روزانه افراد زیادی با اهداف مختلفی نظیر کار، تفریح، سفر، تحصیل، مهاجرت یا…… به تهران سفر می‌کنند و طبیعتا نیاز به محلی برای اقامت موقت یا دائم را برای آن‌ها را به وجود می‌آورد.

saadatrent

برای اجاره سوئیت تهران یا اجاره آپارتمان مبله در تهران می‌توانید روی سایت اسنپ روم حساب کرده و با کمترین بودجه و بهترین امکانات، اقامتی راحت و مطمئن را در این شهر بزرگ سپری کنید.

بازدید از بازار بزرگ تهران

اگر با هر هدفی به شهر تهران سفر کردید، یادتان باشد که از بازار بزرگ تهران دیدن کنید؛ چرا که این بازار دیدنی وسعتی و مساحتی در حدود ۱۰۵ هکتار داشته و مجموعه‌ای بسیاربزرگ از پاساژهای بزرگ، کاروانسراها، سفره خانه‌های سنتی، قهوه خانه‌ها، رستوران‌ها و فست فودهای لاکچری، پیاده‌راه‌ها، کالسکه‌ها و…… است که ارزش دیدن و چرخی یک روزه را دارند.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از خانه‌های اسنپ روم را به شما معرفی کرده و درباره مزایای این سایت بیشتر برای شما صحبت کنیم.

اجاره آپارتمان و سوئیت در تهران با اسنپ روم1

واحد یکخوابه کمیل – نواب

این واحد در تهران و در محدوده خرمشهر قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره سوئیت ارزان در تهران یا اجاره آپارتمان مبله در تهران داشتید، می‌توانید آن را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

این واحد در طبقه دوم ساختمان واقع شده و متراژی در حدود ۶۰ متر دارد که باید در هنگام رزرو سوئیت تهران از طریق اسنپ روم حتما به این نکات توجه داشته باشید.

ازجمله امکانات این اقامتگاه می‌توان به مواردی مانند یخچال، مبلمان، امکان پخت وپز، تلویزیون، حمام، کولر آبی، شوفاژ، سرویس بهداشتی، پنجره بیرونی، آشپزخانه، تخت دو نفره، کابینت و….. اشاره کرد.

برای اقامت در این محل باید نکات و قوانین زیر را رعایت کنید:

۱-ساعت تحویل­گرفتن خانه ۱۴ و ساعت تخلیه آن ۱۲ است.

۲-تخلیه­کردن خانه دیرتر از ساعت مقرر شده، پرداخت هزینه‌ای به عنوان جریمه را برای شما به همراه خواهد داشت.

۳-هنگام رزرو باید کارت­شناسایی خود را همراه داشته باشید.

۴-امکان نگهداری حیوانات خانگی و برگزاری مراسم مختلف در این اقامتگاه وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سوئیت تهران یا دیگر اقامتگاه‌های اسنپ روم می‌توانید سری به این سایت بزنید.

واحد یکخوابه اسکان تهران – انقلاب

این خانه در محدوده انقلاب تهران قرار داشته و شما بعد از انجام رزرو می‌توانید آدرس دقیق و کامل را از  اسنپ رووم دریافت کنید؛ اگر در محدوده انقلاب نیاز به اجاره سوئیت تهران یا اجاره آپارتمان مبله در تهران داشتید، می‌توانید این واحد ۵۰ متری را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

ازجمله امکانات آن می‌توان به مواردی مانند اجاق گاز، میز، صندلی، یخچال، مبلمان، تلویزیون، امکان پخت وپز، کولر آبی، سرویس بهداشتی، حمام، شوفاژ، پنجره بیرونی، آشپزخانه، آسانسور، پارکینگ، تخت دو نفره و…. اشاره کرد.

برخی از قوانین این اقامتگاه شامل موارد زیر است:

۱-ساعت ورود به خانه ۱۴ و ساعت خروج از آن ۱۲ ظهر است.

۲-اگر دیرتر از زمان مشخص­شده اقامتگاه را تخلیه کنید، باید مبلغی به عنوان جریمه پرداخت کنید.

۳-امکان لغو یا تغییر رزرو در روزهای تعطیل رسمی یا ایام نوروز وجود ندارد.

۴-برای لغو رزرو باید حداقل ۴۸ ساعت قبل از شروع اقامت اطلاع دهید، در غیر این صورت وجه شما بازگشت داده نخواهد شد.

اجاره آپارتمان و سوئیت در تهران با اسنپ روم2

جمع بندی

سایت اسنپ روم بهترین سایت برای اجاره سوئیت ارزان در تهران به حساب می‌آید و جزو گروه بزرگ اسنپ است. ازجمله امکانات آن می‌توان به خدمت‌رسانی عالی به مشتریان، نزدیکی اقامتگاه‌های آن به اماکن مهم شهر و وسایل نقلیه، امکان رزرو با کمترین میزان بودجه، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، پرسنل و کادری مجرب و حرفه‌ای و….. اشاره کرد.