ایران کشوری چهار فصل است که این شرایط را برای گردشگران فراهم کرده تا در فصول مختلف بتوانند به راحتی متناسب با سردی یا گرمی هوا مقصد خود را انتخاب کرده و از سفر خود لذت ببرند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین شهرهای ایران برای سفر بپردازیم تا شما بتوانید به راحتی مقصد خود را انتخاب کرده و از مکان‌های تفریحی و تاریخی آن شهر نهایت بهره را ببرید.

saadatrent

اگر می‌خواهید سفری راحت و بدون دردسر داشته باشید و خستگی راه سفر را بر دوش نکشید بهترین گزینه سفر هواپیما می‌باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم با خرید بلیط هواپیما از آژانس‌های هواپیمایی معتبری نظیر چارتر ۱۱۸ نهایت لذت را از سفر خود ببرید و بلیط هواپیما خود را ارزان رزرو کنید.

بهترین شهرهای ایران برای سفر

تمامی شهرهای ایران دارای آب و هوای منحصر به فرد و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوانی می‌باشند. از شهرهای شمالی گرفته تا جنوب ایران و خلیج فارس مقاصد گردشگری گوناگونی وجود دارد که مسافران می‌توانند از آنها نهایت لذت را ببرند. اما ما قصد داریم در این مطلب لیستی از شهرهای منتخب ایران که از لحاظ گردشگری برتری نسبی به دیگر شهرها دارند بیاوریم تا شما کاملا با آنها آشنا شوید پس در ادامه همراه ما باشید.

تهران | ماندگار در تاریخ

بهترین شهرهای ایران برای سفر

اگر بخواهیم به معرفی اولین شهر در لیست بهترین شهرهای ایران برای سفر بپردازیم تهران مناسب‌ترین گزینه خواهد بود. تهران به عنوان پر جمعیت‌ترین شهر ایران شناخته می‌شود و هرساله گردشگران زیادی به این شهر زیبا سفر می‌کنند. آب و هوا تهران غالبا نیمه خشک هست که البته تابستان‌های گرم و در فصول پاییز و زمستان دارای آب و هوای مطبوعی است. اگر بخواهیم در مورد جاهای دیدنی تهران صحبت کنیم می‌توانیم به موارد گوناگونی از جمله دریاچه چیتگر، کاخ گلستان، برج آزادی، برج میلاد و موارد زیاد دیگری نیز اشاره کنیم. اگر قصد سفر در عید نوروز یا پاییز و زمستان را دارید بهتر است است تهران را نیز در لیست مقاصد خود قرار دهید.

اگر قصد خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران را دارید می‌توانید بلیط چارتر آن را با بهترین قیمت از مجموعه چارتر ۱۱۸ خریداری کنید.

اصفهان نصف جهان

دومین شهری که حتما در این لیست قرار دارد شهر اصفهان است. شهری که جاذبه‌های تاریخی و شگفت‌انگیز بیشماری دارد که نیاز است تا روزهای زیادی را صرف وقت گذراندن در این شهر بکنید. این شهر سومین شهر پر جمعیت ایران است که همیشه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را پذیرا بوده است. آب و هوا اصفهان معمولا معتدل است و بهترین فصول سال برای سفر به این شهر زیبا بهار و پاییز می‌باشد. معماری فوق‌العاده و آثار باستانی باعث شده این شهر از دیگر شهرهای ایران متمایز شود. از جمله جاهای دیدنی اصفهان می‌توان به پل خواجو، عالی قاپو، میدان نقش جهان، کاخ چهلستون و موارد دیگری نیز اشاره کرد. اگر علاقه‌مند به آثار باستانی هستید این شهر را از دست ندهید.

ساری | شهری پر از زیبایی

اما در ادامه لیست بهترین شهرهای ایران برای سفر به شهرهای شمالی کشور سفر کنیم. ساری یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور است که دارای مناظر زیبا و جذاب و ساحلی دلنشین است. این شهر در استان مازندران قرار دارد و توانسته قطب گردشگری ایران باشد. احاطه شدن توسط کوه و جنگل و داشتن آب و هوایی معتدل و مرطوب باعث شده کسانی که به دنبال طبیعت گردی هستند این شهر و استان مقصد اصلی آنها باشد. از جمله جاهای دیدنی ساری می‌توانیم به دریاچه الندان، آبشار اوبن، میدان ساعت، تالاب سراندون و بالندون اشاره کرد.

پیشنهاد ما به شما این است با خرید فوری بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی چارتر ۱۱۸ و سفر به این استان زیبا نهایت لذت را از سفر خود ببرید و با کمترین هزینه ممکن با هواپیما به این استان سفر کنید.

شیراز | تنفس بو نارنج

آشنایی با بهترین شهرهای ایران برای سفر

شیراز شهری که در آن در اوایل فصل بهار حتی نفس کشیدن هم طعم دیگری دارد. اگر بخواهیم شهری را معرفی کنیم که هم مکان‌های طبیعی و گردشگری داشته باشد و هم دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متفاوتی باشد قطعا باید نام شهر شاعران یعنی شیراز را ببریم. آب و هوا شیراز بسیار معتدل بوده و در فصول مختلف می‌توانید از این شهر زیبا دیدن کنید. از جمله جاهای دیدنی شیراز می‌توان به حافظیه و سعدیه، دروازه قرآن، آرامگاه شاهچراغ، باغ ارم و مواردی از این دست اشاره کرد. همچنین می‌توان شیراز را به علت سرسبزی و طراوتی که دارد یکی از بهترین شهرهای ایران برای سفر دانست.

مشهد | قطب زیارتی سیاحتی

اگر به دنبال شهری هستید که در کنار سیاحت به زیارت نیز بپردازید باید به شهر زیبا مشهد سفر کنید. مشهد که به پایتخت معنوی ایران نیز مشهور است هر ساله پذیرا تعداد زیادی از گردشگران و زائران از سراسر کشور می‌باشد. البته تعداد قابل توجهی از زوار و توریست‌های خارجی از کشورهای مختلف نیز به این شهر سفر می‌کنند. مشهد به علت آب و هوا نیمه خشکی که دارد بهترین زمان سفر به این شهر در فصول بهار و پاییز است چرا که هوا نسبتا معتدل است. از مهمترین مکان‌های زیارتی مشهد می‌توان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد همچنین از مکان‌های گردشگری این شهر می‌توان به کوهسنگی، طرقبه و شاندیز، پارک جنگلی وکیل آباد، دره ارغوان و موارد دیگری نیز اشاره کرد.

پیشنهاد ما به شما خرید بلیط لحظه آخری هواپیما از چارتر ۱۱۸ است تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به این شهر زیبا سفر کرده و از جاذبه‌های آن نهایت استفاده را ببرید.

بندرعباس | تابستانی در زمستان

اگر بخواهیم به یکی از زیباترین شهرها و بنادر ایران در جنوب کشور اشاره کنیم باید از بندرعباس یاد کنیم. بندرعباس در مرکز استان هرمزگان قرار دارد و یکی از مهمترین شهرهای ایران در زمینه گردشگری و تجاری به حساب می‌آید. این شهر زیبا با مردمان خون گرمی که دارد یکی از جذابترین مقاصد گردشگران به حساب می‌آید. از جمله جاهای دیدنی بندرعباس می‌توان به چشمه آب گرم گنو، آبشار تزرج، قلعه فین، غار خرسین و … اشاره کرد. این شهر به دلیل جاذبه‌های گوناگونی که دارد در زمره بهترین شهرهای ایران برای سفر قرار دارد.

چارتر ۱۱۸ پیشرو در زمینه فروش بلیط هواپیما

ما در این مقاله به معرفی بهترین شهرهای ایران برای سفر  اشاره کردیم تا از این پس شما بتوانید به راحتی از بین این موارد بهترین انتخاب را داشته باشید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. سفرهای تفریحی در فصول مختلف با وسیله شخصی گاها به دلایلی مانند گرمی هوا یا مشکلات فنی خودرو و همچنین دور بودن مقصد سخت و دشوار می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که خرید بلیط هواپیما از آژانس‌ها و سایت‌های هواپیمایی مجاز سفری دلپذیر را برای خانواده خود رقم بزنید.
چارتر ۱۱۸ با بیش از یک دهه تجربه در فروش انواع بلیط هواپیما، هتل و تورهای داخلی و خارجی با بهترین قیمت در خدمت مسافران خود بوده است. با استفاده از خدمات سایت چارتر ۱۱۸ دیگر نگران سفرهای خود نباشید و با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و سایر خدمات این مجموعه به آدرس www.charter118.ir مراجعه کنید.