یکی از تفریحاتی که در در شهرهای ساحلی می‌توانید از آن لذت ببرید، رفتن به پارک‌های آبی است. شهر باتومی یک شهر ساحلی است ولی اگر از شنا در دریا خسته شده‌اید، می‌توانید به پارک آبی این شهر بروید. پارک آبی باتومی درست در کنار ساحل قرار دارد ور در این مطلب کوتاه سفرزون به برخی از نکات مهم این پارک اشاره می‌کنیم.

saadatrent
پارک آبی باتومی و یک روز شاد در این شهر ۲
پارک آبی باتومی پارک ۴ استخر و سرسره‌ی آبی دارد

پارک آبی در امتداد بلوار باتومی و در کنار دریای سیاه است. این پارک ۴ استخر و سرسره‌ی آبی دارد که برای بزرگسالان و کودکان مناسب هستند. علاوه بر بازی‌های آبی می‌توانید در کنار این استخرها حمام آفتاب بگیرید. از دیگر امکانات این پارک آبی اینترنت وای فای و پارکینگ مناسب است.

هزینه‌ی بلیط ورودی به این پارک آبی نفری ۴۰ لاری است و تجربه‌ی آن می‌تواند روزی خوشی را در باتومی برای شما رقم بزند. این‌جا استخرهایی تمیز دارد و برای بزرگسالان و کودکان یک جای تفریحی عالی است. اگر دوست دارید کودکان‌تان آرامش خوبی را تجربه کنند باید بگوییم که استخر کودکان آب گرم دارد و برای بچه‌ها بسیار امن است. فضا و طراحی پارک هم بسیار زیباست و دسترسی به این پارک هم آسان است.

چند نکته درباره پارک آبی باتومی

پارک آبی باتومی و یک روز شاد در این شهر ۳
پارک آبی باتومی جاذبه های بیشماری دارد
  • برای رسیدن به این پارک آبی وسایل نقلیه‌ی عمومی وجود دارد.
  • می‌توانید تا ساعت ۸ در پارک بمانید و لذت ببرید و قیمت آن هم چندان گران نیست.
  • بگذارید با شما صادق باشیم و بگوییم که شاید دستشویی‌ها و اتاق تعویض لباس این مجموعه کمی نامرتب باشد اما باز هم می‌ارزد که کودکان خود را به یک گشت‌وگذار مفرح ببرید.
  • خود پارک آبی باتومی بسیار بزرگ است و جاذبه‌های بیشماری دارد و طراحی برخی از فضاهای داخلی آن بسیار جالب است.
  • حتما به بازی آبی قلعه‌ی قدیمی آن سر بزنید و لذت ببرید.
  • آب بخش‌های مختلف این پارک هم بسیار تمیز است.
  • داخل پارک آبی باتومی کافه‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها اسنک بخورید و کمی از گرسنگی‌تان کم کنید.
  • مهم‌تر از همه آن است که پارک آبی باتومی خیلی شلوغ نیست و می‌توانید با خیال راحت در آن به گشت‌وگذار مشغول شوید.

نشانی پارک آبی باتومی روی نقشه
امیدواریم خوش‌شانس باشید و روزی که به این پارک می‌روید تمام بخش‌های آن فعال باشند و با خرابی یا تعطیلی خاصی روبرو نشوید. حتما برای ما از تجربه‌ی خود از این پارک بنویسید.