شاید شما هم به دنبال اخذ اقامت در کشور ترکیه باشید و برایتان جای سوال باشد که چگونه می‌توانید چنین کار به ظاهر پیچیده‌ای را با کمترین هزینه انجام بدهید. در واقع، روش‌های بسیار زیادی برای اقامت گرفتن در یک کشور وجود دارد. قوانین کشورها هم بسیار متفاوت‌تر از یکدیگر هستند. برای مثال، در برخی کشورها ممکن است پس از ۷ تا ۱۰ سال به شما اقامت دائم داده شود! این در حالیست که شما می‌توانید تنها با خرید ملک در استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه، به راحتی اقامت دائم این کشور را کسب نمایید. شما می‌‌توانید این کار را بدون دردسر، توسط خدمات مشاوره ملک و اخذ اقامت در ترکیه ایو ۳۴ انجام بدهید. پس برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

saadatrent

شاید با قانون جدیدی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ در کشور ترکیه وضع شد، همه چیز به طور کلی تغییر پیدا کرد. چرا که تا قبل از این قانون اتباع خارجی باید برای اخذ اقامت دائمی ترکیه، خانه‌ای به ارزش ۱ میلیون دلار خریداری می‌کردند. اما برای تشویق بیشتر جهت سرمایه‌گذاری اتباع خارجی و سرازیر شدن ارز بیشتر به این کشور، دولت ترکیه طبق یک قانون جدید در سال ذکر شده، این مبلغ را به ۲۵۰ هزار دلار کاهش داد. یعنی امروزه تمام اتباع خارجی می‌توانند با خرید ملک در استانبول به ارزش ۲۵۰ هزار دلار، به راحتی اقامت و پاسپورت ترکیه را اخذ کنند و از تمام مزایای شهروندان این کشور برخوردار شوند.

سرمایه‌گذاری ارزشمند برای دریافت اقامت ترکیه

در واقع خرید ملک در استانبول یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری و همچنین اخذ اقامت دائمی این کشور است. بسیاری از افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی هستند و از طرفی دیگر قصد دارند که اقامت دائم کشور دیگری را هم کسب کنند. در چنین شرایطی، خرید ملک در استانبول می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای چنین کاری باشد. چرا که هزینه آن، نسبت به سایر کشورهای غربی بسیار ارزان‌تر بوده و از طرفی دیگر شرایط بسیار بهتری نسبت به سایر کشورهایی دارد که مسافت زیادی با کشورمان دارند. به همین دلیل، عده زیادی ترجیح می‌دهند کشور ترکیه را برای مهاجرت انتخاب بکنند.

 

کم هزینه ترین مسیر برای اخذ اقامت ترکیه با ایو ۳۴-1

 

در واقع شما می‌توانید با پرواز ۳ ساعته، در کمترین زمان ممکن مسافت بسیار کوتاهی را بین این دو کشور طی کنید. در نتیجه، از لحاظ دور بودن هرگز احساس بدی به شما دست نخواهد داد. چرا که به راحتی می‌توانید در بسیاری از مراسم و یا مناسبت‌های مهم به کشور خودتان باز گردید. از طرفی دیگر، به خاطر روابط بسیار خوبی که کشور ایران و ترکیه دارند، هیچ مشکلی از لحاظ رفت و آمد، پس از اخذ اقامت دائم در آنجا وجود نخواهد داشت و شما با خرید ملک در استانبول، یک کار کاملا قانونی انجام خواهید داد که از دیدگاه هر دو کشور هیچ مشکلی وجود نداشته و شما را با دردسر مواجه نخواهد کرد.

استعلام قیمت آپارتمان در استانبول

اما استعلام قیمت آپارتمان در استانبول و یا سایر کشورها می‌تواند کار نسبتا سختی باشد. چرا که اگر خودتان بخواهید این کار را انجام بدهید، باید هزینه‌های بسیار سنگینی را متقبل شوید! از آنجایی که فرایند استعلام قیمت آپارتمان در استانبول کار یکی دو روزه نبوده و باید حتما چند ماهی را از کار و زندگی‌تان بزنید و در استانبول اقامت کنید. صرف‌نظر از هزینه‌های گران کرایه خانه، باید به فکر هزینه‌های اقامت (خورد و خوراک، پوشاک، آب، برق، گاز و…) در آنجا هم باشید. تمامی این هزینه‌ها در حالیست که اصلا بحث افراد سودجو و کلاهبرداری‌ها را حساب نمی‌کنیم و کاملا خوشبینانه به این قضیه نگاه می‌کنیم. اما استفاده از خدمات مشاوره ملک و اخذ اقامت در ترکیه ایو ۳۴ می‌تواند تمام هزینه‌های شما را به طور باورنکردنی کاهش بدهد.

مطمئنیم شما هم می‌دانید که باید هر کاری را به دست کاردان خودش بسپاریم. معمولا خرید ملک در استانبول و یا حتی استعلام گرفتن از قیمت آپارتمان در استانبول نمی‌تواند کار بسیار آسانی برای افراد غیرحرفه‌ای که تخصصی در این زمینه ندارند، باشد. در نتیجه، باید حتما از مشاوره و راهنمایی افراد حرفه‌ای و متخصص در این حوزه بهره‌مند شد. به همین دلیل است که می‌گوییم شما با استفاده از خدمات مشاوره ملک و اخذ اقامت در ترکیه ایو ۳۴، دیگر نیازی به صرف هزینه‌های بسیار گران‌قیمت برای خرید ملک در استانبول نخواهید داشت. چرا که از بهترین خدمات مشاوران و متخصصان این حوزه بهره‌مند خواهید شد.

در واقع شما با استفاده از خدمات مشاوره ملک و اخذ اقامت در ترکیه ایو ۳۴، بسیاری از هزینه‌ّهایی که قرار بودن خودتان به شکل مازاد خرج کنید را صرفه‌جویی خواهید کرد. چرا که کارشناسان مجرب مجموعه ایو ۳۴ بهترین گزینه‌ها را طبق شرایط شما، معرفی خواهند کرد. گروه ایو ۳۴ با داشتن اطلاعات دقیق از آخرین و به‌روزترین قیمت املاک ترکیه، می‌توانند بهترین گزینه‌ها را در اختیارتان قرار بدهند. در نتیجه شما هرگز نیازی به سفر کردن به ترکیه برای استعلام قیمت و یا کارهای دیگر را نخواهید داشت. شما می‌توانید فقط برای دریافت ملکتان، یعنی کاملا در مرحله آخر به این کشور سفر کرده و از آسان‌ بودن فرایند کاری‌تان نهایت لذت را ببرید.

 

 

کم هزینه ترین مسیر برای اخذ اقامت ترکیه با ایو ۳۴-2

 

پیشبرد سریع کارهای اقامتی با ایو ۳۴

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم، یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات مشاوره ملک و اخذ اقامت در ترکیه ایو ۳۴، کوتاه‌تر شدن زمان فرایند خرید ملک‌تان خواهد بود. چرا که کارشناسان ایو ۳۴ به خوبی با تمام راه‌های قانونی و میان‌بر خرید ملک در استانبول و یا سایر شهره‌ها مطلع هستند و این کار را در کمترین زمان ممکن، برایتان انجام خواهند داد. در نتیجه، برای بسیاری از شرایطی که مشتریان نیاز مبرم به انجام این کار در کمترین زمان ممکن دارند، استفاده از خدمات مشاوره ملک و اخذ اقامت در ترکیه ایو ۳۴، می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

با استفاده از خدمات مشاوره ملک و اخذ اقامت در ترکیه ایو ۳۴، شما نیازی به اقدام هیچ کار سختی برای خرید ملک در استانبول نخواهید داشت. حتی برای استعلام از قیمت آپارتمان در استانبول هم فقط کافیست که از طریق مجموعه ایو ۳۴ اقدام کنید، تا از دقیق‌ترین قیمت‌های املاک ترکیه مطلع گردید. سپس می‌توانید با خیال راحت و در کمترین زمان ممکن، خانه موردعلاقه‌تان را دریافت کرده و همچنین پاسپورت و اقامت دائمی‌تان را هم اخذ نمایید. تمامی این نتایج ثمربخش فقط به خاطر انجام دادن تمامی کارها توسط افراد وارد و کاربلد گروه ایو ۳۴ برایتان امکان‌پذیر خواهد بود.