شاید بهترین مکان برای فرار از شلوغی و یا یک قرار ملاقات دوستانه در دل شهر، یک کافه دنج، ته کوچه‌ای بن بست باشد که با میز و صندلی چوبی، آرامش را مهمان دل شما می‌کند. همین که نام کافه به گوش ما می‌رسد، ناخودآگاه بوی چای و قهوه را می‌توانیم در مشام خود حس کنیم. فضایی نسبتا کم نور و با موسیقی لایت، که برای فرار از یک روز خسته کننده جان می‌دهد. شاید هیچ چیز بیش از این لذت نداشته باشد که روی صندلی میز کنار پنجره یک کافه کوچک بنشینیم و شاهد عبور و مرور و هرج و مرج شهر باشیم و در همان حال که قهوه خود را آرام می‌نوشیم، سر خود را بر می‌گردانیم و به سراغ کتاب نیمه‌کاره‌مان می‌رویم. با سفرزون همراه شوید تا کافه های مرکز تهران و آرامشی در دل طوفان را تجربه کنید.

saadatrent

 

کافه تهرون

کافه های تهران - کافه تهرون
صمیمیت خاطره‌ها در کافه تهرون ویلا

کافه تهرون در مرکز شهر و خیابان ویلا قرار دارد. این کافه در اغلب مواقع شلوغ است. به خاطر وجود فضای باز داخل کافه، امکان استعمال سیگار نیز وجود دارد. فضای این کافه بسیار دلپذیر و دوست‌داشتنی است. این کافه با سرو غذاهای ایرانی و خوشمزه مامان‌پز، مشتریان زیادی را جلب خود کرده است. اگر به این کافه سری زدید، بهتر است کشک بادمجان، املت و عدسی آن را حتما امتحان کنید. داخل این کافه به شکل حیاط خانه مادربزرگ‌ها ساخته شده و با حوضی آبی، صفایی وصف نشدنی دارد.

کافه های مرکز تهران
کافه تهرون |کافه های مرکز تهران

آدرس کافه تهرون : خیابان ویلا ، کوچه خسرو ، پلاک ۳۹

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۰۶۸۱۳

ساعت کار: ۸:۳۰ الی ۲۲

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

در سفرزون بخوانید :
کافه های فردوسی: معرفی بهترین‌ها و گشت‌وگذار در یکی از محله‌های محبوب تهران


برای دریافت راهنمای سفر به تهران کلیک کنید.


کافه گل رضاییه

کافه گل رضاییه | کافه های مرکز تهران
کافه گل رضاییه | کافه های مرکز تهران

چه اهل تهران باشید چه نه، حتما در مورد خیابان سی‌تیر زیاد شنیده‌اید. کافه گل رضاییه، یکی از کافه‌های این خیابان است که با برخورد دوستانه و فضای زیبا، مشتریان دائمی خودش را دارد. در این رستوران امکان سیگار کشیدن وجود ندارد، اما در عوض می‌توانید از دست‌پخت آشپز این کافه نهایت لذت را ببرید. در مراجعه به این کافه زیبا، حتما کتلت و ماست و خیار را سفارش دهید.

آدرس کافه گل رضاییه : خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، بالاتر از موزه آبگینه پ ۱۷۲

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۰۷۲۹۰

ساعت کار: ۸:۳۰ تا۱۰:۳۰و ۱۲ تا ۱۶

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

کافه بروژ

کافه بروژ | کافه های مرکز تهران
کافه بروژ | کافه های مرکز تهران

کافه بروژ در نزدیکی پارک دانشجو قرار دارد. به همین دلیل پاتوق بسیاری از دوست‌داران هنر شده است و در این محیط هنری همیشه موسیقی زنده پخش می شود. محیط داخل کافه دقیقا شبیه به کافه‌های دهه هفتاد اروپا طراحی شده و به شما اجازه داده می‌شود تا حتی داخل محیط کافه نیز سیگار بکشید. در این کافه منوی فرنگی بیشتر شهرت دارد و سفارش پنه آلفردو را حتما به شما توصیه می‌کنیم.

آدرس کافه بروژ : چهارراه ولیعصر، خیابان بزرگمهر، پلاک ۱۶

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۵۱۹۸۵

ساعت کار: ۹ تا ۲۳

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

در سفرزون بخوانید :
رستوران های ولیعصر: بیش از ۱۲ رستوران محبوب خیابان ولیعصر را بشناسید

کافه هنر

کافه هنر | کافه های مرکز تهران
کافه هنر | کافه های مرکز تهران

نظرتان در مورد زندگی دوباره در دهه ۵۰ و ۶۰ شمسی چیست؟ آیا دوست داشتید در این دوران زندگی می‌کردید؟ اگر اینطور است، حتما به کافه هنر انقلاب سری بزنید. این کافه ظاهری دهه پنجاهی دارد و شما را با پوسترهای مختلف به همان دوران ‌می‌برد. منوی این رستوران از دسر و غذا تکمیل است و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. اگر اهل هنر و موسیقی هستید، باید بدانید این کافه برای شما یک پاتوق مناسب خواهد بود. بستنی و شیک‌های این کافه، مثال زدنی هستند.

آدرس کافه هنر : خیابان انقلاب،بین خیابان وصال و قدس،جنب سینما سپیده،کوچه اسکو شماره ۸

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۸۴۸۸۵

ساعت کار : ۹:۳۰ تا۲۲:۳۰

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

در سفرزون بخوانید :
کافه های انقلاب | آشنایی با ۱۵ مورد از برترین کافه های انقلاب

کافه هرمان

کافه هرمان | کافه های مرکز تهران
کافه هرمان | کافه های مرکز تهران

خرید در میدان هفت تیر قطعا هر انسانی را گرسنه می‌کند. این بار اگر گرسنه شدید و یا به دنبال محلی برای استراحت بودید، می‌توانید کافه رستوران هرمان را انتخاب کنید. این کافه در دو طبقه ساخته شده و باید بدانید که آسانسور ندارد. دیزاین داخلی آن کاملا به روز و مدرن است. همچنین استعمال دخانیات در آن ممنوع شده تا خانواده‌ها با آرامش غذای خود را میل کنند. استیک‌های این کافه زبان زد خاص و عام است. این کافه جزء کافه های مرکز تهران به حساب می‌آید که طرفداران زیادی دارد.

آدرس کافه هرمان : میدان هفت تیر،خیابان قائم مقام،خیابان مشاهیر،تقاطع لطفی

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۲۳۷۲

ساعت کار: ۱۱ تا ۲۴

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

در سفرزون بخوانید :
کافه های ولیعصر | با ۱۵ مورد از بهترین کافه‌های ولیعصر آشنا شوید

کافه راشا

کافه راشا | کافه های مرکز تهران
کافه راشا | کافه های مرکز تهران

کافه راشا یکی از کافه‌های مشهور میدان فاطمی تهران است. این کافه ظاهر مدرن و آرامی دارد. وجود فضای سربسته و رو باز باعث شده تا به مشتری حق انتخاب داده شود. شما می‌توانید در فضای رو باز با خیال راحت سیگار بکشید و چای بنوشید. در ضمن باید گفت که سیستم مه پاشی و بخاری تابشی در بیرون تعبیه شده تا مشتریان آسایش کامل را تجربه کنند. سوپ بورش این رستوران واقعا شهرت دارد، پس حتما آن را سفارش دهید!

آدرس کافه راشا : میدان فاطمی، مرکز خرید پرنیان، طبقه اول، واحد ۴۴

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۷۸۷۵۲

ساعت کار : ۸ صبح تا ۲۴

محدوده قیمتی: نسبتا گران

در سفرزون بخوانید :
معرفی کافه های بلوار کشاورز: لذت قهوه و دورهمی در نزدیکی میدان انقلاب

کافه آوانی

کافه آوانی | کافه های مرکز تهران
کافه آوانی | کافه های مرکز تهران

اگر به دنبال یک کافه محلی و باصفا می‌گردید، کافه آوانی قطعا گزینه مناسبی خواهد بود. فضای داخلی این کافه به شما این حس را می‌دهد که انگار به یک پیک‌نیک در پارک آمده‌اید. میز‌های چوبی و فضای دوستانه آن باعث شده تا بسیاری از جوانان اینجا را به عنوان پاتوق خود انتخاب کنند. سیگار در محیط کافه آزاد است. منوی این کافه فرنگی و غالبا فست فود بوده و سالاد سزار معرکه‌ای دارد.

آدرس کافه آوانی : خیابان یوسف آباد ، بین خیابان ۶۲ و ۶۴

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۱۵۵۶۰

ساعت کار: ۱۲تا ۲۳

محدوده قیمتی: نسبتا گران

در سفرزون بخوانید :
رستوران های بلوار کشاورز: شکم‌گردی در قدیمی‌ترین بلوار تهران

کافه دانته

کافه دانته | کافه های مرکز تهران
کافه دانته |کافه های مرکز تهران

اگر به دنبال گذراندن یک بعد از ظهر دلچسب در محیطی لوکس، دیدنی و با ویوی عالی به سمت شهر هستید، کافه دانته همان جایی است که باید انتخاب کنید. این کافه در طبقه پنجم و ششم واقع شده و ویو خارق‌العاده‌ای به سمت یوسف‌آباد و شمال تهران دارد. کافه دانته یک کافه ایتالیایی بوده و منوی منحصر به فردی دارد. فضای این کافه نیز بسیار مدرن و زیباست. انواع صندلی ساده یا مبله بر اساس سلیقه مشتری تدارک دیده شده و می‌توانید در برخی از قسمت‌ها، آزادانه سیگار بکشید. کروکت مرغ به همراه نان سیر این کافه واقعا توصیه می‌شود.

آدرس کافه دانته : خیابان یوسف آباد نبش کوچه ١٢ پلاک ١٢٢ ، طبقه ۵و ۶

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۴۶۴۷۲

ساعت کار : ۹ صبح تا ۲۴

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه آلموند

کافه آلموند | کافه های مرکز تهران
کافه آلموند | کافه های مرکز تهران

کافه آلموند نام یکی دیگر از کافه‌های ایتالیایی یوسف آباد است. اگر قصد دارید تا در یک مکان لوکس، مدرن و زیبا، یک غذای خوش طعم و باکیفیت میل کنید، کافه آلموند همان جایی است که دنبالش می‌گردید. این کافه دارای پارکینگ است، پس لازم نیست نگران جای پارک باشید. وجود اینترنت پرسرعت داخل محیط کافه برای کسانی که قصد دارند هم زمان با میل کردن غذا، به کارهای روزمره خود نیز برسند، مزیت مهمی محسوب می شود. سالاد هولامی استیک، مخصوص کافه آلموند است و طرفداران بسیاری دارد.

آدرس کافه آلموند : یوسف آباد خیابان ۶۴ بعد از پل کردستان مجتمع asp واحد تجاری ١٠

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۰۳۹۸۸

ساعت کار: ۹:۳۰ صبح تا۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: گران

در سفرزون بیشتر بخوانید :
کافه باکارا ، حس خوب خانه مادر بزرگ

مون کافه

مون کافه | کافه های مرکز تهران
مون کافه | کافه های مرکز تهران

تابه‌حال اتفاق افتاده که بخواهید از شر سختی‌ها و ناملایمت‌های زندگی، به جای دنج و امنی مثل کره‌ی ماه پناه ببرید؟! مون کافه، همانقدر دنج و برای فرار از دل تنگی‌ها طراحی شده است. محیط داخلی مون کافه کاملا مدرن بوده و دارای صندلی‌های یک نفره و کاناپه‌های راحتی است که محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد. به دلیل بسته بودن فضا، در اغلب موارد اجازه سیگار کشیدن به مراجعه‌کنندگان داده نمی‌شود.

آدرس مون کافه : میدان فاطمی، ساختمان فاطمی، انتهای پاساژ، طبقه همکف

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۵۲۳۲۲

ساعت کار: ۸ صبح تا۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

کافه نزدیک کتاب

کافه نزدیک کتاب | کافه های مرکز تهران
کافه نزدیک کتاب | کافه های مرکز تهران

فضای کافه نزدیک کتاب واقعا در بین کافه‌ های مرکز تهران مثال‌ زدنی است. با وجود اینکه کافه نزدیک کتاب در طرح ترافیک واقع شده، اما به دلیل فضای دلنشین و رفتاری دوستانه، در هنگام صرف نهار و شام بسیار شلوغ است. پس بهتر است در این مواقع به دنبال فضایی آرام در محیط این کافه نباشید! البته در غیر از این ساعات، فضای بیرونی آن برای ورق زدن و خواندن چند خط از کتاب، بسیار ایده‌آل است. در فضای باز امکان سیگار کشیدن وجود دارد و کسی به شما اعتراض نخواهد کرد. سالاد نزدیک، جزء غذاهای محبوب این کافه رستوران به شمار می‌آید.

آدرس کافه نزدیک کتاب : خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره‌ ۱۳۴، طبقه‌ اول

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۴۹۰۷۲۶

ساعت کار : ۱۰ صبح تا۲۲:۳۰

محدوده قیمتی : نسبتا گران

کافه کوچه یوسف آباد

کافه کوچه یوسف آباد | کافه های مرکز تهران
کافه کوچه یوسف آباد | کافه های مرکز تهران

کافه کوچه یوسف آباد یکی از همان کافه های مرکز تهران به حساب می‌آید که از لحظه ورود، مست عطر قهوه اسپرسوی آن خواهید شد. میز‌های چوبی، محیطی با دکوراسیون قهوه‌ای و موسیقی لایتی که تمام مدت پخش می‌شود، انگار همه چیز برای یک استراحت کوتاه به اندازه نوشیدن قهوه‌ای خوش عطر، حاضر و آماده است. البته باید در نظر داشته باشید که عصرها این کافه بسیار شلوغ خواهد شد. همچنین با وجود فضای بسته کافه، اجازه سیگار کشیدن به شما داده می‌شود. کافه کوچه، هم منوی کافه و هم منوی غذاهای فرنگی را دارد. اما بستنی‌های آن محبوب بوده و مشتریان ثابت آن حتما بستنی کافه کوچه را سفارش می‌دهند.

آدرس کافه کوچه یوسف آباد : یوسف آباد، خیابان بیستون، بین خیابان ۱۶ و ۱۸

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۲۸۶۸۷

ساعت کار: ۱۲-۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: معمولی و نسبتا گران

در سفرزون بخوانید :
کافه های امیرآباد: سپری کردن لحظاتی خوش در یکی از محله‌های شلوغ تهران

کافه کوچه کریم خان یا همان موکا سابق

کافه کوچه کریم خان یا همان موکا سابق
کافه کوچه کریم خان یا همان موکا سابق

کافه کوچه کریم خان، یک کافه کوچک، دنج و صمیمی است. این کافه نشان می‌دهد که محبوبیت یک کافه، به تعداد میز و صندلی آن نیست. شاید کافه کوچه به اندازه یک کوچه بن بست قدیمی، کوچک باشد، اما به همان اندازه هم صمیمیت در آن موج می‌زند. معمولا به مشتریان ثابت اجازه سیگار کشیدن داده می‌شود. طعم قهوه ترک آن واقعا بی‌نظیر است و با سفارش دادن یک فنجان چای هم می‌توانید مهمان صمیمیت این کافه زیبا باشید. البته اگر خوش شانس باشید، می‌توانید طعم پای سیب مخصوص و تازه آن را نیز بچشید.

آدرس کافه کوچه کریم خان : خیابان کریم خان،خیابان سنایی،کوچه هجدهم،پلاک ۳۸

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۰۱۶۵۸

ساعت کار: ۸-۲۳

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

کافه آوانسن

کافه آوانسن
کافه آوانسن

کافه آوانسن از نظر موقعیت مکانی قطعا جزء بهترین کافه های مرکز تهران به شمار می‌آید. اصلا مگر موقعیتی بهتر از پارک لاله و بلوار کشاورز در مرکز تهران وجود دارد؟ امکان سیگار کشیدن در این کافه زیبا هست. طراحی داخلی آن کاملا مدرن، به روز، صمیمی و راحت است. اینترنت رایگان باعث می‌شود تا همزمان به کارهای روزانه خود نیز برسید. چای و استیک این کافه رستوران بسیار محبوب است، پس حتما آنها را امتحان کنید. البته تنها مشکل، نبود جای پارک برای وسیله نقلیه شماست. بنابراین بهتر است از قید و بند خودرو خارج شده و با پای پیاده از پارک لاله و کافه آوانسن لذت ببرید.

آدرس کافه آوانسن : میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بلوار کشاورز، پارک لاله

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۸۲۰۸۴

ساعت کار: ۸ صبح ۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

کافه نقش وصال از کافه های مرکز تهران

کافه نقش وصال
کافه نقش وصال

کافه نقش وصال را بهتر است کافه باغ دانست! البته شاید در انتخاب کلمه باغ کمی اغراق کرده باشیم. اما فضای خارجی آن در یک حیاط سرسبز قرار دارد. فضای باز آن واقعا در بین کافه های مرکز تهران مثال زدنی است. انگار که داخل یک کافه در دل جنگل‌های شمال قرار دارید. دیوارهای آجر سه سانتی و میزهای چوبی، فضای صمیمی بسیار زیبایی را فراهم آورده‌اند. منوی این کافه رستوران، فرنگی بوده و آلفرودی آن بسیار محبوب است. شما می‌توانید در فضای باز آزادانه سیگار بکشید. تنها به یاد داشته باشید که عصرها این کافه بسیار شلوغ است.

آدرس کافه نقش وصال : بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، روبروی بیمارستان آریا، نبش کوچه شاهد، پ ۷۰۷۰

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۶۳۵۷۸

ساعت کار: ۸:۳۰ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط و  رو به گران

کافه ری را

کافه ری را
کافه ری را

کافه ری را دست شما را گرفته و به دهه ۴۰ و ۵۰ شمسی می‌برد. دوره کلاه شاپو و ساعت شماته‌دار، دقیقا همان دوره که همه مهربان‌تر بودند. پنجره‌ای رو به حیاط کوچک و باصفا و سرو غذا در ظروف چوبی ساده، باعث افزایش حس صفا و صمیمیت در این کافه شده. بسیاری از مشتریان ثابت کافه ری را، حتی برای صرف صبحانه هم به این رستوران زیبا می‌آیند. در این کافه سنتی کوچک و دنج، حتما باید طعم کباب تابه‌ای خانگی و خوشمزه آن را بچشید.

آدرس کافه ری را : خیابان نوفل لوشاتو، بن بست لولاگر، شماره ۵

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۰۷۶۴۶

ساعت کار: ۹:۳۰ صبح تا۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

کافه لند

کافه لند
کافه لند

کافه لند در دل شلوغی شهر، فضایی آرام و دنج را برای مشتریان خود تدارک دیده است. این کافه هم دارای فضای داخلی و هم فضای بیرونی است. فضای بیرونی آن در حیاط خود رستوران قرار گرفته و کاملا دنج و دوست داشتنی است. شما در فضای بیرونی می‌توانید آزادانه سیگار بکشید و از نوشیدن چای خود لذت ببرید. منوی این کافه رستوران فرنگی بوده و اکثرا آن را به پاستای لذیذش می‌شناسند. فضای داخل و مسقف آن کاملا مدرن، دوستانه و راحت طراحی شده.

آدرس کافه لند : بالاتر از چهار راه ولی عصر، خ بزرگمهر، جنب بانک توسعه، پلاک ۱۶ انتهای پاساژ بزرگمهر

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۵۴۲۵۳

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط و گاهی کمی گران

کافه میرا

کافه میرا
کافه میرا

کافه میرا یک کافه کوچک، دنج و دانشجویی محسوب می‌شود. این کافه، به خاطر فاصله کمی که از دانشگاه تهران دارد، اکثرا شلوغ است. به دلیل فضای دنج و کوچک کافه میرا، بسیاری از جوانان در زمان‌های خاص آن را پاتوق می‌کنند. منوی این کافه بسیار متنوع است، اما شاید لذتی که در خوردن سوسیس تخم‌مرغ این کافه است، در آلفردوی آن نیست! سیگار کشیدن در کافه میرا مجاز است. البته اگر به دود سیگار حساس هستید، فضای کوچک و دودآلود آن، ممکن است شما را آزار دهد.

آدرس کافه میرا: ضلع جنوب غربی میدان انقلاب، جنب بانک پارسیان، ساختمان اسفند، طبقه اول

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۵۷۳۶

ساعت کار: ۸ صبح تا۲۲:۳۰

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

کافه پاییز ۹۸

کافه پاییز ۹۸
کافه پاییز ۹۸

کافه پاییز ۹۸ در غربی‌ترین بخش کافه های مرکز تهران قرار دارد. طراحی این کافه بسیار جذاب است. در طراحی دکوراسیون آن از ترکیب المان‌های کلاسیک غربی و شرقی استفاده شده است. فضای کافه بسیار دنج، صمیمی و دوستانه است. این کافه منوی غذایی ندارد، اما در عوض چای و وافل بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند که نمونه آن در تهران کمتر دیده می‌شود.

آدرس کافه پاییز ۹۸ : خیابان شهرآرا، روبروی گذرنامه ، پاساژ نسترن ، طبقه دوم ، واحد ۱۳

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۱۱۰۳۶

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

کافه ۱۴

کافه ۱۴
کافه ۱۴

مدت زیادی از افتتاح کافه ۱۴ در تهران نمی‌گذرد. اما با این وجود توانسته به دلیل وجود فضایی دنج و دوستانه، مشتریان ثابت زیادی را به دست آورد. محیط این کافه رستوران بسیار فانتزی و مدرن است. استعمال دخانیات ممنوع بوده و به همین دلیل کسانی که از دود فراری هستند، به این کافه می‌آیند. این کافه منوی غذایی محدودی نیز دارد، اما هیچ چیز به پای قهوه اسپرسو و کیک شکلاتی آن نمی‌رسد.

آدرس کافه ۱۴: خیابان انقلاب، ابتدای خیابان وصال شیرازی، پلاک ۱۴

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۱۶۵۱۹

ساعت کار: شنبه تا پنج‌شنبه ۱۰ تا ۲۲، جمعه‌ها ۱۶ تا ۲۰

کافه کتاب وارطان

کافه کتاب وارطان
کافه کتاب وارطان

کافه کتاب وارطان میدان فاطمی تهران، یک کافه زیبا با طراحی منحصر به فرد است. شاید مشابه چنین کافه‌ای را تنها بتوان در لندن و یا پاریس دید! این کافه دارای دو بخش مسقف و فضای باز است. بخش مسقف طراحی بسیار خاص و دیوارهای تمام شیشه ای دارد. اگر قصد سیگار کشیدن دارید، می‌توانید به حیاط رو باز آن رفته و از هوای دل‌پذیر آنجا نیز لذت ببرید. در تمام فضای کافه، می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. همچنین در ساعات پیک، گروه موسیقی زنده اجرای دلنوازی دارند.

آدرس کافه کتاب وارطان : میدان فلسطین، طالقانی غربی، ضلع جنوبی خیابان طالقانی، پلاک۵۱۴

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۶۲۹۱۴

ساعت کار: ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه شنف دیدارجای

کافه شنف دیدارجای
کافه شنف دیدارجای

کافه شنف دیدارجای یکی از زیباترین کافه های مرکز تهران به شمار می‌آید. طراحی این کافه به صورت کاملا حرفه‌ای و بر اساس المان‌های مدرن انجام شده. در این کافه به معنای واقعی کلمه می‌توانید آرامش را حس کنید. دکور طوسی رنگ آن، آرامش را به قلب شما القا می‌کند. منوی این کافه رستوران فرنگی بوده و حتما بهتر است حداقل یک بار بشقاب استیک آن را تجربه کنید. با وجود مسقف بودن فضا، حتی اجازه سیگار کشیدن به مشتریان داده می‌شود. همچنین در ساعات پیک، گروه موسیقی زنده در این مکان حضور دارند.

آدرس کافه شنف دیدارجای : انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و پل حافظ، خیابان خارک، پلاک ۱۴ نگارخانه شماره ۱۴

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۰۳۸۷۸

ساعت کار: ۸ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه کتاب دورهمی

کافه کتاب دورهمی | کافه های مرکز تهران
کافه کتاب دورهمی | کافه های مرکز تهران

کافه کتاب دورهمی تهران، جزء کافه‌های بسیار زیبا از نظر دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. شاید طعم چای اکثر کافه‌ها یکسان باشد، اما نوشیدن چای در یک محیط دلچسب است که آن را خاطره‌انگیز می‌کند. دکوراسیون داخلی این کافه کاملا بر اساس معماری سنتی ایرانی است. شیشه‌های رنگی پنجره‌ها باعث شده تا فضای کافه رنگارنگ شود. منوی این کافه ایرانی- سنتی است. همچنین می‌توانید در فضای باز، سیگار بکشید و از سرویس چای و قلیان آن لذت ببرید.

آدرس کافه کتاب دورهمی: خیابان امامزاده حسن، روبه روی بانک ملی، پلاک ۳۷۶

شماره تماس : ۰۲۱۵۵۷۷۴۴۱۱

ساعت کار: ۱۲ تا ۲۴

محدوده قیمتی: متوسط

کافه لمیز چهار راه ولیعصر

کافه لمیز چهار راه ولیعصر
کافه لمیز چهار راه ولیعصر

کافه لمیز چهار راه ولیعصر یکی از کافه‌های دنج و راحتی است که در مرکز شهر تهران قرار گرفته. این کافه دارای فضای کوچکی است، اما صفا و صمیمیت در آن موج می‌زند. کافه در دو طبقه ساخته شده، اما بخش پایینی زیباتر به نظر می‌رسد. همچنین یکی از محاسن کافه لمیز، سرعت پرسنل است. شما کمتر از پنج دقیقه بعد از سفارش، نوشیدنی خود را دریافت خواهید کرد. این کافه نزدیک دانشگاه بوده و فضایی دانشجویی دارد. کارامل ماکیاتوی لمیز حرف ندارد.

آدرس کافه لمیز چهار راه ولیعصر : خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر سمت راست، شماره ۱۴۳۵

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۶۲۲۰۵

ساعت کار: ۷ تا ۲۳

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

کافه لمیز انقلاب کافه‌ای محبوب در بین کافه های مرکز تهران

کافه لمیز انقلاب | کافه های مرکز تهران
کافه لمیز انقلاب | کافه های مرکز تهران

این کافه که در قلب تهران واقع شده، کافه‌ای کوچک اما دنج و دوست داشتنی است. فضای آن برگرفته از معماری نئو کلاسیک بوده و طراحی منحصر به فرد اما راحتی دارد. غذا در کافه لمیز سرو نمی‌شود، اما به صورت تخصصی می‌توانید انواع نوشیدنی گرم یا سرد را سفارش دهید. امکان سیگار کشیدن در داخل کافه وجود ندارد، پس آن را می‌توان یک محیط خانوادگی برای کسانی دانست که از دود فراری هستند.

آدرس کافه لمیز انقلاب : میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، پلاک ۱۰۱۲

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۶۲۲۰۴

ساعت کار: ۷ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه و اقتصادی

هالی کافه

هالی کافه
هالی کافه

اکثر مشتریان در ابتدا جذب نام این کافه می‌شوند. نام این کافه انگلیسی است و دکوراسیونی درخور نام خود دارد. طراحی کافه ما را به یاد رستوران‌های بین راهی دهه ۸۰ میلادی در آمریکا می‌اندازد. صندلی‌های راحتی سه نفره که دور یک میز قرار گرفته‌اند. البته میز‌های دو نفره و صندلی‌های معمولی نیز در این کافه به چشم می‌خورند. کافه هالی نسبتا خلوت است و فضای بسیار مناسبی دارد. داشتن پارکینگ باعث شده تا بسیاری از افراد جذب این کافه شوند. این کافه غذاهای محدودی نیز سرو می‌کند و امکان سیگار کشیدن در آن وجود دارد.

آدرس هالی کافه : خیابان استاد نجات اللهی ، بین سمیه و طالقانی ، کوچه بیمه

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۲۷۱۱

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط و گاهی نسبتا گران

کافه اوروس

کافه اوروس
کافه اوروس

کافه اوروس را شاید در فودکورت راه سبز مشاهده کرده باشید. این کافه زیبا و خودمانی، در نوروز پارک قرار گرفته. به همین دلیل پس از تفریح، می‌توانید به این کافه رفته و خستگی را از تن بیرون کنید. محیط این کافه بسیار فانتزی و دیدنی است. همچنین در مواقعی که مسابقه فوتبال هیجان‌انگیزی در حال پخش باشد، می‌توانید به صورت گروهی از دیدن فوتبال روی پرده پروجکشن لذت ببرید. همچنین امکان سیگار کشیدن نیز در این کافه مهیا شده تا مشتریان احساس راحتی کنند.

آدرس کافه اوروس : میدان آرژانتین، بلوار آفریقا، خروجی بوستان نوروز، خروجی ساختمان راه آهن، کافه اوروس (فودکورت راه سبز)

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۹۴۹۱۱

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۴

محدوده قیمتی: متوسط

کافه موتزارت

کافه موتزارت
کافه موتزارت

کافه‌های زیادی در خیابان عباس‌آباد تهران وجود دارند. اما در میان همه این کافه‌ها، کافه موتزارت را به جرات می‌توان یکی از بهترین‌ها دانست. این کافه زیبا، محیط بسیار بزرگ و دلبازی دارد. همچنین جالب است که طراحی این کافه دقیقا بر اساس طراحی روز اروپا و آمریکا است. آشپزخانه در مرکز قرار دارد و دور کانتر آن صندلی چیده شده است. این کافه دارای فضای بیرونی و داخلی است که تنها در فضای بیرونی می‌توان سیگار کشید. تنوع صندلی‌ها بسیار بالا است. از صندلی‌های اپن گرفته تا راحتی و صندلی‌های چوبی معمولی که در هر کافه‌ای وجود دارند. در منوی این رستوران انواع نوشیدنی و غذاهای فرنگی به چشم می‌خورند که همه آنها با کیفیت هستند.

آدرس کافه موتزارت : خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، نرسیده به سینما آزادی، روبه روی متروی میرزای شیرازی، ساختمان نگین آزادی، طبقه ی اول

شماره تماس: ۰۲۱۴۲۷۷۱۷۷۷

ساعت کار: ۸ صبح تا ۲۴

محدوده قیمتی: متوسط

کافه آنسو

کافه آنسو
کافه آنسو

محیط کافه آنسو بسیار پرانرژی و آرام بخش است. حتی اگر با تنش بسیار زیاد وارد این کافه شوید، بلافاصله آرام خواهید شد. محیط کافه با گل‌های مختلف تزئین شده و بسیار دوست داشتنی است. کافه دارای یک بالکن کوچک بوده که برای یک گپ دو نفره خودمانی جان می‌دهد. همچنین در فضای بازی مثل بالکن، می‌توانید آزادانه سیگار بکشید و جرعه جرعه چای خود را بنوشید. معروف‌ترین غذا در منوی آنسو، سالاد آنسو نام دارد که میل کردن آن حتما توصیه می‌شود.

آدرس کافه آنسو : خیابان نجات اللهی (خیابان ویلا)، خیابان ورشو، پلاک ۱۱، زنگ یک

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۳۷۱۴

ساعت کار: ۸ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط

عمارت خانه پدری

عمارت خانه پدری
عمارت خانه پدری

همانطور که از نام آن مشخص است، این کافه در یک خانه قدیمی و دلباز قرار دارد. پس اگر به دنبال هضم دلتنگی‌های خود هستید، این کافه حتما به شما کمک خواهد کرد. فضای داخلی این کافه فوق‌العاده دیدنی و زیباست. حیاطی بزرگ و حوضی آبی که دور آن میزهای چوبی سنتی چیده شده‌اند. در این کافه قلیان سرو می‌شود و می‌توانید به صورت آزادانه سیگار بکشید. با ورود به این کافه انگار فراموش می‌کنید که در شلوغی مرکز پایتخت قرار دارید! همچنین عمارت خانه پدری با ارائه منوی غذاهای فرنگی، خدمات خود را به مشتریان کامل می‌کند.

آدرس کافه عمارت خانه پدری : خیابان کریم‌خان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان ملکیان، پلاک ۱۸

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۶۷۴۲۷

ساعت کار: ۸ صبح تا۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه ایوان

کافه ایوان | کافه های مرکز تهران
کافه ایوان |کافه های مرکز تهران

در بین کافه های مرکز تهران ، رو به روی عمارت مشیر الدوله، کافه‌ای با نام ایوان قرار دارد.‌ کافه‌ای که اکثر مشتریان از خستگی خرید به آنجا پناه می‌آورند. محیطی کاملا خانوادگی باعث شده تا این کافه مشتریان ثابت و منحصر به فرد خود را داشته باشد. قلیان در این کافه سرو نمی‌شود و اثری از دود سیگار هم نیست. همچنین فضایی برای بازی کودکان تعبیه شده که همه چیز را برای خانواده‌ها ساده‌تر می‌کند. از کافه ایوان ویو زیبایی به مرکز شهر تهران خواهید داشت. منوی این کافه رستوران، ایرانی و فرنگی است. به همین دلیل هم پیتزا و هم کشک بادمجان این کافه را به سفرزونی‌ها توصیه می‌کنیم.

آدرس کافه ایوان : خیابان لاله زار ، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری، کوچه پیرنیا ۲ ، پاساژ مرجان

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۵۳۲۲۷۰

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲

محدوده قیمتی: متوسط

کافه روحی باغ نگارستان یکی از بهترین کافه های مرکز تهران

کافه روحی باغ نگارستان
کافه روحی باغ نگارستان

در مرکز شهر تهران و در نزدیکی میدان بهارستان، باغی زیبا و دلباز با نام نگارستان وجود دارد. باغ نگارستان جزء جاهای دیدنی تهران است. اما علاوه بر آن، پس از بازدید، می‌توانید به سراغ کافه روحی بروید. کافه‌ای دلباز و دوست داشتنی که در محوطه باغ نگارستان قرار دارد. در مورد فضای داخلی آن که نیازی به توضیح نیست! فضایی دنج و دوست‌داشتنی با چشم‌اندازی زیبا که برای خانواده‌ها بسیار ایده‌آل است. محیط کاملا سنتی بوده و همانطور که انتظار می‌رود، دارای منوی ایرانی سنتی است. در مراجعه به این کافه، بهتر است حتما طعم آبدوغ خیار آن را بچشید.

آدرس کافه روحی باغ نگارستان : میدان بهارستان، خیابان دانشسرا ،خیابان شریعتمدار رفیع، باغ نگارستان

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۰۰۱۳۸

ساعت کار : ۹ صبح تا ۲۱

محدوده قیمتی: متوسط

کافه نادری

کافه نادری | از کافه های مرکز تهران
کافه نادری | از کافه های مرکز تهران

کمتر کسی در تهران وجود دارد که کافه نادری را نشناسد. کافه نادری را می‌توان قدیمی‌ترین کافه فعال تمام تهران دانست. این کافه زیبا که بین کافه های مرکز تهران بسیار شهرت گرفته، هنوز هم دکوراسیون کلاسیک خود را حفظ کرده. فضای داخلی این کافه بسیار مثال زدنی است و محیط سریال شهرزاد را برای شما تداعی می‌کند. در این کافه منوی فرنگی و ایرانی وجود دارد تا هر مشتری با هر سلیقه‌ای، راضی از درب کافه بیرون برود. همچنین در نظر داشته باشید که داخل محیط کافه نمی‌توانید سیگار یا قلیان بکشید.

آدرس کافه نادری : خیابان جمهوری ، بین سی تیر و چهار راه استانبول ، پلاک ۵۲۴ و ۵۲۰

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۲۰۷۹۱

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۹

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه دیاموند معروف‌ترین در میان کافه های مرکز تهران

کافه دیاموند
کافه دیاموند

ایجاد فضایی دلباز در مرکز شهر باعث شده تا این کافه مشتریان ثابت خود را پیدا کند. کافه دیاموند دارای دو بخش فضای داخلی و فضای باز است. در فضای باز شما می‌توانید آزادانه سیگار بکشید. طراحی دکوراسیون کافه دیاموند کاملا منحصر‌به‌فرد و خلاقانه است. در کافه اینترنت رایگان به همه مشتریان ارائه می‌شود. کافه دیاموند علاوه بر منوی کافه، غذاهای فرنگی نیز سرو می‌کند. کیفیت این غذاها عالی هستند، اما سالاد سزار اینجا بیش از همه شهرت دارد.

آدرس کافه دیاموند : خیابان انقلاب، خیابان نجات اللهی، خیابان فلاح پور، پلاک ۳۳

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۹۰۱۹۶

ساعت کار: ۸-۲۴

خب سفرزونی عزیز، تقریبا با برترین کافه های مرکز تهران آشنا شدید. اگر اهل کافه گردی هستید، ما را در تکمیل  لیست برترین کافه های مرکز تهران یاری کنید. آیا تا به حال مهمان این کافه‌ها بوده اید؟ نظرتان را در مورد هر یک  از آنها به ما بگویید تا سایر سفرزونی‌ها از آن استفاده کنند. به نظر شما جای کدام کافه در این لیست خالی است؟ فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.