هفت حوض یکی از پاتوق‌های دور دور و گشت‌و‌گذار جوانان و خانواده‌های ساکنین شرق تهران به حساب می‌آید. در این منطقه مراکز تجاری متعدد و مغازه‌های بسیاری وجود دارند. بسیاری از این مغازه‌ها در حوزه پوشاک و لوازم آرایشی فعالیت می‌کنند. در این بین انواع کافه و رستوران بسیار جذاب ضور دارند که همیشه هم شلوغ هستند. بسیاری از ساکنین شرق برای شکم‌گردی و تفریح، از سر غروب به هفت حوض می‌آیند. در این مقاله هم قصد داریم تا برخی از بهترین رستوران های هفت حوض را به شما معرفی کنیم.

saadatrent

۱. فست فود سیب ۳۶۰ نارمک

حتماً نام برند سیب ۳۶۰ به گوشتان خورده است. این رستوران یکی از شعب رستوران‌های زنجیره‌ای سیب ۳۶۰ به شمار می‌رود. فست فود سیب ۳۶۰ نارمک فضایی بسیار شیک و امروزی دارد. صندلی‌های راحتی با فضای استاندارد در این رستوران بسیار عالی طراحی شده‌اند. در فست فود سیب ۳۶۰ نارمک انواع غذاهای ایتالیای، پیتزا، ساندویچ، برگر و میان ووعده سرو می‌شود. کیفیت غذاهای فست فود سیب ۳۶۰ نارمک در سطح مطلوبی قرار دارد و دارای قیمت بسیار منصفانه است. در نتیجه می‌توان گفت که یکی از بهترین رستوران های هفت حوض به حساب می‌آید.

آدرس: نارمک، خیابان گلبرگ شرقی، خیابان مدائن جنوبی، پلاک ۲۴۴

شماره تماس: ۰۲۱۷۱۳۸۳

۲. فست فود ژیوان نارمک

فست فود ژیوان نارمک یکی دیگر از بهترین فست‌فودهای نارمک است. این فست فود در خیابان گلستان، درست رو‌به‌روی پارک فدک کمی قبل هفت حوض واقع شده است. این رستوران فضایی بسیار شیک، پرانرژی و رنگارنگ دارد. در این رستوران انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری سرو می‌‌شود. سوخاری‌های این رستوران بسیار مشهور هستند و طرفداران خاص به خود را دارند. قیمت منوی این رستوران هم بسیار منصفانه است و با توجه به اینکه رو‌به‌روی پارک فدک و در نزدیکی هفت حوض قرار دارد، تقریباً در تمامی روزهای سال شلوغ است. این رستوران یکی از بهترین فست فود های هفت حوض به حساب می‌آید و بد نیست سری به آن بزنید.

آدرس: نارمک،خیابان گلستان، روبروی پارک فدک پلاک ۲۸۵

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۹۹۰۰۲

۳. کبابی حاج عبدالله نارمک

بهترین رستوران های هفت حوض

حال که صحبت از فست‌فودهای شیک و لوکس شد، بد نیست تا کمی درباره خوشمزه‌ترین غذای سنتی ایرانی یعنی کباب کوبیده صحبت کنیم. کبابی حاج عبدالله نارمک نه رستوران شیکی است و نه جای خاصی برای نشستن دارد. این کبابی در بین مردم محلی هفت حوض نیز شهرت بسیاری دارد. کبابی حاج عبدالله نارمک انواع کباب با گوشت تازه گوسفندی ارائه می‌دهد. از ۱۰ کوچه آنطرف‌تر، بوی کباب کبابی حاج عبدالله نارمکبه مشام می‌رسد. این کبابی یکی از بهترین کبابی‌های منطقه است. اگر دلتان هوس یک کباب درست و حسابی کرده است، حتماً سری به کبابی حاج عبدالله نارمک بزنید.

آدرس: گلبرگ شرقی، بعد از میدان هلال احمر،پلاک ۱۶۶

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۲۲۷۵۰

۴. فست فود صدف نارمک

بهترین رستوران های هفت حوض

نظرتان درباره کباب ترکی و مرغ بریان چیست؟ فست فود صدف نارمک یکی از بهترین کباب ترکی‌ها و مرغ بریان‌های هفت حوض را ارائه می‌دهد. از هنگام غروب، سر این رستوران بسیار شلوغ می‌شود. فست فود صدف نارمک قدمت بسیاری دارد و جزو رستوران های قدیمی هفت حوض به حساب می‌آید. این رستوران قیمت منوی بسیار مناسب و منصفانه دارد. همچنین می‌توانید غذای خود را داخل رستوران میل کنید یا به‌صورت بیرون‌بر بخرید. فست فود صدف نارمک آنقدر شلوغ است که هیچ وقت مواد اولیه آن کهنه و قدیمی نمی‌شود. پس از بابت تازگی مواد اولیه باید آسوده‌خاطر باشید.

آدرس: نارمک، خیابان فرجام شرقی، نبش خیابان ۴۱

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۲۰۰۰۰۱

۵. رستوران نادر نارمک

رستوران نادر نارمک یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های هفت حوض است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لاکچری ایرانی از جمله شیشلیک و کباب بره سفارش دهید. فضای داخلی این رستوران را بسیار شیک و عالی طراحی کرده‌اند. این رستوران داخل مجتمع تجاری اداری سون سنتر واقع شده است. برای دسترسی به این رستوران می‌توانید از پارکینگ مجتمع استفاده کنید. رستوران نادر از جمله رستوران های گران هفت حوض به حساب می‌آید. به همین خاطر می‌توانید برای انواع مراسم از ای نرستوران استفاده کنید.

آدرس: میدان هفت حوض مجتمع سون سنتر طبقه پنجم

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۰۰۰۶۶

۶. رستوران پارک نارمک

رستوران پارک نارمک پایین هفت حوض نارمک به سمت تلفنخانه واقع شده است و در طبقه دوم قرار دارد. این رستوران در دل شلوغی هفت حوض، آرامشی خاص را به شما هدیه می‌دهد. رستوران پارک نارمک فضایی بسیار دنج و آرام دارد. در این رستوران خبری از شلوغی نیست. همیشه صدای موسیقی پخش می‌شود. میز و صندلی‌ها راحت، مبله و خودمانی هستند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و انواع مختلف غذاهای را شامل می‌شود. قیمت منوی رستوران پارک نارمک نیز بسیار منصفانه بوده و می‌توانید به‌عنوان پاتوق این رستوران را انتخاب کنید.

آدرس: نارمک. پایین میدان هفت حوض. به سمت تلفنخانه

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۰۳۴۲۷

۷. فست فود پیانو هفت حوض

بهترین رستوران های هفت حوض

اگر ساکن شرق تهران هستید، حتماً نام برند رستوران پیانو به گوشتان خورده است. پیانو یک برند زنجیره‌ای رستوران به حساب می‌آید که در هفت حوض نیز شعبه دارد. وقتی که عکس پیتزاهای تپل و ضخیم فست فود پیانو هفت حوض را می‌بینید، ناخودآگاه گرسنه می‌شوید و طعم آن را زیر زبان خود احساس می‌کنید! این فست فود غذاهایی بسیار خوشزه و به قول معروف پرملات را به مشتریان خود عرضه می‌کند. قیمت منوی فست فود پیانو هفت حوض منصفانه است و می‌توانید دلی از عزا در بیاورید.

آدرس: خیابان ایت، بالاتر از میدان هفت حوض، ضلع شمال غربی، خیابان مهرانپور پلاک۶

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۴۴۹۵۰۷

۸. سفره خانه سنتی شفق خلیج فارس

در نهایت یکی از سفره‌خانه‌های سنتی هفت حوض را به شما معرفی می‌کنیم. در این سفره‌خانه کنار قلیان و چای، انواع غذاهای سنتی نیز سرو می‌شود. این سفره‌خانه فضایی سنتی، راحت و خودمانی دارد و بسیار دنج است. به همین خاطر پاتوق بسیاری از جوانان به حساب می‌اید. برای دسترسی به این سفره‌خانه باید از هفت حوض به سمت جنوب بیایید و چهار راه تلفن خانه را رد کنید. به همین خاطر جای پارک خودرو نیز راحت‌تر از هفت حوض پیدا می‌شود.

آدرس: نارمک، پایین تر از چهارراه تلفن خانه، خیابان عبادی استاد، پلاک ۱۲

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۴۳۵۳۲

خب دوستان عزیز، با بهترین رستوران های هفت حوض نارمک هم آشنا شدید. آیا رستوران خاصی را می‌شناسید که کیفیت عالی دارد و بخواهید به ما معرفی کنید؟ یا اینکه آیا تجربه حضور در هیچ یک از این رستوران‌ها را داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.