پارک آبی وایلد وادی دبی ، یک مجموعه بی‌نظیر و پرهیجان است. از آن مجموعه‌هایی که اگر پول خرجش کنید، پشیمان نمی‌شوید. یک پارک آبی ۵ هکتاری پیش روی شماست با انوع و اقسام تفریح‌ها. ساعت‌ها می‌توانید در اینجا وقت بگذرانید. در ادامه‌ی این مطلب با سفرزون باشید تا به جزئیات این پارک بپردازیم.

saadatrent

در وایلد وادی چه چیزهایی هست؟

وایلد وادی، هفتمین پارک آبی برتر دنیا، در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد و برای ساخت آن از شخصیت جوهه (Juha) در داستان‌های کهن عربی الهام گرفته شده است. برای ورود به پارک کودکانی که قدشان از ۱۱۰ سانتیمتر کوتاه‌تر است ۲۴۹ درهم و بزرگترها ۲۹۹ درهم، باید پرداخت کنند. اینجا بیشتر از ۲۳ مدل وسیله تفریحی و سرگرمی مهیاست. سرسره آبی ۸۰ کیلومتری آن، شما را پر از آدرنالین خواهد کرد.

پارک آبی وایلد وادی
پارک آبی وایلد وادی

ماشین‌های موج‌سواری، آبشارهای مصنوعی بلند هرکدام به ارتفاع ۱۸ متر و سقوط ۳۳ متری و آبشار عمیق، همه و همه به این پارک شهرتی جهانی داده‌اند. تجربه سفر شما به دبی با رفتن به پارک آبی وایلد وادی بدون شک، منحصربه‌فرد خواهد شد. اگر خواستید کمد و حوله در اختیار داشته باشید، باید مبلغ ۶۰ درهم نیز بپردازید. با پرداخت این مبلغ دیگر خیالتان راحت است. وسایلتان را در کمد می‌گذارید و در را قفل می‌کنید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

در این پارک آبی، به‌علاوه، محل‌های برای گرفتن آفتاب وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. اگر برای آفتاب گرفتن بیایید و هیچ وسیله‌ای با خود نیاورده باشید، یک مکان آفتاب‌گیری و روغن و حوله و آب‌معدنی و هر آنچه احتیاج داشته باشید با ۱۵۰۰ درهم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


برای دریافت راهنمای سفر به دبی کلیک کنید.


امکانات پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی

مثل هر پارک آبی دیگری، سال رختکن ویژه آقایان و بانوان به‌طور جداگانه وجود دارد. اگر قصد کردید جایی بنشینید و استراحت کنید و لذت ببرید یک کابین وی آی پی ۸ نفره، به ساحل رؤیایی جمیرا به همراه حوله و چتر و آفتاب‌گیر وجود دارد. به‌علاوه شما می‌توانید با پولی که دادید به ساحل جمیرا هم قدم بگذارید.

اینجا بر اساس مقررات جهانی ساخت و ساز مکان‌های عمومی، به راهنما برای افراد دچار معلولیت مجهز است و مسیرهایی برای حرکت آن‌ها در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال خرید سوغات هستید، در اینجا هم می‌توانید سوغاتی پیدا کنید. لوازم و سوغات موردنیاز در فروشگاهی درون پارک آبی به فروش می‌رسد.

در بخش‌های آفتاب‌گیری قسمت‌های خصوصی‌تری هم وجود دارد که می‌توانید برای آفتاب گرفتن این جاها را انتخاب کنید. در این مجموعه سه رستوران و دو بوفه با بهترین پذیرایی و خدمات و تنوع، همیشه می‌توانند از شما میزبانی کنند.

پارک آبی وایلد وادی دبی

هشدارها و قوانین ورود به پارک آبی وایلد وادی دبی:

  • اگر در هنگام استفاده از وسایل تفریحی پارک  دچار آسیب شدید یا از بدنتان خون جاری شد نترسید و هول نشوید در پارک اورژانس و دکتر وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.حداکثر وزن مجاز برای افراد  ۱۳۶٫۴ کیلوگرم است.
  • کودکان زیر ۱۳ سال بدون والدین اجازهٔ ورود ندارند و از کودکان زیر ۲ سال هزینه بلیت گرفته نمی‌شود.
  • همراه داشتن گوشی موبایل و دوربین به پارک بلامانع است.
  • از دویدن در پارک خودداری کنید.
  • حتماً دستهٔ تیوپ‌ها را سفت بگیرید.
  • لباس شنا باید بدون زیپ، فلز و دکمه‌های آزاد دهنده باشند.
  • استخرها ازآنچه که فکر می‌کنید عمیق‌تر هستند همیشه به عمق آب پیش از شنا توجه کنید.
  • ورود غذا و نوشیدنی یا اشیای شیشه‌ای به وسایل بازی ممنوع است.
  • همراه داشتن عینک آفتابی در حین شنا و استفاده از وسایل بازی و تفریح پارک مجاز نیست.
  • بانوان مسلمان می‌توانند با مایوی اسلامی وارد پارک شوند و یا مایوهای اسلامی را از فروشگاه مستقر در پارک تهیه کنید.

فیشو؛ برگرداندن طراوت به پوست‌های مرده

فیشو، یک حوض پر از ماهی‌های کوچک است که بافت مرده پوست شما را از بین می‌برند و بافت زنده از زیر آن سر برمی‌آورد. هر نفر می‌تواند ۲۰ دقیقه در فیشو بنشیند و از این امکان فوق‌العاده پارک آبی استفاده کند. پس از فیشو احساس رهایی می‌کنید. گردش خون در پاها و بافت‌های مرده دوباره به راه می‌افتد و شادابی را خودتان حس خواهید کرد.

ساعت کار پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی دبی

در ماه‌های نوامبر تا فوریه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر،

از ماه‌های مارس تا مه و سپتامبر تا اکتبر از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر،

از ماه‌های ژوئن تا اوت از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ عصر

ساعت کاری پارک آبی در تابستان:

یک‌شنبه تا پنجشنبه: ۱۰ تا ۱۹
جمعه‌ها: ۱۰ تا ۲۰
شنبه‌ها: ۱۰ تا ۲۰

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، منطقه جمیرا، ناحیه جمیرا ۲، خیابان جمیرا، رو به روی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی

تلفن‌ها ‌:

۴۴۴۴ ۳۴۸ ۴ ۹۷۱+

۸۳۷۴ ۴۰۶ ۴ ۹۷۱+

۸۶۵۴ ۴۰۶ ۴ ۹۷۱+


آدرس پارک آبی وایلد وادی دبی روی نقشه گوگل


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های دبی کلیک کنید.


بگرد، بخند، زندگی کن
تور های سفرزون تور های سفرزون
تور های سفرزون تور های سفرزون