دلتان می‌خواهد یک عصر کسل‌کننده و تنها را به زلف یک دیدار دوستانه و انرژی‌بخش گره بزنید؟ بدون شک کافه رفتن پیشنهادی است که کمتر کسی می‌تواند به آن نه بگوید. خیابان گیشا یکی از محله‌های شمال غرب تهران است که از هر چهار طرف به خیابان‌های اصلی و مهمی وصل می‌شود.

saadatrent

همین موضوع باعث شده تا یکی از محله‌های دیدنی و محبوب تهران باشد، جایی که می‌توان در آن قدم زد، به کافه‌های خوش‌رنگ و لعابش سر زد و لذت چشیدن و نوشیدن یک میان وعده خوشمزه را به‌یادماندنی کرد. اگر در محله گیشا زندگی می‌کنید یا راهتان به این محله زیاد می‌افتد، ما در سفرزون این بار برای شما قرار است از کافه های گیشا حرف بزنیم و بهترین آنها را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید تا لیستی از جذاب‌ترین و محبو‌ب‌ترین کافه ها را بخوانید.

کافه بازی، قهوه‌ای با طعم هیجانکافه های گیشا

آماده هیجان، شادی، تجربه اتفاق‌های جدید و خاطره‌سازی هستید؟ کافه بازی محیطی دنج و دوستانه با فضایی سالم و شاد است که بیش از ۸۰ نوع بازی بردگیم در آن برای کافه‌نشینان آماده شده. اگر می‌خواهید ساعات کافه‌نشینی‌تان با چاشنی بازی و سرگرمی همراه باشد در کافه بازی می‌توانید به بازی‌هایی مثل مافیا، دیوان و پانتومیم و انواع بازی‌های مختلف بپیوندید. هم هیجان را تجربه کنید و هم دوستان جدید به جمع دوستان خود اضافه کنید. کافه بازی جایی است برای همدلی، همفکری و رفاقت بیشتر. قبل از رفتن بهتر است بدانید که استفاده از بازی‌ها هزینه دارد. ساعت اول بازی، به‌ازای هر نفر ۱۲ هزار تومان و از ساعت دوم بازی به بعد، هر نفر ۸ هزار تومان برای بازی‌ها باید پرداخت کنید.

آدرس کافه بازی: تهران، گیشا، خیابان بلوچستان

شماره تماس: ۸۶۱۱۱۸۶۳ – ۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: mindsportcenter

ساعات کاری: شنبه تا جمعه، ساعت ۱۶ تا ۲۳ شب

در سفرزون بخوانید :
کافه های پونک: کافه‌های خوب این منطقه برای ساختن یک خاطره به‌یادماندنی

کافه لیو، گرمایی در سرمای زمستان

کافه های گیشا اگر برای چشیدن طعم یک میان وعده خوشمزه و چشم و دل سیر کن دلتان تنگ شده است؛ بدون معطلی سری به کافه لیو بزنید! منظره زیبا، طراحی محیط داخلی خاص، منو خوب و متنوع و کیفیت بالای غذاهای آن‌، همه آن چیزی است که باعث می‌شود یاد و خاطره‌ای خوش از کافه‌نشینی در لیو داشته باشید. زمستان‌های سرد و برفی گوشه‌ای دنج از کافه بنشینید و با نوشیدن یک قهوه گرم و دلچسب، گرم شوید. تابستان‌ها همراه خانواده و دوستان لیو نشینی کنید و از ساعات کنار هم بودن لذت ببرید. لیو می‌تواند شریک تمام لحظه‌های شاد و دورهمی‌های شما باشد.

آدرس کافه لیو: تهران، گیشا،‌نبش خیابان ۱۶، طبقه اول، کافه لیو

شماره تماس: ۸۸۴۸۷۴۲۳ – ۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: cafe.liv

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۱۲ شب

کافه ونتی، به وسعت آبی بی‌کران آسمان

کافه های گیشاکافه ونتی بهشت عاشقان رنگ آبی است. برای کسانی مثل من که رنگ آبی‌، رنگ مورد علاقه‌مان است، ونتی محبوب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین پاتوق کافه گردی خواهد شد. ونتی یعنی آبی و آبی یعنی رنگ آرامش؛ همین تعبیر بهانه اصلی ونتی شد تا تمام محیط و فضای بیرونی کافه خود را با رنگ آرامش‌بخش آبی بیاراید و با وعده پیداکردن آرامش در این کافه، منتظر کافه‌نشینان خود باشد! تمام دیوارهای بیرونی کافی به رنگ آبی است و در کنار آن ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و دکورهای چوبی محیط داخلی فضای متفاوت و خاصی را ایجاد کرده است. تنوع منو کافه و نوشیدنی‌های آن بسیار زیاد است و می‌تواند هر ذائقه‌ای را راضی کند. امکان رزرو تلفنی، بیرون‌بر، مناسب برای قرارهای دونفره، دورهمی‌های خانوادگی و کودکان از دیگر ویژگی‌های ونتی است.

آدرس کافه ونتی: تهران، گیشا، ستارخان، تاکستان، پلاک ۲۰

شماره تماس: ۶۶۵۳۱۳۹۶ – ۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: cafe.venti

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۲۳:۳۰

کافه فلورانس، از تهران تا ایتالیا

کافه های گیشایکی از کافه های گیشا که به غذاهای ایتالیایی و کیفیت خود مشهور شده. کافه‌رستورانی سه طبقه که هر طبقه آن را می‌توان به یک ویژگی خوب و مثبت شناخت. بخش اصلی کافه فلورانس در طبقه اول و قسمت تراس و محیط روباز است که افراد هم از هوای آزاد استفاده کنند و هم افراد سیگاری بتوانند بدون ایجاد مزاحمت و محدود شدن در فضای بسته، سیگار بکشند. طبقه دوم رستوران ایتالیایی فلورانس با غذاهایی باکیفیت و متنوع و خوب و طبقه سوم، منظره‌ای زیبا روبه پارک گفت‌وگو است. اگرچه کافه رستوران فلورانس را در دسته‌بندی گران‌قیمت‌ترین کافه‌ های گیشا باید قرار داد اما کیفیت و ساختمان کافه شما را برای هزینه‌کردن این قیمت راضی می‌کند.

آدرس کافه فلورانس: تهران، گیشا، خیابان علیالی، خیابان یاس، نبش کوچه ۲۲، روبه‌روی بوستان گفتگو

شماره تماس:‌ ۸۸۲۶۰۲۰۲ – ۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: cafeflorene

ساعت کاری: ۸ صبح تا ۲۳:۳۰

در سفرزون بخوانید :

معرفی ۷ تا از بهترین کافه های ونک پارک + عکس و آدرس

کافه های غرب تهران ، از دور‌همی‌های دوستانه تا قرار‌های کاری

کافه اوشن، اقیانوسی از آرامش

کافه های گیشانظرها و دیدگاه‌هایی که درباره کافه اوشن نوشته شده است خبر از یک کافه دوطبقه، کوچک، مرتب و مطابق هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌دهد. کافه‌ای دنج برای هرکسی که می‌خواهد از خستگی‌های زندگی روزمره فرار کند و برای دو ساعت آرامش کافه‌نشینی کند. کافه اوشن سعی کرده کیفیت و طعم غذاها نسبت به قیمت آنها مناسب و به‌صرفه باشد. می‌توانید تولدهای دوستانه و جمع‌وجور خود را در کافه اوشن برگزار کنید و سال جدید خود را با یک جشن کوچک و به‌یادماندنی در کنار کسانی که دوست‌شان دارید و همراه شما هستند آغاز کنید.

آدرس کافه اوشن: تهران، گیشا، علیالی غربی، پاساژ ستاره نصر، طبقه اول‌، پلاک ۲۷

شماره تماس: ۸۸۲۳۱۶۸۴ – ۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: ocean__cafe

ساعت کاری: شنبه تا پنج‌شنبه، ۱۲:۳۰ تا ۲۱

کافه دانژه، ساده و دنج در دل گیشا

آخرین موردی که در کافه های گیشا از آن حرف خواهیم زد کافه دانژه است. کافه‌ای دوست‌داشتنی، راحت و جوان‌پسند که به‌خاطر داشتن محیط خصوصی و آرامی که دارد حس خوشایندی به کافه‌نشینانش منتقل می‌کند. اگر برای یک قرار دونفره یا قرار کاری دنبال مکانی مناسب و خوب می‌گردید، کافه دانژه را در اولویت‌های انتخاب قرار دهید. برخورد عالی و دوستانه پرسنل، نوشیدنی‌های دلچسب و میان وعده‌های خوشمزه این کافه می‌تواند شما را از انتخابتان راضی کند. کافه امکان سرو قلیان را هم برای مشتریان خود فراهم کرده که این هم یکی دیگر از نکات مثبت برای افرادی است که ترجیح می‌دهند در کافه و در محیطی راحت و صمیمی قلیان بکشند. پیشنهاد ویژه سفرزون از منوی کافه دانژه به شما پاستای این کافه است.

آدرس کافه دانژه: تهران، خیابان گیشا

شماره تماس: ۸۸۲۷۹۶۵۷ -۰۲۱

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۲۴

جمع‌بندی

کافه های گیشا را با هم مرور کردیم، ویژگی و نکات مثبت هر یک از آنها را گفتیم، اکنون زمان آن رسیده شما برای ما بنویسید. کدام یک از کافه‌های گفته شده در سفرزون را پیشنهاد می‌کنید؟ کافه‌ای هست که بخواهید به این لیست اضافه کنید و جزء موارد موردعلاقه شما باشد؟ ما در سفرزون منتظر شما هستیم، برای ما بنویسید تا ما بخوانیم.