دنبال یک پاتوق خوب و آرام می‌گردید که بتوان در آنجا ساعاتی دور از شلوغی زندگی روزمره و خستگی‌های همیشگی آرامش پیدا کنید؟ کافه های جردن پیشنهاد ما به شماست. محله جردن تهران یکی از محله‌های پررفت‌وآمد است که کافه‌های متنوع و رنگین آن افراد زیادی را برای گذاران وقت به این محله می‌کشاند.

saadatrent

همین استقبال باعث شده تا موضوع رقابت بین کافه‌های این محله حسابی گرم باشد و هر کافه‌ای سعی کند بهترین خدمات، بهترین منو و بهترین فضا را در اختیار کافه‌نشینان قرار دهد تا رضایت بیشتر آنها را جلب کند. کافه های جردن منوهای متنوعی از انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها دارند که هر سلیقه و ذائقه‌ای را راضی نگه خواهند داشت. اگر دوست دارید با کافه‌های این منطقه بیشتر آشنا شوید تا پایان همراه ما در مجله سفرزون بمانید.

 

 کافه هات کاپ

کافه هات کاپ. کافه‌ای در مرکز خیابان جردن که به نوعی شعبه مرکزی این برند محسوب می‌شود. هات کاپ را باید یک کافه روستری مدرن با طراحی مینیمال توصیف کرد که ماموریت اصلی خود را اشاعه فرهنگ مصرف قهوه برای همگان تعریف کرده‌است.

آیتم‌های متنوع منوی این کافه که عموما مشتق از قهوه روست شده در خود هات کاپ است، بهشتی برای علاقمندان کافه‌گردی محسوب می‌شود. انواع نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه در کنار شیک‌ها و آیس‌کافی‌های نوستالژیک، هات کاپ را به گزینه اول کافه‌های جردن تبدیل کرده‌است. البته از سرویس ویژه کلد برو یا همان قهوه سرد دم این کافه غافل نشین.

سیستم پیشرفته صوتی و تصویری هات کاپ، پاتوقی جذاب برای تماشای مسابقات ورزشی، برگزاری ایونت‌های فیلم و حتی جلسات اداری محسوب می‌شود. اگر سحر خیز هستید و در اطراف خیابان جردن زندگی می‌کنید، هات کاپ از ۷ صبح با منوی پر و پیمان صبحانه (بشقاب انگلیسی، املت سوجوک، املت نوستالژی و بشقاب ایرانی) همان گمشده شماست.

هات کاپ در یک کلام خود را محفلی برای ایجاد حس خوب برای مخاطبینش معرفی می‌کند. سرویس بیرون‌بر هات کاپ، برای منطقه رایگان خواهد بود و به راحتی می‌تونید از محل کار یا منزل خود در خیابان جردن نوشیدنی و یا میان‌وعده دلخواهتون را سفارش بدین.

آدرس کافه هات کاپ: تهران، جردن، بالاتر از اسفندیار، نبش عاطفی شرقی

شماره تماس: ۲۶۲۰۰۱۳۱-۰۲۱

ساعت کاری: ۷ صبح تا ۱۲ شب

 

کافه رستوران کوبابا؛ از تهران تا خاورمیانه

کافه رستوران کوبابا | کافه های جردن

طعم غذاهای خاورمیانه‌ای در کافه های جردن را با کوبابا بچشید. کافه رستوران کوبابا در قلب خیابان جردن یکی از محبو‌ب‌ترین کافه‌هایی است که می‌توانید هم به‌صرف خوردن یک غذای خاورمیانه‌ای ارگانیک مهمان آن شوید و هم مقصد کافه گردی شما باشد. تمرکز اصلی غذاهای کوبابا روی غذاهای عربی، مدیترانه‌ای و لبنانی است.

می‌توانید انواع دسرهای عربی مثل حمص، شاورما، شیرین‌‌های ترکیه‌ای و مراکشی مثل کنوفه و باقلوا را در منو آن ببینید. این مجموعه با دو شعبه دیگر در نقاط مختلف تهران فضایی زیبا، خاص و مفرح دارد که لحظه‌هایی به‌یادماندنی و متفاوت را برای کافه‌نشینان خود می‌سازد.

کیفیت خوب غذای این مجموعه شما را پیش مهمانان و عزیزانی که دوستشان دارید و می‌خواهید یک وعده غذای لذت‌بخش کنار آنها بخورید، سرافکنده نخواهد کرد! البته همان‌طور که از کیفیت خوب و تنوع بالای منو کافه کوبابا صحبت می‌کنیم، دور از انتظار نیست که قیمت آن هم نسبت به کافه‌های دیگر کمی گران باشد.
کافه رستوران در طبقه دوم یک مجتمع واقع شده و در ورود رستوران از سمت در اصلی ساختمان است. اطراف رستوران امکان پارک خودرو شخصی وجود ندارد و برای پارک خودرو باید از کوچه‌‌های مجاور کافه استفاده کنید.

آدرس کافه کوبابا: تهران، جردن، نبش خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول

شماره تماس: ۲۶۲۰۸۹۵۶- ۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: kubaba.kitchen

ساعت کاری: ۱۲:۳۰ تا ۱۵:۳۰ – ۱۹:۳۰ تا ۲۳

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های شریعتی تهران: گشت‌وگذار در یکی از محله‌های اصیل

کافه‌قنادی دانژه؛ به شیرینی یک لبخند

کافه‌قنادی دانژه | کافه های جردن

اگر شما هم مثل من رابطه سفت‌وسختی با انواع شیرینی‌ها و کیک‌ها دارید، کافه‌قنادی دانژه جایی است که باید حتی یکبار هم که شده امتحان کنید. این بار ساعات خود را در با طعم لذیذ شیرین‌های خوشمزه، کیک، کوکی‌ها و قهوه‌های بی‌نظیر بگذرانید. کافه‌قنادی دانژه منتظر شماست تا میزبان شما در دنیای شیرین‌های خاطره‌انگیز و متفاوت باشد.

آدرس کافه دانژه: تهران، جردن، بالاتر از بلوار اسفندیار، پلاک ۱۴۹

شماره تماس: ۶۲۰۵۷۵۹ – ۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: danjeh

ساعت کاری: ۸:۳۰ تا ۲۳

بالکافه؛ رقص باله بر فرار جردن

بالکافه | کافه های جردن

کافه‌ای با یک فضای شیک و دکور قشنگ در لیست کافه های جردن قرار دارد که دیدن آن خالی‌ازلطف نیست. کافه‌ای با طراحی متفاوت و سرویس‌دهی رضایت‌بخش که برای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی یک پیشنهاد خوبی است. بالکافه در طبقه بالا فروشگاه جین وست قرار دارد؛ برای راحتی بیشتر می‌توانید از آسانسور فروشگاه هم استفاده کنید تا به کافه برسید. فضای کافه بسیار بزرگ و شامل فضای بسته با دکوراسیون مدرن است و زیبایی و چشم‌نواز طراحی تراس کافه یکی دیگر از حسن‌های بالکافه است. منوی صبحانه متنوع با تزئیناتی هنرمندانه است که دیدن و خوردن آن چشم و دلتان را سیر خواهد کرد.

بالکافه دو شعبه در تهران، دو شعبه در شیراز و یک شعبه در نمک‌آبرود و آمل دارد. امکان بیرون بر‌هم برای منوی غذا و نوشیدنی کافه وجود دارد. اگر نشستن در فضای خلوت و شخصی خود را به محیط کافه ترجیح می‌دادید؛ می‌توانید به‌راحتی از اسنپ فود به کافه سفارش بدهید و غذا و نوشیدنی خود را در خانه‌تان میل کنید.
قیمت گزینه‌های منو نسبت به حجم و کیفیتی که دارند مناسب است اما اگر بخواهیم چشم روی کیفیت آن ببندیم و فقط از قیمت صحبت کنیم، کمی گران به نظر می‌رسد.

آدرس بالکافه: تهران، جردن، تقاطع جردن و اسفندیار، ساختمان اکسین

شماره تماس: ۴۰۲۲۸۵۲۶ -۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: balcafe

ساعت کاری: ۸ صبح تا ۲۳:۴۵

در سفرزون بخوانید :

کافه مکث؛ مکثی برای ساختن یک خاطره

کافه مکث | کافه های جردن

شعار کافه مکث این است که به طور هوشمندانه‌ای از سادگی در طراحی خود استفاده کرده تا برای اولین‌بار هم که شده، کافه‌ای ساده، خالی از شلوغی‌های سرسام‌آور و ترکیب رنگی کرم و قهوه‌ای سوخته بسازد. اگر بخواهیم سراغی از این ادعا در فضای داخلی کافه بگیریم، تا حدی می‌توان مهر تأیید به دنج بودن و ساده بودن کافه زد اما ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای کمی فضا را خسته کرده است.

به‌هرحال مکث توانسته به رسالت سادگی و دنج بودن خود پایبند بماند. نورهای متمرکز و نقطه‌ای برای بهتر دیده‌شدن تابلوهایی که روی دیوار کار شده کمک می‌کند تا بدانید هم در یک کافه برای نوشیدن و صرف میان وعده هستید و هم یک گالری که زلف کافه‌نشینی شما را به زلف هنر گره می‌زند.

منو متنوع و کامل یکی دیگر از محاسن کافه مکث بین کافه های جردن است. کیفیت خوب و رضایت‌بخش میان وعده‌های و نوشیدنی‌ها هنوز هم مثل همان سال‌‌های اول فعالیت کافه مکث لبخند رضایت کافه‌نشینان را مال خود می‌کند و به همان اندازه هم قیمت مناسب و اقتصادی آن لطف دیگر کافه است. امکان استعمال سیگار در فضای داخل کافه هم وجود دارد. اگر کمی به هر دلیلی با استشمام دود سیگار مشکل دارید بدانید این کافه فضای بازی برای دور بودن از دود سیگار ندارد و این مورد ممکن است کمی برای شما مشکل‌ساز باشد.

آدرس کافه مکث: تهران، جردن، ناهید شرقی، طبقه همکف

شماره تماس: ۲۲۰۳۸۵۱۷-۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: makscafe

ساعت کاری: ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰

در سفرزون بخوانید :
کافه های لواسان | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه های لواسان

جمع‌بندی

تعداد کافه های جردن بیشتر از این موارد است اما ما در سفرزون سعی کردیم فهرستی از بهترین و باکیفیت‌ترین کافه‌‌ها با شما به اشتراک بگذاریم. اگر شما بخواهید کافه‌ای به ما پیشنهاد دهید کدام است؟ کدام یک از کافه های روباز جردن را برای یک هم‌نشینی دوستانه انتخاب می‌کنید؟ کافه‌ای هست که بخواهید در این مطلب از سفرزون درباره آن صحبت کنیم؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا در به‌روزرسانی‌های بعدی از آنها صحبت کنیم.