خیابان ولیعصر، طولانی‌ترین خیابان تمام خاورمیانه است. اگر صبح از میدان راه‌آهن تهران مسیر حرکت خود را آغاز کنید، هنگام غروب شاید به میدان تجریش برسید. در طول این خیابان صدها فروشگاه مختلف مشغول به کار هستند. در این میان، کافه‌هایی بسیار عالی نیز به چشم می‌خورند. به همین منظور امروز قصد داریم تا شما را با بهترین کافه های ولیعصر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید تا این کافه‌های عالی را بهتر بشناسید.

saadatrent

بهترین کافه های ولیعصر را بشناسید

خیابان ولیعصر از میدان راه‌آهن آغاز می‌شود و تا خود تجریش ادامه دارد. به همین خاطر نمی‌توان انتخاب را محدود به بخش خاصی از ولیعصر کرد. پس آماده باشید تا از مناطق مختلف ولیعصر، بهترین کافه‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. معیار سنجش ما نیز نظرات مشتریان این کافه‌ها است. این معیار بهترین معیار سنجش خواهد بود.

کافه بامداد

کافه های ولیعصرکافه قنادی بامداد یکی از زیباترین کافه های ولیعصر محسوب می‌شود. این کافه فضایی سنتی و بسیار دلنشین دارد. زمانی که وارد کافه قنادی بامداد می‌شوید، تمام غم و غصه‌های خود را فراموش خواهید کرد. در کافه بامداد، فضاسازی به نحوی بی‌بدیل انجام شده است. طراحی دکوراسیون را بر اساس معماری سنتی انجام داده‌اند. در این کافه تک تک المان‌های سنتی ایرانی به‌خوبی رعایت شده است. پنجره‌های رنگی با قاب چوبی، نمای خاصی به این کافه بخشیده است. در کنار هر پنجره، یک میز و صندلی دونفره به چشم می‌خورد.

در این کافه سیگار‌کشیدن ممنوع است. به همین خاطر فقط بوی خوش قهوه و کیک تازه در آن به مشام می‌رسد. این کافه محیطی کاملاً خانوادگی دارد. در صورت تمایل، می‌توانید با هماهنگی قبلی انواع دورهمی خانوادگی و مراسم مختلف را نیز در کافه بامداد برگزار کنید. این کافه دارای منویی بسیار متنوع نیز است. در این کافه می‌توانید انواع شیرینی خوشمزه را به همراه نوشیدنی‌های سرد یا گرم سفارش دهید.

آدرس: خیابان ولیعصر، پایین‌تر از تئاتر شهر، نبش هاشمی‌فر

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۳۴۹۵۱۴

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۳ شب

در سفرزون بخوانید :
کافه های سئول | گشت‌و‌گذار و جستجوی کافه در خیابان کره جنوبی تهران

کافه تئاتر

نام کافه تئاتر به‌خوبی انتخاب شده است. این نام دو منظور را می‌رساند. منظور اول اینکه کافه در نزدیکی تئاتر شهر قرار دارد. منظور دوم اینکه کافه تئاتر یک کافه کاملاً هنری است. کافه تئاتر فضایی کوچک دارد که محبت و صمیمیت در آن موج می‌زند. به‌سبب فضای کوچک، امکان سیگار‌کشیدن در این کافه وجود ندارد. این کافه طی این سال‌ها، به مکانی عالی برای دورهمی هنرمندان تبدیل شده است. بسیاری از دانشجویان رشته هنر و تئاتر در این کافه دور هم جمع می‌شوند. فضای داخلی کافه نیز در همین راستا هنری و ساده طراحی شده است. میز و صندلی‌های چوبی این کافه، منظره‌ای زیبا به کافه تئاتر بخشیده‌اند. منوی کافه تئاتر آنچنان متنوع نیست؛ اما هر آنچه که در منو دارد را با کیفیت عالی سرو می‌کند.

آدرس: ضلع جنوبی تئاتر شهر، کوچه آراکلیان، نبش خیابان پرتوی، پلاک۲۰

تلفن : ۰۲۱۶۶۴۹۳۱۳۹

ساعت کار : ۱۰ صبح تا ۲۳:۴۵

در سفرزون بخوانید :
کافه و رستوران های ایران مال ، لذت شکم‌گردی در بزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه

کافه مورف

کافه مورف یکی از دنج‌ترین کافه های ولیعصر محسوب می‌شود. اکثر ما به‌دنبال کافه‌ای دنج برای پاتوق‌کردن می‌گردیم. کافه مورف یکی از همان کافه های دنج ولیعصر است که می‌توانید آن را پاتوق کنید. فضای کافه مورف چندان بزرگ نیست. با این وجود همیشه مشتریان ثابت کافه در آن حضور دارند. این کافه منویی متنوع را ارائه می‌دهد. در این منو می‌توانید از املت تا پاستا یا انواع نوشیدنی و دسر را سفارش دهید. همین منوی متنوع به مشتریان حق انتخاب گسترده‌ای می‌دهد. در کافه مورف چنین رسم شده که بسیاری از مشتریان، کنار هم بازی‌های گروهی انجام می‌دهند. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کافه مورف، پانتومیم است. اگر هنگام غروب، مخصوصاً روزهای آخر هفته به این کافه بیایید، تعدادی از مشتریان را خواهید دید که مشغول بازی پانتومیم هستند. جالب است بدانید حتی مشتریان غریبه نیز با یکدیگر تیم می‌شوند و بازی می‌کنند.

آدرس: چهار راه ولیعصر خیابان برادران مظفر جنوبی کافه مورف

تلفن : ۰۲۱۶۶۹۵۵۸۰۲

ساعت کار : ۸:۳۰ الی ۲۴ | جمعه ها ۱۳ الی ۲۴

کافه الف

کافه های ولیعصرکافه الف یکی دیگر از کافه های ولیعصر است که قصد داریم به شما معرفی کنیم. این کافه دنج در خیابان دمشق واقع شده است. پس اگر به‌دنبال فرار از شلوغی خیابان ولیعصر هستید، الف بهترین گزینه خواهد بود. این کافه با وجود آنکه فضایی کوچک دارد؛ اما یک تراس دنج نیز طراحی کرده است. این تراس را می‌توان مخصوص قرارهای عاشقانه دونفره دانست. کافه الف همان جایی است که باید گفت « ز غوغای جهان فارغ!» در نزدیکی کافه الف فضای پارک خودرو به قدر کافی وجود دارد. پس نگران این مسئله نباشید. همچنین لازم به ذکر است به‌دلیل کوچکی فضای کافه، امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. همین مسئله کافه الف را برای جلسات کاری یا قرارهای دونفره به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند. کافه الف معمولاً خلوت است. مشتریان این کافه سکوت را ترجیح می‌دهند. به همین خاطر داخل فضای کافه الف معمولاً فقط صدای موسیقی لایت به گوش می‌رسد.

آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، نبش کوچه آبادیان، پلاک ۱۲۰

تلفن : ۰۲۱۸۸۸۰۲۲۹۶

ساعت کار : ۱۰ صبح تا ۲۳:۴۵

کافه بروژ

کافه های ولیعصراز نام این کافه باید انتظار یک کافه اروپایی را داشته باشید. فضای داخلی کافه بروژ بسیار تماشایی و دیدنی است. در این کافه تمام جزئیات یک کافه کلاسیک اروپایی به چشم می‌خورد. حتی اگر به لیوان‌ها و سایر ظروف هم نگاه کنید، حس و حال دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی کافه‌های اروپایی به شما منتقل خواهد شد. البته لازم به ذکر است که کافه بروژ یکی از کافه‌های قدیمی تهران محسوب می‌شود. در این کافه می‌توانید از تنوع منوی آن لذت ببرید. منوی کافه بروژ بسیار جذاب است. در این منو می‌توانید دمنوش‌های خاص و شیرینی یا کوکی‌های تازه مخصوص کافه را سفارش دهید. فضای کافه بروژ بسیار شیک و امروزی است. در فضای این کافه می‌توانید با هماهنگی قبلی، انواع دورهمی و مراسم خانوادگی را برگزار نمایید.

این کافه فضایی چندان بزرگ ندارد. با این وجود دوبلکس است و می‌توانید از فضای بالکن آن نیز استفاده کنید. فضای بالکن کافه بروژ بسیار دنج است. این بخش کافه برای قرارهای عاشقانه دونفره جان می‌دهد. با توجه به فضای محدود کافه، برای رفاه حال مشتریان، سیگار‌کشیدن ممنوع است. پس در این کافه جز بوی قهوه و کیک‌های تازه، بویی دیگر به مشام نمی‌رسد.

آدرس: چهارراه ولیعصر ، خ ولیعصر ، خ بزرگمهر ، نرسیده به خ فلسطین ، پلاک ۱۶

تلفن : ۰۲۱۶۶۴۵۱۹۸۵

ساعت کار : ۹ الی ۲۳

آرمه کافه

کافه های ولیعصرهمه مشتریان، ارمه کافه را به شیرینی‌های مخصوص می‌شناسند. این کافه شیرینی‌های بسیار خاصی را در منوی خود قرار داده است. هنوز کسی نمی‌داند چه کسی این شیرینی‌های خوشمزه و تازه را می‌پزد. مدیریت آرمه کافه تعداد مشتریان خود را به‌خوبی می‌داند. به همین خاطر فقط به اندازه مصرف یک روزه شیرینی و کیک سفارش می‌دهد. از این رو همواره شیرینی‌ها و کیک‌های آرمه کافه تازه و عالی است. اکثر غریب به یقین مشتریان، حتماً یک شیرینی را در سفارش خود قرار می‌دهند. این کافه فضایی بسیار دنج و دوست‌داشتنی دارد. این کافه برای خلوت‌کردن و کتاب‌خواندن بهترین گزینه محسوب می‌شود.

آرمه کافه برخلاف بسیاری از کافه‌های دیگر، نورگیری بسیار عالی دارد. شاید مجموعاً چهار میز نیز در کافه وجود نداشته باشد. به همین خاطر همیشه فضای کافه خلوت و آرامش‌بخش است. به‌دلیل کوچکی فضای کافه، امکان سیگار‌کشیدن در همه بخش‌های آن وجود ندارد؛ اما مشتریان می‌توانند از فضای مخصوص سیگار‌کشیدن نیز استفاده کنند. این کافه برای قرارهای دونفره و عاشقانه یا حتی جلسات کاری جان می‌دهد.

آدرس: خیابان ولی عصر، روبروی پارک ملت، بلوار ناهید غربی، کافه آرمه

تلفن : ۰۲۱۲۶۲۹۰۶۹۱

ساعت کار : ۸ الی ۲۳

کافه تمدن

کافه تمدن یک کافه کلاسیک، شیک و رسمی است. معمولاً مشتریان هنرمند، متشخص یا جوانان دانشجو را می‌توانید در این کافه مشاهده کنید. کافه تمدن فضایی دنج و دوست‌داشتنی دارد. در این کافه محدودیتی برای استفاده از میز قرار داده نشده است. به همین خاطر می‌توانید حتی با سفارش یک فنجان قهوه، یکی دو ساعت از کافه تمدن استفاده کنید. منوی کافه تمدن منویی نسبتاً متنوع است. از منوی کافه می‌توانید انواع دمنوش، نوشیدنی سرد یا گرم و دسرهای تازه و خوشمزه را سفارش دهد. علاوه‌بر منوی کافه، در این کافه تمدن انواع غذاهای فرنگی و میان‌وعده نیز سرو می‌شود. لازم به ذکر است امکان سیگار‌کشیدن در کافه وجود ندارد. به همین خاطر خبری از بوی بد سیگار در محیط کافه نیست.

آدرس: تهران پایین‌تر از چهارراه ولی‌عصر، روبه‌روی تئاتر شهر، کوچه سرمد، کاشی ۸

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۰۶۳۳۸

ساعت کار : ۱۰ الی ۲۲

کافه چیلان

کافه چیلان یکی از کافه‌های دوست‌داشتنی ولیعصر است. اکثر کافه های ولیعصر فضایی نیمه‌تاریک و آرام دارند؛ اما کافه چیلان غرق در انرژی است. کافه چیلان نورگیر بسیار مناسبی دارد. همچنین در طراحی فضای داخلی کافه، از رنگ‌های روشن و پرانرژی به وفور استفاده شده است. این کافه میز و صندلی‌های راحت و رسمی دارد. پس به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس شرایط، از میز و صندلی‌های سنتی و رسمی یا مبلمان راحتی استفاده کنید. کافه چیلان یک کافه دوبلکس نقلی است. فضای بالکن کافه چیلان، فضایی کوچک، دنج و دوست‌داشتنی است. در این بخش بسیاری از مراسم مشتریان برگزار می‌شود. حتی شما می‌توانید از بالکن کافه برای دورهمی‌های خانوادگی، قرارهای عاشقانه دونفره یا جلسات کاری نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است برای رفاه حال مشتریان، امکان سیگار‌کشیدن در کافه وجود ندارد.

آدرس: خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، نرسیده به پل کالج، خیابان خارک، پلاک ۳۰:

تلفن: ۰۹۳۰۳۹۳۰۹۸۹

ساعت کار : ۹ الی ۲۳

کافه صدف

کافه صدف یکی از کافه های شیک ولیعصر است. در لیست بهترین کافه های ولیعصر تنوع خاصی وجود دارد. هر کافه دارای طراحی منحصر‌به‌فرد است. برخی از کافه‌های فضایی شاد و برخی دیگر رسمی دارند. این کافه بر اساس ظاهر کافه‌های سنتی آمریکایی طراحی شده است. کافه یک پلان مستطیلی شکل دارد. از وسط این مستطیل، کافه به دو بخش تقسیم می‌شود. یک بخش از کافه میز و صندلی‌های نیمکتی راحتی چرم با ظاهری بسیار شیک چیده شده است. در آنطرف، یک بخش صندلی‌های چوبی با روکش چرم و طرح دیگر میز نیمکت‌های سراسری با روکش چرم لمه‌کاری به چشم می‌خورد. فضای داخلی کافه صدف بسیار شیک و زیبا است.

به لطف فضای داخلی زیبای کافه صدف، بسیاری از مشتریان مراسم خاص خود را در آن برگزار می‌کنند. نورگیر این کافه به اندازه است. یعنی نه آنقدر تاریک است که حتی قادر به خواندن منو نباشید و نه آنقدر روشن است که بیشتر شبیه به یک رستوران باشد. منوی کافه صدف نیز انواع نوشیدنی سرد یا گرم، دسر، صبحانه و غذاهای فرنگی را شامل می‌شود.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، ساختمان صدف، طبقه همکف

تلفن : ۰۲۱۸۸۷۷۴۵۹۱

ساعت کار : ۹ الی ۲۳

کافه بالون

فضاسازی کافه یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است. یعنی اگر یک کافه ظاهر زیبایی نداشته باشد؛ حتی با بهترین منو نیز جذب مشتری نمی‌کند. کافه بالون فضایی نسبتاً کوچک دارد. با این وجود فضاسازی آن بسیار زیبا انجام شده است. دیوارهای طرح آجر، عکس‌های هنری و میزهای چوبی، از همه این عناصر در کافه بالون به درستی استفاده شده است. کافه بالون یکی از کافه های دنج ولیعصر است. اگر قصد دارید تا در یک کافه کمی استراحت کنید یا کتاب بخوانید، این کافه برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. فضای داخلی کافه بالون برای قرارهای عاشقانه نیز بسیار مطلوب است. در فضای داخلی کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد و فقط موسیقی لایت در آن پخش می‌شود. پس چه جایی بهتر از این برای یک قرار عاشقانه؟

آدرس: چهارراه ولیعصر، خیابان برادران مظفر جنوبی، نبش کوچه خواجه نصیر

تلفن : ۰۲۱۶۶۹۶۰۴۳۷

ساعت کار : همه روزه ۹:۳۰ تا ۲۳

کافه لمیز

کافه لمیز یکی از برندهای زنجیره‌ای مهم در بین کافه‌های تهران است. یکی از شعب پرانرژی این کافه در خیابان ولیعصر قرار دارد. حتی اگر به فضاسازی کافه لمیز فقط امتیاز دهیم، بی‌تردید در لیست بهترین کافه های ولیعصر قرار خواهد گرفت. فضای داخلی این کافه به‌خوبی و با کمک بهترین طراحان طراحی شده است. یک دیوار کافه به کتابخانه اختصاص داده شده است. این کتابخانه جنبه تزئینی دارد؛ اما مشتریان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. نورپردازی کافه دقیقاً به اندازه کافی انجام شده است. این یعنی فضای کافی نه خیلی نورانی و نه خیلی تاریک نیست. کافه لمیز به حقوق همه مشتریان احترام می‌گذارد. از این رو امکان سیگار‌کشیدن در آن وجود ندارد.

اگر نگران جای پارک ماشین خود هستید؛ باید بدانید در نزدیکی کافه فضای پارک کافی وجود دارد. کافه لمیز برای مشتریان گیاه‌خوار نیز منویی خاص ارائه می‌دهد. منوی کافه لمیز بسیار متنوع است. شما می‌توانید از این منو انواع نوشیدنی سرد یا گرم، قهوه، کوکتل، دسر، شیرینی، غذاهای گیاهی و غذاهای فرنگی متنوع را انتخاب کنید.

آدرس: ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر-پلاک ۱۴۳۵

تلفن : ۰۲۱۶۶۴۶۲۲۰۵

ساعت کار : ۷ الی۲۳

کافه رادیو هفتی‌ها

کافه رادیو هفتی‌های یکی از باصفاترین کافه های ولیعصر محسوب می‌شود. این کافه حال و هوای دهه ۵۰ تا ۷۰ شمسی را دارد. در طراحی دکوراسیون کافه رادیو هفتی‌ها از المان‌ها و لوازم عتیقه متعدد استفاده شده است. حتی نحوه سرو انواع نوشیدنی و غذا نیز در این کافه بر اساس دوران خوش گذشته است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی سنتی، دمنوش‌های خوشمزه و باخاصیت و مهم‌تر از همه انواع میان‌وعده را سفارش دهید. یکی از محبوب‌ترین میان‌وعده‌های کافه رادیو هفتی‌ها، نان، پنیر، خیار، گوجه، ریحان، گردو، مربا و چای است. این منو برای عصرانه و صبحانه سرو می‌شود. همچنین انواع غذاهای سنتی همانند کشک بادمجان نیز در منوی کافه رادیو هفتی‌ها به چشم می‌خورد.

تعداد صندلی‌های این کافه نهایتاً برای ۲۵ نفر کافی است. پس معمولاً در کافه جمعیت بسیاری حضوری ندارند. فقط صدای موسیقی جذاب خارجی که اکثراً کلاسیک و قدیمی است در این کافه به گوش می‌رسد. در فضای کافه رادیو هفتی‌ها، امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. پس اگر رابطه خوبی با دود سیگار ندارید، بهتر است یک کافه دیگر را انتخاب کنید.

آدرس: خیابان فلسطین، پایین‌تر از انقلاب، کوچه پشن، پ ۳۲

تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۷۰۲۵

ساعت کار : همه روزه از ۹ تا ۲۳

کافه گودو

کافه گودو یکی از معروف‌ترین کافه های ولیعصر محسوب می‌شود. این کافه از همه نظر عالی است. تقریباً شاید برخی افراد آن را یکی از بهترین کافه های ولیعصر و حتی بهترین کافه در تمام ولیعصر بدانند. کافه گودو فضایی کلاسیک و اروپایی دارد. با ورود به این کافه احساس می‌کنید در کافه‌های کلاسیک مجارستان و اروپای شرقی حضور دارید. کافه گودو دارای فضای باز و فضای سرپوشیده است. اکثر مشتریان برای حضور در فضای باز سر و دست می‌شکنند. البته به یاد داشته باشید سیگار‌کشیدن در فضای باز آزاد است. پس اگر با دود سیگار رابطه خوشی ندارید، بهتر است فضای داخلی کافه گودو را انتخاب کنید.

این کافه بیشتر برای قرارهای خانوادگی یا دورهمی جوانان مناسب است. پس کمتر کسی آن را به‌عنوان یک کافه خانوادگی می‌شناسند. با وجود آنکه کافه گودو جای پارک مناسبی ندارد؛ اما مشتریان ماشین خود را صدها متر دورتر پارک می‌کنند تا خودشان را به کافه گودو برسانند. در این کافه انواع نوشیدنی، کیک‌های خوشمزه، تارت و کوکی‌های تازه و غذاهای فرنگی سرو می‌شود. بر اساس نظر مشتریان، چیپس و پنیر این کافه طعم بی‌نظیری دارد.

آدرس: خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، جنب ایران فیلم، پلاک ۹۱۱

تلفن : ۰۲۱۸۸۸۳۹۴۰

ساعت کار : همه روزه ۷ تا ۲۳

کافه آندو

cafe-undeux-cafeyab

کافه آندو بی‌تردید جزء کافه های شیک ولیعصر است. کافه آندو شاید فضای بزرگی نداشته باشد؛ اما یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. از درب و پنجره کافه گرفته تا میز و صندلی آن همگی شیک، لوکس و ظریف هستند. در این کافه احترام به مشتری سرلوحه کار مدیریت است. به‌دلیل فضای کوچک کافه، امکان سیگار‌کشیدن در آن وجود ندارد. به همین خاطر فقط بوی خوش عطر قهوه و کیک‌های تازه به مشام می‌رسد. کافه آندو برای عاشقانه در فضایی شیک بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید با هماهنگی قبلی، مراسم خاص و دورهمی‌های خانوادگی خود را نیز در کافه آندو برگزار کنید. این کافه منویی بسیار متنوع و خاص را ارائه می‌دهد. در این منو می‌توانید انواع نوشیدنی و کوکتل‌های ترکیبی خاص، کیک‌های تازه و کوکی‌های خوشمزه را سفارش دهید. البته فراموش نکنید در این کافه انواع غذاهای فرنگی نیز سرو می‌شوند.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، خ بزرگمهر، نبش بن‌بست وحدتی‌منش، پ ۴۲

تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۵۰۶۴

ساعت کار : همه روزه ۸:۳۰ تا ۲۴ | روزهای تعطیل ۱۶ تا ۲۴

کافه دوک

کافه دوک یکی از کافه‌های پرانرژی ولیعصر است. در طراحی این کافه از رنگ‌هایی همانند قرمز استفاده کرده‌اند تا پرانرژی و جذاب باشد. این کافه بیشتر برای قرارهای و دورهمی جوانان مناسب است. به همین خاطر شاید برای دورهمی‌های خانوادگی انتخاب مناسبی نباشد. در فضای داخلی کافه دوک، سیگار‌کشیدن آزاد است. پس اگر عادت به ترکیب چای و سیگار دارید، باید حتماً سری به این کافه بزنید. لازم به ذکر است در قسمت باغچه کافه و رو‌به‌روی آن، چند میز و صندلی چیده شده است. این فضا بسیار دنج و دوست‌داشتنی است و مشتریان برای آن سر و دست می‌شکنند. کافه معمولاً در اکثر ساعات روز شلوغ است؛ اما در هنگام غروب سوزن در آن پایین نمی‌رود.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب،خیابان رازی، کوچه ی پرتوی

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۱۹۷۶۵

ساعت کار : ۱۰ صبح تا ۲۳

خب دوستان و همراهان عزیز سفرزون، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های ولیعصر چیست؟ آیا به نظر شما کافه‌ای از این لیست جا مانده است؟ آن را به ما معرفی کنید! همچنین اگر تجربه حضور در هر یک از این کافه‌ها را داشته‌اید، تجربه خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان هستیم.