چکیده : این شهر سنتی با بافتی قدیمی و تاریخی همچنان اصالت و سنت خود را حفظ کرده است و در هر زمانی از سال، با روی باز به استقبال مسافران می‌آید. این بار اما، صحبت فقط از بناهای تاریخی این منطقه نیست، بلکه حرف از بهترین رستوران سنتی در نزدیکی اصفهان است.

saadatrent

یکی از کهن ترین استان های ایران با بناهای دیدنی و آثار باستانی متعدد که هر ساله پذیرای گردشگران و توریست های زیادی است استان اصفهان است. منطقه‌ای منحصر به فرد که در جای جای کشور و حتی خارج از کشور در مورد آن صحبت های بسیاری می‌شود و خاطرات زیادی در آن ثبت شده است.

مسلما سفر به این شهر پر جاذبه، در تعطیلات آخر هفته و یا تعطیلات آخر سال به یکی از پرتقاضاترین سفرهای داخلی ایران تبدیل می‌شود.

این شهر سنتی با بافتی قدیمی و تاریخی همچنان اصالت و سنت خود را حفظ کرده است و در هر زمانی از سال، با روی باز به استقبال مسافران می‌آید. این بار اما، صحبت فقط از بناهای تاریخی این منطقه نیست، بلکه حرف از بهترین رستوران سنتی در نزدیکی اصفهان است.

در این مطلب تصمیم داریم شما را با بهترین رستوران سنتی در اطراف اصفهان آشنا کنیم.

 

رستوران ارکیده اصفهان

رستوران ارکیده از زمان تاسیس اولین شعبه خود در جاده چالوس، همواره تلاش کرده با تاسیس شعبه‌های جدید در بهترین مناطق تهران و ایران بتواند از مشتریان بیشتری پذیرایی کند. ارکیده رستورانی است که هم در زمانِ سفر و مسافرت و هم در مابقی روزهای سال در خدمت همراهان همیشگی رستوران ارکیده بوده و در تلاش است تا ایام لذت بخش بیشتری را برای مشتریان همیشگی خود فراهم نماید. در این سالها با افتتاح شعبه‌های تهران همچون اقدسیه، آرژانتین، سعادت‌آباد، هروی، شعبه کرج با نام ارکیده کرج (مهستان)، ارکیده شهریار و ارکیده متل قو به مشتریان بیشتری خدمات ارائه نموده و لبخند رضایت را بر لبان بسیاری از مردم نشانده و حالا نوبت شعبه رستوران ارکیده در کاروانسرای مادر شاه است.

شعبه جدید رستوران ارکیده در اصفهان (کاروانسرای مادر شاه) امکانات رفاهی متعددی از جمله طراحی و معماری سنتی، پارکینگ اختصاصی، فضای دلچسب کافه، منوی متنوع غذاهای ایرانی و … را به مهمانان عرضه می‌دارد که می‌توانید علاوه بر تجربه نمودن طعم لذیذ غذاهای ایرانی، راحتی و آرامش را در آن تجربه کنید.

مجموعه رستوران های ارکیده پس از گذر سال‌ها هنوز هم پررونق است؛ زیرا با ذائقه و سلیقه‌ی مردم عیاق شده و با آنها رشد کرده است. رستوران ارکیده با قدمتی نزدیک به ۷۰ سال، کارنامه ای درخشان و اعتبار بالایی در صنعت غذا و رستوران دارد.

 

چرا کاروانسرای مادر شاه؟

بهترین رستوران سنتی در اطراف اصفهان1

این کاروانسرا که در مسیر جاده ابریشم و به فرمان مادر یکی از پادشاهان صفوی احداث شده بود و نقش مهمی در بازرگانی عصر صفوی ایفا کرده، امروزه یکی از بناهای تاریخی و دیدنی شاهین‌شهر محسوب می‌شود و به دلیل پیشینه تاریخی، دسترسی راحت و خوش‌مسیر بودنش، رونق گذشته را بازیافته است و اکنون نیز محفل جهانگردان بسیاری است و سالانه تعداد پرشماری از گردشگران برای بازدید و گشت‌و‌گذار به این جاذبه تاریخی مراجعه می‌کنند.

بی شک لذت میل کردن غذاهای ایرانی و اصیل رستوران ارکیده در این فضای تاریخی، دو چندان میشود.

 

منوی رستوران ارکیده اصفهان

در گروه غذایی ارکیده انتخاب مواد اولیه باکیفیت یکی از ارزشهای اصلی به شمار می‌آید. زعفران درجه یک، گوشت باکیفیتی که از دام های شرق کشور تهیه میشود و برنج خوش عطر ایرانی و … همگی دلیلی بر این مدعا هستند.

منوی رستوران ارکیده اصفهان در کاروانسرای مادر شاه از چند بخش تشکیل‌ شده که می‌توانید انواع غذاهای اصیل و سنتی، پیش‌غذاها و دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های مختلف را از آن سفارش دهید. لیست قیمت غذاهای این رستوران و کافه با توجه به حجمی از غذا که سرو می‌شود بسیار مناسب است و می‌توان از مزه‌های مختلف غذاهایی نظیر شیشلیک، دیزی، کوبیده، باقالی پلو با ماهیچه و … لذت ببرید.

 

اجرای موسیقی سنتی در ارکیده اصفهان

بازدید از یک بنای تاریخی و جذاب و صرف یک غذای ایرانی خوش‌طعم بسیار مفرح است به‌ویژه که همراه با اجرای زنده موسیقی سنتی شود. رستوران ارکیده اصفهان هرشب با اجرای موسیقی زنده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند که لذت حضور در آنجا را دو چندان میکند.

 

طبخ اصولی و حرفه ای غذاها در رستوران ارکیده

بهترین رستوران سنتی در اطراف اصفهان2

کیفیت خوب غذاها به روش اصولی طبخ بستگی دارد. در ارکیده اصفهان هم، مانند سایر شعب، آشپزان متبحر و آموزش‌دیده اصول پخت و سرو غذا را به درستی میدانند و تجربه خوشمزه ای را برای شما و رقم می‌زنند.

 

پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای در رستوران ارکیده اصفهان

رستوران ارکیده کاروانسرای مادرشاه هر روز میزبان مهمانان زیادیست، از این رو ممکن است در روزهای تعطیل مجبور باشید کمی منتظر بمانید، اما رفتار خوب‌و‌حرفه‌ای کارکنان این رستوران مطمئناً باعث می‌شود این انتظار برایتان سخت نباشد. وجود یک تیم حرفه‌ای، آموزش دیده و مجرب در مجموعه ارکیده تجربه ای به یاد ماندنی را برایتان خلق میکند.

 

ارکیده اصفهان کجاست؟

بهترین مسیر از تهران به اصفهان، آزادراه خلیج فارس و درنهایت جاده کاشان به اصفهان است، کوتاه‌ترین مسیر که چهار ساعته شما را از کلان شهر شلوغی همچون تهران به مناطق تاریخی و مناظر زیبای اصفهان متصل می‌کند.

انتهای آزادراه کاشان به اصفهان، بعد از عوارضی در سمت راست مسیر کاروانسرای مادر شاه را مشاهده میکنید.

همچنین برای دسترسی به کاروانسرای مادر شاه از مرکز شهر اصفهان، باید از طریق بلوار امام خمینی وارد آزادراه اصفهان به تهران شوید. با حرکت به‌سمت شمال در مسافتی حدود ۳۰ کیلومتر و عبور از تقاطع آزادراه اصفهان نطنز، به کاروانسرای مادر شاه خواهید رسید.

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره همراه  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰  یا شماره  ۴۵۶۴۴۴۸۰-۰۳۱ الی ۴۵۶۴۴۴۸۵-۰۳۱ در ارتباط باشید.