9.0
امتیاز

نکات مثبت

  • امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر
  • بازدید از تماشایی‌ترین منظره تهران
  • دارای بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان
  • دارای پارکینگ
  • دارای انواع امکانات خدماتی
  • برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی
  • فضایی بسیار خانوادگی

نکات منفی

  • دسترسی دشوار
  • هزینه‌های ورودی نسبتا گران

نه تنها ساکنین پایتخت، بلکه همه مردم ایران برج میلاد را می‌شناسند و به داشتن چنین برج بلند و زیبایی افتخار می‌کنند. برج میلاد نه تنها سمبل تهران ، بلکه سمبل معماری و هنر ایرانی است و همه ما باید به این برج زیبا که در رکورد‌های جهانی نیز به ثبت رسیده است، افتخار کنیم. برج میلاد تهران در ابتدا با هدف بهبود وضعیت آنتن‌دهی موبایل‌ها و همچنین ارسال سیگنال‌های تلویزیونی ساخته شد. اما دیری نپایید که از آن به عنوان یک مرکز تفریحی، فرهنگی و هنری بسیار بزرگ نیز رونمایی کردند. برج میلاد امروزه تبدیل به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تهران شده است و همه روزه گردشگران بسیاری را جذب خود می‌کند. همه ما در مورد ظاهر برج میلاد، مناظر بی‌نظیرش یا حتی رستوران گردان آن اطلاعات مختصری داریم. اما امروز می‌خواهیم تا شما را به صورت کامل با جزء به جزء برج میلاد آشنا کنیم تا این بار زمانی که به این برج تماشایی نگاه می‌کنید، اطلاعات جامعی در مورد آن داشته باشید. پس با سفرزون همراه شوید!

saadatrent

با برج میلاد بیشتر آشنا شوید

برج میلاد تهران یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی پایتخت محسوب می‌شود که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی را جذب خود می‌کند. این برج با حدود ۴۳۵ متر ارتفاع، ششمین برج بلند مخابراتی دنیا است که پس از ۱۱ سال تلاش بی وقفه، بالاخره به ثمر رسیده است. پروژه میلاد در زمینی به مساحت ۴٫۷۴ هکتار و در منطقه غرب تهران ساخته شد. از نظر معماری برج میلاد تهران را باید یک اثر هنری دانست و به جرات می‌توان گفت که این برج یکی از سخت‌ترین پروژه‌های ساختمانی تمام دنیا بود که مهندسان ما توانستند با موفقیت از پس آن بر آیند.

از نظر دسترسی، مکان قرارگیری این برج بسیار ایده آل است و شما می‌توانید از شهرک غرب، شهرک گیشا، بزرگراه همت و بزرگراه شیخ فضل الله نوری به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. زمانی که بر فراز برج میلاد بایستید، می‌توانید تهران را زیر پای خود ببینید. در واقع از بالای برج میلاد می‌توان شاهد زیباترین منظره از تهران بود. بد نیست بدانید که در برج میلاد، امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی بسیار زیادی وجود دارند که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهند کرد و یک روز کامل پر هیجان را برایتان رقم می‌زنند.

برج میلاد
برج میلاد

برج میلاد، نماد هنر معماری ایرانی

گفتنی است که در علم معماری، برج میلاد به عنوان یک اثر هنری شناخته می‌شود. این ساختمان، با ظرافت بسیار زیادی ساخته شده است و شاید تعجب کنید اگر بدانید که همه قطعات به کار رفته در پروژه برج میلاد تهران، دارای شناسنامه هستند و تمام مشخصات آنها، از جمله نوع ماده اولیه، محل تولید، منبع تهیه و حتی مسئول کنترل و بازرسی، روی آن درج شده است. این نشان می‌دهد که حتی چه کسی مسئول جوشکاری قطعه بوده و در صورت لزوم، باید برای تعمیرات به چه فرد یا ارگانی مراجعه کرد. در حقیقت برج میلاد را باید برترین نمونه معماری هنری و مقاوم در تمام ایران دانست که در سطح بین‌المللی نیز شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.

برج میلاد به دلیل ارتفاع زیاد، باید با بادهایی که به طور معمول ۱۴۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارند، مقابله کند و به همین خاطر، این برج در مقابل بادهایی تا سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت، مقاوم‌سازی شده است. همچنین مهندسی طراحی برج میلاد به حدی پیشرفته است که می‌تواند در مقابل زلزله‌های سخت و حتی شدیدترین صاعقه‌ها، از خود مقاومت مثال زدنی و بالایی را نشان دهد.

از طرف دیگر، از ابزارهای دینامیکی و استاتیکی بسیار حرفه‌ای و مدرنی در زیر پی و بدنه برج استفاده کرده‌اند تا بتوانند عملکرد نیرو را در هر لحظه بررسی کنند. ساخت یک رستوران گردان در ارتفاع ۴۳۵ متری، یک چالش بسیار بزرگ برای سازندگان پروژه محسوب می‌شد که به خوبی توانستند آن را اجرا کنند.

برج میلاد
برج میلاد

سوالات رایجی که در مورد برج میلاد وجود دارند

در اینجا قصد داریم سوالاتی که ممکن است در مورد برج میلاد تهران داشته باشید را پاسخ دهیم.

برج میلاد چند پله دارد؟

برج میلاد دارای هزار و ۶۹۳ پله است.

برج میلاد تهران چند طبقه است ؟

برج میلاد ۱۲ طبقه دارد.

ارتفاع برج میلاد تهران چقدر است؟

برج میلاد تهران حدود ۴۳۵ متر ارتفاع دارد و ششمین برج بلند مخابراتی دنیا به شمار می‌آید.

قسمت های داخلی برج میلاد تهران ، تفریحی تمام عیار و سرگرم کننده

برخی از افراد بر این باور هستند که جاذبه‌های دیدنی برج میلاد، تنها به بالکن آن و مناظری که می‌توانید شاهد آن باشید، خلاصه می‌شود. اما در اینجا قصد داریم تا شما را با بخش‌های مختلف برج میلاد تهران آشنا کنیم.

دیدنی های برج میلاد
دیدنی های برج میلاد

موزه شهرداری برج میلاد و سکو دید سربسته

موزه شهرداری و همچنین سکو دید سربسته در طبقه سوم برج واقع شده‌اند. قطعا تا به حال نام موزه‌های مختلفی به گوش شما خورده است اما احتمالا نام موزه شهرداری می‌تواند برای شما جدید و البته کمی عجیب باشد. بد نیست بدانید که در این موزه، از هدایایی که کشورهای دیگر به شهرداری تهران اهداء کرده‌اند، به رسم یادبود نگهداری می‌شود و شما می‌توانید از آنها بازدید کنید. علاوه بر موزه شهرداری، در این طبقه سکوی دید سربسته برج میلاد با وسعت ۸۸۰ متر مربع نیز قرار گرفته است و در آن می‌توانید از مناظر وصف‌ناپذیر پایتخت لذت ببرید. در ضمن بهتر  است بدانید که برای خرید پکیج بازدید از سکوی دید باز، گنبد آسمان، موزه شهرداری، سکوی دید سربسته و موزه مشاهیر، تنها ۳۵ هزار تومان پرداخت خواهید کرد.

موزه شهرداری برج میلاد
موزه شهرداری برج میلاد
سکو دید سربسته
سکو دید سربسته

موزه مشاهیر برج میلاد

موزه مشاهیر برج میلاد در طبقه پنجم آن قرار گرفته است. در این موزه می‌توانید شاهد تندیس‌های بسیار طبیعی باشید که با الهام از چهره هنرمندان و اشخاص معروف تاریخ ایران ساخته شده‌اند. در حقیقت بسیاری از گردشگران خارجی، این بخش از برج میلاد را با موزه مادام توسو مقایسه می‌کنند. در این قسمت می‌توانید مجسمه‌های بسیار طبیعی و سیلیکونی را از افرادی همانند کمال الملک، پروفسور محمود حسابی، جهان پهلوان تختی، پروین اعتصامی، شهریار، مصطفی چمران، امام خمینی، سیمین دانشور، ستارخان، جلال آل احمد و محمد تقی بهار مشاهده کنید. همانطور که اشاره کردیم، هزینه بازدید از این موزه در پکیج بازدید از سکوی دید باز، گنبد آسمان، موزه شهرداری و سکوی دید سربسته قرار می‌گیرد و برای بازدید از تمامی آنها تنها باید ۳۵ هزار تومان بپردازید.

موزه مشاهیر برج میلاد
موزه مشاهیر برج میلاد
موزه مشاهیر برج میلاد
موزه مشاهیر برج میلاد

سکوی دید باز

سکوی دید باز در طبقه هفتم برج میلاد تهران قرار دارد و یکی از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین بخش‌های بازدید از برج میلاد محسوب می‌شود. سکوی دید باز میلاد، در بین بخش‌های مختلف دارای بیشترین وسعت بوده و بیش از سه هزار متر مربع مساحت دارد. برخی از بازدید کنندگان این قسمت را به نام بالکن برج میلاد می‌شناسند. تمام محیط سکوی دید باز با استفاده از فنس‌های مخصوص محفوظ شده است. پس لازم نیست نگران خطرات احتمالی باشید. در این سکو، دوربین‌های مخصوصی قرارگرفته است که شما می‌توانید با استفاده از آنها، دورترین مناظر تهران را نیز به راحتی ببینید. پس حتما در بازدید از برج میلاد، سری به این سکو بزنید. برای بازدید از این قسمت باید ۱۲ هزار تومان به ازای ۴۵ دقیقه پرداخت نمایید. در ضمن به یاد داشته باشید که ساعت بازدید از این بخش برج، از ۹ صبح تا ۲۱ شب است.

سکوی دید باز
سکوی دید باز

گنبد آسمان

گنبد آسمان، یکی از زیباترین بخش‌های برج میلاد است که در طبقه دوازدهم آن قرار دارد. این همان گنبد شیشه‌ای زیبایی است که از چندین کیلومتر دورتر نیز کاملا دیده می‌شود. گنبد آسمان ۱۳ متر ارتفاع دارد و به دست استاد رضا یحیایی، معمار برجسته ایرانی ساخته شده است. در این قسمت می‌توانید شاهد آثاری باشید که همه ما را به یاد تاریخ غنی امپراتوری پارس می‌اندازد. بد نیست بدانید که طرح اولیه گنبد آسمان، برگرفته از چهار عنصر اصلی آفرینش، یعنی آب، باد، خاک و آتش است و می‌توانید با دیدن نمادهای مختلف به یاد عدالت، صلح و مبارزه بیوفتید. برای بازدید از گنبد آسمان می‌توانید از پکیج ویژه بازدید موزه شهرداری، موزه مشاهیر، سکوی دید باز و سکوی دید بسته استفاده نمایید و تنها ۳۵ هزار تومان بپردازید.

گنبد آسمان
گنبد آسمان

محوطه برج میلاد تهران

بد نیست بدانید که بسیاری از گردشگران و بازدید کنندگان، در بخش محوطه برج میلاد تهران خود را سرگرم می‌کنند و به دنبال گرفتن تصاویر یادگاری با این برج بلند قامت هستند. در این بخش شما می‌توانید شاهد آثار هنرمندان مختلفی از کشورمان باشید که در غرفه‌های متنوع، هنر خود را به شما عرضه می‌کنند.

محوطه برج میلاد تهران
محوطه برج میلاد تهران

دهکده اقوام ایرانی

ایران کشوری چهار اقلیم بوده و در هر گوشه از آن، فرهنگ و تمدنی غنی به چشم می‌خورد. پیشینه هر یک از ما به یک تمدن قدیمی ایرانی باز می‌گردد و باید به این مسئله افتخار کنیم. به همین خاطر، بخشی از برج میلاد به دهکده اقوام ایرانی اختصاص داده شده است و جشنواره‌های رنگارنگی در این قسمت برگزار می‌شوند. بازدید از بخش دهکده اقوام ایرانی کاملا رایگان است و در آن می‌توانید از صنایع دستی، سوغات و به صورت کلی المان‌های فرهنگی اقوام مختلف ایرانی دیدن فرمایید.

دهکده اقوام ایرانی
دهکده اقوام ایرانی
دهکده اقوام ایرانی
دهکده اقوام ایرانی

تفریحاتی که می‌توان در برج میلاد تهران انجام داد

برج میلاد تهران علاوه بر مکانی برای بازدید، وقت گذرانی و سرگرمی، یک مکان تفریحی بسیار هیجان‌انگیز نیز هست. با ما همراه باشید تا با تفریحاتی که می‌توانید در برج میلاد تجربه کنید، آشنا شوید.

پینت بال

در ضلع جنوب غربی برج میلاد، زمین چمن مصنوعی با هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت، برای بازی پینت بال تعبیه شده است. بازی پینت بال در این قسمت به صورت کاملا حرفه‌ای دنبال می‌شود و بازی‌ها تحت نظارت مستقیم محمد عباس زاده، عضو تیم ملی پینت بال انجام می‌گیرد. نورپردازی زمین پینت بال برج میلاد بسیار عالی است و می‌توانید تا نیمه شب از آن استفاده کنید. البته بهتر است بدانید که فعلا به خاطر تعمیرات و اضافه کردن تجهیزات، این زمین غیر قابل استفاده است.

پینت بال
پینت بال

زیپ لاین برج میلاد تهران و پیاده روی بر روی پل معلق

اگر به دنبال تجربه هیجان و بالا بردن سطح آدرنالین خون خود هستید، باید به ضلع غربی برج میلاد و پل معلق آن مراجعه کنید. پل معلق دقیقا همان چیزی است که در فیلم‌های ماجراجویی، قهرمان داستان از آن برای عبور از رودهای پر خروش استفاده می‌کند! این پل فاقد هر گونه پایه بوده و تنها با طناب به دو سر زمین وصل شده است. دقیقا در نزدیکی همین پل، ایستگاه زیپ لاین برج میلاد نیز قرار دارد. ارتفاع زیپ لاین برج میلاد ۷۵ متر بوده و مسیر آن حدود ۱۷۰ متر طول دارد.

در مسیر برگشت می‌توانید از پل معلق استفاده کنید تا تجربه هیجان شما کامل شود! البته به یاد داشته باشید که استفاده از زیپ لاین و پل معلق دارای محدودیت وزنی بین ۳۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم است.

قیمت بلیط پل معلق برج میلاد : هزینه استفاده از زیپ لاین همراه با بازگشت از پل معلق، بین ۳۰ تا ۵۵ هزار تومان متغیر است.

ساعت کار زیپ لاین برج میلاد : در شش ماه اول سال از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و در شش ماه دوم سال از ۱۱ تا ۲۱ می‌توانید از این بخش استفاده کنید. در ضمن در روز‌های جمعه‌ و ایام تعطیل، از ساعت ۱۳ تا ۲۴، زیپ لاین برج میلاد آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

زیپ لاین و پیاده روی بر روی پل معلق
زیپ لاین و پیاده روی بر روی پل معلق
زیپ لاین و پیاده روی بر روی پل معلق
زیپ لاین و پیاده روی بر روی پل معلق

کاربازیا یکی از تفریحات برج میلاد برای کودکان

قرار نیست که همه تفریحات برج میلاد، به بزرگسالان اختصاص داشته باشد. کاربازیا همان جایی است که کودکان بین ۳ تا ۱۳ سال می‌توانند ساعت‌ها مشغول بازی و سرگرمی باشند. در این قسمت برج میلاد، کودکان می‌توانند مشاغل مختلف را به شکل بازی تجربه کنند و بفهمند که به کدام یک علاقه بیشتری دارند. شاید همه ما در کودکی با ابزارآلات ساده دوران خودمان، مشاغل مختلف را تجربه می‌کردیم.

اما کاربازیا یک زمین بازی بسیار حرفه‌ای و مجهز است که کودکان می‌توانند در آن نقش مکانیک، کشاورز، معمار، دکتر، خلبان، محقق و غیره را بازی کنند. همچنین زمین‌های بازی مختلف مثل پراک کودک، خانه بازی و شن بازی نیز در کاربازیا وجود دارند که می‌توانند ساعت‌ها فرزند شما را سرگرم کنند.

ساعت کاری کاربازیا برج میلاد : شما می‌توانید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۱۳ تا ۲۰:۳۰ به این پارک مراجعه کنید. در ضمن، پنجشنبه‌ها، جمعه و ایام تعطیل، ساعت کاری کاربازیا بین ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب خواهد بود.

قیمت بلیط کاربازیا برج میلاد : هزینه بازدید از این بخش برج میلاد ۵۰ هزار تومان بوده و در طبقه منفی یک قرار دارد.

کاربازیا
کاربازیا
کاربازیا
کاربازیا
کاربازیا
کاربازیا

سالن‌های سینمای برج میلاد تهران

قطعا برج میلاد تهران برای تبدیل شدن به یک مرکز تفریحی و فرهنگی، نیاز به سالن سینما نیز داشت. به همین خاطر، در بخش سالن‌های همایش برج میلاد، چندین سالن مختلف سینمایی نیز تعبیه کردند که در آنها می‌توانید  فیلم‌های روز ایران را به تماشا بنشینید. بد نیست بدانید که در ساخت این سالن‌های سینمایی، از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و این مجموعه از مجهز‌ترین سالن‌های سینمایی ایران محسوب می‌شود.

سالن‌های سینمای برج میلاد تهران
سالن‌های سینمای برج میلاد تهران
سالن‌های سینمای برج میلاد تهران
سالن‌های سینمای برج میلاد تهران

مرکز همایش‌ های بین‌المللی برج میلاد تهران

جالب است بدانید که برج میلاد دارای چندین و چند سالن و تالار مختلف برای برگزاری انواع گردهمایی و همایش داخلی و بین المللی است. شما می‌توانید برای اجاره این سالن‌ها با بخش هماهنگی مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تماس حاصل فرمایید. این مجموعه در ۹ طبقه ساخته شده است و ۱۶۰۰ صندلی دارد. سالن‌ها دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و بر اساس نوع همایش، امکانات متنوعی دارند. بد نیست بدانید که کنسرت‌های مختلف نیز در همین سالن‌ها برگزار می‌شوند. یکی از امکانات این مجموعه وجود پارکینگ در آن است. پارکینگ مرکز همایش های برج میلاد سه طبقه است و ظرفیت مناسبی برای پارک ماشین دارد. پس برای جای پارک خود نگران نباشید و با خیال راحت وارد مرکز همایش‌ های برج میلاد شوید.

مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران
مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد، بی شک معروف‌ترین بخش برج میلاد تهران به شمار می‌آید که البته طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. این رستوران زیبا، لوکس و بسیار مجلل در طبقه ششم برج میلاد تهران قرار دارد که در آن می‌توانید در ارتفاع ۲۷۶ متری با منظره‌ای زیبا به سمت پایتخت، غذایی بسیار با کیفیت را نوش جان کنید و از صدای دل‌نواز پیانو لذت ببرید. شاید باور نکنید اما رستوران گردان برج میلاد، بزرگ‌ترین رستوران گردان در تمام جهان محسوب می‌شود و دارای ۱۸۶۰ متر مساحت است. این رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام پذیرای شما عزیزان خواهد بود و حدود ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد. البته گفتنی است که برای استفاده از این رستوران، باید حداقل ۴۸ ساعت قبل رزرو خود را انجام دهید. وعده‌های غذایی به صورت بوفه آزاد بوده و قیمت وعده‌های صبحانه، نهار و شام با یکدیگر متفاوت است.

قیمت رستوران گردان برج میلاد : در حال حاضر برای بوفه صبحانه باید ۶۰ هزار تومان پرداخت کنید و قیمت وعده نهار و شام به ترتیب ۱۰۷ هزار و ۲۵۰ هزار تومان است.

رستوران گردان برج میلاد
رستوران گردان برج میلاد
رستوران گردان برج میلاد
رستوران گردان برج میلاد

اتاق فرار انیگما

کمتر از سه سال از ورود بازی اتاق فرار به ایران می‌گذرد اما با این حال، این بازی توانسته طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کند. به همین خاطر، شهرداری تهران، یک اتاق فرار بسیار بزرگ در برج میلاد تعبیه کرده است که دارای بخش‌های مختلفی بوده و بازی‌های معمایی و ترسناک زیادی را برگزار می‌کند. اتاق جنگ، کلبه وحشت، قتل مرموز، روانی و رویا بازی‌هایی هستند که در حال حاضر می‌توانید در اتاق فرار انیگمای برج میلاد تهران تجربه کنید. این بازی در مدت ۶۰ دقیقه برگزار می‌شود و می‌توانید آن را به صورت گروهی نیز انجام دهید.

هزینه اتاق فرار انیگما برج میلاد : در حال حاضر هزینه ورودی به ازای هر نفر ۵۰ هزار تومان است

اتاق فرار انیگما
اتاق فرار انیگما
اتاق فرار انیگما
اتاق فرار انیگما

لیزریوم برج میلاد

لیزریوم برج میلاد را می‌توان یکی از مهیج‌ترین تفریحات این برج دانست که در محل ورودی پارکینگ قرار دارد. هر نیم ساعت یک نمایش بسیار جذاب لیزری به مدت ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود که شما را مات و مبهوت می‌کند. پس بهتر است حتما سری به این بخش از برج میلاد نیز بزنید.

سینما گیم برج میلاد

سینما گیم برج میلاد را باید بزرگ‌ترین پرده سینمای سه بعدی در تمام ایران دانست که تنها هشت نفر ظرفیت دارد. بد نیست بدانید که این سینما مجهز به یک تفنگ لیزری است و شما می‌توانید هم زمان با لذت بردن از دیدن صحنه‌های سه بعدی، به کاراکتر‌های بازی شلیک کرده و خودتان را به عنوان نقش اول یک بازی ببینید. سینما گیم دارای بخش‌های شش بعدی و هفت بعدی است. در بخش شش بعدی شما نمی‌توانید از اسلحه لیزری استفاده کنید و تنها بیننده یک فیلم خواهید بود. هزینه استفاده از سینما شش بعدی تنها هفت هزار تومان و هزینه استفاده از سینما هفت بعدی تنها ۱۰ هزار تومان است. سینما گیم برج میلاد تهران، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

سینما گیم برج میلاد
سینما گیم برج میلاد

پارک دلفین ها

پارک دلفین‌ها یا همان دلفیناریوم برج میلاد، اولین پارک غیر ساحلی در تمام خاور میانه است که در قسمت غربی برج میلاد قرار دارد و می‌تواند به صورت همزمان میزبان حدود ۷۰۰ نفر باشد. در این بخش دو دلفین حضور دارند که در کنار شیر‌های دریایی آموزش دیده، برنامه‌هایی ۹۰ دقیقه‌ای را اجرا می‌کنند. البته متاسفانه اخیرا با خبر شدیم که یکی از دلفین‌های دلفیناریوم برج میلاد از بین رفته و مسئولین در تلاش هستند تا یک دلفین آموزش دیده دیگر را جایگزین آن کنند.

قیمت بلیط دلفینارویم برج میلاد : هزینه بازدید از این بخش به ازای هر نفر ۵۰ هزار تومان است.

ساعت کاری دلفیناریوم برج میلاد : تنها در روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه‌ از ساعت هفت صبح تا ۹ شب میزبان شما عزیزان خواهد بود.

شماره رزرو دلفیناریوم برج میلاد : برای هماهنگی و خرید بلیت می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۶۱۶۲۰۲ تماس حاصل نمایید.

پارک دلفین ها
عکس پارک دلفین برج میلاد

دیدنی های اطراف برج میلاد تهران

فاصله تا پارک پردیسان: چهار کیلومتر

فاصله تا پارک گفتگو: شش کیلومتر

فاصله تا بوستان نهج البلاغه: شش کیلومتر

فاصله تا باشگاه انقلاب: هشت کیلومتر

فاصله تا ژوراسیک پارک: ۱۱ کیلومتر

امکانات برج میلاد تهران

  • سرویس بهداشتی
  • خودپرداز
  • فروشگاه شهروند
  • نیمکت
  • نمازخانه
  • تابلوهای راهنمای متعدد
  • آسانسور و محل مخصوص عبور معلولین
  • غرفه‌های تبلیغاتی
  • کارواش
  • انواع امکانات تفریحی و رفاهی
  • چندین و چند کافه و رستوران متنوع در طبقات مختلف
  • پارکینگ با ظرفیت هزار خودرو ( ورودی سه هزار تومان)
  • دارای مهمان سرا
  • مجموعه نمایشگاهی
  • سالن‌های همایش
  • استودیو ضبط

بهترین زمان بازدید از برج میلاد تهران

بهترین زمان بازدید از برج میلاد تهران وابسته به نوع تفریحی است که شما قصد انجام آن را دارید. اگر تنها به قصد دیدن مناظر زیبای سکوی دید باز به برج میلاد مراجعه می‌کنید، بهتر است در هنگام غروب آفتاب در سکو حاضر باشید تا زیباترین منظره تهران را مشاهده کنید. البته در فصل‌های سرد، ممکن است وزش باد کمی شما را آزار دهد پس از نظر فصلی نیز بهترین زمان، فصل بهار و تابستان خواهد بود. برای انجام سایر تفریحات برج میلاد تهران، اگر قصد دارید تا در آرامش از تجربه جدید خود لذت ببرید، بهتر است ایام آخر هفته و تعطیلات را انتخاب نکنید. زیرا در این روزها، جمعیت بسیار زیادی در برج میلاد حاضر هستند و برای هر بخش از بازدید خود، باید زمان زیادی را در صف‌‎های طولانی منتظر بمانید. اما برای برخی از افراد، همین شلوغی و تراکم جمعیت نیز می‌تواند لذت بخش باشد. پس بهترین زمان بازدید از برج میلاد کاملا به خودتان بستگی دارد!

برج میلاد
برج میلاد

اطلاعات بازدید از برج میلاد تهران

آدرس برج میلاد تهران: تهران، بزرگراه حکیم، بعد از خروجی بزرگراه شهید چمران، برج میلاد

شماره تماس: ۰۲۱۸۵۸۵

ساعت کار: شش ماه اول سال از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱:۱۵ شب و شش ماه دوم سال از ۹ صبح الی ۲۰:۱۵ شب

هزینه‌های بازدید از برج:

هزینه پکیج بازدید شامل: سکوی دید باز، سکوی دید بسته، گنبد آسمان، موزه شهرداری و موزه مشاهیر : ۳۵ هزار تومان

هزینه لیزریوم: هشت هزار تومان

هزینه ورودی پینت بال: ۲۰ هزار تومان

هزینه یک سانس دلفیناریوم: ۵۰ هزار تومان

هزینه بازدید از سکوی دید باز: ۱۲ هزار تومان

هزینه ورودی کافه تریا: پنج هزار تومان

هزینه بوفه صبحانه رستوران گردان: ۶۰ هزار تومان

هزینه بوفه نهار رستوران گردان: ۱۰۷ هزار تومان ( پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل ۱۴۹ هزار تومان)

هزینه بوفه شام رستوران گردان: ۲۵۰ هزار تومان

مسیرهای دسترسی به برج میلاد تهران

دسترسی با وسایل نقلیه عمومی

هنوز ایستگاه اتوبوس یا مترو مخصوص برج میلاد افتتاح نشده است و متاسفانه جزئی از برنامه کاری آینده شهرداری نیز نیست. به همین خاطر شما باید با استفاده از وسایل نقلیه مختلف، ابتدا خود را به بیمارستان میلاد برسانید. از آنجا نیز سرویس‌هایی وجود دارند که شما را به گیت ورودی برج میلاد تهران می‌برند. از گیت ورودی نیز با حدود ۳۰۰ متر پیاده روی، به محوطه اصلی خواهید رسید.

شما به سه طریق می‌توانید خود را با وسیله نقلیه شخصی به برج میلاد برسانید:

  1. از طریق بزرگراه همت وارد خروجی بزرگراه شیخ فضل الله نوری جنوب شده و از طریق پل کابلی اختصاصی وارد محوطه برج میلاد شوید.
  2. وارد بزرگراه شیخ فضل الله نوری شمال شده و سپس خروجی همت غرب را در پیش بگیرید. از بخش کندرو می‌توانید ورودی برج میلاد را ببینید. این ورودی در نمایشگاه‌های بین المللی بیشترین کاربرد را دارد.
  3. وارد بزرگراه حکیم غرب شده و بعد از خروجی بزرگراه چمران شمال، به دنبال ورودی اختصاصی برج میلاد تهران بگردید.
برج میلاد
برج میلاد

نکات بازدید از برج میلاد

  • پیش از بازدید، حتما ساعت کاری را بررسی کنید.
  • امکان پر بودن ظرفیت پارکینگ و انتظار طولانی مدت در ایام تعطیل و آخر هفته بسیار زیاد است.
  • امکان کنسل کردن بلیت ورودی وجود ندارد.
  • هزینه ورودی برای کودکان زیر شش سال رایگان است.
  • برای پذیرش به طبقه همکف مراجعه کنید.
  • در شرایط جوی نامناسب، سکوی دید باز تعطیل خواهد بود.
  • در خرید بلیت برج میلاد حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید و تاکید داشته باشید که تاریخ و ساعت روی بلیت شما قید شود.
  • امکان خرید آنلاین از طریق وبسایت تهران تیکت نیز وجود دارد.
  • در صورت خرید اینترنتی باید حتما پرینت بلیت را همراه خود داشته باشید.
برج میلاد
برج میلاد

شما برای ما بنویسید

خب سفرزونی عزیز، نظر شما در مورد برج میلاد تهران چیست؟ آیا تا به حال از این برج بازدید کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، کمی از تجربیات خود با ما صحبت کنید. فراموش نکنید که ما با دیدن نظرات شما انرژی می‌گیریم و بی‌صبرانه منتظر ارتباط متقابل با شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.