یک‌بار باید تعطیلات‌تان را در کنار یک اوت لت (Outlets) تجربه کنید و برای خرید و فرصت‌هایی بی‌نظیر برنامه‌ریزی کنید. اولت لت ها فروشگاه‌هایی از برندهای معروف هستند که به‌خاطر انبارداری، قیمت‌های مناسب و فضای سبک دهکده‌ای‌شان طرفداران زیادی دارند. همین‌طور اوت لت ها سبک ساختاری ساده و مدرنی دارند و معمولا در فضایی پهناور با طبقات کم ساخته می‌شوند. سفرزون در این مطلب بهترین اوت لت های جهان را برای‌تان ردیف کرده تا شما در لیست سفرهای‌تان قرار دهید.

saadatrent

دهکده‌ی بایستسر ، خرید به سبک انگلیسی

Bicester Village یکی از بهترین اوت لت های جهان در انگلستان
Bicester Village یکی از بهترین اوت لت های جهان در انگلستان

فقط یک مسافرت با قطار ۵۰ دقیقه‌ای لازم است تا از لندن به دهکده‌ی بایستسر برسید که نزدیک به ۱۶۰ فروشگاه اوت‌‌لت دارد! طراحان در این فروشگاه‌ها تا ۷۰ درصد برای محصولات تخفیف قائل می‌شوند.

مثل یک دهکده اصیل انگلیسی، برندهایی مثل Gucci و Missoni در یک محوطه زیبا با باغچه‌های گل و پیاده‌راه موزائیک شده جای گرفته‌اند. کافه‌ها و رستوران‌های شیک مثل «لو پین کوتی‌دین» Le Pain Quotidien و «سوهو هوآث فارم‌شاپ» Soho House’s Farmshop. این مکان برای استراحت، لذت بردن از فضا و خرید فوق‌العاده است و فضای خاصی برای‌تان برای تفریح و استراحت در نظر گرفته است.

شب را در «زتر تاون‌هاوس» The Zetter Townhouse بگذرانید. یک هتل بسیار شیک که فاصله‌اش به اندازه کمی پیاده روی تا ایستگاه «ماری‌لیبون» Marylebone است، همان جایی که قطار بایسستر را سوار می‌شوید.

خرید با نمایی از فوجی در گوتمبای ژاپن

Gotemba Premium خرید با نمایی از قله‌ی فوجی
Gotemba Premium خرید با نمایی از قله‌ی فوجی

گوتمبای از بهترین اولت لت‌ های جهان است. جدای این‌که این اولت لت‌ ، چشم‌اندازی به کوه فوجی پوشیده از برف دارد، دید جدیدی هم درباره‌ی برندهای بزرگ دنیا به شما خواهد داد. این‌جا برندهایی مثل برند Martin Margiela Balenciaga ،Alexander Wang ، Issey Miyake ،Vivienne Westwood و Bottega Veneta در دسترس شما خواهند بود.

با حدود ۲۰۰ مرکز خرید، این‌جا، بزرگ‌ترین و بهترین اولت لت‌ های جهان محسوب می‌شود که به فاصله‌ی چند ساعت سواری با قطار از توکیو به آن خواهید رسید. برای اقامت در گوتمبای هتل «توکیو استیشن» Tokyo Station Hotel را انتخاب کنید که جایی شیک و راحت برای‌تان خواهد بود و به‌علاوه رفتن به گوتمبا از آن‌جا به یک سفر کوتاه روزانه تبدیل خواهد شد.

در سفرزون بخوانید: مراکز خرید مسکو ، رستوران‌ ها و هتل های لوکس

فضای داخلی گوم شامل ۳ طبقه است که به زیبایی طراحی‌ شده‌اند و با حیاطی مرکزی که با سقف تمام شیشه‌ای پوشیده شده، کل مرکز خرید را مانند گلخانه‌ای رنگ‌و‌وارنگ به نمایش می‌گذارد. طبقه‌های توسط پل به‌هم … بیش‌تر بخوانید مراکز خرید مسکو- gum

واله ویلیج ، با سنت‌‌های فرانسوی مدرن خرید کنید

La Vallee village خرید متفاوت شهری در فرانسه
La Vallee village خرید متفاوت شهری در فرانسه

حدود نیم ساعت از شهر مد، پاریس، فاصله دارد. دهکده La vallee جایی آرام در قلب فرانسه است که گلچینی از برندهای معروف جهانی مثل Celine  Givenchy ، Yves Saint Laurent ،  Zadig و Vlotaire را در دل خود جای داده است که در اوت لت‌های دیگر نمی‌توانید به سادگی آن‌ها را پیدا کنید. البته خانه‌های نمایش لباس‌های روز، مثل Kooples و Max Mara بسیارند، اما این‌جا جایی است که شما می‌توانید سبک پاریسی را پیدا و به قیمت کم‌تری خرید کنید.

Loading the player...

یک خرید لذت‌بخش را در واله‌ویلج تجربه کنید

کمپانی مشترکی از این اوت لت و اوت لت بایسستر انگلستان حمایت می‌کند و شیوه مشابهی در ساخت این دو به‌کار رفته است. در این‌جا معماری حرف اول را می‌زند. فضای سبز قابل توجه و مراکز شیک و عالی برای خوردن غذا، (از خودتان در Laduree  یا La Maison du Chocolat  پذیرایی کنید) و به جزئیات توجه زیادی شده است.

یک‌جا در CitizenM Paris Gare de Lyon رزرو کنید و در یک هتل با روحیه کنجکاوانه به مد روز و لباس‌های زیبا، اقامت کنید. از این‌جا تا دهکده راهی نیست و با یک قطار سریع به آن‌جا خواهید رسید. پس یکی از بهترین اوت لت های جهان را در فرانسه از دست ندهید.

 تفریح و خرید به‌وقت سیسیل ایتالیا

Sicilia Outlet Village | سیسیل را این‌جا کشف کنید
Sicilia Outlet Village | سیسیل را این‌جا کشف کنید

این‌جا نه تنها یکی از بهترین اوت لت های جهان که یکی در کنار یکی از زیباترین دهکده‌‌های توریستی ایتالیا هم جای گرفته است. یک تعطیلات سیسیلی را با تخفیف‌های ویژه طراحان در فروشگاه‌ها و گشت‌وگذار در این منطقه وسوسه‌انگیز ترکیب کنید و مطمئن باشید نتیجه شگفت‌انگیز آن شما را سرخوش خواهد کرد. حمام آفتاب در ساحل‌های تر و تازه به اندازه‌ی یک دل سیر خورد و خوراک خوشمزه مدیترانه‌ای و تماشای تپه باستانی شهر Enna و در کنار آن اوت لت سیسیل، همه‌و‌همه نشان از سفری بی‌نظیر و پر‌تنوع در سیسیل ایتالیا دارند.

Loading the player...

تجربه‌ی رویایی خرید در دهکده‌ی توریستی سیسیل

در این میان نقش sicilia Outlet Village را نمی‌شود نادیده گرفت. این‌جا شما بسیاری از برندهای لوکس مثل ورساچه Versace ، تدس Tod’s و گوچی Gucci و بسیاری دیگر را در یک دهکده خرید بزرگ روباز با خیابان‌های سنگ‌فرش و میدان‌های پربرگ به‌علاوه رویدادهای فرهنگی مثل کنسرت‌ها و مسابقات در زمان‌های مشخصی از سال خواهید دید.

در Diamora Umberto یک تخت‌خواب و صبحانه‌ی زیبا و عالی را برای خود رزرو کنید و از یک ساختمان سیسیلی که در شهر باروک کاتانیا نزدیک به سیسیل جای گرفته است، لذت ببرید.

فوکس‌تون فکتوری از بهترین اوت لت های جهان

Foxtown Factory از بهترین اوت لت های جهان
Foxtown Factory از بهترین اوت لت های جهان

حدود ۱۶۰ طراح جهانی در فروشگاه‌های فوکستون فکتوری زیر یک سقف در شهر Menrisio جمع شده‌اند. محلی که می‌توانید تخفیف‌های بزرگ برای اجناس درجه‌ یک را به‌راحتی پیدا کنید. به‌خاطر نزدیکی‌اش به مرز ایتالیا این اوت لت به خانه‌ی برند‌های ایتالیایی مثل Prada ،Valentino و Versace تبدیل شده و به آن شهرت دارد.

خرید اجناس این برند‌ها به‌طور معمول در این‌جا، ۳۰ تا ۷۰ درصد از حالت عادی ارزان‌تر است. در این‌جا یک کازینوی بزرگ هم برای کسانی که خیال می‌کنند با بقیه پولی که در دست‌شان مانده چه بکنند، وجود دارد. برای اقامت Morgana امکاناتی عالی به شما عرضه خواهد داشت.