کلمه فینگر فود (finger food) یک واژه‌ی انگلیسی و به معنای غذای انگشتی است. در واقع فینگر فود یعنی غذایی که می‌توان آن را به‌راحتی و با انگشتان دست میل کرد. فینگر فود مانند یک لقمه کوچک از غذاهای مختلف است که به زیبایی تزیین شده‌اند. معمولاً فینگر فود را برای مهمانی‌ها‌، جشن‌ها و ایونت‌ها (انواع همایش‌ها، جلسات، نمایشگاه تجاری، مراسم) و… برای پذیرایی از مهمانان آماده می‌کنند. هرچند خوردن فینگر فود بسیار راحت است اما آماده‌کردن آن برای مهمانی‌ها و به تعداد زیاد کار بسیار سخت و زمان‌بری است؛ بنابراین بهتر است که آن‌ها را به‌صورت آماده و از یک جای خوب و مطمئن خریداری کنیم. در این مطلب به معرفی فینگر فود تهران می‌پردازیم تا شما پس از بررسی آن‌ها بهترین را انتخاب و از آنجا فینگر فودهای خوشمزه را سفارش دهید.

saadatrent

بهترین فینگر فود تهرانفینگر فود را از کجا تهیه کنیم؟

از فینگر فود می‌توان به‌عنوان پیش‌غذا، میان وعده و یا غذای اصلی استفاده کرد. این خوراکی‌های کوچک ممکن است یک غذای ساده باشند مانند کلاب نان و پنیر و یا مواد آن‌ها گران‌تر و درست‌کردن آن‌ها سخت‌تر باشد، مانند تارت پیتزا یا اسپرینگ رول. به‌طورکلی در فینگر فودهای تهران هر غذای کوچکی که بخواهید پیدا می‌شود.

شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به وب‌سایت فینگرفودهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، انواع طعم‌های جذاب و دوست‌داشتنی را به سفره خود بیاورید و در کنار خانواده و دوستانتان از خوردن آن‌ها لذت ببرید. در ادامه به معرفی ۹ فینگر فود خوب در تهران می‌پردازیم.

 

فینگر فود سالیدا

سالیدا یک فروشگاه دوست‌داشتنی است که انواع مختلف غذاها و خوراکی‌های سالم و خوشمزه را به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر به این فروشگاه مراجعه کنید با انواع فینگر فودهای زیبا و جذاب روبه‌رو می‌شوید که همه آن‌ها نظر شما را جلب می‌کنند. می‌توانید غذاهای متنوعی را برای مهمانی و جشن‌هایتان از فینگر فود سالیدا سفارش دهید و از طعم خوب آن‌ها لذت ببرید. انتخاب سالیدا به‌عنوان بهترین فینگر فود تهران خیلی جذاب است.

آدرس: سعادت‌آباد، بلوار دریا، بین چهارراه مسجد و میدان کوثر، پلاک ۴۸

شماره تماس:

۸۸۰۹۵۰۳۵

 

فینگر فود آویشن

فینگر فود آویشن در سال ۱۳۹۳ توسط دو خواهر باذوق و سلیقه افتتاح شد. در منوی فینگر فود آویشن انواع غذا، شیرینی، کیک، دسر و سالاد وجود دارد. شما می‌توانید برای دورهمی‌ها و جشن‌هایتان هر چیزی که دوست دارید با آن از مهمانانتان پذیرایی کنید را سفارش دهید و سفارشتان را در سینی‌های جذابی تحویل بگیرید.

شماره تماس:

۷۷۲۲۸۷۷۳

وب‌سایت: https://aavishan.ir/

بهترین فینگر فود تهرانلقمک

لقمک یکی دیگر از بهترین فینگر فودها است که به ارائه انواع فینگر فودهای جذاب و خوش‌طعم در تهران می‌پردازد. برای انواع مراسم‌های خود می‌توانید فینگرفودهای لقمک را سفارش دهید. در لقمک سفارشات شما روزانه آماده می‌شود و تمام خوراکی‌ها و غذاها تهیه شده از بهترین مواد اولیه هستند.

چهارراه پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه رستمی

شماره تماس:

۰۹۱۲۹۲۴۰۷۹۷

۰۹۱۲۶۱۱۶۹۷۵

وب‌سایت: www.loqmak.com

فینگرفود چی کافه

چی کافه یکی از قدیمی‌ترین و فینگر فود تهران است که در سال ۱۳۸۷ در خیابان ولیعصر فعالیت خود را آغاز کرد و حالا تبدیل به یک آشپزخانه تخصصی فینگرفود در تهران شده است. فینگر فودهای این مجموعه با بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه آماده می‌شوند و بسیار خوش‌طعم هستند. می‌توانید فینگرفودهای متنوعی مانند: سینی سوشی، سینی مینی ساندویچ، سینی شات سوخاری، سینی شات سالاد، سینی شات میوه و… را برای جشن‌ها و مهمانی‌هایتان از چی کافه، تهیه کنید.

آدرس: نیاوران، خیابان یاسر، خیابان سوده، پلاک ۱

شماره تماس:

۰۹۰۳۱۲۳۲۹۹۱

وب‌سایت: http://chicafe.ir

 

فینگر فود دلنشین

فینگر فود دلنشین متعلق به دو خواهر جوان و خوش سلیقه است که انواع فینگر فودهای جذاب و خوش‌طعم را برای مشتریان آماده می‌کنند. بیش از ده مدل سینی فینگر فود، برای پذیرایی از مهمانانتان در فینگر فود دلنشین قابل سفارش است. البته حتماً لازم نیست فینگر فود‌ها را به تعداد زیاد تهیه کنید، می‌توانید فقط چند مدل از این غذاهای جذاب را سفارش دهید و از طعم خوب آن‌ها لذت ببرید.

شماره تماس:

۰۹۱۲۲۸۴۴۳۸۸

۰۹۳۶۲۱۷۵۴۴۹

وب‌سایت: https://fingerfood-delneshin.com/

بهترین فینگر فود تهرانفینگر فود مزبار

فینگر فود مزبار یکی دیگر از بهترین فینگر فودهای تهران است که انواع غذاها و خوراکی‌های کوچک ایرانی و بین‌المللی را به مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه بر طعم خوب و ظاهر جذاب غذاهای این مجموعه، بسته‌بندی فینگر فودها هم بسیار باسلیقه و زیبا انجام می‌شود. علاوه بر سفارش فینگر فود برای دورهمی یا مهمانی، می‌توانید انواع سینی هدیه مزبار را برای هدیه دادن به عزیزانتان تهیه کنید.

شماره تماس:

۸۶۰۸۳۱۵۶

وب‌سایت: https://mazbar.com/

 

فینگر فود ناتلی

قنادی ناتلی که یکی از قنادی‌های محبوب در تهران است، حالا علاوه بر انواع کیک و شیرینی، فینگرفودهای متنوعی را هم به مشتریان ارائه می‌کند. فینگرفودها و اسنک‌های ناتلی علاوه بر ظاهری زیبا و جذاب طعمی فوق‌العاده دارند.

ناتلی در تهران بیش از ۱۰ شعبه دارد که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آن، آدرس و شماره تماس شعبه‌های مختلف این فروشگاه جذاب را پیدا کنید.

وب‌سایت: https://www.natli.ir/

 

فینگر فود کوچولو فود

فینگر فود کوچولو فود پر از غذاهای کوچک، خوش‌طعم و زیبا است. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کوچولو فود انواع فینگر فودهای جذاب و خوشمزه را سفارش دهید و با آن‌ها از مهمانانتان پذیرایی کنید. سینی ته‌چین، سینی کرپ رول، سینی اسپرینگ رول، جام‌های بورانی بادمجان، جام‌های بورانی لبو، نام تعدادی از غذاهای جذاب کوچولو فود است که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید و از طعم خوب آن‌ها لذت ببرید.

 

شماره تماس:

۰۹۱۲۷۶۳۰۲۰۰

وب‌سایت: https://www.kocholofood.com/

 

فینگرفود یامیران

یامیران یکی دیگر از بهترین فینگر فودهای تهران است که علاوه بر انواع فینگرفودهای سردوگرم و سینی مزه به ارائه انواع دسر، سالاد، بسته‌های پذیرایی تک‌نفره، غذاهای نیمه آماده، کیک و شیرینی و انواع نوشیدنی برای مشتریان می‌پردازد. می‌توانید برای برگزاری مهمانی‌های خود انواع خوراکی‌های خوش‌طعم و جذاب مورد نظرتان را از فینگر فود یامیران سفارش دهید.

 

شماره تماس:

۰۹۹۰۰۲۶۶۱۲۶

وب‌سایت: https://yumiran.com/

بهترین فینگر فود تهران 

جمع‌بندی

در این مطلب از مجله گردشگری سفرزون سعی کردیم بهترین فینگر فود تهران را به شما معرفی کنیم. امروزه تنوع فینگر فودها بسیار زیاد است، در واقع فینگر فود باتوجه‌به سلیقه و خلاقیت آشپز می‌تواند پخته و تزیین شود. ظاهر زیبا و راحت بودن افراد موقع خوردن فینگر فودها باعث شده تا از این غذاهای کوچک جذاب در اکثر دورهمی‌ها و مهمانی‌ها استفاده شود. اگر تهیه فینگر فود برای شما سخت است، بهتر است به وب‌سایت فینگر فودهای معرفی شده سر بزنید و به‌راحتی این غذاهای کوچک جذاب را سفارش دهید. اگر هم تجربه‌ای در این زمینه دارید حتماً برای ما بنویسید.