منطقه تجریش یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران است. مسیر دسترسی به دربند و درکه از میدان تجریش آغاز می‌شود. همچنین به‌لطف بازار تجریش و امامزاده صالح، جمعیت بسیاری در تجریش حضور دارند. هر کجا که جمعیت فراوانی تردد کند، کافه‌های متعدد نیز تأسیس می‌شود. اگر مسیرتان به تجریش خورد، انتخاب بین کافه‌های تجریش کار دشواری خواهد بود. پس با ما همراه باشید تا بهترین کافه های تجریش را به‌صورت کامل بشناسید.

saadatrent

بهترین کافه های تجریش را بهتر بشناسید

در تجریش اکثر کافه‌ها، لوکس هستند و دیزاین خاصی دارند. انتخاب بین کافه‌های لوکس، بی‌تردید کار دشواری است. به همین خاطر ما به نظرات مشتریان مراجعه کردیم. نظرات مشتریان بهترین معیار سنجش برای بهترین کافه های تجریش محسوب می‌شود. در ادامه شما را با بهترین کافه های تجریش بیشتر آشنا خواهیم کرد.

عمارت عمادیه

کافه عمادیه در عمارتی بسیار قدیمی قرار دارد. بر اساس گفته مدیریت کافه، قدمت این عمارت به حدود ۱۸۰ سال می‌رسد. این ساختمان با کمک مهندسان و هنرمندان، به‌صورت کامل مرمت و بازسازی شده است. کافه عمارت فضایی دلنشین و زیبا دارد. زمانی که وارد این کافه می‌شوید، حس و حال فیلم‌های قدیمی به شما دست می‌دهد. بد نیست بدانید بخشی از این عمارت، یک حمام قجری بوده است. این عمارت در بخش زیرین قرار دارد و امروزه رستوران عمارت عمادیه در آن  واقع شده است. در بخش بالای عمارت نیز کافه عمادیه قرار دارد. در طراحی فضای داخلی این عمارت از آجر‌های سرخ‌رنگ زیبا استفاده شده است. میز و صندلی‌های چوبی و عتیقه‌های دکوری نیز حس و حال خاصی به فضا می‌دهند.

منو و نحوه سرو غذا در این کافه رستوران نیز بسیار خاص است. اگر نگاهی به منوی این کافه رستوران بیاندازید، قطعاً گرسنه خواهید شد. در منوی این کافه رستوران امکان سفارش انواع غذاهای سنتی، حتی آبدوغ خیار نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سنتی یا مدرن را نیز انتخاب کنید. عمارت عمادیه دارای بخش فضای باز نیز است. در این بخش امکان سیگار‌کشیدن وجود دارد. پس به هر طریق می‌توان این کافه را یک کافه عالی دانست.

آدرس: دزاشیب، خیابان کریمی، کوچه علوی

تلفن : ۰۲۱۲۲۲۰۲۷۲۷

ساعت کار : ۱۱ الی ۲۳

در سفرزون بخوانید :
کافه های سئول | گشت‌و‌گذار و جستجوی کافه در خیابان کره جنوبی تهران

کافه سران

 

اگر از کافه‌گردها درباره بهترین کافه های تجریش سؤال کنید، قطعاً اکثراً نام کافه سران را بر زبان می‌آورند. این کافه بی‌تردید یکی از دنج‌ترین کافه های تجریش است. این کافه در ابتدای خیابان مقصودبیک قرار دارد. کافه در ارتفاع واقع شده است. در فضای کافه نیز از شیشه‌های قدی بزرگ استفاده کرده‌اند. به همین خاطر برخلاف بسیاری از کافه‌ها، نورپردازی کافه سران بسیار مناسب است. همچنین چشم‌انداز خیره‌کننده کافه، بسیاری از مشتریان را جذب خود می‌کند.

از فضای داخلی و چشم‌انداز که بگذریم، باید درباره منوی آن صحبت کنیم. منوی کافه سران بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. در این منو امکان سفارش انواع نوشیدنی، دسر و البته غذاهای فرنگی وجود دارد. غذاها و نوشیدنی‌ها همگی به شکلی تخصصی طراحی و دیزاین می‌شوند. به همین خاطر کافه سران می‌تواند گزینه مناسبی برای جشن‌ها و مراسم خانوادگی باشد.

آدرس: تجریش، ابتدای مقصودبیک، کوچه گلبر، پلاک ۳

تلفن : ۰۲۱۲۲۷۴۷۹۱۷

ساعت کار : ۱۲:۳۰ظهر – ۱۲:۳۰ شب

کافه لوشانه

کافه های تجریشمتأسفانه برخی از کافه های تجریش فقط به لوکس‌بودن فضای داخلی اهمیت می‌دهند و از کیفیت منو غافل می‌شوند. کافه لوشانه از آن دسته کافه‌های همه چیز تمام است. در این کافه می‌توانید هم از فضای زیبا و هم غذاهای خوش طعم لذت ببرید. البته بیشتر از غذا، باید به دسرها و نوشیدنی‌های لوشانه پرداخت. بد نیست اشاره کنیم کافه لوشانه یکی از بهترین دسرها را سرو می‌کند. این دسرها ظاهری بسیار زیبا دارد. در حقیقت مدیریت کافه تأکید دارد تا دسرها به بهترین شکل ممکن سرو شوند. ظاهر دسرها و نوشیدنی‌های کافه لوشانه همانند کافه‌های فرانسه یا کشورهای مهم اروپایی است. زمانی که در لوشانه حضور دارید، زمان برای شما آرام‌تر می‌گذرد. اغراق نیست اگر بگوییم با حضور در این کافه احساس می‌کنید از خاک ایران نیز خارج شده‌اید.

جالب است بدانید لوشانه یک واژه کاملاً ایرانی و اصیل است. در گذشته به لقمه‌های شیرین و خوشمزه، لوشانه گفته می‌شد. به همین خاطر این نام را برای کافه انتخاب کرده‌اند. در فضای این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. پس فقط بوی قهوه و شیرینی‌های تازه و خوشمزه به مشام می‌رسد.

آدرس: میدان تجریش، پاساژ قائم، طبقه ۵ – کافه لوشانه

تلفن : ۰۲۱۲۲۷۱۰۰۹۳

ساعت کار : ۱۰ الی ۲۲

کافه رستوران ربلان

کافه های تجریشکافه رستوران ربلان یکی از لوکس ترین کافه های تجریش محسوب می‌شود. این کافه رستوران در بین کافه های تجریش، کامل‌ترین منوی رستوران را ارائه می‌دهد. در منوی رستوران این کافه انواع غذاهای سنتی، ایرانی و فرنگی به چشم می‌خورد. همچنین امکان سفارش از منوی کافه به تنهایی نیز وجود دارد. تمام آیتم‌های منوی کافه و رستوران، با دقت کاملی تهیه می‌شوند. زمانی که غذا و یا هر نوع نوشیدنی برای شما سرو می‌شود، قطعاً جذب دیزاین زیبای آن خواهید شد. در تهیه غذا، دسر و انواع نوشیدنی، از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

بر اساس نظرات مشتریان، اکثریت از این کافه راضی هستند. در فضای داخلی این کافه رستوران، امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر فضای آن کاملاً خانوادگی است. پس می‌توانید آن را برای دورهمی‌های خانوادگی یا قرارهای دونفره عاشقانه انتخاب کنید. لازم به ذکر است این کافه در پاساژ تندیس قرار دارد و چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه را به شما هدیه می‌دهد. همچنین مشتریان کافه می‌توانند از پارکینگ تندیس نیز استفاده کنند.

آدرس: تجریش-ابتدای فنا خسرو-مرکز خرید تندیس-طبقه۷

تلفن : ۰۲۱۲۴۵۱۲

ساعت کار : ۱۲ الی ۲۴

در سفرزون بخوانید :
کافه رستوران ربلان ، لوکس به معنای واقعی

کافه ۲۴

کافه های تجریشکافه ۲۴ یکی از متنوع‌ترین منوها را در بین کافه های تجریش دارد. اگر به تنوع منو در کافه اهمیت می‌دهید، باید حتماً سری به کافه ۲۴ بزنید. فضای داخلی این کافه بسیار دوستانه است. بسیاری از مشتریان کافه ۲۴ ، مشتریان قدیمی و ثابت هستند. به همین خاطر معمولاً فضای داخلی کافه شلوغ است. در این کافه انواع میان‌وعده‌های جذاب همانند کوکتل میوه سرو می‌شود. تصور کنید یک ظرف کامل از میوه‌ها خوشمزه همراه با سس شکلات یا توت‌فرنگی را به‌عنوان عصرانه میل کنید. اگر قصد چشیدن طعم نوشیدنی‌های ترکیبی خاص را دارید نیز کافه ۲۴ برای شما بهترین گزینه خواهد بود. در فضای کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. پس خبری از بوی دود سیگار در کافه نیست. به همین خاطر می‌توان کافه ۲۴ را یک کافه خانوادگی و مناسب قرارهای دونفره دانست.

آدرس: میدان تجریش خیابان فناخسرو جنب دیوان عدالت پلاک۱۵۲ کافه۲۴

تلفن : ۲۲۷۰۹۶۳۳

ساعت کار : ۷:۳۰ الی ۲۳:۵۹ |  ۰۰:۰۰ الی ۰۲:۰۰

در سفرزون بخوانید :
رستوران های تجریش: معرفی ۱۰ رستوران از بهترین رستوران های تجریش

کافه نوودیا

کافه های تجریشکافه نوودیا یکی از باصفاترین کافه های تجریش محسوب می‌شود. این کافه در منطقه ولنجک و دل کوه قرار دارد. ظاهر این کافه از نظر معماری بی‌بدیل است. دقیقاً همانند ویلاهای عجیب خارجی، این کافه در دل کافه بنا شده است. با توجه به توضیحات ذکر شده، حتماً می‌توانید تصور کنید کافه نوودیا چه چشم‌انداز زیبایی دارد. کافه نوودیا دارای بخش روباز و سرپوشیده است. در بخش روباز شما می‌توانید از فضای باز و هوایی آزاد لذت ببرید. همچنین امکان سیگار‌کشیدن در فضای باز نیز وجود دارد.

منوی کافه نوودیا منویی بسیار متنوع است. در این منو می‌توانید انواع نوشیدنی  سرد یا گرم، دسر یا شیرینی و البته غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید. کافه نوودیا علاوه بر فضایی زیبا، کیفیت خدمات بسیار مطلوبی نیز دارد. این دارای فضایی بسیار بزرگ است. به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت از آن برای دورهمی‌های دوستانه، جمع‌های خانوادگی، انواع مراسم و یا جلسات کاری استفاده کنید.

آدرس: ولنجک بام تهران انتهای ولنجک مجموعه تله کابین توچال جاده تندرستی جنب آبشار

تلفن : ۰۲۱۲۲۴۰۳۰۴۱

ساعت کار : ۸ صبح الی ۱ بامداد

کافه غروب

سبک دیزاین داخلی برخی کافه‌ها را از روی نامگذرای آن می‌توان تشخیص داد. به‌عنوان مثال کافه غروب یکی از دنج‌ترین کافه های تجریش محسوب می‌شود. این کافه بیشتر برای جوانان مناسب است. در کافه غروب سیگار‌کشیدن آزاد است. پس اگر دوست ندارید لباس شما بوی سیگار بگیرد، بهتر است یک کافه دیگر را انتخاب کنید. این کافه فضایی دنج، کم‌نور، دنج و راحت دارد. اگر به‌دنبال کافه‌ای هستید که از آرامش آن لذت ببرید، کافه غروب برای شما بهترین گزینه خواهد بود. دیزاین کافه غروب همانند کافه‌های آمریکایی است. در این کافه از مبلمان راحتی به‌جای صندلی‌های چوبی استفاده کرده‌اند. منوی این کافه نیز انواع نوشیدنی، دسر و غذاهای فرنگی را شامل می‌شود.

آدرس: تجریش، جنب سینما آستارا، پلاک ۷۳، طبقه دوم، کافه غروب

تلفن : ۲۲۷۳۸۴۲۲

ساعت کار : ۱۱ الی ۲۲

لمیز قائم

کافه لمیز یکی از برندهای زنجیره‌ای در بین کافه‌‌های تهران است. این کافه شعب مختلفی در تمام تهران دارد. معمولاً مشتریان کافه لمیز در هر کجای تهران به شعب آن سر می‌زنند. یکی از شعب این کافه در میدان تجریش و پاساژ قائم قرار دارد. پاساژ قائم یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در تجریش محسوب می‌شود. به همین خاطر همه روزه تردد فراوانی در آن صورت می‌گیرد. به همین خاطر معمولاً کافه لمیز پاساژ قائم در اکثر مواقع شلوغ است. کافه لمیز یک کافه آرامش و راحت است. در این کافه می‌توانید با خیال راحت استراحت کنید و یک دسر خوشمزه سفارش دهید. در محیط کافه لمیز امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر فضای آن همیشه بوی خوش قهوه و کیک تازه می‌دهد. این کافه برای قرارهای دونفره می‌تواند گزینه مناسبی باشد. فقط به یاد داشته باشید یافتن جای پارک خودرو در اطراف بازار قائم بسیار دشوار است.

آدرس: میدان تجریش، پاساژ قائم، طبقه ۶

تلفن : ۰۲۱۲۲۷۲۱۴۶۹

ساعت کار : همه روزه ۹ تا ۲۲

کافه لمیز

تعجب نکنید، اشتباه نکردیم! همان طور که اشاره شد، کافه لمیز یک برند زنجیره‌ای در تهران است. اگر طرفدار کافه لمیز هستید و به دلایل مختلف نمی‌خواهید به پاساژ قائم بروید، می‌توانید به ابتدای خیابان ملکی سعدآباد مراجعه کنید. در این مکان یکی دیگر از شعب کافه لمیز وجود دارد. این کافه برخلاف لمیز قائم، بسیار دنج و خودمونی است. اکثر مشتریان این کافه، مشتریان ثابت هستند. از نظر کیفیت خدمات، کافه لمیز سعدآباد با شعب دیگر لمیز تفاوتی ندارد؛ اما فضای این کافه بسیار دنج‌تر از کافه‌های دیگر لمیز است. در این کافه شما می‌توانید انواع قهوه‌های خاص، دسرهای تازه و غذاهای فرنگی را سفارش دهید. همچنین باید بدانید کافه لمیز از ساعات ابتدایی صبح آماده ارائه صبحانه‌ای جانانه و خوشمزه به مشتریان خود است.

آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی سعدآباد، پلاک ۶

تلفن : ۰۲۱۲۲۷۰۰۸۶۱

ساعت کار : همه روزه ۹ تا ۲۲

کافه چمپیونز

چقدر اهل ورزش زیبای فوتبال هستید؟ بارسلونا یا رئال مادرید؟ پرسپولیس یا استقلال؟ طرفدار دو آتیشه کدام تیم هستید؟ کافه چمپیونز از نظر طراحی یک سبک جدید را پیش گرفته است. تقریبا‌ً می‌توان گفت مشابه این طراحی را در هیچ یک از کافه‌های تهران مشاهده نخواهید کرد. کافه چمپیونز در طراحی خود از المان‌های فوتبالی استفاده کرده است. حتی نام این کافه نیز اشاره به جام قهرمانان اروپا دارد. مدیریت کافه تلاش داشته با این کار یک پاتوق عالی برای طرفداران فوتبال ایجاد کند. البته در این کار نیز موفق بوده است. همان طور که انتظار دارید، یک تلویزیون بزرگ نیز در این کافه نصب شده تا بازی فوتبال را در آن پخش کنند. اگر در زبان پخش بازی‌های حساس قصد دارید تا آن را به‌صورت گروهی تماشا کنید، کافه چمپیونز برای شما بهترین گزینه خواهد بود. در ساعاتی که فوتبال خاصی پخش نمی‌شود، جام فوتبال پلی‌استیشن بین مشتریان برگزار می‌شود.

آدرس: ولیعصر ، نرسیده به میدان تجریش کوچه لادن ، کوچه سعدى ، پلاک ۹

تلفن : ۲۲۷۱۶۸۷۶

ساعت کار : همه روزه ۹ تا ۲۲

کافه گرند تاک

کافه گرند تاک جزء دنج ترین کافه های تجریش است. گرند تاک فضایی تاریک، خلوت و به دور از شلوغی دارد. اگر به‌دنبال مکانی خلوت برای قرارهای عاشقانه دونفره هستید، ما به شما کافه گرند تاک را معرفی می‌کنیم. میزهای چوبی، دکوراسیون خاص و شمع‌های روی میز، همه چیز برای یک قرار عاشقانه مهیا است. در این کافه سیگار‌کشیدن آزاد است. پس اگر می‌خواهید از کشیدن سیگار پس از چای داغ لذت ببرید، این کافه برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. کافه گرند تاک تنوع خاصی در منوی خود ارائه نمی‌دهد. با این وجود عطر قهوه‌هایش بی‌نظیر است و حتماً باید آن را بچشید.

آدرس: میدان تجریش ، ابتدای ولیعصر ، روبروی شیرینی لادن ، کوچه سعدی ، پلاک ٩

تلفن : ٢٢٧١۶٨٧۶

ساعت کار : ۱۰:۰۰ – ۲۴:۰۰

مونین بار

مونین بار دیوار به دیوار کافه لمیز تجریش قرار دارد. شاید تصور کنید با وجود کافه لمیز چرا کسی باید کافه دیگری برود؟ این تصور کاملاً اشتباه است. در حقیقت مونین بار نیز مشتریان پر و پا قرص خود را دارد. بسیاری از مشتریان مونین بار، مشتریان ثابت و قدیمی هستند. فضای داخلی مونین بار فضایی اروپایی و آمریکایی است. پشت میز اصلی کافه، باری بزرگ حاوی انواع نوشیدنی به چشم می‌خورد. در حقیقت دلیل نام‌گذاری مونین بار نیز همین بار زیبا است. با توجه به نام کافه و طراحی آن، باید انتظار نوشیدنی‌های خاص و ترکیبی را در آن داشته باشید. این کافه فضایی کوچکی دارد. همچنین خبری از فضای باز در آن نیست. به همین خاطر برای رفاه حال تمام مشتریان، امکان سیگار‌کشیدن در مونین بار وجود ندارد. پس بسیاری آن را گزینه‌ای مناسب برای قرارهای عاشقانه دونفره می‌دانند.

آدرس: میدان تجریش جنب لمیز کافی

تلفن : ۰۲۱۲۲۷۰۸۰۶۱

ساعت کار : ۱۰:۰۰ – ۲۴:۰۰

کافه لانجین

 کافه لانجین یکی از معروف‌ترین کافه های تجریش است. این کافه در سطح تهران شهرت فراوانی دارد. کافه لانجین معمولاً در تمام ساعات روز شلوغ است. در فضای کافه لانجین امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر فضای مناسب برای خانواده‌ و بانوان محسوب می‌شود. کافه لانجین فضایی دلنشین و زیبا دارد. در این فضا فقط بوی خوش قهوه و کیک‌های تازه به مشام می‌رسد. لازم به ذکر است کافه لانجین یک نیم‌طبقه یا بالکن نیز دارد. این بالکن را می‌توان لژ خانوادگی و مناسب قرارهای دونفره عاشقانه دانست. کافه لانجین کیفیت خدمات مطلوب دارد. تنوع منوی کافه لانجین باعث می‌شود تا در هر بار بازدید، طعمی جدید را بچشید. در منوی این کافه انواع نوشیدنی ترکیبی، قهوه، کوکتل، دسر و غذاهای فرنگی وجود دارد.

آدرس: خیابان ولیعصر بعد از میدان تجریش

تلفن : ۲۲۷۰۱۶۴۶

ساعت کار : ۱۰:۰۰ – ۲۴:۰۰

کافه پل

کافه پل جزء باصفاترین کافه های تجریش محسوب می‌شود. این کافه در منطقه سعدآباد قرار دارد. کافه پل یک مغازه نسبتاً کوچک در کنار خیابان‌های فرعی سعدآباد است. این کافه ورودی شیشه‌ای یک‌دست دارد. به همین خاطر نورگیر این کافه بسیار مناسب است. در این کافه خبری از محیطی بسته و تاریک نیست. کافه پل همان جایی است که می‌توانید صبحانه خود را در آن میل کنید و روز خود را با انرژی کامل آغاز نمایید. کافه پل یک کافه عالی برای قرارهای عاشقانه دونفره محسوب می‌شود. در این کافه انواع نوشیدنی‌های خوشمزه ترکیبی، بستنی‌های خاص و قهوه‌های خوش‌عطر کنار دسرهای تازه سرو می‌شود. لازم به ذکر است معمولاً در نزدیکی کافه پل می‌توانید جای پارک پیدا کنید. پس نیازی نیست نگران یافتن جای پارک خودرو باشید.

آدرس ۱ : تجریش، ابتدای سعدآباد، شماره ۸

تلفن : ۲۲۷۱۲۲۸۴

ساعت کار : ۹ تا ۲۴

کافه ویونا

در آخر قصد داریم کافه ویونا تجریش را به شما معرفی کنیم. کافه ویونا نیز همانند کافه لمیز چندین شعبه در تهران دارد. مشتریان این کافه به آن وفادار هستند و با خیال راحت به تمام شعب آن مراجعه می‌کنند. یکی از شعب معروف لمیز در منطقه تجریش و پاساژ ارگ تجریش قرار دارد. پاساژ ارگ تجریش یک پاساژ چندمنظوره بزرگ است. همه روزه بسیاری در این پاساژ تردد دارند. به همین خاطر کافه ویونا معمولاً در تمام ساعات روز شلوغ است. کافه ویونا یک کافه خانوادگی به حساب می‌آید.

در این کافه خبری از فضای تاریک یا بوی سیگار نیست. صدای موسیقی لایت همواره در سالن پخش می‌شود و عطر خوش قهوه به مشام می‌رسد. دکوراسیون کافه ویونا تجریش بسیار زیبا است. ظاهر آن را می‌توان مشابه کافه‌های کلاسیک اروپایی دانست. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی و دسرهای تازه خوشمزه را سفارش دهید. البته در کافه ویونا برخی غذاهای فرنگی و تنقلات همانند چیپس و پنیر نیز سرو می‌شود. لازم به ذکر است مشتریان می‌توانند از پارکینگ مجتمع تجاری ارگ تجریش نیز استفاده کنند.

آدرس: خیابان سعد آباد ، مجتمع تجاری ارگ تجریش ، نبش درب ورودی اول

تلفن : ۲۲۳۹۶۲۸۸

ساعت کار : ۸:۰۰ – ۲۳:۰۰

در سفرزون بخوانید :
کافه های شمال تهران ، در لوکس‌ترین کافه‌های تهران قهوه بنوشید

کلام آخر

خب دوستان عزیز و همراهان گرامی سفرزون، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های تجریش چیست؟ به نظر شما کدام کافه باید به این لیست اضافه شود؟ آیا تجربه حضور در هیچ یک از این کافه‌ها را داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان هستیم.