برای پیدا کرده بهترین کافه های بلوار فردوس سردرگم هستید؟ بلوار فردوس برای ساکنان غرب تهران نامی آشناست. این بلوار به دو بخش تقسیم می‌شود: فردوس غربی و شرقی. وجود امکاناتی از جمله ایستگاه مترو، آموزشگاه‌های زبان، موسیقی، درمانگاه‌ها، مراکز خرید بزرگ پوشاک و خوراک و هایپراستار معروف ارم که به دلیل تنوع خوراکی و بهداشتی عده زیادی را به خود جذب می‌کند.

saadatrent

همچنین مراکز تفریحی مثل پارک ارم که بین ساکنین شهر و مسافران شناخته شده است به جذابیت این منطقه افزوده. از سوی دیگر پارک‌ها و سالن‌ها تفریحی و ورزشی و… از دیگر عوامل ترافیک بالای بلوار فردوس است.

همه امکاناتی که ذکر کردیم و تردد زیاد در این محله ایجاب می‌کند در کنار این‌گونه مراکز پر رفت‌وآمد، کافه‌هایی برای رفع خستگی و اوقات فراغت، یک دورهمی یا برای صرف یک میان وعده وجود داشته باشد. البته بلوار فردوس شرقی و غربی بهترین‌های کافه و رستوران‌ها را در خود جای‌داده.

سفرزون در این بخش از مقالات خود قصد دارد گلچینی از بهترین‌ها را به شما معرفی کند لطفاً با ما تا پایان همراه باشید.

کافه سنسو

کافه های بلوار فردوساگر می‌خواهید خستگی یک روز کاری طولانی را از خود دور کنید و یا حتی اگر دنبال تنوع هستید و می‌خواهید خودتان یا یک دوست و همکار را به یک کافه و رستوران دعوت کنید که از نظر خدمات، کیفیت غذا، رفتار پرسنل و رعایت بهداشت آسودگی خیال داشته باشید کافه رستوران سنسو را در اولویت انتخابتان قرار دهید.

فضای جذاب و شیک و تمیز این کافه به شما لحظاتی سرشار از لذت را هدیه خواهد داد. کیفیت خدمات و مرغوب بودن غذاها و نوشیدنی‌های این کافه از دلایلی است که آن را دارای شعب متعدد در تهران کرده.

تنوع بالا و پخت مخصوص غذاها و تهیه نوشیدنی‌ها باعث تفاوت چشمگیر این کافه رستوران جذاب از سایر کافه های بلوار فردوس است.

منو کافه سنسو

از بهترین‌های منوی این کافه می‌توان اشاره کرد به استیک گوشت محبوب آن اشاره کرد. در قسمت پیش‌غذا سفرزون نان سیر سنسو را به شما پیشنهاد می‌کند. یکی از بهترین و سالم‌ترین انتخاب‌هایی که می‌توانید داشته باشید.

از دیگر موارد منو می‌توان به انواع پیتزاها ازجمله پیتزا سبزیجات ساندویچ‌ها از جمله ساندویچ استیک سنسو که طعم آن را هرگز فراموش نخواهید کرد، برگرهای خوشمزه که در عین اطمینان از سالم بودن آن‌ها می‌توانید از طعم و مزه بی‌نظیر این ساندویچ نهایت لذت را ببرید، بشقاب دریایی کامل و خوش‌طعم، شنیسل هیجان‌انگیز در سنسو را نیز حتماً امتحان کنید. همچنین ساندویچ رست‌بیف و ساندویچ فیله سوخاری اشاره کرد.

همچنین سالاد سزارهای سنسو بی‌رقیب هستند. خصوصاً که با طعم ویژه سس مخصوص همراه می‌شوند.

در باقی قسمت‌های منو، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، آب‌میوه‌ها و اسموتی‌ها، میلک‌شیک خوش طعم، ماکتیل‌ها، انواع چای و دم نوش‌های سنتی و میوه‌ای به چشم می‌آید.

همچنین انواع قهوه‌های کلاسیک آمریکانو، کاپوچینو، لته، ترک، یونانی، فرانسه، شیخ، و انواع قهوه‌های دمی و قهوه‌های سرد برای عاشقان قهوه در نظر گرفته شده.

سنسو علاوه بر همه مواردی که در بالا ذکر کردیم دارای فضای بزرگ و بسیار مدرن با طراحی خاص برای برگزاری انواع مراسم شماست. برای جشن‌های تولد، ایونت‌ها و مراسم‌های مختلف می‌توانید روی سنسو حساب کنید. این تیم با سبکی جذاب و استفاده از ظروف زیبا و نورپردازی و گل‌آرایی‌ها می‌تواند بهترین لحظه‌ها را برای شما رقم بزند. نکته جذاب کافه سنسو تخفیف یکشنبه‌های آن برای خانم‌ها است.

آدرس کافه سنسو: بلوار فردوس شرقی، رامین جنوبی

شماره تماس کافه سنسو:

۰۲۱۴۴۰۲۰۱۰۳

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های گیشا: بازی، شادی، آرامش

کافه عربی ققنوس

کافه های بلوار فردوسکافه عربی ققنوس را به لذت از خوراکی‌ها، فضای مناسب و تمیز و دکوری ساده اما مدرن بشناسید. کافه‌ای دنج اما امروزی با منوی متنوع که با انواع سلیقه‌ها سازگار است. منوی کامل غذاهای فرنگی شامل پیتزا مثل پپرونی، پاستا، سالاد سزار سوخاری رست چیکن و برگر مخصوص است. همچنین سرویس کامل چای و قلیان با استفاده از مرغوب‌ترین نوع زغال و بهترین برند تنباکو، تجربه‌ای عالی برای شما می‌سازد.

انواع نوشیدنی گرم و سرد، دم نوش‌های خوش‌عطر و سالم، رعایت بهداشت، طراحی اتاق VIP برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌ها و جشن‌های شما با تزئینات و پکیج ویژه تولد از دیگر نکات برتری ققنوس بین کافه های بلوار فردوس است.

این کافه دارای فضای بازی و سرگرمی‌های متنوع دسته‌جمعی و دونفره ازجمله تخته‌نرد، دومینو و منچ، فتح پرچم برای علاقه‌مندان است.

آدرس کافه عربی ققنوس: بلوار فردوس شرق، نبش ابراهیمی جنوبی، جنب بستنی سیب، پلاک ۴۱۴

شماره‌های تماس کافه عربی ققنوس:

۰۲۱۴۴۰۷۳۹۸۰

۰۲۱۴۴۰۷۳۹۸۱

۰۹۱۲۶۰۶۷۴۳۰

۰۹۱۲۲۰۹۲۷۲۳

کافه امید

کافه های بلوار فردوسدر نظر اول کافه‌ای شیک و خوش‌طرح اما ساده جلوه می‌کند. کافه‌ای که با فضای گرم و دنج آن شما می‌توانید مهمانی‌ها و حتی یک جشن تولد جذاب با یک طراحی هیجان‌انگیز برگزار کنید. اگر طرف‌دار کافه‌های کم‌نور هستید، این مکان می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

در این کافه انواع قهوه، لاته کیک‌های شکلاتی وسوسه‌انگیز با روکش خامه شکلاتی، انواع پاستا و پیتزا، ساندویچ‌ها و اسموتی‌ها و نوشیدنی‌های برای پذیرایی از شما آماده است.

آدرس کافه امید: بلوار فردوس غرب، نرسیده به ستاری، خیابان ورزی جنوبی، پلاک ۲۰

شماره تماس کافه امید:

۰۲۱۴۴۱۵۳۸۴۶

 

کافه عربی کازابلانکا

کافه های بلوار فردوسخستگی یک روز شلوغ‌کاری را در این کافه از خودتان دور کنید. کافه عربی کازابلانکا کاملاً مدرن و جذاب است. این مکان باذوق و سلیقه طراحی‌شده و از دکوراسیون داخلی گرفته تا منوی کافه و سرو انواع نوشیدنی‌ها و غذاها همه این‌ها با دقت و ظرافت فراهم‌شده. رضایت مشتریان و رفت‌وآمد زیاد به این کافه از دیگر نشانه‌های کیفیت کافه عربی کازابلانکا است.

انواع نوشیدنی‌های سردوگرم و دم نوش‌ها در منوی کافه وجود دارد که بهترین‌های آن شامل انواع اسموتی‌ها، قهوه‌ها، دم نوش‌های خوش‌طعم و رنگ، لیموناد، موهیتو می‌شود. بستنی مخصوص این کافه که ظرف آن معجزه رنگ‌هاست و سرویس سینی چای و قلیان با انواع خوراکی‌ها در کنار آن شما را مجذوب می‌کند.

غذاهای محبوب کافه کازابلانکا شامل پیتزا پپرونی، انواع پاستا، سالاد سزار، انواع برگر و لازانیا مخصوص فیله سوخاری و همبرگر می‌شود.

آدرس کافه عربی کازابلانکا: صادقیه، فردوس، بلوار آیت‌الله کاشانی، روبروی پمپ‌بنزین، پلاک ۱۳۴

شماره تماس کافه عربی کازابلانکا:

۰۲۱۴۴۰۵۱۷۷۹

۰۲۱۴۴۰۵۱۷۰۳

کافه تتو

کافه های بلوار فردوسکافه رستوران تتو از آن کافه‌های روشن و دل‌باز با دید ۳۶۰ درجه در طبقه شش آیریک سنتر بلوار فردوس شرقی است. یک کافه امروزی با نمای شیشه و پنجره‌های سرتاسری و دکور شده با میز و صندلی‌های مدرن و گل و گیاهان که ترکیب جالب و امروزی را کنار هم قرار داده است.

این کافه دارای سه بخش است: اول به معرفی سالن اصلی می‌پردازیم؛ استفاده از نمای آجری در قسمتی از دیوارها و میز و صندلی‌های رنگی اما مرتب و ساده نظرتان را جلب می‌کند.

دوم بخش بالکن که بسیار متفاوت دکور شده و تنوع در طراحی این بخش نشانه ذوق و سلیقه است.

بخش سوم فضای باز کافه؛ یعنی همان بخش آب‌نما محیطی است برای دوری از همهمه این روزهای شلوغ و فضایی سرشار از صدای دل‌نشین آب و انرژی مثبت.

محیط کافه به‌گونه‌ای است که زیبایی و شیک بودن آن در کلمات نمی‌گنجد و بهتر است شما در اولین فرصت از این کافه دیدن کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

میزهای کافه تتو را می‌توانید از قبل رزرو کنید. همچنین قابل‌ذکر است که منظره شهر از این ارتفاع و رقص نور می‌تواند در شب لحظاتی آرام را برای شما به ارمغان بیاورد.

بهترین غذاهایی که در منوی کافه تتو به چشم می‌آیند شامل پیتزا چیکن پستو، پیتزا استاف کراست (از خمیر، ژامبون، سوسیس انگشتی، پنیر، سس باربیکیو تهیه شده)، پیتزا ناپولی سرشار از سبزی‌ها برای علاقه‌مندان به این سبک است.

همچنین منوی هفتگی این کافه هم قابل‌توجه است که شامل زرشک پلو درباری، غذاهای دریای و… می‌شود.

آدرس کافه تتو: بلوار فردوس شرقی، نبش وفاآذر جنوبی، مجتمع آیریک سنتر جنوبی، طبقه ۶

ساعات کاری کافه تتو:

هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۳

شماره تماس کافه تتو:

۰۲۱۴۴۹۷۶۰۱۲

در سفرزون بخوانید :

کافه رستوران تیامو

کافه های بلوار فردوساگر در میان کافه های بلوار فردوس دنبال یک کافه و رستوران شیک مرتب با کادر حرفه‌ای و غذاهای باکیفیت هستید، تیامو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دسترسی آسان با کمک مترو در صادقیه و یا ایستگاه اتوبوس گلستان جنوبی از دیگر امتیازات این کافه‌رستوران است.

سرو انواع غذاهای سنتی، کباب‌ها و غذاهای فرنگی، سرویس چای و قلیان کامل را در تیامو تجربه می‌کنید. همچنین فضای بزرگ و مناسب این کافه آن را برای دورهمی خانواده‌ها و قرارهای رسمی و کاری مناسب می‌کند. شما می‌توانید جمعه‌شب‌ها با برترین غذای هفته از تخفیفات این کافه بهره‌مند شوید.

آدرس کافه رستوران تیامو: بلوار آیت‌الله کاشانی، بین خیابان رامین شمالی و گلستان، پاساژ امید سنتر

شماره تماس کافه رستوران تیامو:

۰۲۱۴۴۹۶۶۴۶۲

۰۲۱۴۴۹۶۶۴۱۳

کافه سالمبا

کافه های بلوار فردوسکافه‌رستوران سالمبا در ابتدای بلوار فردوس غربی یکی از بهترین کافه‌ های بلوار فردوس است. دکوراسیون مدرن، فضای دلنشین و بزرگ، پخش موسیقی آرام از زیبایی‌های این کافه است.

تنوع غذایی و کیفیت بالا در منوی این کافه، رعایت بهداشت در پخت غذاها و تهیه نوشیدنی‌ها، قیمت منطقی باتوجه‌به کیفیت و حجم آن ها و سرعت بالای کارکنان از امتیازهای این کافه است.

سیب‌زمینی سرخ‌شده پرحجم همراه با پنیر، ژامبون با یک طعم خوب و رضایت‌بخش، سالاد سزار خوش‌ترکیب، انواع کباب، انواع دم نوش‌ها، اسموتی‌ها، آب‌میوه‌ها، نوشیدنی‌های گرم و سرد در همه فصول در دسترس است.

آدرس کافه سالمبا: بلوار فردوس غربی بین ورزی و پروانه جنوبی پلاک ۴۴۶ ساختمان کارون طبقه همکف

شماره تماس کافه سالمبا:

۰۲۱۴۴۱۴۵۳۵۳

ساعت کار کافه سالمبا:

۱۲ تا ۰۰:۰۰

در سفرزون بخوانید :
کافه های صادقیه: معرفی کافه‌های خوب این منطقه برای اوقاتی خوش

کافه رستوران ایتالیایی پلاتین

کافه های بلوار فردوسدر ابتدا باید ذکر کنیم که کافه پلاتین یک انتخاب متفاوت است؛ زیرا در روف‌گاردن قرار دارد و طراحی فضای باز آن می‌تواند حال و هوای خوبی را در مهمانان ایجاد کند. لذت خوردن انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها خصوصاً در فصل‌های خنک سال چه تنها باشید چه با دوستان یا خانواده قطعاً می‌تواند خاطره‌انگیز باشد.

از بهترین‌های منوی کافه که رضایت کاربران را به دنبال داشته می‌توان به نوشیدنی‌های خنک تابستانی از جمله موهیتو، نوشیدنی‌های پرطرف‌دار استوائی، شیک نوتلای هیجان‌انگیز، برگر بستنی خوش‌طعم اشاره کرد. انتخاب کسانی که به طرح و دیزاین اهمیت می‌دهند، همچنین لذت چشیدن طعم کروسان‌های خوش‌ترکیب و انواع غذاهای ایتالیایی، نوشیدنی‌های گرم، دم نوش‌های خوش‌عطر و طعم و انواع قهوه را از دست ندهید.

آدرس کافه رستوران پلاتین: بلوار فردوس شرق، نبش خیابان وفاآذر جنوبی، پاساژ آیریک سنتر، طبقه ۶،روف‌گاردن

ساعت کار کافه رستوران پلاتین:

۱۲ تا ۲۴ بامداد

شماره تماس کافه رستوران پلاتین:

۰۹۱۲۳۶۳۶۹۷۷

۰۹۱۲۲۱۷۸۲۴۳

در سفرزون بخوانید :
کافه های پونک: کافه‌های خوب این منطقه برای ساختن یک خاطره به‌یادماندنی

روف کافه رستوران عربیکا

کافه های بلوار فردوسکافه‌رستوران عربیکا ترکیبی از زیبایی است. فضای جذاب کافه، تنوع خوراکی‌ها و دم نوش‌ها، رفتار خوب پرسنل با مراجعین، فراهم بودن اتاق VIP،رعایت بهداشت در محیط کافه از امتیازات این کافه است. منوی متنوع کافه عربیکا و ترکیب زیبای نوشیدنی‌ها در ظروف شما را جذب می‌کند. این نوشیدنی‌های سردوگرم که هرکدام دیزاین مخصوص خود را دارند در هر فصلی شما را وسوسه می‌کند. البته سرویس چای و قلیان عربی را فراموش نکنید.

غذاهای جذاب این کافه رستوران حتماً نظرتان را جلب می‌کند. از پاستا و خوراکی‌های این‌چنینی تا بشقاب دریایی؛ هر سلیقه و ذائقه‌ای که داشته باشید از این کافه با لبخند خارج می‌شوید.

همچنین اگر یک روز صبح هوس کردید که صبحانه خود را در یک کافه های بلوار فردوس میل کنید، صبحانه دل‌چسب کافه عربیکا را از دست ندهید. یک بشقاب کامل و مقوی با نان تازه برای شروع یک روز خوب حسابی هیجان‌انگیز است. همچنین کافه عربیکا برای برگزاری یک جشن تولد خاطره‌انگیز انتخاب خوبی است. از طرفی چیدمان میز تولد و طراحی آن خصوصاً برای قرارهای عاشقانه بی‌نظیر و به‌یادماندنی است.

آدرس کافه رستوران عربیکا: ضلع شمال شرق میدان دوم صادقیه (آریاشهر)

شماره تماس کافه رستوران عربیکا:

۰۲۱۴۴۲۹۴۲۱۶

۰۲۱۴۴۲۹۴۲۱۷

کافه‌رستوران میژو

کافه های بلوار فردوستنوع غذاها، پیش‌غذا، دکوراسیون جذاب و مدرن که باسلیقه طراحی‌شده، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رضایت کاربران از کادر حرفه‌ای و مؤدب نشانه‌ای است تا میژو را در لیست بهترین کافه های بلوار فردوس قرار دهیم. کیفیت خوب خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در کنار قیمت مناسبی که دارند کاملاً چشمگیر است.

وجود انواع اتاق‌های VIP که برای جلسات رسمی و جشن نیز خیلی مناسب دکور شده‌اند نظرتان را جلب می‌کند. شما می‌توانید یک جشن تولد به‌یادماندنی با دیزاین یک میز جذاب و سورپرایزهای هیجان‌انگیز داشته باشید. همچنین این کافه برای یک دورهمی با دوستان خود و آسایش خاطر از بابت فراهم بودن بهترین امکانات پذیرایی گزینه‌ای مناسب است.

بهترین موارد موجود در منوی این کافه که رضایت کاربران را به دنبال داشته عبارت هستند از برگر مخصوص میژو، کاسه کباب اصیل و خوش طعم، سالاد سزار، انواع دمنوش و از جمله لیمو نعنا دمنوش زعفرانی نشاط‌آور، نوشیدنی‌های گرم و سرد، اسموتی‌ها، آب‌میوه‌ها، انواع قهوه با طرز تهیه سنتی، شکلات گلاسه میژو با یک طعم به‌یادماندنی. در پایان اگر به این کافه سر زدید شیرینی کنافه را حتماً نوش‌جان کنید.

نکته بسیار مثبت کافه میژو دو پارکینگ فعال آن است. شما با خیال راحت می‌توانید از غذا و دورهمی‌تان لذت ببرید.

آدرس کافه رستوران میژو: بلوار فردوس شرقی، بین رامین و مالکی پلاک ۲۴۸

شماره‌های تماس کافه‌رستوران برای ثبت سفارش‌ها:

۰۲۱۴۴۰۷۶۸۴۸

۰۲۱۴۴۰۷۴۷۸۹

شماره‌های تماس کافه‌رستوران برای رزرو:

۰۲۱۴۴۰۷۸۹۱۲

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین کافه های بلوار فردوس را معرفی و بررسی کنیم. از این‌که در این گردش با سفرزون همراه بودید متشکریم. همچنین اگر جای خالی کافه‌ای را در لیست کافه‌های بلوار فردوس حس کردید می‌توانید اسم آن را برای ما بنویسید که به عناوین اضافه کنیم. تیم مجله سفرزون همیشه سعی دارد بهترین‌ها را برای شما ارائه کند زیرا شما لایق آن هستید.