مهرشهر کرج یکی از جاهای پرتردد در استان البرز به حساب می‌آید. به همین خاطر در مهرشهر می‌توانیم شاهد حضور کافه‌ها، رستوران‌ها و کافه رستوران‌های متعدد باشیم. کافه های مهرشهر روباز یا سرپوشیده هستند. با ما همراه باشید تا بهترین کافه های مهرشهر را بهتر بشناسید.

saadatrent

معرفی بهترین کافه های مهرشهر کرج

لازم به ذکر است در تهیه این لیست، از نظرات کاربران استفاده کردیم. به این ترتیب توانستیم تا بهترین معیار را برای انتخاب در نظر داشته باشیم. زیرا نظرات نشان دهنده تجربیات واقعی مشتریان هستند. به همین خاطر توانستیم بر اساس این نظرات و تجربیات واقعیت، لیستی از بهترین کافه های مهرشهر را برای شما عزیزان آماده کنیم.

  • کافه رستوران وینتیج

کافه های مهرشهرکافه رستوران وینتیج یکی از دنج‌ترین و زیباترین کافه های مهرشهر کرج محسوب می‌شود. این کافه رستوران زیبا دارای طرفداران پروپا قرص و منحصر‌به‌فرد خود است. وینتیج پارکینگ اختصاصی ندارد؛ اما در کوچه و پس کوچه‌های اطراف به‌راحتی می‌توانید فضای پارک کافی برای خودرو خودتان پیدا کنید. کافه رستوران وینتیج در سه وعده صبحانه، نهار و شام در خدمت مشتریان خود خواهد بود. در فضای این کافه، موسیقی بسیار لایت و زیبا پخش می‌شود و فضا را عاشقانه می‌کند. سیگار کشیدن در فضای داخلی کافه رستوران وینتیج قدغن است. البته بخشی از این کافه به فضای روباز اختصاص داده شده است.

عزیزانی که قصد استعمال دخانیات دارند، می‌توانند از این فضا برای سیگار کشیدن استفاده کنند. به همین خاطر می‌توان گفت که فضای داخلی رستوران، فضایی کاملاً خانوادگی است. از‌این‌رو حتی صندلی مخصوص کودک نیز در این رستوران به چشم می‌خورد. اگر هنگام مراجعه به یک کافه رستوران، حوصله‌تان سرو می‌رود، باید بدانید در این کافه انواع بازی تخته‌ای مناسب مشتریان تعبیه شده است. به این ترتیب می‌توانید ساعت‌ها با دوستان خود مشغول سرگرمی و بازی باشید. همچنین وجود اینترنت رایگان و پریز برق در کنار هر میز باعث شده تا طرفداران بازی‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی نیز این کافه را برای سرگرمی خود انتخاب کنند.

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۱۱، خیابان پیچک یکم، نبش خیابان ۱۱۴، کافه رستوران وینتیج

ساعت کار: ۹ صبح الی ۲۳:۳۰ شب

شماره تماس: ۹۸۲۶۳۳۴۲۱۱۷۰

در سفرزون بخوانید :
جاهای دیدنی البرز ، گشت‌وگذاری در همین حوالی
  • کافه رستوران ماژورل

کافه های مهرشهرپیش از آنکه درباره کافه رستوران ماژورل با شما صحبت کنیم، بهتر است شعار آن‌ها را به شما معرفی نماییم. آن‌ها تصور می‌کنند که هر کسی باید بدونه که راه رسیدن به قلب یه نفر،فقط از طریق جغرافیای معده اوست و بس و اینکه ماژورل اون راه و براتون هموار میکنه! پس باید انتظار غذاهای جدید، خوشمزه و بسیار باکیفیت را در کافه رستوران ماژورل داشته باشید. در این رستوران انواع غذاهای فرنگی و غذاهای گیاهی به مشتریان ارائه می‌شود. حتی اگر طرفدار پروپا قرص این کافه رستوران هستید و فرصت کافی برای مراجعه حضور به آن را ندارید، می‌توانید از سیستم دلیوری آن‌ها استفاده کنید.

کافه رستوان ماژورل یکی از زیباترین و شیک‌ترین کافه های مهرشهر کرج محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال یک کافه عالی با خدمات درخور و کیفیت غذاهای مطلوب هستید که جلسات کاری یا مراسم خانوادگی خود را در آن برگزار کنید، کافه رستوران ماژورل برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. فضای داخلی این کافه با آجرهای قدیمی دکور شده است. همین مسئله باعث شد تا مشتریان بتوانند پارادوکس بین حس مدرن و نوستالژی را احساس کنند. منوی کافه ماژرول نیز بسیار کامل و متنوع است. در این کافه از بهترین تجهیزات و باریستای حرفه‌ای استفاده می‌شود تا بهترین قهوه‌ها را برای مشتریان سرو کنند. کیک‌های شکلاتی تازه این کافه نیز زبان‌زد خاص و عام است و مشتریان مخصوص به خود را دارد. لازم به ذکر است که فضای داخلی این کافه رستوران کاملاً خانوادگی بوده و به همین خاطر امکان استعمال دخانیات در آن وجود ندارد.

آدرس: ‎مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ١٠٩، پلاک ۴۴٧

ساعت کار: ۱۲ ظهر الی ۲۴ بامداد

شماره تماس: ۰۲۶۳۳۴۲۴۲۴۴

در سفرزون بخوانید :
جاهای تفریحی کرج | تجربه هیجان در استان البرز
  • کافه رستوران رسپی

اگر به‌دنبال یک کافه شیک، اصیل و زیبا در بین کافه های مهرشهر هستید، ما به شما کافه رستوران رسپی را پیشنهاد می‌دهیم. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، مربوط به فضای بیرونی این کافه رستوران است. در طراحی این کافه رستوران، از متریال‌های چوبی به‌وفور استفاده شده است. همان طور که می‌دانید، متریال چوبی حس زندگی را به مشتریان منتقل می‌کند. فضای داخلی کافه رستوران رسپی، بیشتر شبیه به یک گالری هنری است. در فضای داخلی از میز و صندلی‌های چوبی بسیار شیک و سلطنتی استفاده کرده‌اند.

از طرفی این صندلی‌ها با روکش چرم بسیار راحت هستند و استفاده از آن‌ها حس ناخوشایندی را ایجاد نمی‌کند. روی دیوارها، تابلوهای نقاشی متعدد به چشم می‌خورد. طراحی دکوراسیون داخلی این کافه به‌خوبی انجام شده است. خدمات عالی، کارکنان مؤدب و همچنین غذای باکیفیت در کنار فضای عالی باعث شده تا این کافه به یکی از بهترین کافه های مهرشهر برای جلسات کاری یا مراسم خانوادگی مهم تبدیل شود.

همان طور که مستحضر هستید، از واژه «رسپی» به‌عنوان نام این کافه استفاده شده است. رسپی یک کلمه انگلیسی است و «دستور پخت» یا همان «طرز تهیه غذا» معنا می‌دهد. پس می‌توانید تصور کنید که این کافه رستوران در زمینه غذاهای خوشمزه خود، حرفی برای گفتن دارد. در این کافه رستوران می‌توانید انواع غذاهای خاص و خوشمزه همانند غذاهای تازه دریایی از جمله صدف یا لابستر سفارش دهید. فراموش نکنید که این کافه رستوران، جزء کافه رستوران‌های گران‌قیمت مهرشهر محسوب می‌شود.

آدرس: ‎مهرشهر، بلوار مسیح پاکدل

ساعت کار: ۱۱ ظهر الی ۲۳ بامداد

شماره تماس: ۰۲۶۳۳۴۲۴۲۷۴

  • علی کافه

اگر اهل کافه رفتن باشید یا در طول روز قهوه زیادی مصرف کنید، حتماً نام برند قهوه علی کافه را به‌خوبی می‌شناسید. علی کافه یا علی کافی، یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده قهوه محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال یک کافه دنج، مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستید، علی کافه یکی از بهترین کافه های مهرشهر برای شما محسوب می‌شود. بر اساس نظر کاربران، در این کافه انواع قهوه‌های برند توسط باریستای معروف آن سرو می‌شود. اگر اهل چشیدن طعم قهوه‌های خاص هستید، حتماً باید سری به این کافه بزنید. به محض ورود به کافه، انواع برندهای خاص خارجی قهوه پشت پیشخوان کافه به چشم می‌خورد. برای ایجاد حس اعتماد، قهوه‌ها در حضور مشتری تهیه می‌شوند. به همین خاطر می‌توانید از بابت اصالت برندی که در آن استفاده می‌شود، اطمینان حاصل کنید. با وجود تمامی این‌ها، قیمت منوی علی کافه در مقایسه با سایر کافه های مهرشهر بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است.

فضای داخلی این کافه نسبتاً کوچک است. به همین خاطر یکی از دنج ترین کافه های مهرشهر هم به حساب می‌آید. رابطه مدیریت کافه با مشتریان، بیشتر همانند دو دوست است. به همین خاطر در بازه‌های زمانی که کافه خلوت باشد، مشتریان امکان سیگار کشیدن نیز خواهند داشت؛ اما در ساعات شلوغ، سیگار کشیدن در فضای کافه قدغن خواهد بود. از‌این‌رو می‌توان علی کافه مهرشهر را یک کافه خانوادگی و مناسب برای قرارهای دونفره دانست. البته با توجه به فضای کوچک علی کافه، امکان آن وجود دارد که در مراجعه به کافه، میز و صندلی خالی پیدا نکنید! پس بهتر است قبل از مراجعه، حتماً با مدیریت تماس بگیرید تا میز خالی برای شما رزرو کند.

آدرس: ‎ مهرشهر، گلستان یکم، خیابان منفی ۳، ابتدای خیابان، نبش کوچه برزو خانجانی

ساعت کار: ۹ الی ۱۴ – ۱۶ الی ۲۲

شماره تماس: ۰۹۲۱۲۴۳۴۶۲۸

  • کافه تراس

فود کار برای اولین بار در آمریکا مطرح شد. در مدت کوتاهی، بسیاری از مردم از وجود این فودکارها استقبال کردند. به‌دنبال آن، کافه کار نیز در اروپا و آمریکا به وجود آمدند. معمولاً کامیونت، ون یا فولکس‌های قدیمی که حس نوستالژی دارند را به کافه یا رستوران خیابانی تبدیل می‌کنند. کافه تراس یکی از همین کافه کارهایی است که در مهرشهر کرج پاتوق می‌کند! این کافه در ۶ ماه اول سال که هوا گرم است، فقط بعد غروب کار خود را آغاز می‌کند. در ۶ ماه دوم سال با توجه به خنکی هوا، از ظهر تا نیمه شب، کافه تراس آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

این کافه سیار، یک فولکس استیشن قدیمی با ظاهری زیبا و نوستالژی است. این فولکس را با نورپردازی به یک کافه سیار بسیار بامزه و دیدنی تبدیل کرده‌اند. در کنار این فولکس، همیشه چند میز و صندلی چوبی بر روی زمین قرار دارد. با کمک سایه بان و آفتاب گیر، در گرمای تابستانی یا زیر باران پاییز نیز می‌توانید طعم منوی خوشمزه این کافه سیار را بچشید. مدیریت این کافه رابطه‌ای دوستانه با مشتریان خود برقرار می‌کند و موقعیت خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به مشتریان خود اطلاع می‌دهد. این کافه منویی چندان متنوع را به‌دلیل محدودیت فضا ارائه نمی‌دهد؛ اما منوی آن کیفیت بسیار بالایی دارد. به‌دلیل آنکه این کافه در فضای باز قرار دارد، می‌توانید روی میز به‌صورت آزادانه سیگار بکشید. این کافه سیار یک کافه عالی برای قرارهای دونفره محسوب می‌شود.

آدرس: ‎ به‌صورت متغییر در فاز یک مهرشهر

ساعت کار: شش ماه اول سال از ساعت ۱۸ الی ۲۴ | شش ماه دوم سال از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب

شماره تماس: ۰۹۰۱۵۹۱۱۷۹۱

در سفرزون بخوانید :
کافه های کرج | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه های کرج
  • کافه نیلوفر

کافه نیلوفر یکی از معروف ترین کافه های مهرشهر محسوب می‌شود. این کافه فضای کاملاً مدرن و خانوادگی دارد. منوی کافه نیلوفر، منویی کاملاً متنوع و فرنگی است. در این کافه می‌توانید انواع غذاهای فرنگی خوشمزه همانند پنه با سس آلفردو را سفارش دهید. کافه نیلوفر از نظر منوی غذایی، در زمره بهترین کافه های مهرشهر قرار می‌گیرد. در کنار غذاهای متنوع و خوشمزه، انواع دمنوش، چای، قهوه، کیک و دسرهای خوشمزه نیز در این کافه به چشم می‌خورد. یکی از نکاتی که درباره کافه نیلوفر باید اشاره کنیم، سیستم بیرون بر آن است. این کافه از ظروف بسیار خاص و منحصر‌به‌فردی برای ارائه منوی بیرون بر استفاده می‌کند. پس می‌توانید همانند یک آمریکایی در واشنگتون که هنگام صبح عجله دارد و می‌خواهد قهوه اول صبحش را میل کند، از این کافه قهوه‌های بیرون بر را تهیه کنید.

علاوه‌بر تمامی این موارد، کافه نیلوفر به کوکتل‌های خاص و معروف خود شهرت دارد. این کوکتل‌ها در تابستان بسیار معروف هستند. در طول تابستان، انواع اسموتی، آبیموه طبیعی و کوکتل با دستور مخفی نیلوفر سرو می‌شود. اگر در تابستان سری به این کافه زدید، حتماً اسموتی و کوکتل‌های آن را سفارش دهید. کافه نیلوفر دارای فضای سرپوشیده و فضای روباز است. همان طور که انتظار دارید، امکان سیگار کشیدن در فضای روباز وجود دارد. پس اگر رابطه خوبی با بوی دود سیگار ندارید، بهتر است بخش سرپوشیده را انتخاب کنید. این کافه برای قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های دوستانه بهترین گزینه محسوب می‌شود و شاید محیط مناسبی برای کودکان نباشد.

خب دوستان عزیز سفرزون، نظر شما درباره کافه های مهرشهر چیست؟ آیا تا کنون در هیچ یک از این کافه‌ها حضور داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان هستیم.