن و زیبا یکی از مجهزترین هتل‌های پایتخت گرجستان است و می‌توانید از صبحانه، وای‌فای پرسرعت، سالن بدنسازی، استخر و پارکینگ هتل، رایگان استفاده کنید.
در هتل هالیدی این قوانین اقامت کودکان زیر ۱۲ سال تقریبا شبیه دیگر هتل های گرجستان است. اگر کودکان زیر ۱۲ سال از تخت‌های موجود استفاده کنند اقامت‌شان رایگان است و از کودکان زیر ۲ سال هم در صورت استفاده از گهواره هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. مانند هتل‌های قبلی، پیش از رزرو کردن، شرایط کنسلی و پیش‌پرداخت را بررسی کنید. هزینه اقامت در این هتل شبی ۱۲۵ ال ۲۲۰ دلار است و هزینه اضافه برای هر شب ۷۵ لاری گرجستان.

آدرس هتل هالیدی این روی نقشه گوگل

هتل کرون پَلَس

هتل کرون پلس
هتل کرون پلس

این هتل لوکس در خیابان پیرولی خیوانی- مرکز شهر- قرار دارد که این خیابان از جذاب‌ترین و زیباترین محله‌های تفلیس است و پر از شگفتی‌ و دیدنی‌. هتل کرون پلس یکی از بهترین هتل اسپاهای تفلیس است و امکاناتی مثل آبگرم و سونا، استخر را در بالاترین سطح کیفیت در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. در این هتل هم مانند تمام هتل‌های سطح بالا می‌توانید از سالن بدن‌سازی، صبحانه، پارکینگ و اینترنت پرسرعت به رایگان بهره ببرید.

هتل کرون پلس
هتل کرون پلس
هتل کرون پلس
هتل کرون پلس

هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل های گرجستان شبی ۸۰ تا ۱۶۰ دلار است. هزینه اقامت کودکان زیر شش سال در صورت استفاده از تخت‌های موجود رایگان است و به ازای هر تخت اضافه در اتاق شبی ۵۰ لاری دریافت می‌شود.

آدرس هتل کرون پلس روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به گرجستان کلیک کنید.


هتل‌های پنج ستاره تفلیس

در این گروه چهار هتل را به شما معرفی می‌کنیم. هزینه اقامت در هتل‌های پنج ستاره تفلیس از شبی ۱۳۰ دلار شروع می‌شود.

هتل رادیسون بلو ایوریا

هتل رادیسوون
هتل رادیسوون

این هتل ۲۵۰ اتاقه بسیار مدرن با نمای شیشه‌ای، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را از شهر در برابرتان قرار می‌دهد. آبگرم و سالن ماساژ و استخر هتل عالی هستند و می‌توانید ساعت‌های خوش و خاطره‌انگیزی در آن بگذرانید. رستوران هتل به نام فلینی هم زمینه غذاهای ایتالیایی و آسیایی مشهور است و اگر اهل رستوران رفتن هستید، اینجا را از دست ندهید. در هتل لوکس رادیسون بلو هم وای‌فای پرسرعت، صبحانه عالی و کامل، پارکینگ و سالن بدن‌سازی رایگان مهیاست.

هتل رادیسوون
هتل رادیسوون

برای رفتن به دیدنی‌های مرکز شهر به استفاده از وسایت نقلیه عمومی نیاز ندارید. قوانین اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، در یکی از بهترین هتل های گرجستان ، تا حد زیادی مانند بقیه هتل‌های درجه یک این کشور و ازکودکان زیر ۱۲ سال در صورت استفاده از تخت‌های موجود، هزینه اقامت دریافت نمی‌شود. هزینه تخت اضافه در اتاق شبی ۱۲۱ لاری است .

آدرس هتل رادیسون بلو ایوریا روی نقشه گوگل

هتل تفلیس ماریوت

اگر برای سفری مجلل مثلا برای گذراندن ماه عسل برنامه‌ریزی کرده‌اید، هتل ماریوت تفلیس انتخابی عالی است. هنگام ورود به هتل، فضای باشکوه لابی، لوسترهای لوکس کریستالی و خوشامدگویی گرم کارکنان هتل، ثابت خواهد کرد درست انتخاب کرده‌اید.

هتل ماریوت
هتل ماریوت

تفلیس ماریوت هم به رسم همه هتل‌های درجه یک تفلیس در مرکز شهر قرار دارد و تا دیدنی‌های مرکز شهر فاصله کمی دارد و می‌توانید از پیاده‌روی در محله‌های زیبای مرکز شهر تفلیس لذت ببرید. این هتل زیبا یک فرانسوی فرانسوی عالی به پارناس دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما خودتان را به یک وعده غذای فرانسوی مهمان کنید.

هتل ماریوت
هتل ماریوت
هتل ماریوت
هتل ماریوت

در هتل ماریوت که یکی از بهترین هتل های گرجستان است، می‌توانید از اینترنت پرسرعت، سالن بدنسازی مجهز، پارکینگ و استخر به رایگان استفاده کنید. اقامت کودکان زیر ۱۲ سال اگر از تخت‌های موجود در اتاق استفاده کنند رایگان است. هزینه تخت اضافه هم شبی ۴۲ لاری است .

آدرس هتل ماریوت روی نقشه گوگل

هتل پرفرنس هالینگ تفلیس

پرفرنس هالینگ
پرفرنس هالینگ
هتل پرفررنس هالینگ
هتل پرفررنس هالینگ

این هتل زیبا با شکل و شمایل کلاسیک فرانسوی، در شهر جدید دریایی تفلیس و در واقع در ساحل دریاچه تفلیس، قرار دارد. معماری هتل به شکلی است که تمام ۲۴۷ اتاق آن به فضای زیبای دریاچه مشرف باشند. این هتل از مرکز شهر کمی دور است و به فرودگاه نزدیک است و برای رفتن به مرکز شهر باید از تاکسی یا مترو استفاده کنید. هتل پرفرنس یکی از بیست هتل مجلل تفلیس است و امکانات کامل و عالی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. مانند تمام هتل‌های درجه یک می‌توانید از استخر، اینترنت پرسرعت، سالن بدنسازی، صبحانه و ماساژ رایگان استفاده کنید. هزینه هر تخت اضافه در یکی از خاص‌ترین هتل های گرجستان ، شبی ۹۲ لاری است.

آدرس هتل پرفرنس هالینگ روی نقشه گوگل

هتل بیلتمور تفلیس

هتل بیلتمور دقیقا در قلب منطقه تاریخی و فرهنگی تفلیس قرار دارد و دسترسی خوبی هم به مکان‌های دیدنی شهر دارد. علاوه‌ بر اینکه می‌توانید با پای پیاده در محله‌های قدیمی و تاریخی شهر تفلیس گردش کنید و فضای فرهنگی شهری که در گذشته‌های دور جزو قلمرو ایران بوده است، آشنا شوید. هتل لوکس بیلتمور، جزو بیست هتل برتر شهر تفلیس است و لقب دهمین هتل اسپای برتر شهر را هم به دست آورده. اتاق‌های لوکس هتل بیلتمور علاوه بر امکانات عالی و راحتی، چشم‌انداز بی‌نظیری دارند.

هتل بیلمور
هتل بیلمور
هتل بیلمور
هتل بیلمور

در این هتل باشکوه، یک رستوران ایتالیایی به نام رستوران فلینی هم وجود دارد که طعم‌های خوراکی‌هایش حتما دوستداران خوراک‌های ایتالیایی را راضی خواهد کرد. در هتل بیلتمور می‌توانید از سالن بدنسازی، اینرنت پرسرعت، استخر و…به رایگان استفاده کنید.
شرایط پذیرش کودکان خردسال در بیلتمور شبیه اغلب هتل های گرجستان است که در دسته هتل‌های درجه یک قرار دارند. هزینه تخت اضافه در اتاق از هتل‌های هم‌رده‌اش بالاتر است و شبی ۱۸۲ لاری هزینه دارد.

آدرس هتل بیلمور تفلیس روی نقشه گوگل

هتل‌های باتومی ‌

در این گروه شش هتل را معرفی می‌کنیم که همگی جزو هتل‌های برتر گرجستان هستند. اقامت در هر یک از این هتل‌های سفر بی‌نظیری را برایتان رقم خواهد زد.

هتل رادیسون بلو باتومی

رادیسون بلو باتومی | از بهترین هتل های گرجستان
رادیسون بلو باتومی | از بهترین هتل های گرجستان

هتل رادیسون بلو جزو هتل‌های لوکس و پنج ستاره باتومی است و هزینه اقامت در آن بالا و از شبی سیصد دلار شروع می‌شود. طرح این هتل فوق‌العاده متعلق به یک معمار ایتالیایی است و به شکل تمام شیشه‌ای طراحی شده است. هتل رادیسون در ساحل دریای سیاه قرار دارد است و به مرکز شهر باتومی و دیدنی‌ها و مراکز تفریحی مثل میدان اروپا، پارک آبی و دلفیناریوم‌ نزدیک است. تا میدان اروپا را می‌توانید پیاده بروید اما برای رفتن به پارک آبی و دلفیناریوم باید مسافت کوتاهی را با تاکسی طی کنید.

رادیسون بلو باتومی
رادیسون بلو باتومی
رادیسون بلو باتومی
رادیسون بلو باتومی

مثل تمام هتل های گرجستان که در ردیف هتل‌های پنج ستاره قرار دارند، در رادیسون بلو هم صبحانه، استخر، اینترنت پرسرعت، سالن بدنسازی، سونا و ماساژ جزو خدمات رایگان هتل به مهمانان است. شرایط اقامت کودکان زیر ۱۲ سال مشابه هتل‌های پنج ستاره دیگر است یعنی اگر از تخت‌های موجود استفاده کنند، اقامت‌شان رایگان است. هر اتاق گنجایش یک تخت اضافه را دارد و هزینه آن برای هر شب، ۱۲۰ لاری است.

آدرس هتل رادیسون بلو باتومی روی نقشه گوگل

هتل مارینا کولوسئوم

هتل مارینا کولوسئوم
هتل مارینا کولوسئوم
هتل مارینا کولوسئوم
هتل مارینا کولوسئوم

این هتل پنج ستاره با الهام از آمفی تئاتر کولوسئوم روم طراحی شده است و فوق‌العاده زیباست. امتیاز اصلی هتل مارینا نزدیکی به پارک آبی باتومی است و برای خانواده‌های با فرزندان‌شان سفر می‌کنند، انتخاب مناسبی است. مسافت هتل تا دیدنی‌های این شهر هم کوتاه است و تاکسی می‌توانید ظرف ۱۰ دقیقه به مقصد برسید. هتل مارینا هم امکانات و خدمات استاندارد هتل‌های پنج ستاره مثل صبحانه، اینترنت پرسرعت، استخر، پارکینگ، سونا، سالن بدنسازی و …را رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.
هزینه اقامت در یکی از زیباترین هتل های گرجستان هم استاندارد قیمت هتل‌های هم‌رده‌اش را دارد و از ۳۰۰ دلار شروع می‌شود. کودکان زیر شش اگر از تخت موجود استفاده کنند و کودکان زیر دوسال که از گهواره استفاده می‌کنند، اقامت‌شان رایگان است. هزینه تخت اضافه در اتاق شبی ۷۰ لاری است.

آدرس هتل مارینا کولسئوم روی نقشه گوگل

هتل لئوگرند باتومی

یکی دیگر از هتل‌های باتومی که معرفی خواهیم کرد، هتل لئو گرند است. این هتل درست در ورودی شهر باتومی قرار دارد و دسترسی خوبی هم به دیدنی‌ها و تفریح‌گاه‌های شهر دارد. اتاق‌های هتل لئوگرند کاملا راحت و لوکس هستند و از تمام خدمات رایگان هتل‌های پنج ستاره می‌توانید در این هتل هم استفاده کنید.

هتل لئوگرند باتومی
هتل لئوگرند باتومی

شرایط اقامت کودکان تا ۱۲ سال در این هتل تفاوت اندکی با هتل‌های پنج ستاره دارد یعنی کودکان زیر شش سال اگر از تخت‌های مجود استفاده کنند اقامت‌شان رایگان است ولی هزینه اقامت کودکان شش تا دوازده سال در صورت استفاده از تخت‌های موجود شبی ۶۰ لاری است. هزینه تخت اضافه تقریبا مانند دیگر هتل های گرجستان است و شبی ۱۰۰ لاری هزینه دارد.

آدرس هتل لئوگرند باتومی روی نقشه گوگل

هتل وُرلد پَلَس

هتل وُرلد پَلَس
هتل وُرلد پَلَس
هتل وُرلد پَلَس
هتل وُرلد پَلَس

این هتل مجلل چهار ستاره است و امکانات رفاهی و خدماتی عالی به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل ورد پلس در مرکز شهر در باتومی و بخش تاریخی این شهر قرار دارد و فاصله‌اش با ساحل دریای سیاه کمتر از ۲۰۰ متر است. فاصله هتل تا دیدنی‌ها و تفریحگاه بسیار کم است و تا بیشتر دیدنی‌های شهر می‌توانید پیاده سر بروید و فقط برای رفتن به پارک آبی باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. ‌در رستوران این هتل هم می‌توانید انواع غذاهای اروپایی، ترکی و گرجی را با بهترین کیفیت میل کنید.

هتل ورلد پلس یکی از بهترین شهر باتومی است و نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد هزینه اقامت به‌صرفه است. هتل ورلد پلس سی اتاق مجهز و اتاق جلسات با امکانات کامل دارد. صبحانه، اینترنت رایگان، ترانسفر و استخر جزو امکانات رایگان این هتل است.

آدرس هتل ورلد پلس روی نقشه گوگل

هتل پیازا فور کالرز باتومی

هتل پیازا
هتل پیازا
هتل پیازا
هتل پیازا

این هتل چهار ستاره زیبای ۴۷ اتاقه یکی از محبوب‌ترین هتل های گرجستان و باتومی برای گردشگران است. هتل پیازا در مرکز شهر باتومی و در فاصله سه دقیقه‌ای ساحل قرار دارد. مهم‌ترین امتیاز این هتل قرار گرفتن در مرکز شهر و نزدیک بودن به مراکز خرید و دیدنی‌های باتومی است. هتل پیازا، تمام امکانات و خدمات هتل‌های چهار ستاره مانند صبحانه، اینترنت پرسرعت، استخر رایگان و…را به مهمانانش ارائه می‌دهد و در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی هم برای مهمانان مهیاست. در رستوران هتل هم انواع خوراک‌های گرجی و بین‌المللی سرو می‌شود.

آدرس هتل پیازا فور کالرز باتومی روی نقشه گوگل

ادمیرال هتل باتومی

ادمیرال هتل
ادمیرال هتل
ادمیرال هتل
ادمیرال هتل

ادمیرال هتل در شهر باتومی یک هتل فوق‌العاده است که گردشگرانی که در سفر به باتومی در این هتل اقامت کرده‌اند، کمتر امکان دارد در سفر دوباره به این شهر در هتل دیگری اقامت کنند و آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌دهند. این هتل لوکس چهار ستاره که در لیست بلندبالای بهترین هتل های گرجستان قرار دارد، ۴۰ اتاق دارد که امکانات کامل و چشم‌انداز بی‌نظیر به دریای سیاه دارند.

امکاناتی مثل اینترنت پرسرعت، صبحانه، سالن ورزشی، استخر با بهترین کیفیت به مهمانان هتل ارائه می‌شود. هتل ادمیرال در امتداد ساحل دریای سیاه قرار دارد و با بلوار مرکزی شهر هم فقط پنج دقیقه پیاده فاصله دارد. فاصله هتل تا دیدنی‌های مهم شهر هم کوتاه است و به راحتی می‌توانید با پای پیاده بروید .

آدرس ادمیرال هتل باتومی روی نقشه گوگل


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های گرجستان کلیک کنید.