در سفر به شهرهای شمالی، اقامت در یک ویلای سرسبز و دلباز رو به دریا می‌تواند خیلی بهتر از رزرو هتل باشد. به همین دلیل است که بیشتر گردشگرانی که به شهرهای شمالی می‌روند، به دنبال یک ویلای خوب هستند. با سفرمارکت دیگر جای نگرانی نیست. اجاره ویلا در شهرهای شمالی با سفرمارکت می‌تواند خیال شما را از بابت اقامتتان راحت کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با فرآیند اجاره ویلا در شمال آشنا شویم.

saadatrent

چرا در شهرهای شمالی ویلا اجاره کنیم؟

مسافران زیادی ممکن است با رزرو بلیط قطار یا هواپیما به شمال سفر کنند و بپرسند چرا به سادگی یک اتاق در یک هتل رزرو نکنیم؟ در پاسخ می‌توان گفت که هیچ قانون خاصی وجود ندارد که بگوید شما باید حتما ویلا اجاره کنید. هر شیوه اقامتی برای تمام گردشگران هنگام سفر مناسب نیست. ممکن است شما تنها سفر کنید و ترجیح بدهید در یک هتل گرم و با امکانات اقامت کنید. از طرفی ممکن است با گروهی پر از کودک و بزرگسال سفر کنید و بخواهید فضایی بزرگ برای بازی و تفریح داشته باشید. اینجاست که ویلا برای شما مناسب است. برای تصمیم این که چه زمانی ویلا اجاره کنید باید موقعیت و نوع سفرتان را در نظر بگیرید و بر همین اساس انتخاب کنید.مثلا یکی از محدودیت‌های هتل، ظرفیت محدود اتاق‌های آن است. در نتیجه هرچه تعداد همسفرها بیشتر شود چاره‌ای جز رزرو اتاق‌های بیشتر ندارید. این کار در نهایت باعث پرداخت هزینه‌های هنگفتی خواهد شد. در چنین شرایطی، بهترین کار انتخاب مکان‌هایی است که محدودیتی در ظرفیت و تعداد مسافران ندارند و قطعا هیچ گزینه‌ای بهتر از اجاره ویلا نیست. هنگام اجاره ویلا شمال، تعداد مسافران تعیین نمی‌شوند. در نتیجه می‌توانید به راحتی و با همسفران زیادی در یک مکان اقامت کنید و تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. فرض کنید دو خانواده با هم همسفر شوند و با اجاره ویلا، هزینه‌ها را با هم پرداخت کنند. اینگونه تفاوت قیمت ویلا با هتل خیلی زیاد شده و قطعا ویلا انتخاب بهتری خواهد بود.

اجاره ویلا در شهرهای شمالی با سفرمارکت1

با چه روش‌هایی می‌توانیم در شمال ویلا اجاره کنیم؟

برای اجاره ویلا در شمال، می‌توانید ویلا ساحلی یا ویلا جنگلی را انتخاب کنید. این موضوع به سلیقه شخصی خودتان، بستگی دارد. اما باید در نظر داشته باشید که بیشتر شهرهای شمال، ساحلی هستند. به همین دلیل تقاضا برای اجاره ویلا لب دریا بیشتر است. به دلیل بالا بودن تقاضا، نرخ اجاره ویلا ساحلی نسبت به ویلاهای منطقه جنگلی بالاتر است. پس اگر قصد اجاره ویلا ارزان را دارید، منطقه جنگلی گزینه مناسب‌تری است.

البته پیدا کردن یک ویلا شمال خوب چندان هم کار آسانی نیست و نیاز به شناخت و بررسی بالایی دارد. در زمان انتخاب ویلا در شهر مورد نظرتان، معیارهای مختلفی برای انتخاب وجود دارند. مثلا اگر شما بخواهید یک ویلا در شمال اجاره کنید، قطعا به این موضوعات فکر می‌کنید که این ویلا چه قدر از ساحل یا جنگل فاصله دارد؟ دسترسی آن به مراکز رفاهی همچون رستوران، سوپرمارکت و جاهای دیدنی خوب است؟ چه جاده‌هایی از نزدیکی این ویلا رد می‌شوند؟ این‌ها همه مواردی هستند که اهمیت زیادی دارند. البته جدا از دسترسی، امکانات و کیفیت خود یک ویلا هم خیلی مهم است. مثلا استخر آن چند متر است؟ این استخر روباز است یا سرپوشیده؟ مبلمان و وسایل داخلی ویلا تمیز هستند؟ سیستم گرمایش و سرمایش آن برای تهویه و تنظیم دمای محیط مناسب است؟

تمام این‌ها، سوالاتی هستند که هنگام اجاره ویلا باید از خود بپرسید. بحث نظافت و بهداشت یک ویلا هم بسیار حائز اهمیت است. آیا صاحب آن ویلا بعد از رفتن هر گروه از مهمانان، ویلا را به خوبی تمیز می‌کند؟ آیا به استخر به درستی کلر می‌زند؟ برخی نکات هم باید هماهنگ شوند. مثلا اگر می‌خواهید در ویلای اجاره شده مراسم و میهمانی برگزار کنید باید با صاحب ویلا هماهنگ کنید.

برای اجاره ویلا روش‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید حضوری به مقصد بروید و چند ویلا ببینید و یکی را اجاره کنید. اما این کار انرژی زیادی می‌برد. همچنین در نظر بگیرید که با خستگی از جاده به مقصد می‌رسید و تازه باید سا‌عت‌ها به دنبال مکانی برای اقامت باشید! اینجاست که روش دوم یعنی اجاره آنلاین مطرح می‌شود. در ادامه بیشتر درباره این روش توضیح خواهیم داد:

اجاره ویلا در شهرهای شمالی با سفرمارکت2

اجاره ویلا آنلاین

جدا از اجاره ویلا به صورت آنلاین، امروزه ما خیلی از کارهای دیگرمان را هم به صورت آنلاین انجام می‌دهیم؛ از سفارش غذا گرفته تا خریدهای خانه. رزرو هتل و کرایه ویلا نیز از این قاعده مستثنی نیست. فرآیند رزرو این اقامتگاه‌ها بعد از اینترنتی شدن، بسیار سریع و آسان شده است. اما یکی دیگر از معضل‌هایی که همیشه مطرح بوده، انتخاب ویلا بوده است. با اجاره آنلاین، فرآیند انتخاب و تصمیم‌گیری هم بسیار ساده شده است.

انتخاب در فضای وب، مزایای زیادی به همراه دارد. مهم‌ترین مزیت، بررسی دیدگاه‌های دیگران و بازخوردهایی است که در مورد ویلا داده‌اند. تصور کنید قصد سفر به شمال دارید و می‌خواهید درباره اجاره ویلا شمال تحقیق کنید.

جستجو در اینترنت باعث می‌شود میزان رضایت نسبی مسافران از یک ویلا یا سوئیت را دریابید. اما پلتفرم‌ها و سایت‌های کرایه ویلا و سوئیت بسیار زیاد هستند؛ هر کدام هم قیمت‌های ویژه خود را دارند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند. پس از کجا می‌توانیم بهترین و ارزانترین ویلا یا سوئیت را پیدا کنیم؟ اینجاست که اهمیت سفرمارکت نشان داده می‌شود. سفرمارکت یک بازار مجازی اجاره ویلا و سوئیت است. این موتور جستجو به شما کمک می‌کند بهترین و ارزانترین ویلا و سوئیت را در شمال انتخاب کنید.

چطور با کمک خدمات سفرمارکت در شمال ویلا اجاره کنیم؟

کار با سایت و اپلیکیشن سفرمارکت به شدت ساده است. کافیست شهر مد نظرتان برای سفر، تاریخ حدودی اقامت و نوع اقامتگاه مورد نظرتان یعنی ویلا را مشخص کنید. فقط با یک کلیک، تمام عرضه‌کنندگان ویلا در شمال را که به صورت آنلاین خدماتشان را ارائه می‌کنند یکجا می‌بینید. در نتیجه می‌توانید بهترین قیمت و گزینه را به آسانی و در کم‌ترین زمان انتخاب کنید.

با توجه به بازار بودن سفرمارکت، شما بعد از انتخاب عرضه‌کننده اقامتگاه، مستقیما به آن سایت هدایت شده و بدون واسطه و هزینه اضافه‌ای اجاره ویلا را انجام می‌دهید. برای اجاره ویلا در شمال از ویلا ساحلی رامسر گرفته تا اجاره ویلا کلاردشت، سفرمارکت را در ذهن داشته باشید.

در سفرمارکت بیش از چندین هزار هتل و اقامتگاه با تمام اطلاعات (امکانات، قیمت، عکس از فضاهای داخلی و خارجی، فاصله تا جاذبه‌های اصلی و مهم و غیره) وجود دارند که امکان مقایسه برای گردشگران و کاربران را فراهم می‌کند. این‌گونه می‌توانند در کم‌ترین زمان بهترین و مناسب‌ترین ویلا یا هتل را انتخاب کرده و رزرو کنند. در نتیجه شما با انتخاب سفرمارکت، امکانات و مزایای زیادی خواهید داشت: امکان جستجو میان بیش از چند هزار ویلا و دسترسی آسان به اطلاعات آن‌ها، قابلیت جستجو و فیلتر کردن ‌اقامتگاه‌ها، قابلیت جستجو و نمایش ارزانترین در میان گزینه‌های مختلف و غیره. فراموش نکنید که در صورت تمایل برای کنسل رزرو ویلا، می‌توانید از پشتیبانی همکاران ما کمک بگیرید. ما اینجاییم تا سفری خاطره‌انگیز را برای شما همراهان گرامی، رقم بزنیم.