برای هر کسی سفر معنا و مفهوم خاصی دارد که می تواند برایش لذت بخش باشد. سفر با تور اروپا گردی از شگفت انگیز ترین سفرهای خارجی است؛ زیرا می توان به کشورهایی سفر کرد که چه از لحاظ جاذبه های طبیعی و چه مکان های تاریخی و باستانی در جهان شهره هستند. دیدن این همه جاذبه باعث شگفتی انسان شده و او را درباره این جهان به تفکر وادار می کند. تور ترکیبی اروپا یکی از بهترین روش ها برای بازدید از شهرها و کشورهای بسیار زیبای قاره اروپا است. برای مثال با تور مسافرتی اسپانیا می توان از شهرهای بارسلونا و مادرید دیدن کرد و ساختمان های با معماری خاص را تماشا کرد یا با تور کشتی کروز یونان به تور ترکیبی اروپا این کشور باستانی سفر کرد و از جزایر متعدد و خارق العاده آن دیدن نمود. گردشگری در تمام شهرهای دیدنی این کشورها با آژانس هواپیمایی آیشم بسیار سریع و آسان انجام پذیر است.

saadatrent

اخذ ویزا برای تور ترکیبی اروپای

اگر می خواهید به طور همزمان و با دریافت یک ویزا به چند کشور اروپایی سفر کنید پیشنهاد می کنیم تور ترکیبی اروپا را از آیشم خریداری نمایید. برای تور اروپا گردی باید ویزای کشوری را بگیرید که در ابتدا می خواهید ورودتان در آن انجام شود. وقتی که به کشور مقصد وارد شدید می توانید به سایر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کنید و از جاهای دیدنی آن بازدید کنید و در جشنواره ها و فیستیوال های جذاب آن ها شرکت نمایید. با توجه به اعتبار ویزای دریافتی می توانید برنامه سفر خود را انجام دهید؛ مثلا انتخاب تور مسافرتی اسپانیا برای رفتن به سواحل جزایر قناری یا خرید تور کشتی کروز یونان برای دیدن آثار باستانی از جمله پر طرفدار ترین تورهای آیشم هستند.

قیمت تور اروپا گردی ترکیبی

تور اروپا گردی در ایران از دسته تورهای لوکس و گران قیمت هستند و این امر به دلیل تفاوت نرخ یوروو و ریال ایران است. هزینه بلیط رفت و برگشت تور، خدمات تور، بازدید از جاهای تاریخی مثل موزه ها و هزینه محل اقامت با یورو محاسبه و دریافت می شود. برای مدیرت و کاهش هزینه سفر می توان از تور ترکیبی اروپا استفاده کرد؛ زیرا با یک بار هزینه کردن برای سفر می توان از چند کشور و جاذبه های توریستی آنجا دیدن کرد. برای تعیین قیمت تور ترکیبی اروپا عوامل مختلفی مثل کلاس پروازی، تعداد شب های اقامت، نوع هتل، تعداد شهرها یا کشورهایی که از آن ها بازدید می کنید و رفت و آمدهای بین شهری با مترو یا پرواز در نظر گرفته می شوند.

در تور اروپاگردی ترکیبی چه خدماتی ارائه می شود؟

  1. دریافت ویزای شینگن
  2. بلیط رفت و برگشت هواپیما
  3. اقامت در هتل‌های ۴ ستاره با وعده صبحانه
  4. تور لیدر فارسی زبان برای معرفی مکان های دیدنی
  5. بیمه مسافرتی با پوشش حداقل ۵۰ هزار یورو
  6. ترانسفر بین شهر و بین کشورها (مترو و یا پرواز)

قیمت تور یونان در آیشم

اگر می خواهید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید پیشنهاد ما استفاده از مجموعه خدماتی مسافرتی آیشم برای خرید تور کشتی کروز یونان است که می توانید از طریق کشور ترکیه و بدون ویزا از جزایر زیبای این کشور باستانی دیدن کنید. با توجه به آنچه در مورد تور اروپا گردی کشتی کروز گفته شد می توان گفت قیمت تور یونان برای بسیاری از افراد با شرایط مالی متفاوت مناسب خواهد بود.

در طول سال ها فعالیت مجموعه آیشم استقبال بی نظیری از سوی مسافران برای تور مسافرتی اسپانیا صورت گرفته که نشان دهنده میزان رضایت مشتریان از خدمات با کیفیت و امکانات رفاهی مسافرتی خوب مجموعه آیشم است. این شرکت خدماتی مسافرتی بهترین پکیج های مسافرتی تور اروپا گردی مانند تور کشتی کروز یونان را در اختیار متقاضیان قرار داده است. برای خرید تور ترکیبی اروپا می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت آیشم با کارشناسان این مجموعه برای رزرو تور تماس بگیرید.

با تور مسافرتی اسپانیا به کجا سفر می کنیم؟

تور ترکیبی اروپا؛ اروپا گردی به سبک آیشم 2

با تور مسافرتی اسپانیا می توان لذت اقامت در قلعه قرون وسطایی را تجربه کرد و خاطره ای به یادماندنی را در دفتر سفر خود ثبت نمود. یکی از دیدنی های تاریخی اسپانیا قلعه پارادورِس(Paradores)  است که توسط شاه آلفانسو در سال ۱۹۲۸ میلادی به عنوان مکانی برای اهداف اقتصادی و جذب توریست ها در نظر گرفته شد. در مکان ­‌های تاریخی مانند قلعه ‌ها، صومعه ‌ها و یا قصر‌ها هتل های لوکسی ساخته شد که به آن ها پارادورس می گفتند. از آن زمان کشور اسپانیا اکثر بناهای تاریخی خود را  به پارادورِس ‌های متعلق به دولت تبدیل کرده است. سبک و معماری این هتل ها با هم تفاوت دارد و به همین دلیل در شهرهای مختلف پارادورس ها طبق خصوصیات منحصربفرد بنای ابتدایی خود با هم متفاوت هستند. علاوه بر این با دیدن معماری گائودی (Gaudí) در بارنا اسپانیا می توان شگفت زده شد. آثار آنتونی گائودی دارای سبک خاصی بودند که شناسایی آن ها را در بین سایر سبک ها راحت تر کرده بود. او از مشهورترین معماران پیرو جنبش مدرنیسم در کاتالونی است و یکی از شهرهایی که می توان آثار آنتونی را در آن دید شهر بارسلونا اسپانیا است که در تور مسافرتی اسپانیا می توان از آن دیدن کرد.

با تور مسافرتی کشتی کروز یونان به کجا سفر می کنیم؟

کشور یونان یک کشور باستانی با مکان های تاریخی و جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی است که چشم هر بیینده ای را به سوی خود جذب می کند. توریست های بسیاری از نقاط مختلف دنیا برای دیدن این آثار باستانی از دوره های مختلف تاریخ به این کشور و شهرهای دیدنی آن سفر می کنند. تور کشتی کروز یونان یکی از محبوب ترین تورهای آیشم است که در فصول مختلف پذیرای تعداد زیادی مسافر به شهرها و جزایر دیدنی یونان می باشد.

جمع بندی

قاره اروپا دارای ۵۰ کشور با تنوع فرهنگی، آب و هوای متفاوت و جاذبه های تفریحی و تاریخی متنوعی است که هر گردشگری را از هر نقطه جهان به سوی خود جذب می کند. تعداد زیادی از زیبایی های کشورهای اروپا در میراث سازمان یونسکو ثبت جهانی شده اند که با دیدن آن ها دنیایی از شگفتی را روبه روی خود خواهید دید. سفر با آیشم می تواند لذت دیدن این مناظر و آثار تاریخی را در شرایط اقلیمی متنوع چندین برابر کند. آیشم یکی از معتبرترین و ایمن ترین آژانس های هواپیمایی برای خرید تور ترکیبی اروپا است که با خرید تور اروپا گردی از این مجموعه می توان به بهترین خدمات و با کیفیت ترین امکانات روز دنیا با قیمتی مناسب دسترسی داشت. پرسنل آیشم تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان و لذت بخش کردن سفر برای مسافران به کار گرفته اند.