سئول یکی از آن خیابان‌های معروف است که حتماً تابه‌حال اسم آن را شنیده‌اید. خیابانی جذاب و محبوب که مقصد تهران‌گردی افراد زیادی است و به‌خاطر حضور سفارتخانه کره جنوبی در منطقه به این نام شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید در این خیابان دوست‌داشتنی طعم خوشی از قهوه و میان وعده‌های لذت‌بخش را تجربه کنید، پس حتماً باید سری به کافه های سئول بزنید.

saadatrent

اگر می‌خواهید این بار تور کافه گردی خود را در این خیابان معروف تهران برگزار کنید، احتمالاً لیستی از بهترین این کافه‌ها انتخاب را برای شما آسان و در وقتتان صرفه‌جویی می‌کند. این مطلب از سفرزون قرار است درباره کافه های سئول با شما صحبت کنیم:

کافه رئیس

کافه های سئولاگر شما هنوز برای کافه گردی و خوردن قهوه محبوبتان پاتوق خود را پیدا نکرده‌اید وقت آن رسیده تا کافه رئیس در خیابان سئول را امتحان کنید. کافه رئیس با ۴.۲ امتیاز و چهارستاره در لیست کافه های سئول رتبه اول را به خودش اختصاص داده است. نظرسنجی‌ها و بازخوردهایی که مشتریان قبلی این کافه درباره آن نوشته‌اند می‌گوید شعبه کافه رئیس در خیابان سئول در تمام این سال‌های فعالیت خود توانسته لقب بهترین قهوه تهران را برای خود کند!

محیطی که با فضای دلنشین و آرام و یک لاته خوشمزه حسابی می‌تواند کیفتان را کوک کند و انرژی لازم برای به پایان رساندن روز را دوباره به شما برگرداند. علاوه بر همه خوبی‌هایی که گفتیم، جای پارک راحت و در دسترس اطراف کافه، موسیقی دلنشین، طراحی و دکوراسیونی خوب و حرفه‌ای از دیگر نکات مثبت این کافه است. از خوبی‌های زیاد این کافه گفتیم اما این را هم از قلم نیندازیم که کافه در یک پاساژ قرار گرفته است و به‌خاطر چنین موقعیتی نمی‌تواند پذیرای شما برای شب‌نشینی باشد.

آدرس کافه رئیس: تهران، خیابان سئول، خیابان یاسمی، پلاک ۶۰

شماره تماس: ۸۸۳۱۴۷۳۸ – ۰۲۱

 کافه سئول

کافه های سئولکافه سئول در خیابان هم اسمش، یکی از دیگر کافه‌های دنج و خوب این منطقه است. این کافه هم توانسته درصد رضایت زیادی از مشتریان خود جلب کند و رتبه دوم جست‌وجوی گوگل قرار بگیرد. امتیاز کافه سئول ۴ و دارای چهارستاره است. محیطی آرام، کافه‌ای دنج و گرم، فضای داخلی خوب، غذای خوب و کیفیت بالای نوشیدنی‌ها لیستی از تمام خوبی‌‌هایی است که می‌توان درباره این کافه گفت. در کافه سئول می‌توانید از اینترنت رایگان کافه هم استفاده کنید.

اگر دوست دارید ساعاتی که در کافه هستید راحت باشید و با محدودیت‌هایی مثل ممنوعیت کشیدن سیگار مواجه نشوید، کافه سئول پیشنهاد خوبی خواهد بود. علاوه بر اینکه جای پارک آسان و در دسترسی دارد، امکان کشیدن سیگار هم در کافه فراهم است.

آدرس: تهران، خیابان سئول، روبه‌روی درب غربی باشگاه انقلاب، نبش هشتم شرقی

شماره تماس: ۸۸۰۴۳۹۵۵ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :
کافه های اکباتان | گشت‌وگذاری در یکی از محله‌های محبوب غرب تهران

کافه رستوران ستاره ونک

کافه های سئول

کافه رستوران ونک با چندین سال سابقه کاری و محیطی زیبا و آرام جز‌ء گزینه‌های خوب در لیست کافه های سئول است. سالن‌های جداگانه و دو مجموعه مجزا در این کافه رستوران باعث شده تا فضای مناسب و خوبی برای همه افراد فراهم شود. امتیاز کافه ستاره ونک ۴.۳ و چهار و نیم ستاره است. چه افرادی که با خانواده به این رستوران می‌آیند و چه افرادی که به‌قصد وقت گذراندن در کافه این مقصد را انتخاب می‌کنند می‌توانند از فضای مناسب و راحت آن استفاده کنند.

علاوه بر این، محوطه باغ رستوران هم با ظرفیت ۱۷۰ نفر و سالنی به ظرفیت ۱۳۰ نفر انواع غذاهای دریایی و کباب‌ها را سرو می‌کند. کیفیت غذاها، حجم زیاد و سرویس و رفتار دوستانه و مؤدبانه کادر اجرایی کافه از ویژگی‌های مثبت دیگر این کافه رستوران است. سوشی و کباب مغولی احتمالاً می‌تواند یکی از پیشنهادهای ویژه غذا اینجا باشد.

آدرس: تهران، خیابان سئول، روبه‌روی بن‌بست نسترن

شماره‌تلفن: ۸۸۰۴۲۱۹۳ – ۰۲۱

سفره خانه سنتی و کافه باربد

کافه های سئولاگر دنبال آرامش کافه و محیط هستید و گذران ساعاتی از روز در کمال آرامش و آسودگی برای شما اولویت دارد، سفره‌خانه و کافه باربد می‌تواند حسابی شما را به این خواسته‌تان برساند. محیط آرامی که در دکور و چیدمان سنتی این کافه برای مراجعه‌کنندگان تدارک‌دیده‌شده است حُسن مهم آن است. امتیاز کافه باربد ۳.۹ و چهارستاره است.

منویی از غذاها، خوراک‌ها، کباب‌های ایرانی و میز اردور تشکیل شده که باتوجه‌به کیفیت و خدماتی که ارائه می‌دهند، قیمت آن اقتصادی و خوب است. باربد جدا از بخش رستوران و سفره‌خانه بخشی هم برای برگزاری مهمانی در نظر گرفته است که این هم نکته مثبتی درباره این رستوران محسوب می‌شود.

آدرس: تهران، ونک، خیابان سئول، ۵۰۰ متر بالاتر از میدان شیخ بهایی، پلاک ۵۷

شماره تماس: ۸۸۰۶۸۴۱۰ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :
کافه های شمال تهران ، در لوکس‌ترین کافه‌های تهران قهوه بنوشید

سام کافه

کافه های سئولمی‌خواهید در روزهای کرونایی کافه را به خانه خودتان بیاورید و خیالتان راحت باشد که با نشستن در محیط‌های شلوغ و نامطمئن در معرض خطر قرار نمی‌گیرید؟ سام کافه کار را برای شما راحت کرده است. کافه‌ای خوب، دوست‌داشتنی و دنج در لیست کافه های سئول که می‌توانید درخواست تحویل در محل هم از آن داشته باشید. سام با ۴ امتیاز و چهار ستاره در لیست گوگل نشان داده می‌شود و همچنان تلاش می‌کند رضایت مشتریان خود را جلب کند.

سرویس سام هم به‌اندازه کیفیت و آرامش کافه خوب و قابل‌قبول است. طعم بی‌نظیر قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها فراموش‌نشدنی است. بهترین قهوه با معقول‌ترین قیمت را می‌توانید در این کافه پیدا کنید. منوی غذا و میان وعده‌ها هم از لیست خوبی‌های اینجا جا نمانده است.

ساندویچ‌ها، پیتزا و حتی کوکی‌های کافه سام خوشمزه و لذیذ هستند. همه این خوبی‌ها را کنار سرویس‌دهی خوب و رفتار مناسب کارکنان هم بگذارید که مجموعه خوبی‌ها را تکمیل کند!

آدرس: تهران، خیابان سئول، نبش خیابان خدامی و آفتاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مادیران، جنب پارک، خیابان آفتاب

شماره تماس: ۸۶۰۹۲۱۱۴ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :

جمع‌بندی

این مطلب از سفرزون هم گشت‌وگذاری در خیابان سئول و کافه های سئول داشتیم. تلاش کردیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین کافه‌هایی که می‌توانند مقصد کافه گردی شما در این خیابان باشند را لیست کنیم. شما تجربه وقت گذراندن در کدام یک از این کافه‌ها را دارید؟ اگر بخواهید نامی از لیست را به کسی پیشنهاد کنید، کدام مورد است؟ نظرها، پیشنهادها و تجربه‌های خود را درباره کافه‌های خیابان سئول با ما در سفرزون به اشتراک بگذارید.