موسسه تیدی پارس یکی از موسسات مهاجرتی در شهر تهران است. این موسسه برای دریافت اقامت کشورهای مختلف با وکیل‌های باتجربه خود به شما در امور مهاجرت و اخد اقامت و پاسپورت کمک می‌کند. در این مطلب به دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ و اقامت انگلیس از طریق ویزای استارتاپ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

saadatrent

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

یکی از راه‌های گرفتن اقامت در ترکیه دریافت حق شهروندی و پاسپورت ترکیه با خرید ملک به مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ دلار آمریکا یا بیشتر است. اما اگر فقط دریافت اقامت برای شما مناسب باشد ارزش ملک خریداری شده چندان مهم نیست و شما تا زمانی که این ملک را دارید اقامت نیز دارید. اما این اقامت یکساله است و اگر پنج سال تکرار شود شما می‌توانید پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. این روش برای دریافت اقامت مناسب است زیرا در مقایسه با دیگر روش‌ها، هزینه کمتری دارد و کشوری است که نزدیک به ایران است و فرهنگ آن‌ها نیز تا حد زیادی مشابه فرهنگ ایران است.

آیا اقامت ترکیه از طریق خرید ملک فکر خوبی است؟

از جنبه‌های مختلفی می‌شود به جواب این سوال رسید. اگر با توجه به بازار خرید و فروش ملک در ایران بررسی کنیم متوجه می‌شویم در خیلی از موارد خرید خانه در ترکیه به صرفه‌تر از ایران است. باید بدانید که قیمت خانه در ترکیه مناسب‌تر از ایران و مخصوصا تهران است. البته اجاره خانه در ترکیه بسته به محله‌ای که انتخاب می‌کنید و با توجه به مبله بودن یا داشتن وسایل ضروری زندگی و… از اجاره خانه در ایران بالاتر است. این موضوع باعث می‌شود که اگر نخواستید در خانه‌ای که خریداری کرده‌اید زندگی کنید بتوانید آن‌ را اجاره دهید. همچین امکانی برای دارندگان ملک از هر کشوری در ترکیه وجود دارد.

پاسپورت ترکیه با خرید ملک

اگر به فکر آینده فرزندان خود هستید این کشور خدمات آموزشی مناسبی برای بچه‌ها دارد. همچنین ترکیه دارای دانشگاه‌های خوب با رشته‌های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی عمران، نقاشی، موسیقی و … است.

همچنین داشتن اقامت این کشور امکان کار کردن و تاسیس شرکت را به شما می‌دهد و برای تاجران امکان تجارت بین‌المللی را فراهم می‌کند.

ویزای استارتاپ

ویزای استارتاپ چیست؟ این ویزا مخصوص افراد کارآفرین و افرادی است که ایده‌های نو و خلاقانه دارند. استارت آپ (یا استارتاپ) یک شرکت نوپا و جدید است که به تازگی و بر اساس یک ایده نو و در نتیجه یک کارآفرینی ساخته شده است. بسیاری از کشورها از ایده‌های نو و خلاقانه حمایت می‌کنند. دریافت ویزای استارتاپ بر این مبا است که کشور ارائه دهنده این ویزا با پذیرفتن این استارتاپ‌ها به سمت نوآوری و روش‌های زندگی راحت برای کشور خود حرکت می‌کند. دریافت کننده ویزا نیز حمایت دریافت کرده و می‌تواند ایده خود را با سختی‌ها و موانع کمتری عملی کند.

اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ

دریافت ویزای استارتاپ کانادا از طریق تیدی پارس به این صورت است که اداره مهاجرت کانادا یک سازمان را برای سرمایه‌گذاری روی ایده شما معرفی می‌کند. یعنی شما باید آن سازمان را متقاعد کنید که ایده و استارتاپی که دارید ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. استارتاپی که شما معرفی می‌کنید صرفا نباید ایده خوبی باشد؛ باید علاوه بر آن قابلیت پیشرفت در آینده را داشته باشد و برای افراد مقیم کانادا کارآفرینی کند. اگر شما سازمان را متقاعد کنید که ایده شما شرایط سرما‌یه‌گذاری را دارد ابتدا به شما و سپس به اعضا خانواده شما ویزای استارتاپ تعلق می‌گیرد. پس از مورد حمایت گرفتن توسط سازمان شما نیز می‌توانید در سرمایه‌گذاری استارتاپ خود شریک شوید.

ویزای استارتاپ کانادا

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا

  • یک سری از مدارک برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا مانند مدارک شناسایی، شغلی، تحصیلی، مالی و ملکی لازم است. شما پس از دریافت تاییده از سازمانی که اداره مهاجرت به شما معرفی کرده یک نامه دریافت می‌کنید که علاوه بر مدارک این نامه نیز برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا ضروری است.
  • باید توجه داشته باشید مدارک مالی و ملکی که باید ارائه دهید برای اثبات توانایی مالی شماست زیرا دولت کانادا به افرادی که ویزای استارتاپ کانادا دریافت می‌کنند کمک مالی نمی‌کند پس شما با ارائه این مدارک در واقع استطاعت مالی خود را به دولت ثابت می‌کنید. همچنین برای بررسی مدارک، آزمون زبان، آزمایش پزشکی و گواهی پلیس نیز باید هزینه پرداخت کنید.
  • شرایط دیگر تسلط به زبان انگلیسی و یا فرانسوی است. برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا باید در آزمون زبان شرکت کنید و نمره قبولی بگیرید. توجه داشته باشید که در صورت نگرفتن نمره قبولی درخواست ویزای شما رد می‌شود.
  • شرایط دیگر سن و میزان تحصیلات است که شرایط ایده‌آل آن سن زیر ۵۵ سال و داشتن حداقل مدرک دیپلم است.

شرایط دیگری نیز برای دریافت استارتاپ کانادا وجود دارد که شما می‌توانید با برقراری تماس با شرکت تیدی پارس از آن‌ها مطلع شوید.

اقامت انگلیس از طریق ویزای استارتاپ

باید توجه داشت که یکی از معایب مهاجرت برای کشور مقصد کم شدن کار و افزایش نرخ بیکاری برای افراد بومی آن کشور است. یکی از روش‌ها برای مقابله با این مشکل اعطای ویزای استارتاپ است. بسیاری از افراد می‌خواهد کسب و کار خود را در اروپا راه‌اندازی کنند. ویزای استارتاپ انگلیس با این که یکی از روش‌های خوب مهاجرتی است اما شرایط خاصی دارد.

انگلیس به رشد اقتصادی اهمیت می‌دهد و ویزای استارتاپ انگلیس تنها یکی از ویزاهای مربوط به کسب و کار این کشور است. اگر شرایط شما برای راه‌اندازی کسب و کارتان مناسب اخذ ویزای استارتاپ انگلیس نیست نگران نباشید موسسه مهاجرتی تیدی پارس به شما مشاوره می‌دهد تا راه مناسب شما برای اخذ ویزا را پیدا کنید.

ویزای استارتاپ انگلیس

شرایط اخذ ویزای استارتاپ انگلیس

  • Business plan که شما ارائه داده‌اید باید نوآورانه باشد. همانطور که گفتیم یک استاراپ شامد ایده‌های نو و خلاقانه است که عملی شدن آن به اقتصاد کشور کمک می‌کند. همچنین سازمانی که به شما تاییدیه می‌دهد باید متقاعد شود که ایده شما کارایی لازم را دارد و ایجاد شغل می‌کند. شما باید بتوانید از ایده خود دفاع کنید.
  • یکی دیگر از شرایط لازم، تسلط به زبان انگلیسی در حد B2 و داشتن نمره‌ی ۵.۵ آیلتس است. شما باید مدرک آزمون آیلتس خود را ارائه دهید. همچنین تمامی مدارکی که ارائه می‌کنید باید به شکل معتبر به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند.
  • شرط دیگر داشتن یک صفحه سفید در پاسپورت است. پاسپورت شما باید معتبر باشد.
  • شرط دیگر اخذ ویزای استارتاپ انگلیس مبتلا نبودن به بیماری سل است. شما باید نتایج آزمایش سل خود را نیز ارائه دهید.

درباره تیدی پارس

توجه داشته باشید که اطاعات آمده در این مقاله برای آشنایی مقدماتی شما با شرایط اخذ ویزاست و شما برای کسب اطلاعات کامل و انتخاب روش مناسب اخذ ویزا باید به موسسات معتبر مهاجرتی مراجعه کنید. موسسه مهاجرتی تیدی پارس (tdpars.com) در زمینه اخذ اقامت اروپا و ارائه خدمات اقامتی و تحصیلی در کشورهای مختلف تجربه و مهارت بالا دارد و می‌تواند در این راه به شما کمک کند.