شهر زیبای اصفهان به دلیل شاهکارهای معماری متعددی که از دوره‌های مختلف در آن بر جای مانده، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی و خارجی است. طبیعت زیبا و بناهای تاریخی این شهر باعث شده هتل های اصفهان همیشه مملو از مهمانان خوش‌ ذوقی باشد که از دور و نزدیک به این منطقه سفر کرده‌اند. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر را دارید، احتمالا برای رزرو هتل اصفهان کمی مردد هستید. در این مطلب تصمیم داریم بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های این شهر تاریخی و فرهنگی را به شما معرفی کنیم.

saadatrent

هتل صفوی اصفهان؛ اقامت به سبک صفوی

هتل صفوی اصفهان با سبک خاص و منحصر به فرد خود، میزبانی شایسته برای گردشگران است. در این هتل می توان با جلوه های بصری زیبا و تاریخی همراه بود که مربوط به دوره صفویه هستند. در واقع این دوره از تاریخ ایران و خصوصا شهر اصفهان، یکی از نقاط عطف تاریخی و دوره شکوفایی فرهنگ و معماری اصیل بر شمرده می شود که می توان جلوه هایی از آن دوره را در این هتل خاص و زیبا مشاهده کرد.

هتل عباسی؛ هتل تاریخی در اصفهان

هتل عباسی اقامتگاهی زیبا و دیدنی است که از تاریخ احداث آن یک قرن می گذرد. این مجموعه در سال ۱۱۲۸ با دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و فعالیت خود را به عنوان یک کاروانسرا آغاز کرد. شاه پس از احداث و راه اندازی این محل، آن را به مادر خود هدیه داد، به همین دلیل بسیاری از افراد آن را با نام کاروانسرای مادر شاه می شناسند.

در سال ۱۳۳۶، این مجموعه به طور کامل بازسازی شد و در سال ۱۳۴۵، فعالیت خود را به عنوان هتل مجللی با ۲۲۵ اتاق، سوئیت و آپارتمان آغاز کرد.تمامی اتاق های هتل عباسی اصفهان، در اطراف حوض آبی رنگی ساخته شده که به محض باز کردن پنجره ها، می توان آن را مشاهده کرد. گچ بری ها و نقاشی های زیبای این مکان تاریخی، جلوه ای خاص به آن بخشیده و موجب شهرت دوچندان این هتل ۵ ستاره شده است.

ارزانترین هتل های اصفهان1

هتل ستاره اصفهان

این هتل که پیش از این با نام صدف فعالیت می کرد، یکی از معروف ترین اقامتگاه های شهر اصفهان است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این هتل با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، واقع در بافت تاریخی شهر، تمامی مولفه‌های یک هتل زیبای ایرانی را در خود جای داده است.

هتل رستوران ستاره در میدان نقش جهان، یکی از بهترین و خوش مسیر ترین محله های اصفهان واقع شده است. همین موضوع باعث می شود که جاذبه های تاریخی و گردشگری ذکرشده، در فاصلهٔ کمتر از ۵۰۰ متری این هتل قرار بگیرند.این هتل ۶ طبقه، ۵۲ اتاق دارد و با انواع اتاق یک تخته، دو تخته برای یک نفر، دو تخته دوبل، دو تخته دوقلو، دو تخته دوبل (Non Smoke)، اتاق دو تخته دوقلو (Non Smoke)، دو تخته دوبل بدون نور، سوئیت دو نفره، سه تخته و چهار تخته، آماده میزبانی از میهمانان است.

هتل جلفا اصفهان؛ ارزان قیمت اما باکیفیت

هتل جلفا یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین هتل های دو ستاره منطقه مسیحی نشین جلفا در شهر زیبای اصفهان است که افتتاح آن به سال ۱۳۵۴ باز می گردد. البته تمام بخش های این هتل در سال ۱۳۹۴ به طور کامل بازسازی و نوسازی شده است. محل احداث و راه اندازی این هتل در خیابان حکیم نظامی روبه روی خیابان خاقانی و کوچه کلیسای وانک واقع است. قدمت این کلیسای چهارصد ساله با قدمت چهار باغ اصفهان برابر است. کلیسای وانک دقیقا در کنار این هتل قرار گرفته است.‌

هزینه های پایین هتل جلفا باعث شده است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران از سایر شهرهای کشور این هتل را برای چند روز اقامت در شهر اصفهان رزرو کنند. نزدیکی به سی و سه پل، زاینده رود و ایستگاه اتوبوس، مناسب بودن برای اقامت های کاری و سفر با خودروهای شخصی از مهم ترین ویژگی های هتل جلفا محسوب می شوند.

هتل بین المللی کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان یک هتل ۵ ستاره و بین المللی است که در حاشیهٔ زاینده رود و در نزدیکی سی و سه پل به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع ساخته شده است.

یکی از ویژگی های این هتل، دسترسی سریع و آسان به همه نقاط شهر است. به طوری که فاصلهٔ آن با پل تاریخی سی و سه پل، کمتر از چند دقیقه است که حتی می توانید با پای پیاده و بدون ماشین از این اثر تاریخی دیدن کنید. با درخواست تاکسی سرویس ۲۴ساعتهٔ هتل، برای رفتن به سایر مراکز تاریخی و تفریحی اصفهان نیز با محدودیتی مواجه نیستید.

اگر قصد برگزاری همایش، کنفرانس، مهمانی و جلسه را دارید، سالن های برگزاری مراسمات هتل کوثر را فراموش نکنید. سالن میخک، سالن نگین، اتاق جلسات فیروزه و سالن ترنج مکان های مناسبی برای تمام جلسات خانوادگی یا کاری شما هستند.

ارزانترین هتل های اصفهان2

نکات مهم برای رزرو هتل در اصفهان

یکی دیگر از نکات مهم در رزرو هتل در اصفهان که مسافران با اقامت در بهترین هتل های اصفهان به راحتی به مکان های دیدنی شهر مانند میدان نقش جهان، کلیسای وانک، مسجد شیخ لطف الله، عالی قاپو، نقش جهان، بازار سنتی اصفهان، باغ هشت رود، کاغ چهلستون، سی و سه پل؛ زاینده رود، مرکز خرید سیتی سنتر و … دسترسی داشته باشند. هر چه مکان های دیدنی به هتل محل اقامت نزدیکتر باشند، مسافران هزینه آژانس و تاکسی کمتری می پردازند و در هزینه های سفر آن صرفه جویی می شود‌.

ما در این سعی کرده ایم بهترین هتل های اصفهان نزدیک به نقش جهان و مکان های دیدنی این شهر را معرفی کنیم که شامل امکانات و معرفی کامل این اقامتگاه می باشد.