افراد زیادی در ایران به دلیل وجود پتانسیل بالا در کشور ترکیه، سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در این کشور انجام داده‌اند. راه برای شما نیز باز است و شما نیز می‌توانید در قسمت‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید. در سال‌های اخیر بسیاری از افراد بر روی ملک تمرکز کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در برخی از شهرهای ترکیه مانند ازمیر، رشد ملک بسیار چشمگیر باشد. جاذبه‌هایی مانند جنگل‌های ترکیه، دریای اژه و … باعث شده است تا مهاجران زیادی به این کشور سفر کنند. برای خرید ملک نیاز به افتتاح حساب بانکی و انتقال پول به ترکیه دارید که در این مطلب اطلاعاتی را در این باره به شما ارائه می‌دهیم.

saadatrent

مزیت‌های افتتاح حساب در ترکیه

کسانی که به یک کسب‌و‌کار جهانی فکر می‌کنند و می‌خواهند در کل دنیا در حیطه شغلی خود فعالیت داشته باشند، باید یک حساب بین‌المللی داشته باشند. با این حال افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای آنها مزایای به‌خصوصی خواهد داشت که در ادامه به این عوامل اشاره می‌کنیم.

کاهش ریسک

همانطور که مستحضر هستید، در سال‎‌های اخیر مشکلاتی مانند تحریم‌ها گریبان‌گیر ایرانیان در کل دنیا شده است. به همین دلایل برخی از کشورها حساب بانکی ایرانیان را می‌بندند و افتتاح حساب بانکی در این کشورها نوعی ریسک محسوب می‌شود. در ۱۰ سال گذشته، از جمله کشورهایی که به هیچ وجه حساب بانکی ایرانیان را مسدود نکرده است، کشور ترکیه می‌باشد. به نظر می‌رسد برای انجام سرمایه‌گذاری در خارج از کشور، افتتاح حساب بانکی در ترکیه مناسب‌ترین گزینه باشد.

خدمات کامل

شما با باز کردن یک حساب بین‌المللی در ترکیه می‌توانید از خدمات کامل در تمام دنیا بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که کیفیت خدمات ارائه شده در این کشور بسیار مطلوب است. افرادی هستند که تنها برای خرید ملک در ترکیه حساب باز کرده‌اند و پس از آن به نقاط مختلف دنیا پول منتقل کرده‌اند و سرمایه‌گذاری‌های مختلفی انجام داده‌اند.

صرفه اقتصادی

با توجه به اینکه ترکیه به ایران نزدیک است، انجام برخی از امور با هزینه کمتری تمام می‌شود. هزینه سفر و گرفتن اقامت در این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه است.

معرفی بانک‌ها در ترکیه

برای افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه می‌توانید بانک‌های مختلفی را بررسی کنید و با توجه به شرایط خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. اگر بتوانید اقامت کشور ترکیه را بگیرید، بانک‌های واکیف و ایش خدمات خود را برای شما ارائه خواهند داد. با نداشتن اقامت در این بانک‌ها سخت‌گیری‌هایی وجود دارد که ممکن است شما را با مشکل مواجه کند. یکی دیگر از بانک‌های معتبر در این کشور، بانک زراعت است که بسیاری از ایرانیان از خدمات این بانک بهره‌مند هستند. در ادامه به مزایای افتتاح حساب در این بانک اشاره می‌کنیم.

مزایای افتتاح حساب در بانک زراعت ترکیه

برای ایرانیانی که قصد سرمایه‌گذاری در خارج از کشور را دارند، داشتن یک حساب لازم است. در چند سال گذشته افراد زیادی سرمایه‌گذاری موفق در ازمیر ترکیه داشتند. ازمیر به دلیل داشتن جاذبه‌های مختلف مانند زیباترین جنگل‌های ترکیه، توریست‌های زیادی را به خود جذب کرده است و همین مسئله باعث پیشرفت مناطق مختلف آن شده است. به دلیل این‌که مهم‌ترین کسب و کار در این شهر، مربوط به صنعت کشاورزی است، بانک زراعت نیز حمایت ویژه‌ای از ساکنین این شهر به عمل آورده است. از مزایای داشتن حساب در این بانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تنوع حساب

همانطور که در ایران نیز حساب‌های مختلفی برای افتتاح وجود دارد، در این بانک نیز انواع حساب بانکی وجود دارد که هر کس با توجه به نیاز خود اقدام به افتتاح یکی از آنها نماید. از انواع این حساب‌ها می‌توان به حساب جاری، پس انداز کوتاه مدت، بلند مدت، حساب بیمه، الکترونیکی، طلایی جری و … اشاره کرد.

حساب تایپ پلاتینیوم

این نوع حساب‌ها را به عنوان حساب VIP معرفی کرده‌اند و خودشان مزایای خاصی دارند. بدون شک معتبرترین حساب بانکی مربوط به این حساب است که دائمی می‌باشند.

امکان افتتاح حساب برای ایرانیان

بسیاری از بانک‌ها در ترکیه با وجود تحریم‌ها برای ایرانیان حساب باز نمی‌کنند، اما شرکت هلپر ترکیه با مذاکراتی که در سال‌های اخیر انجام داده، این امکان برای ایرانیان فراهم شده تا در بانک زراعت به راحتی حساب داشته باشند.

افتتاح حساب سریع

اگر شما مدارک و آنچه که برای باز کردن حساب در این بانک نیاز است را در دست داشته باشید، در کمترین زمان ممکن یک حساب بانکی برای شما تعریف می‌شود.

افتتاح حساب بانکی و انتقال پول به ترکیه1

معرفی ازمیر برای سرمایه‌گذاری

با توجه به اینکه داشتن یک حساب بانکی در ترکیه به خصوص در ازمیر کار چندان دشواری نیست، ایرانیان برای سرمایه‌گذاری به این شهر رو آورده‌اند. می‌توان گفت که ازمیر عروس دریای اژه و یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ترکیه است که نباید از پتانسیل بالای این شهر غافل شد. شما می‌توانید با یک قیمت مناسب در این شهر یک آپارتمان داشته باشید. توجه کنید که ازمیر شهر کوچکی نیست و مناطق مختلفی برای انتخاب یک ملک وجود دارد.

برای خرید خانه ویلایی می‌توانید به شهر گوزل باغچه نظری داشته باشید که خانه‌های ویلایی قدیمی و جدید ساخته شده است. استانبول از همه نظر به ویژه از نظر سرمایه‌گذاری در ملک اشباع شده و به یک شهر شلوغ و پر هرج و مرج تبدیل شده که همین مسئله سرمایه گذاران را به شهرهای زیبایی همچون ازمیر می‌کشاند. در سال‌های آتی احتمال صعود قیمت ملک در این شهر دور از انتظار نیست. موقعیت این شهر به‌گونه‌ای است که در چند آتش سوزی جنگل‌های ترکیه، این شهر هیچ آسیبی ندیده و جای بسیار امنی است.

جمع بندی

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در خارج از کشور هستید، نیازی نیست به کشورهای دور فکر کنید. ترکیه با داشتن شهرهایی همچون ازمیر این روزها مسیر بازی برای سرمایه‌گذاران ایرانی گشوده است تا با خیالی راحت کارهای مختلفی را انجام دهند. افتتاح حساب بانکی در ترکیه کار چندان دشواری نیست و مزایایی مانند صرفه‌ اقتصادی، کاهش ریسک و خدمات کامل دارد. از بهترین گزینه‌ها برای افتتاح حساب در این کشور، بانک زراعت است. جنگل‌های معروف ترکیه، جاذبه‌های تاریخی، فروشگاه‌های متنوع و … همه ساله میلیون‌ها توریست را به این کشور می‌کشاند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه‌گذاری در ترکیه و همچنین افتتاح آسان حساب بانکی می‌توانید به سایت ازمیر پاشا مراجعه کنید.