با سفرزون همراه باشید تا در این مقاله ۶ مورد از بهترین کافه های بلوار کشاورز را به شما معرفی کنیم. با خواندن این مطلب هم در زمان صرفه‌جویی می‌کنید و هم یک کافه گردی پرهیجان خواهید داشت.

saadatrent

معرفی کافه‌های مخصوص هر ناحیه و محله به مراجعین کمک می‌کند که انتخابی راحت‌تر و به‌صرفه‌تر داشته باشند. انتخابی نزدیک محل کار، زندگی و دانشگاه. پیداکردن مسیر راحت و کم ترافیک‌تر برای رسیدن به مقصد و ‍‍‍‍‍‍‍‍‍یا کافه مناسب با علایق و روحیاتشان و لذت بردن از نوشیدنی‌ها، غذاها و دورهمی‌ها.

مردم تهران بلوار کشاورز را به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و دلنشین‌ترین محله‌ها می‌شناسند. بلواری به طول دو کیلومتر با امکانات درمانی بیمارستان‌ها، تنوع هتل‌ها، زیبایی پارک لاله و کافه‌های جذاب.

سفرزون در این مقاله قصد دارد کافه‌های بلوار کشاورز را به طور اختصاصی و با ذکر نظرات کاربران به شما معرفی کند. به‌این‌ترتیب، ضمن گذران اوقات در بلوار یا حتی عبور از این محله می‌توانید زمانی را در بهترین کافه های بلوار کشاورز سپری کنید.

 

کافه بابل| کافه‌ای با دکوری متفاوت

کافه بابل | کافه های بلوار کشاورز

در خیابان وصال نزدیک بلوار کشاورز کافه‌ای سه طبقه با ظاهری جذاب که در نمای آن چوب و آجر بکار برده شده چشم نوازی می‌کند. همه مشتریان طبقه اول این کافه را به نام موزه به یکدیگر معرفی می‌کنند. طراحی خاص طبقه اول متفاوت‌تر از دوطبقه بالاست و البته هر سه طبقه برای بارگذاری دورهمی‌ها و قرارها و جشن‌ها مناسب است. رفتار ‍‍‍‍کارکنان، کیفیت غذاها و نوشیدنی‌ها، موقعیت مکانی مناسب کافه، بابل را به‌عنوان یکی از بهترین کافه های بلوار کشاورز معرفی می‌کند.

محل مناسب پارک ماشین از دیگر دلایل آسایش برای مشتریان کافه است. البته ازآنجاکه این حوالی معمولاً شلوغ است ما پیشنهاد می‌کنیم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

فضای بازی و سرگرمی، فضای ویژه vip  ، مناسب بودن کافه برای جمع‌های خانوادگی و دیگر نکات مثبت بابل، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

لازم به ذکر است که این کافه دلنشین از مهمانان محترم تا ظرفیت ۱۳۰ نفر ‍پذیرایی می‌کند.

آدرس کافه بابل: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، جنب بیمارستان پارس، مجتمع تجاری سامان

ساعات کاری کافه بابل: ۹ تا ۲۲

شماره تماس کافه بابل:

۰۲۱۸۸۹۹۰۳۱۹

در سفرزون بخوانید :
کافه های فردوسی: معرفی بهترین‌ها و گشت‌وگذار در یکی از محله‌های محبوب تهران

کافه مانا | تجربه‌ای از جنس آرامش

کافه مانا | کافه های بلوار کشاورز

در مورد کافه مانا هرگز پیشنهاد سفرزون را نادیده نگیرید. فضای این کافه شباهت زیادی به یک خانه قدیمی از دل قصه‌های خیلی دور دارد. حیاط و حوض، درختان سبز و باغچه، نمای آجری و ریزه‌کاری‌های دیگر ساختمان حال و هوای خوبی را در کسانی که به این سبک از دکوراسیون علاقه دارند ایجاد می‌کند. مکانی دنج برای رهایی از شلوغی‌های شهر و همهمه‌هایش. نوشیدنی‌های خنک و شربت‌های خوش طعم کافه مانا را نیز نادیده نگیرید. قیمت‌های مناسب نسبت به کیفیت غذاها و نوشیدنی‌ها، طراحی سنتی کافه، رفتار خوب و باحوصله کارکنان، رعایت تعداد و فاصله مناسب در چیدمان میزها نیز باعث می‌شود مانا از کافه های مناسب و دلنشین بلوار کشاورز تهران محسوب شود.

آدرس کافه مانا: بلوار کشاورز، خیابان وصال،کوچه شاهد،پلاک ۶

شماره تماس کافه مانا:

۰۲۱۸۸۹۹۶۲۷۳

 

کافه سورنا | مزه‌مزه کردن کیک‌های تازه و خوشمزه

کافه سورنا | کافه های بلوار کشاورز

اگر به فضاهای باز و طراحی ساده اما زیبا علاقه دارید کافه سورنا یکی دیگر از پیشنهادهای ماست که در فهرست کافه های بلوار کشاورز قرار می‌گیرد. دکور داخلی زیبای کافه سورنا،دقت در چیدمان آن، شادابی و امروزی بودن این کافه و در کنار همه این موارد فراهم‌کردن محیطی آرام باعث خاص‌تر شدن آن از دید مشتریان شده است.

درنظرگرفتن وسایل گرمایشی و سرمایشی در فصل‌های مختلف سال برای مهمانانی که نشستن در حیاط را ترجیح می‌دهند، رفتار دوستانه و مؤدبانه کارکنان، کیک‌های لذیذ کافه سورنا و سادگی و ذوق در طراحی این کافه باعث رضایت بیشتر مخاطبین همیشگی کافه شده است.

آدرس کافه سورنا: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، نرسیده به ایتالیا پلاک ۸۵

شماره تماس کافه سورنا:

۰۲۱۸۸۹۵۵۷۸۰

در سفرزون بخوانید :
کافه های مرکز تهران ، عطر خوش قهوه ترک و لذت خواندن کتاب مورد علاقه خود در شلوغی شهر

کافه آبرنگ | خوش آب‌ورنگ و چشمگیر

کافه آبرنگ | کافه های بلوار کشاورز

در تقاطع فلسطین به کافه‌ای با نام آبرنگ برخورد می‌کنید. نام این کافه اکثر مردم را به حال و هوای کودکی و نقاشی می‌برد که چندان بی‌ارتباط با فضای داخلی و طراحی و آرامشی که دارد نیست. پخش موزیک ملایم کافه نیز باعث آرامش هرچه بیشتر مراجعین می‌شود. آماده‌شدن سفارش‌ها در زمان مناسب، برخورد عالی کارکنان، کیفیت خوب غذاها نسبت به هزینه‌ها و البته تنوع صبحانه برای افرادی که عادت به صرف صبحانه در خارج از خانه دارند هم حائز اهمیت است. تمام این پکیج رضایت بیشتری را به دنبال داشته و این کافه را از اولویت‌های انتخاب قرار داده است. پس اگر اهل خوردن صبحانه‌های جذاب هستید، حتماً به آبرنگ سر بزنید، خصوصاً اگر یک روز تعطیل را برای این کار در نظر دارید برایتان تجربه‌ای فوق‌العاده می‌سازد.

آدرس کافه آبرنگ: بلوار کشاورز،نبش خیابان فلسطین،جنب بانک مسکن پلاک ۹۲

شماره تماس کافه آبرنگ

۰۲۱۸۸۹۵۰۹۹۲

 

 کافه طو | انتخابی برای همه سلیقه‌ها

کافه طو | کافه های بلوار کشاورز

کافه‌ای ساده، دنج و دلنشین که با ایجاد فضای باز تازگی و روحیه بخشی را نیز برای مهمانان فراهم کرده است. کافه طو به‌عنوان پاتوقی برای هنردوستان شناخته می‌شود. ظاهر خودمانی آن از دلایل محبوبیت هرچه بیشترش در بین مهمانان خصوصاً دانشجوها شده است.

درمورد سرویس‌دهی لازم به ذکر است که انواع غذاها، فست‌فود و نوشیدنی‌های گرم و سرد در این کافه سرو می‌شود. این یعنی شما با هر سلیقه‌ای وارد این کافه شوید، راضی و پر‌انرژی به خانه برمی‌گردید.

طراحی این کافه به‌گونه‌ای است که اسباب راحتی برای تردد معلولین را نیز فراهم کرده است و همین باعث شده در فهرست برترین کافه های بلوار کشاورز قرار بگیرد.

همچنین جای پارک راحت و دسترسی به مترو، نشستن رایگان در کافه، رفتار دوستانه کارکنان از دیگر مواردی است که این کافه را از نظر مشتریان انتخاب خوبی برای کافه گردی و اوقات فراغت قرار داده است.

 آدرس کافه طو: بلوار کشاورز خیابان دائمی پلاک ۲

شماره تماس کافه طو:

۰۲۱۸۸۹۹۳۶۱۹

در سفرزون بخوانید :

کافه نقش وصال | نفسی تازه کنید و لذت ببرید

کافه نقش وصال | کافه های بلوار کشاورز

کافه نقش وصال فضایی شبیه گلخانه را در بعضی از قسمت‌هایش طراحی کرده، تنوع گل و گیاهان و طراوتی که این سبک چیدمان به کافه می‌دهد از مواردی است که علاقه‌مندان به طبیعت و فضای باز را به این کافه دعوت می‌کند.

همچنین میز و صندلی‌های مناسب و راحت که با سبک کافه هماهنگی کافی دارد، فضای دلنشین و ساده بیرونی کافه که با گلدان‌های کنار حوضی کوچک آراسته شده محیطی دل‌انگیز و آرام ایجاد کرده.

اگر به این کافه سری زدید کیک‌های مخصوص آن را بنا بر پیشنهاد مشتریان همیشگی حتماً امتحان کنید.

پیشنهاد ما این است حتماً سری هم به فضای داخلی کافه بزنید، این کار در روزهای بارانی و با انتخاب صندلی مناسبی که به شما دید خوبی از حیاط بدهد، خیلی شاعرانه و قشنگ است.

آدرس کافه نقش وصال: بلوار کشاورز،خیابان وصال شیرازی،روبروی بیمارستان آریا، نبش کوچه شاهد،پلاک ۷۰

ساعات کاری کافه نقش وصال: همه‌روزه از۱۱:۳۰ تا ۲۲

شماره تماس کافه نقش وصال:

۰۲۱۸۸۹۹۱۹۴۱

در سفرزون بخوانید :
کافه های انقلاب | آشنایی با ۱۵ مورد از برترین کافه های انقلاب

حالا شما بهترین کافه های بلوار کشاورز را انتخاب کنید

خوشحالیم که تا انتهای این مقاله با سفرزون همراه بودید. همکاران ما در تیم مجله همیشه در تلاش هستند تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنند؛ چرا که شما سزاوار آن هستید. اگر جای خالی نام هرکدام از کافه‌های این منطقه را در اینجا احساس کردید، حتماً برایمان بنویسید تا فهرست را تکمیل کنیم.

البته شما می‌توانید روی کافه‌های نَه، بوم، ایل و آوانسن هم حساب کنید.

پیشنهاد شما کدام کافه بلوار کشاورز است؟ تجربه شما از حضور در این کافه‌ها چیست؟ فکر می‌کنید دانستن چه نکاتی در خصوص هرکدام از این مکان‌ها مهم است؟