تا به حال پیش آمده وسط گرمای داغ تابستان، دلتان بخواهد یک خوراکی خنک خوشمزه بخورید که به قول مادربزرگ‌ها جگرتان حال بیاید؟ یا در سرمای زمستان، در حالتی که بخار از دهانتان بیرون می‌آید، هوس یک خوردنی سرد کنید و از این شیطنت در میان سرما لذت ببرید؟ اگر جزو این دسته هستید، قطعا یک انتخاب جذاب و هیجان‌انگیز برای شما، بستنی است! این خوراکی متفاوت و خوشمزه با رنگ‌ها و سر و شکل عجیب و غریبش، می‌توان رفیق روزهای گرم و سرد شما باشد که در همه حال همراهی‌تان می‌کند. حالا فکرش را بکنید بستنی را در کنار دوستان و عزیزانتان نوش جان کنید و لذتی چند برابر را بچشید.بهترین بستنی فروشی های پایتخت برای سهیم شدن در شادی شما پدید آمده‌اند. بستنی فروشی‌هایی که هر کدام با سبک و شکل جدید و طعم‌های متفاوت از دیگری، در یک گوشه از شهر خودنمایی می‌کند و شما را به هوس می‌اندازد. اگر دوست دارید با بهترین بستنی فروشی‌ های تهران آشنا شوید و درباره هر یک از ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فرد آن بدانید، با سفرزون همراه باشید:

saadatrent

تاریخچه بستنی ؛ این شیرین جذاب

پیش از آنکه محبوب‌ترین بستنی فروشی‌های پایتخت را بشناسیم، خوب است بدانیم که این شیرین جذاب از چه زمانی در جهان و ایران وارد شده.

شاید جالب باشد که بدانید اولین بستنی‌ها به شکل امروزی وجود نداشتند. معروف است که در قرن چهارم قبل از میلاد، اسکندر مقدونی به نوشیدنی‌های یخ‌زده علاقه زیادی داشته است. همچنین نرون، امپراتوری روم، افرادی را به کوهستانی به نام «آپنین» می‌فرستاد تا برای اون یخ و برف بیاورند بعد از مخلوط کردن با شربت یا  عسل آن را بخورد! در واقع می‌توان گفت بستنی‌های اولیه از ترکیب برف، یخ و یا مایعات یخ‌زده درست می‌شدند.

اولین باری که بستنی به صورت رسمی به وجود آمد، در سال ۱۶۶۰ میلادی و در اروپا بود که شخصی ایتالیایی، به نام کولتلی، کافه پروکوپ را در پاریس افتتاح کرد. در این کافه انواع یخ‌های طعم‌دار و خامه‌های یخ‌زده فروخته می‌شد که طرفداران زیادی هم داشت. به همین ترتیب، بستنی به آمریکا نیز راه پیدا کرد. سال‌ها بعد اولین دستگاه‌های فریز کننده اختراع شدند و بعد از آن اولین دستگاه فریز یکپاچه به وجود آمد که قطعات بستنی را از یکدیگر جدا می‌کرد.

تاریخچه بستنی در ایران

قدمت بستنی در ایران تقریبا به ۷۰ سال پیش باز می‌گردد. در زمان‌های دور مردم عصاره آب انگور را بر روی برف می‌ریختند و به عنوان یک خوراکی خوشمزه و یا یک دسر محبوب نوش جان می‌کردند. تولید بستنی در ایران در ابتدا به شکل مخلوط شیر و شکر و گیاه ثعلب وجود داشت. اما در دهه ۴۰ شمسی، اولین دستگاه‌های بستنی به ایران آمدند و در مدت اندکی به تولید فالوده که ترکیبی از نشاسته، آب و شکر بود، هم می‌پرداختند.

یکی از اولین بستنی‌ها که همچنان نیز طرفداران زیادی دارد و با تکه‌های بزرگ خامه طعم بی‌نظیری به خود می‌گیرد، بستنی سنتی زعفرانی است. امروزه انواع متنوع، خاص و متفاوتی از بستنی وجود دارد که امتحان هر از آن‌ها، تجربه‌ای جالب و به یادماندنی است.

اکبر مشتی ملایری ؛ یک نوستالژی هفتاد و چند ساله

یکی از بهترین بستنی‌ فروشی‌ های تهران که در حدود ۷۰ سال قدمت دارد، بستنی اکبر مشتی ملایری است. این بستنی فروشی در نزدیکی میدان قدیمی راه آهن، راه‌اندازی و در مدت کمی به یکی از پرفروش‌ترین بستنی‌ فروشی‌ها تبدیل شد.

اکبر مشتی ملایری زمانی که ۲۰ ساله بود به تهرن آمد و با فردی به نام محمد ریش که تمامی فنون بستنی‌سازی را در خارج از کشور یاد گرفته بود، دوست شد. این دو دوست در سال ۱۳۲۰ اولین مغازه بستنی‌سازی را در میدان راه آهن افتتاح کردند. مدتی بعد محمد ریش انصراف داد و اکبر مشتی مغازه خود را حفظ کرد و به مشهورترین بستنی فروش تهران تبدیل شد.

با گذشت حدود ۵۰ سال از فوت اکبر مشتی، این بستنی فروشی، همچنان فعالیت خودش را در میدان تجریش انجام می‌دهد. کیفیت بستنی‌های این مغازه بسیار عالی‌ست و از گلاب ناب کاشان، زعفران‌های اعلا و شیر تازه درست می‌شود. محیط بستنی فروشی، گرم و صمیمی است و روی دیوارهای آن پر از بریده روزنامه‌هایی‌ست که از اکبر مشتی و مغازه جذابش روایت کرده است.

مردم این بستنی فروشی قدیمی را آنقدر دوست دارند که هر روزه عده زیادی به آنجا می‌روند و گاهی صفی برای سفارش ایجاد می‌شود. اگر دوست داری طعم بستنی سنتی اصیل، باکیفیت و خوشمزه را بچشید، ما بستنی فروشی  اکبر مشتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس بستنی فروشی اکبر مشتی ملایری : تهران ، میدان تجریش، خیابان شهرداری، نرسیده به خیابان ناهید

اکبر مشتی ملایری

بستنی سن مارکو ؛ تنوع و خوشمزگی

یکی از بهترین بستنی فروشی های تهران که طعم و مزه فوق‌العاده و تنوع بی‌نظیرش زبان‌زد است، بستنی سن مارکو است. این بستنی فروشی کوچک، آنقدر پرطرفدار و محبوب است که در اکثر اوقات شلوغ و پرجمعیت می‌شود و می‌توان صف دراز و طویلی از مشتری‌های همیشگی را جلوی آن دید.

نکته مثبت درباره بستنی سن مارکو این است که هر بستنی دقیقا طعم واقعی همان برچسب اسمی که رویش گذاشته‌اند را می‌دهد. اگر طعم هر کدام را نمی‌شناسید و دوست دارید پیش از خوردن حتما آن را امتحان کنید، می‌توانید آن‌ها را تست کنید و بعد از آن سفارشتان را قطعی کنید.

آنقدر تنوع و طعم و مزه در بستنی‌های سن مارکو زیاد است که کار شما را برای انتخاب سخت می‌کند. اما باید بدانید که هر کدام را سفارش دهید، قطعا پشیمان نخواهید شد. اگر به این بستنی فروشی معروف رفتید، حتما طعم‌های کیندر، دوناتلا و موهیتو را انتخاب کنید. طرز برخورد و رفتار کارکنان سن مارکو با وجود شلوغی بسیار بستنی فروشی، بسیار محترمانه و با صبر و حوصله است.اگر دوست دارید یک شب متفاوت و به یادماندنی را همراه با عزیزانتان رقم بزنید، سن مارکو بهترین انتخاب برای شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس بستنی سن مارکو : تهران، بلوار ۳۵ متری قیطریه، جنب کوچه شب‌تاب، پلاک ۹۳

بستنی سن مارکو | بهترین بستنی فروشی های تهران
بستنی سن مارکو

بستنی سال سال ؛ سلف سرویس بستنی

از دیگر گزینه‌هایی که در گروه بهترین بستنی فروشی های تهران قرار دارند، می‌توان به بستنی سال سال اشاره کرد. این بستنی فروشی محبوب و جذاب در محدوده پاسداران قرار دارد و آنقدر مورد علاقه مردم است که هر روز عده زیادی به آنجا می‌روند.

سال سال، ماست بستنی‌های طعم‌دار و خوشمزه‌ای را عرضه می‌کند که نمونه آن را در هیچ کجای دیگر امتحان نکرده‌اید. یک نکته جذاب و متفاوت درباره بستنی سال سال این است که مشتریان می‌توانند حجم و مقدار بستنی را خودشان معین و کنند و به صورت سلف سرویس این کار را انجام دهند. سپس به سلیقه خودشان، بستنی‌شان را با انواع شکلات‌ها، میوه‌های فصل، ژله و … پر کنند.

این بستنی فروشی محبوب محیط مناسب، دوست داشتنی و شیکی را برای نشستن و نوش جان کردن بستنی فراهم کرده و می‌توانید از فضای آن لذت ببرید. برخورد کارکنان و پرسنل بستنی سال سال بسیار گرم و صمیمی است و همین ویژگی، شما را برای رفتن مجدد با آنجا ترغیب می‌کند.

اگر دوست دارید طعم ماست بستنی محبوب سال سال را بچشید و یا انتخاب بستنی به شکل سلف سرویس را تجربه کنید، سال سال گزینه مناسبی برای شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس بستنی سال سال : تهران، خیابان پاسداران، بین دشتستان هفتم و هشتم.

بستنی سال سال

جلاتو ایلیو | قیطریه ؛ یک تجربه متفاوت

جلاتو ایلیو قیطریه از محبوب‌ترین و بهترین بستنی فروشی های تهران است که با سبکی متفاوت و تنوعی جذاب فعالیت می‌کند. جلاتو در واقع همان بستنی است اما با سبکی متفاوت و با چربی کمتر که باعث می‌شود بستنی متراکم‌تر شود و بیشتر کش بیاید. فضا و محیط ایلیو بسیار تمیز و آرامش‌بخش است و رنگ‌های سفید و شیری در تزیین بستنی فروشی باعث می‌شود که بستنی‌ها و رنگ‌های متنوع آن‌ها بیشتر به چشم‌ بیایند. درون مغازه فضایی برای نشستن وجود ندارد اما قرار داشتن آن درست روبه‌روی پارک قیطریه باعث می‌شود بعد از تهیه بستنی، در پارک بنشینید و در هوای آزاد بستنی‌تان را نوش جان کنید.

برای انتخاب طعم بستنی‌ها، کارکنان ایلیو جلاتو قیطریه، با صبر و حوصله تست هر بستنی را در اختیارتان می‌گذارند و این کار باعث می‌شود انتخابی راحت‌تر داشته باشید. اگر به این بستنی فروشی رفتید، حتما جلاتو با طعم فندق، کارامل و پای سیب و دارچین را بچشید و از مزه فوق‌العاده آن شگفت‌زده شوید.

اگر تجربه طعم‌های جدید، مزه‌های متفاوت را دوست دارید، حتما سری به جلاتو ایلیو بزنید و مطمئن باشید که از انتخابتان خوشحال می‌شوید.

ساعات سرویس‌دهی: ۹ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: منوسط

آدرس جلاتو ایلیو | قیطریه : تهران، بلوار قیطریه، روبه‌روی پارک قیطریه، نبش کوچه خراسانی، پلاک ۲.

جلاتو ایلیو | بهترین بستنی فروشی های تهران
جلاتو ایلیو

بستنی منصور ؛ طعم حقیقی بستنی سنتی

از دیگر بستنی فروشی‌های پایتخت که جزو بهترین بستنی فروشی های پایتخت نیز به شمار می‌رود، می‌توان به بستنی منصور اشاره کرد. این بستنی فروشی با ارائه انواع بستنی‌های باکیفیت و خوشمزه شهرت زیادی به دست آورده. اما باید بدانید که علت محبوبیت بستنی منصور به دلیل بستنی‌های سنتی خاص و متفاوت و فالوده‌های جذابش است. اگر فقط یک بار بستنی‌ سنتی‌های منصور را امتحان کنید، نگاهتان به کلی نسبت به بستنی سنتی تغییر می‌کند و در لیست بستنی‌های مورد علاقه‌تان قرار می‌گیرید.

در بستنی منصور، بر روی فالوده‌ها عرق بیدمشک و گلاب ریخته می‌شود که عطر و مزه فوق‌العاده‌ای را به آن می‌بخشد. داخل مغازه فضایی برای نشستن وجود ندارد، اما می‌توانید بر روی نیمکت‌های جلو مغازه بنشینید و بستنی‌تان را نوش جان کنید. بستنی منصور اغلب اوقات شلوغ و پرجمعیت است و امکان دارد برای آماده شدن سفارشتان اندکی معطل شوید؛ اما باید بدانید که این معطلی ارزشش را دارد.

اگر دلتان می‌خواهد یک بستنی سنتی متفاوت بخورید یا فالوده خاص و تازه را بچشید، بستنی منصور را در نظر داشته باشید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس بستنی منصور : تهران، ونک، ملاصدرا، بعد از چهارراه شیراز، پلاک ۹۳.

بستنی منصور

کافه بستنی جلاتو لب ؛ بستنی همراه با تیم کارکشته

یکی از معروف‌ترین و بهترین بستنی فروشی های تهران که از جهت کیفیت خوشمزگی، زبانزد خاص و عام شده، کافه بستنی جلاتو لب است. باید بدانید که تیم این کافه بستنی، بسیار کارکشته هستند و دوره‌های خاص آموزش بستنی را در ایتالیا گذرانده‌اند. در جلاتو لب می‌توانید تنوعی جذاب و خوش طعم از بستنی‌ها را ببینید و با امتحان کردن آن‌ها دری جدید از طعم و مزه بی‌نظیر به رویتان گشوده شود. طعم‌های لیمو، زعفران و چای ماسالا در میان اسکوپ‌های بستنی طرفداران زیادی دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌ها را امتحان کنید.

علاوه‌بر بستنی، در منوی کافه جلاتو لب، انواع نوشیدنی‌ها، قهوه و کیک‌ها نیز دیده می‌شود که همگی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. فضای کافه بستنی بسیار آرامش‌بخش و دوست داشتنی است و این آرامش با رفتار خوب و برخورد محترمانه پرسنل آن پیوند خورده است.

هر زمان که هوس خوردن یک بستنی خاص و جذاب را کردید، حتما جلاتو لب را در اولویت قرار دهید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۰ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس کافه بستنی جلاتو لب : تهران، شهرک غرب، فاز ۱، خیابان ایران زمین، مرکز تجاری گلستان، طبقه همکف.

کافه بستنی جلاتو لب | بهترین بستنی فروشی های تهران
کافه بستنی جلاتو لب

جلاتو هاوس ؛ خاص و پرطرفدار

از دیگر سری بستنی جلاتوها، می‌توان به جلاتو هاوس محبوب و جذاب اشاره کرد که جز بهترین بستنی فروشی های تهران است. جلاتو هاوس را می‌توان بدون اغراق از جمله موفق‌ترین و خاص‌ترین بستنی فروشی‌ها به حساب آورد که سبکی کاملا ایتالیایی دارد و طعم و مزه بی‌نظیر آن ماندگار است. فضای این بستنی فروشی خاص، بسیار بانشاط و جذاب است و بر روی یکی از دیوار‌های به شکل تخته سیاه نقاشی‌های جلب و دیدنی کشیده شده است. در اینجا، میز و صندلی‌ها اندکی برای نشستن وجود دارد که به دلیل شلوغی همیشگی جلاتو هاوس باید منتظر خالی شدن آن بمانید. اما باید بدانید که این انتظار ارزشش را دارد.

در جلاتو هاوس می‌توان تنوعی از بستنی‌های اسکوپی با طعم‌های جدید و عجیب و غریب، سافت بستنی قیفی و بستنی‌های ظرفی متفاوت را نوش جان کنید. پیشنهاد ویژه ما در بستنی جلاتو هاوس، سافت بستنی فررو است که ترکیب آن شامل بستنی، نوتلا و براونی می‌شود و طعمی عجیب و دوست داشتنی دارد. کارکنان این بستنی فروشی با وجود شلوغی بسیار، رفتاری صمیمانه و صبورانه دارند و با صبر و حوصله سفارشات شما را آماده می‌کنند یا به شما کمک می‌کنند که با امتحان کردن مزه‌های مختلف بستنی اسکوپی، انتخاب راحت‌ترب داشته باشید.

شاید جالب باشد که بدانید، جلاتو هاوس صبح‌ها تا ساعت ۱۷ عصر، بستنی‌هایش را شامل تخفیفی می‌کند. محیط جذاب، طعم فوق‌العاده بستنی‌ها، تیم حرفه‌ای و آموزش دیده در ایتالیا و همچنین کیفیت و تنوع بی‌نظیر جلاتو هاوس باعث شده تا محبوبیت خاصی داشته باشد.

اگر دوس دارید این مکان جذاب را از تجربه کنید، هر چه زودتر به آنجا بروید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس جلاتو هاوس : تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان غربی، خیابان فخار مقدم، پلاک ۹.

جلاتو هاوس

سوییت دریم جلاتو ؛ بستنی فروشی رویایی

یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های تهران که در محدوده ونک قرار گرفته، سوییت دریم جلاتو است. این بستنی فروشی با فضایی جذاب و رنگارنگ اولین مکانی است که توجه شما را به خودش جلب می‌کند. در سوییت دریم جلاتو می‌توانید انواع بستنی جلاتو سوربت را نوش جان کنید که از جمله محصولات خاص و پر مشتری این بستنی فروشی است.

یک انتخاب برتر در این بستنی فروشی، چوروس است که از سس نوتلا و جلاتوی انتخابی خودتان و همچنین تایپینگ‌های مختلف مانند میوه فصل، سس‌ها و… تهیه می‌شود. یک نکته قابل توجه در سوییت دریم جلاتو، دو طبقه بودن آن است که امکان نوش جان کردن بستنی را در طبقه با و در آرامش به شما هدیه می‌کند. همچنین بسته‌بندی‌های آماده‌ای از بستنی نیز در اینجا وجود دارد که می‌توانید برای مهمانی‌های متفاوت تهیه کنید.

این بستنی فروشی می‌تواند در همهمه محله ونک، توقفی جذاب و دلپذیر برای رقم زدن یک خاطره خاص باشد.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس سوییت دریم جلاتو : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، نرسیده به خیابان ونک، شماره ۲۲۹.

سوییت دریم جلاتو | بهترین بستنی فروشی های تهران
سوییت دریم جلاتو

بستنی کارول ؛ یک انتخاب بی‌نظیر

اگر به دنبال یک بستنی فروشی متفاوت و خاص می‌گردید، بستنی کاروِل مناسب شماست. این بستنی فروشی در مقابل پارک زیبای قیطریه قرار دارد که با وجود محیط کوچک و جمع و جور خود، مشتریان فراوانی دارد. در این بستنی فروشی می‌توانید انواع وافل، آبمیوه طبیعی و بستنی‌های بی‌نظیر را نوش جان کنید و از طعم خاص هر یک از آن‌ها لذت ببرید. جذاب‌ترین نکته در باره بستنی کارول، این است که می‌توانید پس از سفارش وافل، تایپینگ‌های مختلف شامل میوه‌های فصل و سس‌های مخصوص و … را خودتان انتخاب کنید.

انتخاب خاصی که می‌توانید در کارول داشته باشید، استرادریم است که شامل وافل با نوتلا، بستنى فندقی و توت‌فرنگى می‌شود و آنقدر حجم آن زیاد است که یک عدد از آن برای دو نفر کافی‌ست. بسته‌بندی‌های کارول یکی از خصوصیت‌های منحصربه‌فرد آن است که اگر بخواهید باقی سفارشتان را با خود ببرید، می‌توانید بدون دردسر این کار را انجام دهید.

برای چشیدن طعم بی‌نظیر بستنی‌، حتما کارول را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۸:۳۰ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس بستنی کارول : تهران، بلوار قیطریه،نبش کوچه شب‌تاب.

بستنی کارول | بهترین بستنی فروشی های تهران
بستنی کارول

بستنی ناصر ؛ ۳۰ سال سابقه

یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های تهران که مورد توجه خاص اهالی پایتخت است، بستنی ناصر نام دارد. یک بستنی فروشی دنج، قدیمی و با اصالت که در محله نوبنیاد قرار گرفته و یک حس حال قدیمی و دوست داشتنی را به شما هدیه می‌کند.

اگر دوست دارید در حال و هوای دهه ۶۰، انواع بستنی‌های ساده وانیلی، سنتی زعفرانی، هویج بستنی، اسکوپی، میوه‌ای و … را نوش جان کنید، مطمئن باشید بستنی ناصر بهترین گزینه پیش روی شماست. در این کافه بستنی می‌توانید انواع شیک‌های خوشمزه و معجون‌های پرمغز را هم سفارش دهید و از طعم و مزه بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.

مشتری‌های قدیمی اینجا می‌گویند که طعم بستنی‌های ناصر از چندین سال پیش تا الان تغییری نکرده و تازگی و کیفیت بستنی‌ها همچنان دل آدم را آب می‌کند. قیمت بستنی‌ها در اینجا بسیار مناسب است و نکته مثبت آن، جای نشستن زیاد در آنجاست.

بستنی ناصر پرچمدار بستنی‌های قدیمی با طعم‌های بی‌نظیر است که خاطره خوبی را از بستنی خوردن در ذهنتان ایجاد می‌کند.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۶ عصر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس بستنی ناصر : پاسداران،بالاتر از نوبنیاد، رو به روی نارنجستان یکم.

بستنی ناصر

بستنی بابا رحیم ؛ محبوب دل‌ها

بستنی بابا رحیم یک برند معروف، محبوب و پرطرفدار در میان بهترین بستنی فروش های تهران است که طعم و کیفیت بستنی‌هایش از ۳۰ سال پیش تاکنون تغییر نکرده است.

این بستنی فروشی که انواع بستنی، معجون، آبمیوه و فالوده را به فروش می‌رساند، از خوشمزه‌ترین بستنی فروشی‌های پایتخت به شمار می‌رود و مورد توجه اهالی تهران قرار دارد.

معجون‌های بابا رحیم بسیار خوشمزه و جذاب و پرمغز است؛ بنابراین اگر به آنجا رفتید، حتما آن را امتحان کنید. باید بدانید معجون‌ها حجم زیادی دارند و یک معجون برای دو نفر کافیست. علاوه‌بر آن، فالوده بستنی، بستنی سنتی و آب هویج‌های جذابی نیز دارد که به امتحان کردنش می‌ارزد. این بستنی فروشی جای نشستن ندارد و اغلب به دلیل پرمشتری بودن، شلوغ می‌شود که البته ارزش منتظر ماندن را دارد.

اگر مسیرتان به سمت غرب تهران و محله ستارخان افتاد، حتما یک بار به بستنی فروشی بابا رحیم بروید.

ساعات سرویس‌دهی: ۹ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس بستنی بابا رحیم : تهران، خیابان ستارخان، نرسیده به خیابان باقرخان، نبش کوچه شادی، پلاک ۱۰۵.

بستنی بابا رحیم | بهترین بستنی فروشی های تهران
بستنی بابا رحیم

بستنی شاد ؛  طعم شادی

دیگر بستنی فروشی محبوب در بین بهترین بستنی فروشی های تهران بستنی شاد است. این بستنی فروشی در چند شهر کشور شعبه دارد و آوازه بستنی‌هایش در همه جا پیچیده. بستنی شادی خالق طعم‌های بی‌نظیر و خوشمزه‌ای است که در بالاترین کیفیت آماده می‌شوند. در بستنی شاد می‌توانید انواع بستنی‌ها را در متنوع‌ترین و جدیدترین طعم‌ها نوش جان کنید.

کیفیت بستنی‌ها بسیار  بالا است و طعم و مزه بی‌نظیر آن به دل می‌نشیند. پرسنل و کارکنان این بستنی فروشی در نهایت صبر و حوصله به شما خدمات می‌دهند و باعث می‌شود که دوباره و چند باره به آنجا بروید. داخل مغازه جا برای نشستن وجود دارد و در آنجا علاوه‌بر بستنی، می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع کیک‌های خوشمزه را نیز نوش جان کنید.

اگر برای تجربه شادی و دورهمی همراه با عزیزانتان به دنبای یک بستنی فروشی ناب می‌گردید، بستنی شاد را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۰:۳۰ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس بستنی شاد : تهران، چهارراه ولیعصر، رو‌به‌روی بازار کامپیوتر رضا.

بستنی شاد | بهترین بستنی فروشی های تهران
بستنی شاد

شما برای ما بنویسید

آیا از وصف اینهمه خوشمزگی، دهنتان آب افتاد؟ به نظر شما از میان بستنی فروشی‌های محبوب پایتخت، کدامیک جذاب‌ترند؟ آیا بستنی فروشی دیگری را می‌شناسید که در این لیست جای بگیرد؟ سفرزون مشتاقانه منتظر شنیدن نظرها، نکته‌ها و تجربه‌های ارزشمند شما از بهترین بستنی فروشی های تهران است؛ آن را با ما و دیگر دوستان سفرزونی‌تان به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.